Sveikinimai

Collapse
X

• Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All

Sveikinimai

Na taigi... Sveikinu pagaliau tapus svajonės, kuri Europoje puoselėta šimtmečius, dalimi. Tokios vieningos Europos dar niekada nebuvo, dabartinė ES tik įrodo, kad net milžiniškas atotrūkis tarp šalių netapo kliūtimi joms susivienyti.

SVEIKINIMAI!!!

Aš irgi prisidedu prie sveikinimų :cheers:
    Mano galerija Flickr'yje

Comment

Beje, vakarykštės nuotraukos "įžiebiant" Lietuvą

Mano galerija Flickr'yje

Comment

SVEIKINU SVEIKINU SVEIKINU !!!!!!!!!!! Pagaliau mes vel Europoje!!!!!!!!!!!!!!!! istikro sugryzom ten kur visada ir turejom buti - EUROPOJE!! Tai nerealu !!!!!!

P.S. Idomu kada dabar bus ta nuotrauka paskelbta Noriu pamatyti.D Europa cool atrode visa apsviesta.

Comment

sveikinu negaliu patiket,mes EUROPOS SAJUNGOJE :cheers: vakar centras nerealiai cool atrode,tikrai visas apsviestas,bet miegamieji rajonai nesvarbu,mes istorijos liudininkai!!!!!!!!!!!

Comment

sveikinu ir as, bet sventes dar nesibaige, sveskim toliau!

Comment

Visa svente tik tik prasideda, mielieji!!!

Comment

Jau prasisdeda ir pirmos problemos

Savivaldybeje sumaistis, dar nera chebra isigilinusi i naujas taisykles....kas nuo ko pradet - neaisku D

Comment

My dear Lithuanian friends!

I don't know what you're saying here. Yet I gather from the pictures and the dates of posting that the entry of your country into the European Union is the subject of this thread, and please don't take it amiss if I'm wrong.

Even from a great distance, I say to the EU, Lithuania! :cheers: :cheers: :cheers:

I realize that your country has problems, and that more problemos lie ahead.

Yet take a moment and think of all the problems Lithuania has overcome and the remarkable and beautiful things that were already accomplished!

So I am happy to see Lithuania finally becoming an acknowledged part of Europe again. I am confident that you will overcome future problems and deal with them wisely and successfully. a:

Iwish you and your country the very best.
                  Originally Posted by

Comment

Thanks WH
                    Mano galerija Flickr'yje

Comment

Mantai, you just have no idea how much I love you and your people and your country!

I'm so grateful to you all for showing me the beauty and loveliness of Lithuania and her people.

Originally Posted by

Comment

Parašė Whose Homepage
                        Mantai, you just have no idea how much I love you and your people and your country!

I'm so grateful to you all for showing me the beauty and loveliness of Lithuania and her people.

Thanks, we try much to do that
                        Mano galerija Flickr'yje

Comment

Sveikinu su KOVO 8 aja !!!

Paskutinis taisė Edvard; 2016.03.08, 20:13.
                          "Jeśli kto władzę cierpi, nie mów, że jej słucha;
                          Bóg czasem daje władzę w ręce złego ducha."

Adam Mickiewicz

Comment

Sveikinimai miestų planuotojams su Pasauline miestų planuotojų diena!

Šaltinis

Šio forumo kolegoms entuziastams taip pat linkiu geros dienos.

Comment

Working...
                            X