Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Automobiliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Aš kaip tik ir važinėju su šia dyzeline, 100kw tikrai užtenka, ir degalų suvartojimas tenkina (mieste nesiardant laisvai galima į 7 litrus tilpti). Aišku, šiek tiek skarbonke (bet man ir nereikia didelio ir sunkaus automobilio, kuris daug kuro rytų ir būtų nepatogus mieste). O dėl garso izoliacijos sutinku, bet tai didžiausias šio modelio trūkumas, bet kai įpranti visai to nejauti kažkaip. Net ir pirma kartą važiuodamas nepastebėjau kažko išskirtinio, tik jau vėliau, greitai važiuojat magistrale.
    Mazda6 yra gėris. Tas modelis man tikrai labai patiko ir iš japonų, greičiausiai, būčiau ėmęs būtent šį (dėl vairavimo malonumo) [nors Accord ir Avensis turi daug pliusų prieš jį garso izoliacijoje ir plastikuose].

    Nežinau ar čia UK rinkos ypatumai ar visur taip, bet dar pigiau pasiimiau tų pačių metų Volvo S60 su visais "pribumbasais" (oda, TV, integruota navigacija ir tt.) su 2.4 litrų 5 cilindrų variklių, kuris turi 45 AG daugiau nei Mazda 6 2.0 dyzelis, bet ima dar mažiau kuro. Prieš perkant galvojau, kad liksiu ištikimas japonams (esu turėjęs net ir senesnę Mazda 6 (t.y. 626)), bet kai pasitaikė toks skandinaviškas variantas tai tiesiog patriotizmui vietos nebeliko. Čia ir išlindo tie japoniški minusai - Volvo vidus yra žymiai geresnis nei bet kurio japono, garso izoliacija irgi, važiavimo komfortas (ypač važiuojant dideliais greičiais) irgi, variklis irgi... gal tik vairavimo malonumas kiek atsilieka, spėju ir patikimumas bus ne toks geras.

    Čia truputį išsiplėčiau, bet japonai tikrai nėra be savo minusų. Iš esmės, jie yra gėris ir tikrai pagarbos vertos mašinos, bet, mano nuomone, variantų yra geresnių (ypač tarp naudotų auto).
    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

    Comment


      Beje, reikia paminėti, kad tiek Volvo, tiek Saab, tiek Passat yra gerokai brangesni perkant naujus, dėl ko perkant naują auto pagal kainą japonams konkurencijos yra labai mažai.
      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

      Comment


        Parašė blitz Rodyti pranešimą
        Beje, reikia paminėti, kad tiek Volvo, tiek Saab, tiek Passat yra gerokai brangesni perkant naujus, dėl ko perkant naują auto pagal kainą japonams konkurencijos yra labai mažai.
        Kas japonuose truputį keistą, tai jog naujuose beveik nei vienas modelis neturi dyzelio su atutomatine greičių dėže, tokia opcija pasirodo vėliau, su "feisliftu". Kažkoks keistas triukas čia pas juos

        Comment


          Atvirkštinė proporcija. Senos vokiškos mašinos bus tikrai geresnes už senas japoniškas, o naujos japoniukės vokiškas sudraskys bemątant. Šiek tiek vienos, sakykime, kompanijos išperkamosios nuomos reikaluose kartais pasibastau, Toyotas pagrinde naudoja (kartais ir Subaru, ir Nissanus), su jomis, per metus 40000-45000 kilometrų per metus važiuojant visokiais keliais, problemų praktiškai NĖRA. Lygiai, kaip ir jų nedaug su senesniu Passatu. O nauji...Jie nebe tokie geri.

          Tikėkimės, Volvo po kinų atėjimo nebus to paties.

          Comment


            tikriausiai jau rašiau, kad naudoju "nissan almera", nežiūrint į tai, kad interjere gana daug antrinio plastiko , triukšmo nuo dyzelio tikrai nedaug, kuro sąnaudos 5-6 l/100km, mašinėlei jau 10 metų visi mygtukai veikia puikiai, bet šiemet pastebėjau minusą, pavarų dėžė apskaičiuota būtent 10 metų darbui, po to ateina galas, bet tą žinant galima užbėgti už akių.
            kontroliuokit tepalo lygį pavarų dėžėje!
            pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

            Comment


              Nissanai visalaiką buvo neblogi.

              Comment


                Dar kiek įdomios statistikos: patikimiausi UK modeliai pagal šių metų statistiką (iš whatcar.com):

                1 Honda S2000 (’99-’09)
                2 Mazda Premacy (’99-’04)
                3 Audi A4 Cabriolet (’05-’09)
                4 Chrysler Crossfire (’03-’08)
                5 Honda HR-V (’99-’05)
                6 Mazda MX-5 (’98-’05)
                7 Mitsubishi Colt (’04-)
                8 Honda Accord (’02-’08)
                9 Honda Civic (’96-’01)
                10 Honda CR-V (’01-’06)
                You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Turėjau omeny vidutinės klasės automobilius kaip Mazda ar Honda
                  Eksplotavau T Avensis 2006m D-CAT 130kW ir teko vazinetis su VW Passat 2.0TDI 103 kW Caravan DSG . Jei sau imciau tik Toyota nors trukumu ir privalumu galima rast pas abu. Kas liecia vidaus plastika abieju sakyciau vienodos kokybe. Jei kas domina klauskite

                  Comment


                    Japonas geru dyzeliu neturejo ir dabar kazka bando sukurti, bet europa vistiek viena koja pirmyn.. Keista,kad uz tu plasmasiu kaip koks zurnalistas uzsikabinai.. Normaliai ten viskas, netgi man kaip tik S60 plastikas toks reziantis aki atrodo.. O passatas su 2.5 TDI,tai visi zino..

                    Comment


                      S60 plastikas galėtų būti kiek geresnis, bet jis nusileidžia tik klasės lyderiams, japonus lenkia visa galva. Beje, kai kalbėjau apie Passatą, kalbėjau apie 2,5 TDI, kuris turi medžio apdailas ir pan. dalykus. Man Passato vidus irgi patiko labiau nei bet kurio iš japonų, nors Avensis vidus ir atrodo gan pusė-velnio... gal dar Accordo irgi.
                      You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                      Comment


                        na as gal is paminetu su s60 susidures labiausiai..Dar Accord'u teko pakankamai daug apziuret.. Nao passat'o vienareiksmiskai ispusta kaina manau, dar variklis tas 2.5 toks nevykes visai..

                        Comment



                          Būsimieji vairuotojai, VĮ “Regitra” išlaikę teorijos egzaminą, praktinio vairavimo galės mokytis su šeimos nariais. Vairavimo instruktoriumi galės būti šeimos narys, turintis teisę vairuoti ir ne mažesnį kaip 5 metų B kategorijos transporto priemonės vairavimo stažą. Tokia susisiekimo ministro patvirtinta tvarka įsigalios šių metų rugsėjo 1 d.
                          Pagal naująją tvarką mokytis praktinio vairavimo, instruktuojant šeimos nariui, galės siekiantieji įgyti teisę vairuoti B1 arba B kategorijos transporto priemones.
                          Iki šiol šeimos vairavimo instruktorius galėjo mokyti tik tada, kai būsimasis vairuotojas būdavo baigęs vairavimo mokyklą. Nuo rugsėjo 1 d. pradinių vairavimo įgūdžių bus galima įgyti mokantis su šeimos nariu, o praktinio vairavimo kursą vairavimo mokykloje bus privalu baigti prieš laikant vairavimo egzaminą VĮ “Regitra”.
                          Šeimos narių mokymui galės būti naudojamos tik techniškai tvarkingos transporto priemonės. Pagal Kelių eismo taisyklių reikalavimus automobilio priekis ir galas turės būti paženklinti aiškiai matomais skiriamaisiais ženklais “M”.
                          Mokinys privalės turėti ir tikrinantiems pareigūnams pareikalavus pateikti asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą, VĮ “Regitra” pažymą apie išlaikytą teorijos egzaminą ir galiojančią vairuotojo sveikatos tikrinimo medicininę pažymą.
                          Šeimos vairavimo instruktoriui bus privalu turėti vairuotojo pažymėjimą, mokymui naudojamos transporto priemonės registracijos, privalomosios techninės apžiūros ir draudimo dokumentus bei dokumentus, pagal kuriuos galima nustatyti, kad šeimos vairavimo instruktorius ir mokinys yra šeimos nariai.
                          Pagal naująjį praktinio vairavimo mokymo tvarkos aprašą šeimos nariai yra sutuoktiniai arba vienas iš tėvų, arba vyras ir moteris, įregistravę savo partnerystę įstatymų nustatyta tvarka, bei jų vaikai ir įvaikiai, broliai, seserys. Globėjų (rūpintojų) šeimų nariais laikomi vaikai, kuriems pagal Lietuvos Respublikos įstatymus nustatyta globa ar rūpyba.
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment



                            Hmmm. Nežinau, nežinau. Keliuose ir taip pilna žmonių, kurie vairuoja taip, lyg prie vairo sėdėtų pirmą kartą. Jei dar bus panaikintas reikalavimas lankyti normalią vairavimo mokyklą, tai kas bus tada? Manau, reiktų laukti įvykių bei mirčių keliuose padidėjimo. Vairavimo teisių gavimas kaip tik turėtų būti griežtinamas, o praktinio vairavimo mokymas intensyvinimas.

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Hmmm. Nežinau, nežinau. Keliuose ir taip pilna žmonių, kurie vairuoja taip, lyg prie vairo sėdėtų pirmą kartą. Jei dar bus panaikintas reikalavimas lankyti normalią vairavimo mokyklą, tai kas bus tada? Manau, reiktų laukti įvykių bei mirčių keliuose padidėjimo. Vairavimo teisių gavimas kaip tik turėtų būti griežtinamas, o praktinio vairavimo mokymas intensyvinimas.
                              Mirčių keliuose skaičius susijęs su dideliu greičiu ir svaigalais pagrinde, taip sakant kultūros stoka, o ne dėl kokio nors nekompetentingo vairavimo.
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Hmmm. Nežinau, nežinau. Keliuose ir taip pilna žmonių, kurie vairuoja taip, lyg prie vairo sėdėtų pirmą kartą. Jei dar bus panaikintas reikalavimas lankyti normalią vairavimo mokyklą, tai kas bus tada? Manau, reiktų laukti įvykių bei mirčių keliuose padidėjimo. Vairavimo teisių gavimas kaip tik turėtų būti griežtinamas, o praktinio vairavimo mokymas intensyvinimas.
                                labai gailėjausi, kad neturėjau, kas iš saviškių pamokytų važiuoti.
                                lankiau kursus, išlaikiau viską iš pirmo karto ir išvažiavau į gavę toks žalias, kad net dabar baisu.
                                savo dukrą, jau turinčią teises, papildomai mokiau vairuoti ir tikiuosi, kad jai buvo jau ramiau.
                                pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Hmmm. Nežinau, nežinau. Keliuose ir taip pilna žmonių, kurie vairuoja taip, lyg prie vairo sėdėtų pirmą kartą. Jei dar bus panaikintas reikalavimas lankyti normalią vairavimo mokyklą, tai kas bus tada? Manau, reiktų laukti įvykių bei mirčių keliuose padidėjimo. Vairavimo teisių gavimas kaip tik turėtų būti griežtinamas, o praktinio vairavimo mokymas intensyvinimas.
                                  Juk privalomą kursą vairavimo mokykloje ir toliau reikės pabaigti. Skirtumas tik tas, kad dabar galės besimokantys geriau pasiruošti.

                                  Anksčiau privalėjai pabaigti privalomus kursus ir tik tada tave papildomai galėjo mokyti šeimos narys. Dabar galėsi tai daryti lygiagrečiai. Dar lankydamas kursus galėsi su šeimos nariu mokytis.
                                  P.

                                  Comment


                                    John, o kaip USA? Juk ten per tą "sweet sixteen" ir mašinas tėvai dovanoja, o važiuoti, tikrai retas, kuris normaliai moka. Čia bėda, kaip ir kažkas rašė: kultūros stoka... Mane asmeniškai tėvas visada mokino. Leisdavo vairuoti iki Kauno nuo Vilkaviškio ir truputį Kaune, kur srautas mažesnis. Jeigu to nebūtų buvę, nebūčiau taip gerai mokėjęs vairuoti, jei su instruktoriumi vien tik tai vairavęs. O aš draugę savo mokinau, nes instruktorius yra viena, o kai atsipalaiduoji ir važiuoji, laisviau yra visai kas kita... Šiaip tai liberaliau dar reikėtų pažiūrėti: turi būti galimybė, laikyti teises, kad ir nevažinėjęs. Tavo pasirinkimas, kiek tu nori ir gali skirti pinigų važiavimui su instruktoriumi, nes tas privalomas valandų skaičius tik dėl akių. Jei bijo ar dar nesugeba žmogus vairuoti, lai važiuoja daugiau valandų, pakol išmoks...
                                    You've got one life! Live it!

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Hmmm. Nežinau, nežinau. Keliuose ir taip pilna žmonių, kurie vairuoja taip, lyg prie vairo sėdėtų pirmą kartą. Jei dar bus panaikintas reikalavimas lankyti normalią vairavimo mokyklą, tai kas bus tada? Manau, reiktų laukti įvykių bei mirčių keliuose padidėjimo. Vairavimo teisių gavimas kaip tik turėtų būti griežtinamas, o praktinio vairavimo mokymas intensyvinimas.

                                      Mano nuomone, reiktų labiau sugriežtinti kandidatų atranką, pirmiausia per medicininę komisiją. Šiandien net turintis silpniausią psichinę negalią — debilas (intelektas nuo 70 iki 90 procentų visuomenės vidurkio) jeigu nėra daltonikas ir neserga kokia papildoma liga (tarkim epilepsija), gali gauti vairuotojo pažymėjimą. Tuo pačiu vairuoti automobilius leidžiama nuo 16 metų (jeigu automobilis triratis arba nedidelė automobilio masė, pvz Smart). Dar keista, kad dukart pagavus neblaivų už vairo, konfiskuojamas automobilis. mano nuomone, reikia konfiskuoti ne automobilį, o vairuotojo pažymėjimą, ir negrąžintinai (ypač jei abu kartus pagautas vidutiniškai ar smarkiai nablaivus).
                                      Kažkiek keista, kad į vairavimą žiūrimą kaip į teisę (ir tas nelemtas paveldėtas terminas „vairuotojo teisės“), o ne savotišką privilegiją.
                                      Kai kažką labai lengvai gauni, tai nėra reikalo ir branginti.
                                      Kas dėl pačio mokymo, nematau nieko bloga, jeigu tėvas ar brolis papildomai pamokins įgūdžių, padės įgyti daugiau vairavimo patirties.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        Parašė blitz Rodyti pranešimą
                                        Mazda6 yra gėris. Tas modelis man tikrai labai patiko ir iš japonų, greičiausiai, būčiau ėmęs būtent šį (dėl vairavimo malonumo) [nors Accord ir Avensis turi daug pliusų prieš jį garso izoliacijoje ir plastikuose].

                                        Nežinau ar čia UK rinkos ypatumai ar visur taip, bet dar pigiau pasiimiau tų pačių metų Volvo S60 su visais "pribumbasais" (oda, TV, integruota navigacija ir tt.) su 2.4 litrų 5 cilindrų variklių, kuris turi 45 AG daugiau nei Mazda 6 2.0 dyzelis, bet ima dar mažiau kuro. Prieš perkant galvojau, kad liksiu ištikimas japonams (esu turėjęs net ir senesnę Mazda 6 (t.y. 626)), bet kai pasitaikė toks skandinaviškas variantas tai tiesiog patriotizmui vietos nebeliko. Čia ir išlindo tie japoniški minusai - Volvo vidus yra žymiai geresnis nei bet kurio japono, garso izoliacija irgi, važiavimo komfortas (ypač važiuojant dideliais greičiais) irgi, variklis irgi... gal tik vairavimo malonumas kiek atsilieka, spėju ir patikimumas bus ne toks geras.

                                        Čia truputį išsiplėčiau, bet japonai tikrai nėra be savo minusų. Iš esmės, jie yra gėris ir tikrai pagarbos vertos mašinos, bet, mano nuomone, variantų yra geresnių (ypač tarp naudotų auto).
                                        Tu visiškai teisus, Mazda6 yra labai sportiška, aš ją pavadinčiau japoniška BMW alternatyva. Ypač su 143 AG dyzeliniu varikliu.

                                        Volvo vidaus apdaila įspūdinga, lyginant su japonais, bet vairavimo malonumo nera jokio.
                                        Kaunas yra Kaunas

                                        Comment


                                          Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
                                          Tu visiškai teisus, Mazda6 yra labai sportiška, aš ją pavadinčiau japoniška BMW alternatyva. Ypač su 143 AG dyzeliniu varikliu.

                                          Volvo vidaus apdaila įspūdinga, lyginant su japonais, bet vairavimo malonumo nera jokio.
                                          Kas kaip supranta malonumą. Man didžiausias vairavimo malonumas - komfortas. Kuo mažiau išorės triukšmo, kuo labiau "smooth" važiavimas ir valdymas, tuo maloniau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X