Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Dariau, nesupyk, bet pats pradejai nesamones lygint, tai kaip ir is tavo suteiktu remu ir neisejom )
    Ok as nepykstu

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Dar nesu girdėjęs, kad kas sąžiningai "miesto sąnaudomis" tilptų į tokias mažas normas. Nebent važiavimas miestu skaitomas kaip yra pasakojęs mano vienas pažįstamas, kuris važinėja mieste vakarais ir pagrinde aplinkkeliais
      Normaluis važiavimas us šviesoforais, kamščiais ir pan. Paprasčiausiai nereikia stipriai spausti akseleratoriaus pedalo, įsibegėti neskubant; supratus, kad nespėsi pravažiuoti šviesoforą - numest apsukas iškart, o ne toliau spausti pedalą, o po to stabdyti; laiku perjunginėti pavaras; kamščiuose naudoti tik du pedalus - sankabos ir stabdžių. Ir viskas bus OK.

      Comment


        efektyvumo poziuriu, geriau ne numest apsukas, o ant begio privaziuot sankryza ir stabdytis varikliu

        Comment


          Tik tuo atveju, jei numatomas stabdymas.

          Comment


            Geriau riedėti ant bėgio, ir taupumo ir saugumo sumetimais, ne tik stabdymo atveju. Teisingai ViR2 parašė.
            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

            Comment


              Parašė booraz Rodyti pranešimą
              Geriau riedėti ant bėgio, ir taupumo ir saugumo sumetimais, ne tik stabdymo atveju. Teisingai ViR2 parašė.
              Ant bėgio labai greitai automobilis lėtėja, o su laisva nors ir yra minimalus kuro vartojimas, galima labai ilgai ir toli riedėti, automobilis labai lėtai lėtėja. Su pavara apsimoka pvz. nuokalnėje, kuomet reikia stabdyti arba neleisti automobiliui įsibėgėti. Laukiu kada serijiniai automobiliai bus ne tik hibridiniai, bet ir su KERS, dabar milžiniški energijos (kuro) kiekiai iššvaistomi veltui stabdant.
              Paskutinis taisė Lettered; 2015.04.10, 21:53.
              Flickr

              Comment


                tai, kad hibridai gali didziaja dali tos energijos ir susigaudyt

                Comment


                  Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                  tai, kad hibridai gali didziaja dali tos energijos ir susigaudyt
                  Hibridai kaip suprantu tik iš riedėjimo gamina energiją, pvz. važiuojant gazas - stabdis ir staigiai stabdant energijos pagaminama minimaliai.

                  http://en.wikipedia.org/wiki/Kinetic...ery_System.gif
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                    Ant bėgio labai greitai automobilis lėtėja, o su laisva nors ir yra minimalus kuro vartojimas, galima labai ilgai ir toli riedėti, automobilis labai lėtai lėtėja. Su pavara apsimoka pvz. nuokalnėje, kuomet reikia stabdyti arba neleisti automobiliui įsibėgėti. Laukiu kada serijiniai automobiliai bus ne tik hibridiniai, bet ir su KERS, dabar milžiniški energijos (kuro) kiekiai iššvaistomi veltui stabdant.
                    Taip, kai miestas pažįstamas, tai kiekviena vieta žinoma ar geriau laisva pariedėti, ar įjungta pavara riedėti, ar tiesiog nuokalne važiuoti stabiliu greičiu. Pvz. nuo Olandų žiedo link senamiesčio, Kostiuškos gatvę visą prariedu laisva pavara ir greitis nemažėja ir nedidėja, o ketvirtą vėl įjungiu prieš Vilnielę. Olandų gatve žemyn laisva per greit rieda, tai riedam įjungta pavara ir t.t.
                    Paskutinis taisė Eisinas; 2015.04.10, 23:14.

                    Comment


                      Volvo juk naudoja jau kazka panasaus i KERS

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                        Hibridai kaip suprantu tik iš riedėjimo gamina energiją, pvz. važiuojant gazas - stabdis ir staigiai stabdant energijos pagaminama minimaliai.

                        http://en.wikipedia.org/wiki/Kinetic...ery_System.gif
                        Nevisai, hibridai tik paskutiniu momentu stabdo su stabdziais. Tas perejimas tarp hibridines sistemos ir stabdziu stabdymo yra ganetinai juntamas. Is pacio vaziavimo praktiskai jokios energijos nepagamina

                        Comment


                          Gal kas turit e61/e60 workshop manual'a?
                          When a man lies, he murders some part of the world

                          Comment


                            Kauniečiai negalėjo patikėti savo akimis trečiadienį išvydę miesto gatvėmis riedantį tikrą kelių monstrą „McLaren MP4-12C“, paženklintą Lietuvoje išduotais registracijos numeriais. Naujas toks superautomobilis kainuoja mažiausiai 200 tūkst. eurų.
                            http://www.technologijos.lt/n/techno...ublikacijos%29

                            AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                            Comment


                              Kai yra eismo srautas ir pamatai radaro blykstę iš policijos nežymėto kabluko - kaip žinot ar ne tave nufotografavo? Tunelio gatvėje ant kokių 62 kmh važiavau. Kadangi žinojau, kad ten stovi tai buvau vienas lėčiausių visame sraute. Foto blykstelėjo, bet lyg už manes kažkas važiavo greičiau, šalia manes taip pat lyg. Bet gal ten visgi mane nufotografavo?
                              Ne su savo mašina važiavau tai "lauk kol ateis bauda" netinka
                              Kiek girdėjau jie įprastai tik +20kmh fiksuoja? Nors kartais per akcijas užplaukia ir bet kokį viršijimą fiksuot.

                              Comment


                                Kiek zinau, nuotraukoje privalo buti tik viena masina, kad nufotografavimas galiotu.

                                Comment


                                  Švedijos "Koenigsegg Automotive AB" vadovas Christian von Koenigsegg parodos metu pristatė naują Koenigsegg modelį pavadinimu "Regera". Neįprasta tai, jog šis hyperautomobilis yra hibridinis:

                                  Comment


                                    2016 m. vyks pasaulinė naujos klasikinio "Volvo" modelio XC90 versijos premjera. Volvo XC90 T8 SUV bus pusiau autonominiai, išmanomis technologijomis pasižymintys hibridiniai automobiliai. Skelbiama, jog šie naujieji Volvo bus laibiausiai pažangiais šeimos automobiliais.
                                    Verta paminėti, kad "Volvo buses" šiomis dienomis Švedijos Geteborgo mieste bando naujo modelio autobusus su analogiškomis išmanosiomis technologijomis.

                                    Naujausias modelis šiemet pristatytas JAV rinkoje



                                    Plačiau: 2016 Volvo XC90 T8 plug-in hybrid impresses with seven seats and a 59 MPGe rating, Volvo gives a glimpse into its future with the XC90
                                    Paskutinis taisė Silber418; 2015.06.27, 12:58.

                                    Comment


                                      Nuo siu metu galo bus galima isigyt Audi Q7 e-tron

                                      Spejama kaina Didziojoje Britanijoje nuo 65 000GBP, dyzelinio ir elektrinio variklio bendra galia bus 275kW, kuro sanaudos 1,7l / 100 km. JAV rinkai bus siuloma benzinine versija su 2,0TFSI varikliu (galia bendra 367PS). Kaip suprantu bus galima ikraudinet nuo tinklo arba pilt degalus. Naudojamos baterijos - licio jonu

                                      Youtube video
                                      Youtube video
                                      Paskutinis taisė Darius555; 2015.07.07, 21:07.

                                      Comment


                                        Patarkit gerą miniveną.

                                        Mano pageidavimai - lengvas valdymas, jautrūs stabdžiai, ekonomiškumas, nulis korozijos ir kad didelis šuo tilptų.

                                        Comment


                                          Toyota Sienna jei įperki. Arba amerikietiški minivenai. Nebent reikia mažesnės daržinės

                                          Comment

                                          Working...
                                          X