Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Avarijos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied


    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    /\ Geras.

    Čia - legendine Šustausko avarija:
    http://www.youtube.com/watch?v=8Hpvh...eature=related

    Komentuoti:


  • Cholerikas
    replied
    Ne vien Lietuvoje viskas taip prastai
    Pirmieji ispudziai Londone:

    dar beieskant hostelio



    Po keliu valandu, jau isejus i miesta







    Na ir lyg nebutu dar gana, tapau treciosios avarijos liudininku

    sitas daiktas man vos ne iki koju atciuoze


    fotografavau jau tik motociklo vairuotojui atsigavus ir policijos ekipazams susirinkus





    Motociklininkas su specialia liemene ir kiek maciau greicio nevirsyjo, automobilio vairuotojas jo nepastebejo ir nuskyne. Skundziasi peties skausmais nors pries minute tysojo ant gatves negaledamas pajudet ir zodzio istart.



    automobilio vairuotojas ziuri i savo sudauzyta masina



    nebeilgam..





    policija dirba gan operatyviai, pirmieji pasirode pestieji patruliai po 3-4 minuciu, greit atvaziavo dar keli ekipazai



    ciuoztelejo irgi neblogai




    O apejau tik labai nedidele dali Londono nuo Tower bridge iki London bridge, neaisku kas butu jei visa Londona isnarsyciau, gal ir lektuvas koks nukristu, ar cia siaip as toks nelaimelis. Lauksim dabar britu policijos skambucio del liudyjimo ir nuotrauku

    Komentuoti:


  • Pratt&Lambert
    replied
    Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
    Taip, dėl to sutinku. Tačiau tai nėra tas pats, kas atsitrenkti važiuojant 100 km/h į sieną. Kai susidūrime dalyvauja 2 mašinos, jėgos pasiskirsto maždaug vienodai, tačiau automobiliui atsitrenkus į sieną ar kitą neelastingą objektą, iš esmės visa smūgio jėga tenka automobiliui.

    Žinoma reikia nepamiršti, kad 2 automobilių susidūrmo atveju smūgis labai dažnai būna "pasislinkęs", t.y. tenka ne automobilių priekiui, o kampui, dėl to pasekmės ir būna skaudesnės, nei stačiu kampu įsirėžus į sieną.
    pilnai sutinku

    Komentuoti:


  • Vaidas
    replied
    Parašė Pratt&Lambert Rodyti pranešimą
    kai susidurimas ivyksta kaktomusa ir abi masinos vaziuja 50km/h tai tas pats kas atsitrenkti i stovincia masina vaziuojant 100km/h
    Taip, dėl to sutinku. Tačiau tai nėra tas pats, kas atsitrenkti važiuojant 100 km/h į sieną. Kai susidūrime dalyvauja 2 mašinos, jėgos pasiskirsto maždaug vienodai, tačiau automobiliui atsitrenkus į sieną ar kitą neelastingą objektą, iš esmės visa smūgio jėga tenka automobiliui.

    Žinoma reikia nepamiršti, kad 2 automobilių susidūrmo atveju smūgis labai dažnai būna "pasislinkęs", t.y. tenka ne automobilių priekiui, o kampui, dėl to pasekmės ir būna skaudesnės, nei stačiu kampu įsirėžus į sieną.

    Komentuoti:


  • Kasparovic
    replied
    Parašė Miningan Rodyti pranešimą
    Avarijos kasdienis ivykis, taigi tikrai nenustebinai...isvis nemanau ,kam reikejo tokia tema kurt, kam to reikia...
    Visai gera tema + foto.. nereik čia pykti

    Komentuoti:


  • kaunaz
    replied
    Parašė Pratt&Lambert Rodyti pranešimą
    kai susidurimas ivyksta kaktomusa ir abi masinos vaziuja 50km/h tai tas pats kas atsitrenkti i stovincia masina vaziuojant 100km/h
    Ta ir norejau pasakyt.

    Komentuoti:


  • Pratt&Lambert
    replied
    Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
    Mano nuomone, jei abiejų mašinų masė vienoda, skirtumo beveik nėra. Ir smūgio į sieną, ir į atvažiuojantį tokios pačios masės automobilį metu pagreitis toks pat. Kitas reikalas, kai "įsikalama" į priešais atvažiuojantį sunkvežimį.
    kai susidurimas ivyksta kaktomusa ir abi masinos vaziuja 50km/h tai tas pats kas atsitrenkti i stovincia masina vaziuojant 100km/h

    Komentuoti:


  • kaunaz
    replied
    Parašė Vaidas Rodyti pranešimą
    Mano nuomone, jei abiejų mašinų masė vienoda, skirtumo beveik nėra. Ir smūgio į sieną, ir į atvažiuojantį tokios pačios masės automobilį metu pagreitis toks pat. Kitas reikalas, kai "įsikalama" į priešais atvažiuojantį sunkvežimį.
    Deja, fizikos ziniom pasigirt negaliu, bet logiskai mastant, mano nuomone, smugis turetu buti dvigubai stipresnis kai is priesingu pusiu vienodu greiciu atvaziuojancios masinos susidurtu kaktomusa, negu tokiu pat greiciu vaziuojanti masina atsitrenktu i stovincia masina. (Su salyga, kad visos masinos panasiu gabaritu ir mases)

    Komentuoti:


  • Vaidas
    replied
    Parašė kaunaz Rodyti pranešimą
    Man atrodo esminis skirtumas yra isirezti vaziuojant 100km/h greiciu i stovincia masina, ir i tokiu pat greiciu vaziuojancia masina is priesingos puses kaktomusa, kaip cia. Aisku turbut ir pirmuoju atveju jau butu tragiskos pasekmes, bet siuo atveju smugis dvigubas.
    Mano nuomone, jei abiejų mašinų masė vienoda, skirtumo beveik nėra. Ir smūgio į sieną, ir į atvažiuojantį tokios pačios masės automobilį metu pagreitis toks pat. Kitas reikalas, kai "įsikalama" į priešais atvažiuojantį sunkvežimį.

    Komentuoti:


  • Mjso
    replied
    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
    Be abejo saugumas yra Nr.1, kas iš viso kito jeigu tavęs nebebus po avarijos kokios nors. Būtų įdomu pamatyti tokį patį bandymą su naujais automobiliais, įdomu kiek geresni rezultatai būtų. Avarijose ~50km/h greičiu jie jau praktiškai visiškai apsaugo žmones nuo rimtesnių traumų.


    visiškai taikliai pasakyta.

    Komentuoti:


  • kaunaz
    replied
    Parašė spirit Rodyti pranešimą
    Geriausia frazė: "There will be no survivors"....
    Man atrodo esminis skirtumas yra isirezti vaziuojant 100km/h greiciu i stovincia masina, ir i tokiu pat greiciu vaziuojancia masina is priesingos puses kaktomusa, kaip cia. Aisku turbut ir pirmuoju atveju jau butu tragiskos pasekmes, bet siuo atveju smugis dvigubas.

    Komentuoti:


  • pauliaK
    replied
    Be abejo saugumas yra Nr.1, kas iš viso kito jeigu tavęs nebebus po avarijos kokios nors. Būtų įdomu pamatyti tokį patį bandymą su naujais automobiliais, įdomu kiek geresni rezultatai būtų. Avarijose ~50km/h greičiu jie jau praktiškai visiškai apsaugo žmones nuo rimtesnių traumų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė blitz Rodyti pranešimą
    Fifth Gear 60m/h (netoli 100km/h) avarijos testas.

    http://www.youtube.com/watch?v=mOFY2kT5LqA
    Paziurejus tokiu vaizdeliu supranti, kad visgi svarbiausias dalykas automobilyje yra saugumas, i ka tikrai ne visi kreipia demesi

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Parašė blitz
    Fifth Gear 60m/h (netoli 100km/h) avarijos testas.

    http://www.youtube.com/watch?v=mOFY2kT5LqA
    Geriausia frazė: "There will be no survivors"....

    Komentuoti:


  • ievutu
    replied
    Tos nuorodos kur buvo, avarijos padariniai...
    Tikrai kazkaip... Nekaip... Praradau nora bent trumpam vairuoti.... Ten tikrai ne silpnu nervu....

    Komentuoti:


  • blitz
    replied
    Fifth Gear 60m/h (netoli 100km/h) avarijos testas.

    http://www.youtube.com/watch?v=mOFY2kT5LqA

    Komentuoti:


  • Guest's Avatar
    Guest replied
    Pakeliui į paskaitas studentas užmušė moterį
    2007-11-29 16:30
    Ketvirtadienį ryte Vilniaus miesto vyriausiasis policijos komisariatas gavo pranešimą apie tai, kad Ateities gatvėje, ties prekybos centru „Mandarinas“, prie aklųjų poreikiams pritaikytos pėsčiųjų perėjos, automobilio „Toyota RAV4“ vairuotojas partrenkė ir mirtinai sužalojo apie 60 metų amžiaus moterį.

    Jaunas vairuotojas bandė pasišalinti iš įvykio vietos, tačiau buvo sulaikytas. Pareigūnai tiria įvykį ir tikslina jo aplinkybes.

    Policininkai išsiaiškino, kad moterį partrenkė M.Romerio universiteto pirmakusis studentas M.L.

    Vaikinas sakė, kad labai skubėjo į paskaitas, todėl nepraleido moters. Studentas nepaisė, kad pėsčioji D.B. per gatvę ėjo degant žaliai šviesoforo šviesai.

    Nuo smūgio moteris mirė iš karto. Policijos teigimu, vairuotojas blaivus.

    http://www.lrytas.lt/?id=11963267971196189907&view=4


    Moterį užmušęs ir pabėgęs studentas teismo lauks už grotų

    2007-12-04 16:46
    Vilniaus miesto 2 apylinkės teismo teisėjas patenkino Vilniaus miesto apylinkės prokuratūros Pirmojo nusikalstamų veikų skyriaus prokuroro prašymą ir skyrė Vilniaus universiteto Teisės fakulteto studentui M.L. kardomąją priemonę - suėmimą vienam mėnesiui.

    Praėjusią savaitę, ketvirtadienį, vairuodamas visureigį būsimasis teisininkas Ateities gatvėje nepaisė eismo taisyklių ir sukėlė skaudžią nelaimę.

    Artėdamas prie reguliuojamos pėsčiųjų perėjos, kurioje jam degė raudonas šviesoforo signalas, M.L. nesustojo prieš pėsčiųjų perėjos ir partrenkė gatvę pereiti ketinusią vilnietę D.B, kuri nuo patirtų traumų mirė vietoje.

    Išsigandęs M.L., pabėgo iš nelaimės vietos, tačiau Fabijoniškių – Žadeikos gatvių sankryžoje atsitrenkė į kitą automobilį ir buvo priverstas sustoti.

    Policijos pareigūnai, gavę informaciją apie vairuotojo pabėgimą iš įvykio vietos, jį sulaikė.

    Studentas aiškino, kad skubėjo į paskaitas, todėl nepastebėjo moters ir šviesoforo signalo.

    Įtariamajam M. L. yra pareikšti įtarimai pagal dėl Kelių transporto eismo saugumo ar transporto priemonių eksploatavimo taisyklių pažeidimo ir dėl sužaloto asmens palikimas be pagalbos, kai gresia pavojus gyvybei.

    Ikiteisminiam tyrimui vadovauja Vilniaus miesto apylinkės prokuratūra.

    http://www.lrytas.lt/?id=11967796401194624088&view=4

    Komentuoti:


  • rat
    replied
    Taip taip taip... o tam idiotui visiškai dzin yra... labiausiai turbūt savo calibros gaila. Kol paties už kleckų kas nors nepakabintų, tol būtų giliai... dzin.

    Komentuoti:


  • spirit
    replied
    Vilniuje, netoli prekybos ir pramogų centro „Akropolis", automobilis ankstų sekmadienio rytą nuvertė kelis pakelės stulpus ir šviesoforus laikančias konstrukcijas.

    Automobilį vairavęs 25 metų vilnietis dėl avarijoje patirtų sužalojimų netrukus ligoninėje mirė.

    Dėl avarijos nustojo veikti šviesoforai, jie neveikia iki šiol.

    Šviesoforais reguliuojamas sankryžas įrengiančios bendrovės „Eismas" inžinierius Igoris Kirilovas BNS sakė, kad sekmadienį sankryžoje bus pastatyti laikini šviesoforai. Įrengti naujus reikia daugiau laiko.

    Dideliu greičiu lėkusi mašina nuvertė ne tik šviesoforus, bet pėsčiųjų perėją žymintį kelio ženklą.

    Reguliuoti eismą vienoje judriausių sostinės vietų iškviesti Vilniaus policijos eismo priežiūros tarnybos ekipažai.

    Per šią avariją buvo sužeistas ir automobilyje liko prispaustas vairuotojas. Iš sumaitoto automobilio jį traukė ugniagesių gelbėtojai. Nuvežtas į ligoninę jaunas vairuotojas mirė.

    Pirminiais duomenimis, avarija Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje įvyko dėl viršyto saugaus važiavimo greičio.

    Pranešimą apie įvykį Bendrasis pagalbos centras gavo 5 val. 54 min.

    Informacija apie įvykį buvo perduota Vilniaus miesto vyriausiajam policijos komisariatui, Vilniaus miesto priešgaisrinei gelbėjimo tarnybai ir Vilniaus miesto greitosios medicinos pagalbos stočiai.
    Kažkas gavo tai, ko labai nusipelnė...

    Kątik pažiūrėjau "Karas keliuose" per TV3. Kai tik pradėjo eiti reklamos apie ją, tai pagalvojau, kad vargu ar tai kažką pakeis. Dabar esu žiauriai sukrestas to, kas buvo rodoma. Na nežinau kaip jums, bet man atrodo, kad ši laida yra/bus labai efektyvia priemone kovojant su karu keliuose. Nors, kitą vertus, kaikurių erelių mentaliteto ir mąstysenos taip lengvai nepakeisi - tai gali padaryti tik pakelės stulpas, medis, svetimos NEKALTOS aukos...

    O pati laida buvo apie ne perseniausiai įvykusią klaikią avariją greitkelyje prie Gargždų, kai gyvi sudegė šeši žmonės, tarp jų keli vaikai... Avarijos kaltininkas vis dar laisvėje, bet jam gręsia 10 metų kalėti. Byla jau pakeliui į teismą...

    Komentuoti:

Working...
X