Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
    Prisiskaitai - po to nezinai ka pirkti Nejaugi normaliu masinu nebeliko. Naujos pirkt nenoriu nes tai pinigu svaistymas. 2-3 metai - optimalus amzius
    Nu tikrai tokiu nebera kaip VAGo 1.9SDI kuris milijona vaziuodavo arba PSA 2.0HDI.
    Pirkite tojota prius tuomet - ten viskas zymiai paprasciau ir pigiau.

    O siaip sitas VAGo dyzelis turbut geriausias rinkoje siuo metu. Tikrai geriau nei BMW N47/B47 ar Merso OM654. Kiek girdejau fordo 1.5TDCI yra irgi labai geras variklis jei is nauju

    Comment


      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

      Šitoj vietoj man jau praeitų noras pirkti škodą.
      Pravažiavau 100 000 km su VW 1.6 TDI (analogiškas ir Octavia), su visišku 0 problemų. Kuro ekonomija (vid. <5 l mišriu režimu) lenkia Toyota Auris ar Peugeot 308.
      Diržas keistas 1 kartą, tepalų nevalgė visiškai.
      Minusai kiti - šūdinas kėbulo atsparumas korozijai, lyginant su Škodomis. Nors tai gal Lietuvos klimatas?

      Comment


        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

        Nu nieko cia nepaslepsi - sitas VAGo dyzelis reikalauja daugiau prieziuros nei Subaru benzas. Taciau ji priziurint jis nurieda 400k ir daugiau su minimaliu remontu. Subaru varikliai siaip irgi ne stebuklas jei tai 2.5 - tai galvos tarpines pramusa, tai stumuokliai barsket pradeda.
        2.0 l maniškis. Pramuš kažkur - eis į šrotą, nesuku dėl to galvos.

        Beje gal žinai kažką blogo apie subaru motorą 1.6DIT, kur į levorgus dėjo?
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Sula Rodyti pranešimą

          Pravažiavau 100 000 km su VW 1.6 TDI (analogiškas ir Octavia), su visišku 0 problemų. Kuro ekonomija (vid. <5 l mišriu režimu) lenkia Toyota Auris ar Peugeot 308.
          Diržas keistas 1 kartą, tepalų nevalgė visiškai.
          Minusai kiti - šūdinas kėbulo atsparumas korozijai, lyginant su Škodomis. Nors tai gal Lietuvos klimatas?
          Tai mano Octavia jei trasoj ir greitis iki 100km/h kompas rodo 4.4. "Rekorda" buvau paemes 3.7/100 : Kaunas - Silute ant 90km/h ir ten zinoma per kaimus

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            2.0 l maniškis. Pramuš kažkur - eis į šrotą, nesuku dėl to galvos.

            Beje gal žinai kažką blogo apie subaru motorą 1.6DIT, kur į levorgus dėjo?
            Tai ir sutvarkoma ten viskas ganetinai pigiai.Nieko rist nereikia niekur. Gali taisyt vos ne miske turedamas raktu komplekta

            Apie Levorgus deja nezinau. Skaityti reikia kokiuose Australijos forumuose - europoje tai reti zverys

            PSS: paziurejau del 1.6DIT -
            Fuel System : Direct Injection.
            Aspiration : Turbo + Intercooler
            Nu manau viska tai ir pasako - ilgai nevaziuos.

            Paskutinis taisė Darius555; 2022.11.23, 08:56.

            Comment


              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

              Tai mano Octavia jei trasoj ir greitis iki 100km/h kompas rodo 4.4. "Rekorda" buvau paemes 3.7/100 : Kaunas - Silute ant 90km/h ir ten zinoma per kaimus
              Aš kompu nepasitikiu. Ten beveik visada paklaida į žemesnę pusę. Skaičiuoju realias sanaudas pagal kilometražą. Toyota dyzeliai ryja ryškiai daugiau (bet kažkodėl dyzelgeitą uždėjo VAG-ui )

              Comment


                Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą
                Prisiskaitai - po to nezinai ka pirkti Nejaugi normaliu masinu nebeliko. Naujos pirkt nenoriu nes tai pinigu svaistymas. 2-3 metai - optimalus amzius
                2-3 metai yra optimalus amžius atsikratyti mašina, nes daugiau važinėjant jau pasieki garantijos pabaigą (100-150k) ir potencialiai ateinančius brangius negarantinius remontus.

                Comment


                  Parašė Sula Rodyti pranešimą

                  Aš kompu nepasitikiu. Ten beveik visada paklaida į žemesnę pusę. Skaičiuoju realias sanaudas pagal kilometražą. Toyota dyzeliai ryja ryškiai daugiau (bet kažkodėl dyzelgeitą uždėjo VAG-ui )
                  Pas audine mano paklaida kompo buna max -/+ 0.3L, pas skoda iki 0.6. Tojota i paskutinius savo dyzelius dejo europinius variklius. 1.6 PSA ir 2.0 N47 is BMW. Tai sie jau buvo ekonomiski. Aisq apie N47 patikimuma geriau net nediskutuot. 1.6 neblogas variantas is Pezo/Ford

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                    Aš kompu nepasitikiu. Ten beveik visada paklaida į žemesnę pusę. Skaičiuoju realias sanaudas pagal kilometražą. Toyota dyzeliai ryja ryškiai daugiau (bet kažkodėl dyzelgeitą uždėjo VAG-ui )
                    Dyzelgeitą "uždėjo" ne dėl sąnaudų, o taršos rodiklių klastojimo.

                    Gali skambėti neintuityviai, bet kuo mažiau kuro sudegina variklis, tuo sunkiau suvaldoma jo tarša. Kuo liesesnis degusis mišinys, tuo didesnė jo degimo temperatūra, tuo daugiau visokių azoto ir kitų nepageidaujamų oksidų ir t.t.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      (172) Инструктор по вождению жжет.3gp - YouTube

                      Va cia instuktazas kaip vaziuoti mexanine deze

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                        Dyzelgeitą "uždėjo" ne dėl sąnaudų, o taršos rodiklių klastojimo.

                        Gali skambėti neintuityviai, bet kuo mažiau kuro sudegina variklis, tuo sunkiau suvaldoma jo tarša. Kuo liesesnis degusis mišinys, tuo didesnė jo degimo temperatūra, tuo daugiau visokių azoto ir kitų nepageidaujamų oksidų ir t.t.
                        Taip. Bet va ir tie visi benzinai su direct-injection spjaudosi azotais ir kitais nuodais

                        Comment


                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                          * Jei facelift modelis - nusipirkus nedelsiant tikrinti kokio gamintojo paskirstymo dirzelis ir jei reikia keist paskirstymo dirza kad ir dar ne laikas. Gamintojas dirzu pavare broko del to jie buna kad nutruksta.
                          * Ziureti ar alkuninio veleno salnykas esantis prie dirzelio neleidzia tepalo. Jei leidzia keisti salnyka o gal kartu ir paty dirza jei sumirkes buna.
                          * Kuro sistema jautri kuro kokybei - kuras turi buti tik is "mandros" kolonkes ir kuro filtra keisti nes kas 90k kaip gamintojas rekomenduoja o kas 45k
                          * Tepala keisti kas 15k ne kas 30k
                          * Labai jautri vieta vandens siurblys - aisku jis pasikeicia keiciant ir dirzely, bet reikia stebeti ar nedingsta ausinimo skystis
                          * Nu pilna visokiu davikliu kurie gali bet kada nueiti ir reikes pasikeisti - ko nepadarysi del ekologijos
                          * Buna kad prakiura kolektoriuje esantis radiatorius/ausintuvas EGR voztuvo
                          * Pasitaike yra atveju kad kuro siurblys drozles paleidzia - bet su sitais CR jau cia pavieniai atvejai del apsileidimo dazniausiai - nekeitimas kuro filtro, vazinejimas beveik tusciu baku
                          * Jei bus ad-blue sistema - dar papildomi rupesciai ir islaidos
                          * Jei nerasite tinkamo 2.0TDI - nesusigundyti imti 1.6TDI nes kuro eda ta paty kaip ir 2.0 (nu gal butu koks 300gramu skirtumas tarp ju), bet vaziuoja dvilitris zymiai smagiau. Ir dvilitris buna 6 begiu su MT.
                          * Visu dyzelistu galvos skausmas purkstukai - siu "nauju" EA288 varikliu purkstukai tarnauja ilgai - nes jie magnetiniai : ne su pjezo elementais. Aisku turi buti pilamas ir kokybiskas kuras
                          Perdėtas sliekų ieškojimas, automobiliui dar tik 50kkm. Pritariu tik dėl 15kkm tepalų keitimo Lietuvos sąlygomis.
                          AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                          Comment


                            Parašė booraz Rodyti pranešimą

                            Perdėtas sliekų ieškojimas, automobiliui dar tik 50kkm. Pritariu tik dėl 15kkm tepalų keitimo Lietuvos sąlygomis.
                            Nu man pvz prie 80k ridos pradejo salnykas leisti. O del kuro filtro nepritari? As tiesiog zmogui surasiau niuansus visu ilgalaikeje perspektyvoje

                            Del dirzelio tai jei netiki pasiskaityk forumuose kaip jie smagiai plysinejo pas dauguma dar garantiniu Tiguanu ir Multivanu
                            Paskutinis taisė Darius555; 2022.11.23, 09:39.

                            Comment


                              Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                              Pas audine mano paklaida kompo buna max -/+ 0.3L, pas skoda iki 0.6. Tojota i paskutinius savo dyzelius dejo europinius variklius. 1.6 PSA ir 2.0 N47 is BMW. Tai sie jau buvo ekonomiski. Aisq apie N47 patikimuma geriau net nediskutuot. 1.6 neblogas variantas is Pezo/Ford
                              Tai dabar pas mane Toyota su BMW 1.6, vis vieną ėda nežymiai, bet daugiau nei buvęs VW

                              O N47 variklis skaitosi blogas?
                              Šiaip jau su Ford 1,8 TDCI turėjau bėdų, bet net dėl pačio variklio, o visos kitos įrangos kaip "ant snarglių".

                              Comment


                                Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                Nu man pvz prie 80k ridos pradejo salnykas leisti. O del kuro filtro nepritari? As tiesiog zmogui surasiau niuansus visu ilgalaikeje perspektyvoje

                                Del dirzelio tai jei netiki pasiskaityk forumuose kaip jie smagiai plysinejo pas dauguma dar garantiniu Tiguanu ir Multivanu
                                Tai pas mane irgi pradėjo leisti Toyotoj prie 280kkm, tai dabar siūlysiu visiems prie 200kkm keisti salnykus.
                                AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                Comment


                                  Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                  Tai pas mane irgi pradėjo leisti Toyotoj prie 280kkm, tai dabar siūlysiu visiems prie 200kkm keisti salnykus.
                                  Ziurek - jei nepastebesi to nutekejimo sumirkysi dirza ir jis nuplys. Ko tu cia kabinejiesi?

                                  Comment


                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą

                                    Tai dabar pas mane Toyota su BMW 1.6, vis vieną ėda nežymiai, bet daugiau nei buvęs VW

                                    O N47 variklis skaitosi blogas?
                                    Šiaip jau su Ford 1,8 TDCI turėjau bėdų, bet net dėl pačio variklio, o visos kitos įrangos kaip "ant snarglių".
                                    N47 - taip blogas. Pasakysiu BMW motoristo vieno uzsirekomendavusio zodziais trumpai apie N47/N57 variklius - ten viskas padaryta ne is metalo o is margarino. Siaip pagrindines bedos : trukineja paskirstymo grandines (gali buti ir prie nedideles ridos), prasukineja indeklus, dega v xujum stumuokliai kiaurai ir dar daug visko kito

                                    Jei pas jumis tojota dyzeline 1.6 - ten PSA ne BMW

                                    Comment


                                      Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                      Ziurek - jei nepastebesi to nutekejimo sumirkysi dirza ir jis nuplys. Ko tu cia kabinejiesi?
                                      Aš manau, kad verta pasitikėti gamintojo rekomendacijomis, o ne vieno vartotojo patirtimi.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Parašė booraz Rodyti pranešimą

                                        Aš manau, kad verta pasitikėti gamintojo rekomendacijomis, o ne vieno vartotojo patirtimi.
                                        Jo ir po garantinio pasibaigimo kai nuleks v xujum dirzas ieskotis "naujo" variklio srote.

                                        Comment


                                          Parašė Darius555 Rodyti pranešimą

                                          Jei pas jumis tojota dyzeline 1.6 - ten PSA ne BMW
                                          Ne, ten BMW N47, tik pas Toyota vadinasi 1WW:

                                          https://en.wikipedia.org/wiki/Toyota_WW_engine

                                          Comment

                                          Working...
                                          X