Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

90 naujų autobusų į Vilnių

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    90 naujų autobusų į Vilnių

    Per artimiausius 3 metus Vilnius gaus 90 nauju Volvo 7700 autobusu http://www.delfi.lt/news/economy/automoto/article.php?id=4277438

    o kas mane dziugina, kad pasirinktas toli grazu ne pigiausias, bet kokybiaskiausias variantas is gautu pasiulymu

    dizainas gal nera ypatingas, bet ne tai svarbiausia









    ir trumpas video klipukas http://www.volvo.com/NR/rdonlyres/2604A544-3154-4022-9C37-9ACC32A1B5DD/0/Volvo7000.wmv

    #2
    Jėėė Karosams mirtis! D
    Mano galerija Flickr'yje

    Comment


      #3
      EDIT

      Comment


        #4
        EDIT

        Comment


          #5
          Dizaino prasme Citaro atrodo tikrai geriau, del patikimumo irgi nemanau kad kilo problemu, nes jie placiai naudojami Europoje ir atsiliepimai tik geri, taigi turbut esme slypi kainose, taigi labai idomu suzinoti, kiek kainuoja toks Volvo. Citaro berods ~1 mln. Lt. Beje, man atrodo tokiu Volvo vaziavau Helsinkyje pernai , ten buten 7000 modelis vazineja (is esmes tas pats kas ir 7700, kuriuos pirks Vilniuje).
          Anyway svarbiausia, kad tarnaus ilgai ir patikimai

          Comment


            #6
            Hmm, man Volvo 8700 patiko, o tas 7700 tai visai negražus Kita vertus kai užklijuos reklamas, gal ir nieko atrodys

            Comment


              #7
              Meier, nejuokauk, tos reklamos slyksciai atrodo, apskritai drausti jas reiktu ant public transporto, nes vazineja visokie McBus'ai ir panasus kur kas svarbiau parinkti geras spalvas.

              Comment


                #8
                Na, ishtikro man jie irgi nera labai jau grazhus. Kazhkaip bijau, kad po keliu metu jie ishvis atrodys senoviniai. Gal jau geriau pirktu 70-80 bet tu pachiu mercu

                Comment


                  #9
                  EDIT

                  Comment


                    #10
                    Aš visiškai rimtai. Įvairūs reklaminiai troleibusai tik margina miestą. Na gal, jei jie būtų itin futuristiniai ar bent gero dizaino, tai jiems ir netiktų šios reklamos, tačiau esamoj situacijoj visi McDonaldai, Omniteliai ir kt. labai dera ant Škodų. IMHO geriau tokios reklamos, nei kad Times Square esančių reklamų miškas

                    Comment


                      #11
                      Hmmm...as siaip tai esu uz tokia ideja, jog jei pasirinkai viena gamintoja, tai ir bedradarbiauji su juo, o cia nupirko mersu, dabar volvo, veliau kokiu scania,o dar veliau kokiu nauju karosu. Nu nesuprantu tokios filosofijos Juk eksplotuoti daug pigiau apseitu, jei autoparka sudarytu vienos markes auto.

                      Comment


                        #12
                        Parašė Rokas
                        Hmmm...as siaip tai esu uz tokia ideja, jog jei pasirinkai viena gamintoja, tai ir bedradarbiauji su juo, o cia nupirko mersu, dabar volvo, veliau kokiu scania,o dar veliau kokiu nauju karosu. Nu nesuprantu tokios filosofijos Juk eksplotuoti daug pigiau apseitu, jei autoparka sudarytu vienos markes auto.
                        Kiek pamenu, citarų buvo tik bandomoji partija. Lygiai kaip pabandė lenkišką troleibusą, ir toliau naudojamos yra škodos Kažin kiek iš viso yra autobusų parke autobusų, būtų matyt, kokią dalį užims naujieji negražūs volvo autobusai...

                        Comment


                          #13
                          Kaip rasoma vap.lt, darbo dienomis vazineja 220 autobusu, taigi isvaziavus visiems naujiems Volvo, jie sudarys puse visu autobusu, bet kokiu atveju per artimiausius 3 metus Vilniuje neliks nei vieno seno Ikaruso

                          Comment


                            #14
                            Parašė Meier
                            Kiek pamenu, citarų buvo tik bandomoji partija.
                            Nieko sau "bandomoji partija" uz penkiolika(ar kiek ten?) milijonu! Bandymams, sakyciau, uztektu vieno ar dvieju autobusu...

                            Comment


                              #15
                              Aš irgi sutinku, kad tinkamai nudažius, tie Volvo atrodys pakankamai moderniai. Šiaip man tai labai patinka Scania, kaip paskutinėj Pornstar'o nuotraukoj. Šis, pagal spalvas sprendžiant, yra Kopenhagos miesto autobusas.
                              Ten kur aš gyvenau (Djurslandijoj), tokių labai daug važinėja tarpmeistiniais maršrutais

                              Beje, IMO Volvo autobusų patikimumas IMO geresnis nei Mersų. Bent jau sprendžiant apie autobusus, kuriuos naudoja privatūs vežėjai (po 70ct) Vilniuje. Volvo žymiai mažiau išklerę. Tiesa, galbūt jų naudojami Mersai senesni, be to, Mersai atvežti daugiausia iš Vokietijos, o Volvo - iš Danijos ir t.t.

                              P.S. Mano nuomone, labai tinkama spalva yra kaip dabar važinėjančių Citaro - sidabrinė. Manau ir Volvam tokia spalva tiktų ir atrodytų pakakamai moderniai

                              Comment


                                #16
                                Parašė PornStar
                                Parašė Meier
                                Kiek pamenu, citarų buvo tik bandomoji partija.
                                Nieko sau "bandomoji partija" uz penkiolika(ar kiek ten?) milijonu! Bandymams, sakyciau, uztektu vieno ar dvieju autobusu...
                                O kiek tiksliai tų mersų buvo nupirkta?

                                Comment


                                  #17
                                  @Meier: nesu tikras, bet turbut kokia 15 (nors ne visi jie Citaro)

                                  Comment


                                    #18
                                    Pirko 10 Citaro ir 4 maziukus Cito, uz visus sumokejo berods 11mln. Lt. Girdejau kazkokius gandus, kad neva Cito pasirode esa nelabai vyke, nezinau, kiek cia tiesios.

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Mantas Rodyti pranešimą
                                      Jėėė Karosams mirtis! D
                                      Po kokių dar metų tai tikrai, bet iki tol nesulauksite šito gerbiamas kolega, Karosa autobusai yra labai geri, yra tokių Karosa markės autobusų kurie dar nei vieno karto nebuvo sustoje dėl variklio remonto, stebiuosi dar kiek tos Karosos tarnauja, tik yra vienas blogas dalykas kad vairuotojas kai Karosa vairuoja tai ant tos kedės šokinėja atsisėdes, čia jau yra Karosų liga. Karosa B741 masiškai nurašinėja, gaila kad Karosa B732 ir B832 uždraudė juos eksplotuoti ir teko nurašyti. Nežinau ar tiesa, bet pagal mane Karosa B841 dar nei viena mašina nėra nurašyta. O vienintelė Karosa B941 numeris 399, jau ilgą laika stovi su kažkokiu gedimu.

                                      Parašė John Rodyti pranešimą
                                      Girdejau kazkokius gandus, kad neva Cito pasirode esa nelabai vyke, nezinau, kiek cia tiesios.
                                      Taip, šitos mašinos tokios vykusios kad Cito garažiniai numeriai 26 ir 29 patvoryje 2 metus stovėjo dėl rimtų gedimų. 26 Cito 2011. Liepos mėnesį į gatves tik išvažiavo, o 29 Cito 2011.10.18 dieną tik po 2 metų stovėjo išvažiavo į gatves. Ir dar stovi Cito numeris 31, jisai manau bus nurašytas, nes yra kaip detalių donoras. Štai tokie vyke autobusai.

                                      Comment


                                        #20
                                        /\ kam reikėjo tokią temą prikelti?

                                        Comment

                                        Working...
                                        X