Sutinku. Galima toleruoti homoseksualus. Daug žmonių juk toleruoja (jus), bet dar didesnė dalis netoleruoja (jūsų) būtent dėl aktyvaus skverbimosi į viešąją erdvę įvairių paradų, vėliavų kabinimo ir kitokių eksponavimo formų pagalba. Ir visiškai nesvarbu, kad tik dalis homoseksualų palaiko tokį aktyvų viešinimąsi. Kaip jau rašė kažkas - homoseksualai deklaruoja siekį ir norą būti pilnateise, lygiaverte visuomenės dalimi, tačiau minėti procesai veikia priešingai - nuo to mažėja tolerancijos visuomenėje, o ir (jūsų) integravimasis į visuomenę lieka tik deklaratyvus. Net ir dėl tos mažosios dalies.
Tolerancija turi būti abipusė - tiek iš tradicinės orientacijos žmonių, tiek iš homoseksualų. Šita diskusija tikriausiai yra pasaka be galo ir veikia kaip aistrų kurstymas (turbūt). Jos iš esmės galėtų ir nebūti. Visuomenė toleruotų gėjus ir lesbietes, jei ne jūsų pačių žibalo pylimas į ugnį.
Tolerancija turi būti abipusė - tiek iš tradicinės orientacijos žmonių, tiek iš homoseksualų. Šita diskusija tikriausiai yra pasaka be galo ir veikia kaip aistrų kurstymas (turbūt). Jos iš esmės galėtų ir nebūti. Visuomenė toleruotų gėjus ir lesbietes, jei ne jūsų pačių žibalo pylimas į ugnį.
Nesvarbu, kad Ramanauskas viešai tvirtina, kad jis kaip tik bando parodyt post-sovietinių lietuvių steriotipus, o Garastas net nesistengia vaidint nuoširdaus per savo atsiprašymą.
jei taip, tai tarp homoseksualų niekas neskirsto, kuris/kuri yra "vyras" ir kuris "žmona". Čia tik kvailas visuomenės išmyslas ir tokių "mitų" prikurta labai daug. Jei tiesiogiai vyras ar moteris persirenginėja priešingos lyties drabužiais, tai jau čia ne homoseksualas (-ė), bet transvestitas (-ė), nors pastarųjų yra ir heteroseksualios, ir homoseksualios orientacijos.
Neskleisk ereziju.
Comment