Nieko keisto iš jų pusės. Tik va, skinų „taisyklėse“ yra neleidžiama vogti pinigų ir kitų daiktų iš savo aukų.
Ir man įdomu, ar jie žino, kad skinai atėję iš Anglijos, o jų propaguojamas fašizmas iš Italijos .
Kraupu... tokias grupuotes reikia ardyti, nes kitaip problema tik astres. Lietuva maza salis, o Klaipeda teturi vos 200,000 gyventoju. Nusikalstamuma sustabdyti neturetu buti taip sunku, kaip milziniskame daugiamilijoniniame mieste, todel toks policijos poziurys yra tiesiog nenormalus.
va cia yra tikrieji iskrypeliai, kurie turetu susilaukti neigiamos reakcijos is visuomenes. Esu istikines, kad dauguma ju sizofrenikai ar serga kitomis psichinemis ligomis.
Ka reiskia sava kultura, tegu apibudina, kurie kulturos elementai yra savi, o kurie - "ne". Patys nustebs, kiek daug elementu yra atejusiu.
Beje, ka jie patys nesioja? Sportinius kostiumus, dzinsus? Tai kodel ne tautinius drabuzius? Nu vienu zodziu, ju teiginiai priestarauja logikai ir sveikam protui
Kiek suprantu Klaipeda visada garsejo liberalumu, tolerantiskumu. Kas cia pasidare? Is kur ten tiek naciu? Gal kas gali ivardinti priezastis. Juk nacizmo saknys gludi skurde, neapykantoje ir pan. Klaipeda tikrai klesti.
"Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).
As butent lygiai ta pati norejau pasakyti
Klaipedos liberalumas ir atvirumas yra labiau paciu pozityviai mastanciu klaipedieciu sukurtas mitas, deja nelabai daug bendro turintis su realybe.
As butent lygiai ta pati norejau pasakyti
Klaipedos liberalumas ir atvirumas yra labiau paciu pozityviai mastanciu klaipedieciu sukurtas mitas, deja nelabai daug bendro turintis su realybe.
Na ne karta esu girdejes, kaip Klaipeda vadinama tolerantisku ir liberaliu miestu (berods netgi pries kelis metus Klaipedos savivaldybes sukurtame informaciniame filmuke)...
Kiek taip yra is tikruju, matai pats.
Na ne karta esu girdejes, kaip Klaipeda vadinama tolerantisku ir liberaliu miestu (berods netgi pries kelis metus Klaipedos savivaldybes sukurtame informaciniame filmuke)...
Kiek taip yra is tikruju, matai pats.
Seip manau nevertetu ypatingai tiketi ivairiais reklaminiais filmukais, bei susidarineti nuomones is vieno straipsnelio. O kas liecia skustagalvius ir ilgaplaukius tai jie Klaipedoje vieni kitus vaikyti gal jau pries desimtmeti pradejo. Anksciau netgi teko matyti ypac dideliu susiburimu is anksto sutartoje vietoje su ivairaus plauko ginklais, bet kad tai virstu musiu tokio dalyko nemaciau.
Manau Klaipedoje galima rasti ir Liberalumo ir tolerancijos tiek ir priesingu dalyku.
Seip manau nevertetu ypatingai tiketi ivairiais reklaminiais filmukais, bei susidarineti nuomones is vieno straipsnelio. O kas liecia skustagalvius ir ilgaplaukius tai jie Klaipedoje vieni kitus vaikyti gal jau pries desimtmeti pradejo. Anksciau netgi teko matyti ypac dideliu susiburimu is anksto sutartoje vietoje su ivairaus plauko ginklais, bet kad tai virstu musiu tokio dalyko nemaciau.
Manau Klaipedoje galima rasti ir Liberalumo ir tolerancijos tiek ir priesingu dalyku.
Gal anksciau apie tai nebuvo kalbama. Tiesiog islindo yla is maiso. Problema dar ir ta, kad daugeja uzsienieciu (tiek turistu, tiek studijuojanciu, tiek siaip migrantu) ir jeigu su tomis gaujomis nebus susidorota, tai gali skaudziai atsilipeti Lietuvos ivaizdziui. Tada jau nebebus svarbu, Klaipedoje ar Vilniuje.
Šiaip Klaipėda tikrai liberalus miestas Lietuvos mąstais. Tik nereikia ant skinų užkliūt. O jei dar policija DIRBT pradėtų tai manau situacija žymiai pagerėtų.
Uostai visada buvo įvairų kultūrų susikirtimo vieta. Norint su visais gražiai sugyventi tiesiog būtina būti tolerantiškam ir liberaliam - iš to ir kyla siekiamybe Klaipėdai būti tolerancijos ir liberalumo miestu. Tačiau šaukštas deguto ir medaus statinę sugadina - keletas intelekto nesužalotų individų sugeba užgožti teigiamus dalykus. Toks kontrastas taip pat vienas iš uosto elementu, tačiau būdingas ir kitiems miestams. Tikrai žinau, kad ir Vilniuje yra ne viena skinų neonacių grupuotė. Jų veiksmai praktiškai tokie patys kaip ir klaipėdiečių - kitokių, nei jie patys, niekinimas ir išniekinimas. Tik Vilniuje jie ne taip pastebimi, nes žurnalistai labiau susikoncentravę ties valdžios problemų gvildenimu, nei ties jais. Klaipėdoje didelės rietenos šiame sluoksnyje nevyksta, tai ir spauda turi galimybę apsižvalgyti ir susirasti kitų blogybių. Vienintelis teigiamas dalykas iš šio straipsnio - visuomenės dėmesio atkreipimas į besiformuojantį neonacizmą. Kiek skaičiau komentarų po straipsnių - žmonės pasibaisėję ir pasišlykštėję. Tad reikia tikėtis, kad neigiamas visuomenes požiūris ir valdžios veiksmai (kuri tikėkimės kažką darys) padės išspręsti tokią nenormalią situaciją.
nacistinio elgesio del kitokio apsirengimo bei stiliaus priezastys (neapimant rasiniu ir tautiniu elementu) (mano nuomone):
Nacizmo saknys be abejo gali gludeti smurto seimoje atveju, taip pat del susiformavusio nepilnavertiskumo (kai asmuo jauciasi nepilnaverciu ir si savo jausma transformuoja i agresija pries kitus). Matant kitus pilnavercius, patenkintus savimi zmones, naciams kyla pykcio bei agresijos priepuoliai (nors is tikruju tai uzlepta pavydo forma). Tokiu budu bent taip kompensuojama ta vidine itampa, atsiradusi del nacio paties vidiniu kompleksu. Del savo paties kompleksu nacis nera pajegus nei issiskirti, nei elgtis ar rengtis madingai. Matant, kaip ta daro kiti, jam kyla naturalus pavydo jausmas, kuris pridengiamas neva tai priesiskumu tam ar kitam elgesio modeliui ar stiliui.
Nacizmas gali kilti ir is skurdo, kai nacis nera finansiskai pajegus atitinkamai rengtis, sekti mada, nusipirkti riedlente ar pan (tokiu atveju nacistiskas elgesys taip pat kyla is pavydo).
Nacizmas taip pat gali buti kaip paauglisko protesto pries visuomene forma. Taciau tokia forma imanoma tik tarp skurdziu asmenu, nes si forma pasireiskia tik tada, kai paauglys auga skurdo ir agresijos aplinkoje del to jo protesto forma irgi yra agresine, nukreipta pries visus kitus. Normaliu paaugliu protesto ar isskirtinumo forma- tai apsirengimas, muzikos stilius, auskarai, tatuiruotes, plaukai ar pan. (tai nebutinai protesto forma, tiesiog gali buti ir zmogaus stilius).
Naciai absoliuciai pasmerkit moraliniam ir materialiniam degradavimui, jie nepajegus kurti, nes ju poziuris ir supratimas, isilavinimas yra itin siauras. Nacis nuolat gyvena psichologineje itampoje bei depresijoje (jis yra butinas tam, kad galetumei nuolat jausti nepasitenkinima ar pykti). Tokia itampa lemia iracionalu bei sizofrenini elegsi (kaip kitaip paaiskinti vaiku su riedlentemis musima, kodel pavydziui nemusami zmones su dviraciais, juk rata isrado ne lietuviai). Tokia busena ilgainiui nulemia ryskius psichologinius nukrypimus ir ligas, blaivaus mastymo nebuvima, ypac del to, jog tokia busena palaikoma pigiu alkoholiu bei narkotikais.
Tokie zmones, bandydami bent kiek pasiteisinti, isgalvojo savo primityvaus lygio argumentus del patriotizmo, patys nesuvokdami, kad ju veiksmai ir idejos yra turbut labiausiai anti-patriotiskos, kokios tik gali buti.
Pavojai:
Bandymas teisinti nacius ir ju vykdoma agresija „paaugliu grupiu tarpusavio santykiu aiskinimosi“ kelia tiesiogine tokio reiskinio gresme. Naciai skritingai nei gotai, pankai ar kitos jaunimo grupes negali buti laikoma jaunimo grupe. Jie kelia gresme VISIEMS aplinkiniams.
"Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).
Šiaip Klaipėda tikrai liberalus miestas Lietuvos mąstais. Tik nereikia ant skinų užkliūt. O jei dar policija DIRBT pradėtų tai manau situacija žymiai pagerėtų.
Gal tiesiog Klaipėda jau pakankamai liberalus miestas, kad jame būtų ženklus kiekis žmonių, besirengiančių kaip jie nori? Dėl to kyla bėdos ir muštynės su buduliais, apie tai rašo laikraštis.
Palyginimui - kokiame nors "rokiškyje" (rajoninio centro pavadinimas iš lubų) tylu ir ramu, nes visi vaikšto apsirengę "kaip visi", o vienas vaikinukas, kuris vaikšto apsirengęs kitaip - tiesiog tyliai gauna į galvą. ir laikraščiai apie tai nerašo.
Ka reiskia sava kultura, tegu apibudina, kurie kulturos elementai yra savi, o kurie - "ne". Patys nustebs, kiek daug elementu yra atejusiu.
Beje, ka jie patys nesioja? Sportinius kostiumus, dzinsus? Tai kodel ne tautinius drabuzius? Nu vienu zodziu, ju teiginiai priestarauja logikai ir sveikam protui
Ir jie turbūt nežino, kad cepelinai yra žydiškos kilmės valgis...
Šiaip Klaipėda tikrai liberalus miestas Lietuvos mąstais. Tik nereikia ant skinų užkliūt. O jei dar policija DIRBT pradėtų tai manau situacija žymiai pagerėtų.
Gal tiesiog Klaipėda jau pakankamai liberalus miestas, kad jame būtų ženklus kiekis žmonių, besirengiančių kaip jie nori? Dėl to kyla bėdos ir muštynės su buduliais, apie tai rašo laikraštis.
Geriau skambėtų, "pakankamai didelis, kad atsirastų skirtingai besirengiančių žmonių, bet nepakankamai liberalus, kad nekiltų dėl to socialinės problemos". Mano nuomone, šiuo aspektu Klaipėda patenka į Šiaulių ir Panevėžio kategorija, kur užsieniečiai jau nebenesutinkami išsižiojus, bet norint jiems ten apsistoti sėsliau kyla įvairiausių integracijos ir tolerancijos problemų.
Del savo paties kompleksu nacis nera pajegus nei issiskirti, nei elgtis ar rengtis madingai. Matant, kaip ta daro kiti, jam kyla naturalus pavydo jausmas, kuris pridengiamas neva tai priesiskumu tam ar kitam elgesio modeliui ar stiliui.
Pakontempliuokime siek tiek, o kas nustatineja madas?
Ar tik ne tas kuris jas ir prisitaiko? Taigi argumentas siuo paziuriu tik dalinis ir pasitvirtinantis tik is pavyzdziu su skinais, taciau teoriskai nesirengimas kaip populiarioji mada persa visai nera nemadingumo pozymis kaip apraiska kazkokio nesugebejimo.
Pavyzdziui, man patinka tiek treningai, tiek skinu fufaikė vardu bomberis. Tačiau i juos ziuri kreivai ir tada asmeni priskiria vienai ar kitai grupuotei, ir kokio velnio. Rubai juk nekalti, kad juos pamego nesiot visokie radikalai.
Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Apskritai žmonių vertinimas pagal išvaizdą yra yda būdinga tiek visokiems skinams, tiek forsams, tiek banglams ir kitais graikiškais žodžiais besivadinančiom grupuotėm.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Geriau skambėtų, "pakankamai didelis, kad atsirastų skirtingai besirengiančių žmonių, bet nepakankamai liberalus, kad nekiltų dėl to socialinės problemos". Mano nuomone, šiuo aspektu Klaipėda patenka į Šiaulių ir Panevėžio kategorija, kur užsieniečiai jau nebenesutinkami išsižiojus, bet norint jiems ten apsistoti sėsliau kyla įvairiausių integracijos ir tolerancijos problemų.
Na tu čia truputi perlenkiai. Klaipėda kaip tik yra toks Lietuvos miestas, kuriame užsieniečiai nebuvo retenybė netgi tarybiniais laikais ir į juos niekas nežiūrėjo pražiojęs burna, o tuo labiau dabar į juos taip niekas Klaipėdoje nežiūri. Klaipėda juk uostamiestis buvo dar tada ir ten lankydavosi užsienio laivai ir jų jūreiviai išeidavo į miestą. Gal jau užmiršai ?
Pakontempliuokime siek tiek, o kas nustatineja madas?
Ar tik ne tas kuris jas ir prisitaiko? Taigi argumentas siuo paziuriu tik dalinis ir pasitvirtinantis tik is pavyzdziu su skinais, taciau teoriskai nesirengimas kaip populiarioji mada persa visai nera nemadingumo pozymis kaip apraiska kazkokio nesugebejimo.
Pavyzdziui, man patinka tiek treningai, tiek skinu fufaikė vardu bomberis. Tačiau i juos ziuri kreivai ir tada asmeni priskiria vienai ar kitai grupuotei, ir kokio velnio. Rubai juk nekalti, kad juos pamego nesiot visokie radikalai.
kodel priskiri fufaikes ir treningus skinams? "Fufaikes" vasara labai smagu nesioti. Be to, garantuoju, kad sport kostiumus nesioji tik del patogumo vaiksciodamas gamtoje, vaziuodamas dviraciais ar rieduciais. Turetum nesioti, kas tau grazu ir kas tinka, ir ka nesiodamas jaustumeisi gerai. Tai ir butu mada.Nors net neabejoju, kad "bendra" mada mus visus veikia
"Laisvė turėti įsitikinimus reiškia, kad žmogus yra laisvas pats formuoti savo įsitikinimus, pasirinkti pasaulėžiūros vertybes, jis ginamas nuo bet kokios prievartos, jo pažiūrų
negalima kontroliuoti."(Konstitucinio Teismo 2000-06-13 nutarimas).
Comment