Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos ekonomika

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Lietuvos ekonomika

    EDIT

    #2
    Na, bankininkų prognozės visada būna pačios pesimistiškiausios, nes jie negali rizikuoti, kaip kai kurie nepriklausomi ekspertai.. bet kiek atsimenu, reali situacija visada būna geresnė, nei prognozės.. kad ir kaip nebūtų keista Jei vieną kartą "prisikalbės", tai jų daugiau niekas neklausys, o pvz. bankui tai labai sugadintų reputaciją

    Comment


      #3
      Parašė oželis
      Na, bankininkų prognozės visada būna pačios pesimistiškiausios, nes jie negali rizikuoti, kaip kai kurie nepriklausomi ekspertai.. bet kiek atsimenu, reali situacija visada būna geresnė, nei prognozės.. kad ir kaip nebūtų keista Jei vieną kartą "prisikalbės", tai jų daugiau niekas neklausys, o pvz. bankui tai labai sugadintų reputaciją
      Man regis pasaulio banko prognozės būna pačios atsargiausios Bet šiaip dėl bankų — true

      Comment


        #4
        del TUI jau ne vienas straipsnis buvo dar anksciau, kazko stambios investicijos is uzsienio mus vis aplenkia (pvz. automobiliu gamyklos, kurias steigia Lenkijoj, Cekijoj, Slovakijoj, netgi tokioj skylej kaip Kaliningradas), belieka kiek imanoma didinti eksporta i uzsieni, kas galbut pades islaikyti dideli BVP augima, o investicijas galbut islaikys vietos kompanijos, kitu atveju bus blogai

        va kokia ta situacija, 2003 padaryta investiciju maziausiai nuo pat 1995 (gal ir seniau) - tik 0.2 mlrd. Eur
        Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

        Comment


          #5
          Kas del uzsienio investiciju, tai cia atsiliekam smarkiai:



          Bet jos ateis su laiku.

          O kas del ekonomikos kilimo, tai Lietuva nuo nepriklausomybes atgavimo padare viena super gera dalyka kuris leis ekonomikai kilti, t.y. "apsaugojo" savo rinka nuo uzsienio supermarketu. Kad ir kiek visi rektu apie laisva rinka ir apie tai, kad kapitalas neturi tautybes, vistik tai yra faktas, kad pvz. prancuziski tinklai labiau megsta prancuzu tiekejus, nei lietuviu, vokiski megsta vokieciu ir tt. Dabar gi musu tikejai ne tik turi lietuviska tinkla kuris noriai perka lietuviskus produktus, bet netgi turi galimybe ilysti i Lenkijos rinka, kur VP market ruosiasi greitu laiku lysti.
          You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

          Comment


            #6
            @blitz

            kaip ten buvo su tuo apsaugojimu? Lyg ir nebuvo tokio tiesmukisko apsaugojimo. Tiesiog VP marketas sugebejo uzbegti visiems uz akiu ir padaryti tai, ko dar nepadare kiti. Berods Rimi zadejo uzimti didziule dali rinkos, bet taip ir liko su keliais % (VP 25-30% ar pan). Aisku galima sakyti, kad daline monopolija yra negerai, bet turbut niekas nepaneigs, kad VP marketo parduotuvems neprilygsta jokios kitos.
            Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

            Comment


              #7
              Jonai, ta ir turiu omeny.
              Tai padare VP Marketas savo sunkaus darbo deka
              Nesakau juk kad apsaugojo valstybe, ne komunizme gyvenam.

              O VP marketas - saunuoliai. Turbut megstamiausia mano imone Lietuvoje.

              Noreciau ten dirbti. Ta prasme ne pardaveju, o kur nors salia virsaus..... ech......
              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

              Comment


                #8
                Parašė blitz
                Jonai, ta ir turiu omeny.
                Tai padare VP Marketas savo sunkaus darbo deka
                Nesakau juk kad apsaugojo valstybe, ne komunizme gyvenam.

                O VP marketas - saunuoliai. Turbut megstamiausia mano imone Lietuvoje.

                Noreciau ten dirbti. Ta prasme ne pardaveju, o kur nors salia virsaus..... ech......
                Teko girdėt metodus kaip jie atsistojo ant kojų Už įvairių įmonių, iš kurių gavo investicijoms pinigų, akcijas smulkiesiems akcininkams veždavo pinigus Gariūniniais maišais. Teko ir girdėt apie tų pinigų kilmę. Dėl kilmės nesu tikras, tačiau akivaizdu, kad toli gražu ne iš paprasto verslo tie maišai pinigų atsirado.

                Ne visa auksas, kas auksu žiba

                Beje, apie dabartinius VPM metodus irgi tenka girdėt. Nelabai malonu. O dėl lietuviškų tinklų vs. prancūziškų, tai, nors nekomentuoju, kokios prekės būtų juose pardavinėjamos, tačiau darbuotojai gerokai geresnes sąlygas turėtų prancūziškajame analoge. Tiesiog gerai žinau Palink tvarką. VPM atsilieka...

                Comment


                  #9
                  @Meier

                  as kaip megejas paskaityti delfio komentarus apie bet kuria imone zinau panasiu dalyku, klausimas, kiek tokie gandai yra tikri

                  zinoma gincytis negaliu, nes neteko su tuo susidurti paciam.
                  Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                  Comment


                    #10
                    Tokia jau ta Lietuvele...... vos zmogus/zmones prasisuka, is kart apie ji/juos atsiranda kruvos gandu. Atsimenu kai tevai blokados laikais gavo "videka", buvau zinomas kieme kaip "mafijozo sunus" ar kazkas panasaus.

                    Ir isviso: nepagautas - nevagis

                    Todel nereikia viso sito meslo.

                    O kas del darbo salygu, tai niekas tu zmoniu ten nevercia dirbti.
                    You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                    Comment


                      #11
                      Kadangi prie temos - ekonomika - taigi siokia tokia info apie baltijos valstybiu uostus, pamaniau, kad bus idomu

                      Cargo turnover 2003 (prieaugis % )

                      Tallinn - 37.6 million tonnes (-0.6% )
                      Ventspils - 27.4 million tonnes (?% turbut labai sumazejo, nes kiekur neskelbia)
                      Riga - 22 million tonnes (+22% )
                      Klaipeda - 21.2 million tonnes (+7.4% )
                      Liepaja - 5 million tonnes (+13% )
                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                      Comment


                        #12
                        Parašė blitz
                        Tokia jau ta Lietuvele...... vos zmogus/zmones prasisuka, is kart apie ji/juos atsiranda kruvos gandu. Atsimenu kai tevai blokados laikais gavo "videka", buvau zinomas kieme kaip "mafijozo sunus" ar kazkas panasaus.

                        Ir isviso: nepagautas - nevagis

                        Todel nereikia viso sito meslo.

                        O kas del darbo salygu, tai niekas tu zmoniu ten nevercia dirbti.
                        Na argi aš vadinu juos vagiais? Tiesiog iš keleto žmonių, buvusių smulkiais AB „Vilniaus duona“ akcininkais esu girdėjęs tą istoriją apie maišus pinigams. Man tai juokinga, matyt dėl to, kad negaliu įsivaizduoti pinigų tokiose tašėse

                        Comment


                          #13
                          @Meier

                          gal jie ten vagnorkes vazdavo
                          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                          Comment


                            #14
                            Parašė John
                            Kadangi prie temos - ekonomika - taigi siokia tokia info apie baltijos valstybiu uostus, pamaniau, kad bus idomu

                            Cargo turnover 2003 (prieaugis % )

                            Tallinn - 37.6 million tonnes (-0.6% )
                            Ventspils - 27.4 million tonnes (?% turbut labai sumazejo, nes kiekur neskelbia)
                            Riga - 22 million tonnes (+22% )
                            Klaipeda - 21.2 million tonnes (+7.4% )
                            Liepaja - 5 million tonnes (+13% )
                            Na va, ir as lietuviskai nusprendziau prisijungti! Sorry, kad negaliu labai daznai savo "trigrasio" i jusu idomius forumus iterpti, nes baigiamaji darba siomis dienomis rasau.... bet vis paskaitau ir kartais neatsispiriu nepakomentaves!

                            Del tu investiciju tai visiska tiesa ka Nauseda sako (anokia cia naujiena, svarbu solidziai atrodyti ir autoritetingai pareiksti! ) akivaizdu, kad TUI i Lietuva ateina daugiausiai per privatizacija, o ir pati statistikos skaiciavimo "metodika" idomi, jei pardavimo sanderio suma is karto priraso prie "investiciju"... Keista, kaip jie ten su OECD guideline'ais nesusipyksta...

                            Del apyvartu, Jonai, dekui, idomi info. Pazurejus i Ventspilio apimtis sumazejimas tikrai ryskus (pas juos anksciau ten vos ne apie 40 kek pamenu buvo...) ir viskas del to rusisko "kranelio" O dabar, mieli tautieciai, pagalvokime, kokios LV BVP augimo apimtys butu, jei ne trumpalaikis (?) sito "kranelio" prisukimas?... +10 something? Tektu su musu 9 proc. biski sleptis! Taigi kiek Mazeikiu nafta mums priduria, tiek Ventspilis jiems dabar atima..

                            Cheers! :cheers:

                            Comment


                              #15
                              Sveikas atvykęs, Jeffai

                              Dėl 10% tai truputį pervertinai
                              Mano galerija Flickr'yje

                              Comment


                                #16
                                Parašė Mantaz
                                Sveikas atvykęs, Jeffai

                                Dėl 10% tai truputį pervertinai
                                Sveixx, Mantai, Gerai jus cia su situo forumo sukurimu pasidarbavote - impressed! Ir atrodo, kad skyscrapercity.com lietuviu aktyvumas kiek mazeja, nes energija kaip su tais susisiekianciais indais pasiskirsto tolygiai!

                                del 10 proc. nebuk tox uztikrintas - ju pernykstis augimas irgi 7-8 proc., o Ventspilis krites ziauriai! Patys zinome, ka broliukams tai reiskia...

                                (nemegstu as tu apibendrintu BVP statistiku, zvekime "giliau" kiek suprantu, cia daug kolegu ekonomistu?)

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Jeffas
                                  Parašė Mantaz
                                  Sveikas atvykęs, Jeffai

                                  Dėl 10% tai truputį pervertinai
                                  Sveixx, Mantai, Gerai jus cia su situo forumo sukurimu pasidarbavote - impressed! Ir atrodo, kad skyscrapercity.com lietuviu aktyvumas kiek mazeja, nes energija kaip su tais susisiekianciais indais pasiskirsto tolygiai!

                                  del 10 proc. nebuk tox uztikrintas - ju pernykstis augimas irgi 7-8 proc., o Ventspilis krites ziauriai! Patys zinome, ka broliukams tai reiskia...

                                  (nemegstu as tu apibendrintu BVP statistiku, zvekime "giliau" kiek suprantu, cia daug kolegu ekonomistu?)
                                  Aga aga, prasisukom D O dėl SSC, tai pats S&B kažkaip smuko, nieko įdomaus nebededama, nors svarbiasnes temas ir info mes ten metam

                                  Vis tiek abejoju, kad Ventspilio uostas galėtų jiems dar priklijuot tuos 2%. Nors galėtų, bet reikėtų žymiai didesnių augimų
                                  Mano galerija Flickr'yje

                                  Comment


                                    #18
                                    Na gerai, kaip sakoma, "kurmiai paskaiciuokime"

                                    Pasiremkime keletu autoritetingu saltiniu.

                                    Pasak Latvijos URMo, 2002m. Ventspilis perkrove 38 mln. tonu. Is Jono info - pernai tik 27.4 proc. Taigi sumazejimas daugiau nei ketvirtadaliu.

                                    Pasak Deliotte et Touche report'o:
                                    "Russian oil exports are a significant part of the Latvian economy: the oil terminal at Ventspils accounts for a QUARTER of GDP. Other large companies include Latvian Shipping and Latvian Gas. These industrial giants as well as Latvenergo, a utilities company, are earmarked for privatisation. The transportation and logistics industry has already attracted many international companies (bla bla bla)".

                                    Taigi logiskai - jeigu Ventspilio terminalas siemet smukes apie 30 proc., o normaliai veikdamas jis sukuria 25 proc. Lavijos DGP, tai, sorry, Mantai, bet laviai augtu tikrai sparciau nei 10 proc.!....

                                    Kas nesutinkat? :cheers:

                                    Comment


                                      #19
                                      Bent galime pasidziaugti, kad to kranelio jiems kol kas niekas ir neatsuks (koks egoizmas )
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        #20
                                        @Jeffas: Sveikas!
                                        Del paskaiciavimu, tai pabaik baigiamaji darba ir tada is naujo paskaiciuok , nes dar grybauji .

                                        Comment

                                        Working...
                                        X