Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaip nesąmonės ir kliedesiai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    O man visai neidomu
    When a man lies, he murders some part of the world

    Comment


      Jums gal ir ne, bet man įdomu, kaip vyksta tas vaistų lašinimas, kiek dienų toks vaikščiojimas į NVI trunka, kokias rekomendacijas daktarai duoda dėl mitybos chemoterapijos metu, ko reiktų vengti, kaip apskritai nustatomas gydymo kursas, ar atvykus reikia išsimušti talonėlį prie aparato ir laukti, kol pakvies užeiti ir pan.

      Comment


        neduokdie suzinoti...
        When a man lies, he murders some part of the world

        Comment


          Gali sužinoti, bet ten nenueiti arba nueiti į kokį vieną seansą, o paskui nebeateiti ar patyliukais pabėgti su drezina, Nes va Marija Aušrinė Pavilionienė aktyviai kovojo UŽ eutanazijos įteisinimą, bet buvo tyliai numarinta ši jos iniciatyva. Man rodos už tai ji net buvo pašalinta iš LSDP. Tikrai bjauru, kai esi iniciatyvus politikas ar pilietis, parodai kokią veržlią iniciatyvą, kurią aukštesnės jėgos nužudo. Pvz. aš Lietuvos transporto saugos administracijai, kuri prižiūri tarpmiestinius autobusus, pasiūliau paskelbti konkursus vykdyti savo paties nubraižytus 23 naujus maršrutus, kurių dalis būtų atkurti, kuomet po 200 metų jų drastiškai sumažėjo, tai pat būtų pravestos tolimojo susisiekimo maršrutų trasos pro gyvenvietes, kur iki šiol važiuodavo tik vietinio susisiekimo autobusai:

          1. maršrutas Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Visaginas - Zarasai

          Šis maršrutas sujungtų visą krašto kelią nr. 102, nes šiuo metu nėra maršrutų, kurie kursuotų iš Vilniaus pro Nemenčinės plentą iki pat Zarasų. Dabar yra tik atskiros atkarpos Vilnius-Visaginas, kur veža Meteorit turas ir Seknija (maršrutai nuo M-973 iki M-976) bei "Kautra" aptarnaujami pora reisų Visaginas - Kaunas (M-372), kuris padengia atkarpą iki Zarasų.

          Todėl siūlau tokį maršrutą su tokiais išvykimo laikais (tikslius laikus galite koreguoti, kad nesikirstų kitų vežėjų vykdomais reisais panašiu laiku):

          Vilnius AS 11:50
          Pabradė 12:50
          Švenčionys AS 13:20-13:25
          Ignalina AS 13:50-14:00
          Visaginas AS 14:35-14:40
          Zarasai AS 15:10


          Zarasai AS 16:40
          Visaginas AS 17:10-17:15
          Ignalina AS 17:50-18:00
          Švenčionys AS 18:25-18:30
          Pabradė 19:00
          Vilnius AS 20:00
          ...

          2. maršrutas Naujoji Akmenė - Joniškis - Šiauliai - Kryžkalnis - Tauragė - Panemunė

          Šis maršrutas įneštų gyvybės Panemunei - miestui, kuris Panevėžio AP nutraukus savo reisą, teturi vos 1 reisą į Tauragę ir atgal, aptarnaujamą, be abejo, mikriuku. Taip pat sukurtų šiuo metu nesančią jungtį tarp Naujosios Akmenės ir Joniškio r. esančios Žagarės. Prieš 5 metus abejų rajonų parkai tam tikromis mėnesio dienomis buvo paleidę po reisą iš abejų galų, bet tiek vienas, tiek kitas - užsilenkė.

          Trasa eitų šiais keliais: KK154, KK 153, A12

          sustojant šiose tarpinėse stotelėse ir stotyse

          Naujoji Akmenė AS 8:15
          Žagarė 8:45
          Joniškis AS 8:20-8:25
          Šiauliai AS 9:05-9:15
          Kelmė AS 10:05-10:10
          Kryžkalnis AS 10:35-10:40
          Tauragė AS 11:20-11:25
          Panemunė 11:55

          Panemunė 13:00
          Tauragė AS 13:30-13:35
          Kryžkalnis 14:05-14:10
          Kelmė AS 14:35-14:40
          Šiauliai 15:30-15:40
          Joniškis 16:20-16:25
          Žagarė 17:00
          Naujoji Akmenė 17:30

          3. maršrutas Vilnius - Kaunas - Raseiniai - Kryžkalnis - Šilalė - Šilutė

          Kaip žinome visi, greičiausias kelias nuosavu automobiliu iš Vilniaus į Šilalę yra per autostradą A1 ir toliau vingiuojant krašto keliu nr. 1 pro Šilalę. Tačiau iki šiol tokio maršruto nebuvo. Taip pat šis maršrutas pakeliui užsuktų į vos 2-3 km nuo automagistralės esantį Bijotų kaimą. Teoriškai jis galėtų tapti turistų traukos tašku dėl ten esančių baublių, tačiau neturintiems automobilio tokia vieta praktiškai nepasiekiama. Geografiškai jis yra itin arti autostrados, bet norint į jį patekti, turi kratytis į rajono centrą - Šilalę ir ten laukti marias laiko priemiestinio autobuso.

          Vilnius AS 6:25
          Kaunas AS
          IX fortas
          Raseiniai AS
          Kryžkalnis AS
          Bijotai
          Tūbinės I
          Šilalė AS
          Pajūris
          Bikavėnai
          Gorainiai
          Vainutas
          Grygališkė
          Žemaičių Naumiestis
          Laučiai
          Šilutė AS

          4. maršrutas Vilnius - Merkinė - Leipalingis - Kapčiamiestis

          Tai būtų papildomas reisiukas pro Nedzingę, taip pat - tiesioginė jungtis su Dzūkijos giluma, taip pat atkarpą, kurioje yra didelis maršrutų badas - tarp Leipalingio ir Kapčiamiesčio.

          Trasa eitų šiais keliais: A1, A4, RK 5009, KK 129, KK 133, RK 2505

          sustojant šiose didesnėse stotelėse:

          Vilnius AS
          Guopstos
          Paluknys
          Pirčiupiai
          Valkininkų kryžkelė
          Naujieji Valkininkai
          Kazimieravas
          Tolkūnai
          Nedzingė
          Pilvingiai
          Gudakiemis
          Merkinė
          Kibyšiai
          Radyščius
          Liškiavos kryžkelė
          Raudonikiai
          Leipalingis
          Vilkininkai
          Abarauskai
          Viktarinas
          Juškonys
          Valentai
          Kapčiamiestis

          5. maršrutas Kaunas - Jonava -Ukmergė - Molėtai - Švenčionėliai - Švenčionys

          Šiuo metu Švenčionių rajonas yra gan atribotas nuo normalaus tarpmiestinio susisiekimo - rytinį pakraštį (KK102 aptarnauja vien mikriukai Visaginas-Vilnius. Taip pat sudarytų jungtį tarp gretimų rajonų savivaldybių - Ukmergės ir Molėtų. Sakysite, kad vietinį susisiekimą turi užtikrinti savivaldybės? Jos dažniausiai vengia leisti savo maršrutus į kaimyninės savivaldybės teritoriją, maršrutai užsibaigia ties administracinėmis ribomis. O tarpmiestiniai skrostų tas ribas kiaurai, taip pat Molėtai atgautų tiesioginį susisiekimą su Kaunu, o Ukmergė taip pat turėtų vienu reisu į Kauną daugiau. Susisiekimas su Kaunu itin suprastėjo, kuomet "Zarasų būstas" nutraukė visus reisus M-987 ir M-989.

          maršrutas eitų šiais keliais: A6, A2, KK115, KK114, KK111, KK102
          sustojant šiose didesnėse autobusų stotyse ir gyvenvietėse

          Kaunas AS
          Kauno oro uostas
          Jonava AS
          Markutiškės
          Pageležiai
          Dainava (kryžkelė)
          Ukmergė AS
          Antakalnis II
          Kartėnai
          Liaušiai
          Želva
          Pikčiūnai
          Videniškiai
          Molėtai AS
          Mindūnai
          Čiulai
          Vidugiris
          Laukagalis
          Šipiniškis
          Labanoras
          Kūriniai
          Kaltanėnai
          Švenčionėliai
          Liubiškė
          Ragaučina
          Pogulianka
          Švenčionys AS

          6. maršrutas Šalčininkai - Eišiškės - Varėna - Nedzingė - Alytus

          Šis maršrutas, kaip išsiaiškinome, nebevykdomas nuo ~2000 metų. Tai nusikalstama! Juk Lietuvos gyvenimo lygis ir turtingumas kasdien kyla, tad kaip tarpmiestinių maršrutų gali mažėti? Nėra keleivių ir nebevežam? Maršrutai turi būti bent dėl vaizdo, kuo plačiau apraizgę ne tik magistralinius, bet kuo daugiau krašto kelių. Nedzingės ir gretimų kaimų gyventojai šiuo maršrutu galėtų nuvykti į Alytų - apskrities centrą. Tiesa, buvęs maršrutas eidavo kiek tiesesne trasa.

          maršruto trasa eitų šiais keliais: KK126, KK 127, A4, RK5009, KK129, KK128, KK130,
          sustojant šiose pakelės stotelėse:

          Šalčininkai AS
          Gerviškės
          Butrimonys
          Jančiūnai
          Aukštalaukis
          Eišiškės
          Verseka
          Kalesninkai
          Kijučiai
          Vydeniai
          Barčiai
          Varėna AS
          Senoji Varėna
          Kazimieravas
          Tolkūnai
          Nedzingė
          Pilvingiai
          Gudakiemis
          Masališkės
          Ilgininkai
          Meškasalis
          Kaniūkai
          Alytus AS

          7. maršrutas Kaunas - Marijampolė - Kalvarija - Būdvietis - Lazdijai - Kapčiamiestis

          Atkurti kažkuomet sunaikintą Lazdijų AP reisą į Kauną per Būdvietį. Dar geresnis susisiekimas su Kapčiamiesčiu, kurio apylinkėse yra daug kaimo turizmo sodybų. Kaip ten nuvykti tiems, kurie neturi nuosavo automobilio?

          maršrutas eitų šiais keliais: KK130, A5, KK201, KK131, RK 2608, KK134, RK2503

          sustojant šiose stotyse bei gyvenvietėse:

          Kaunas AS
          Marijampolė AS
          Jungėnai
          Kalvarija AS
          Jusevičiai
          Kvietkinė
          Mockai
          Būdvietis
          Aštrioji Kirsna
          Rudamina
          Lazdijai AS
          Kukliai
          Neravai
          Gudeliai
          Čivonys
          Kalveliai
          Veisiejai
          Dainaviškai
          Semoškai
          Kapčiamiestis

          8. maršrutas Zarasai - Ignalina (be Visagino) - Švenčionys - Vilnius - Šalčininkai - Dieveniškės

          Šis maršrutas, aptarnaujamas normaliais bent 35 vietų autobusais (o ne tais išpopuliarėjusiais išsigimėliais prailgintais 28 vietų mikriukais, kur kojos net sulenkus negali tilpti) įpūstų gyvybės rytiniais Lietuvos pakraščiais einančiam KK nr. 102, taip pat - Dieveniškių kilpai, prieš tai stabtelėdamas Šalčininkų autobusų stotyje, į kurią šiuo metu neužsuka nei vienas tarpmiestinis maršrutas.

          maršrutas eitų šiais keliais: KK102, A15, KK104,
          sustodamas šiose tarpinėse stotyse bei stotelėse:

          Zarasai AS
          Lupenka
          Rutiniškis
          Dūkštas
          Ligūnai
          Kazitiškis
          Aza
          Ignalina AS
          Bėčiūnai
          Kazokinė
          Zablatiškė
          Didžiasalis
          Beržuvis
          Švenčionys AS
          Pabradė
          Vilnius AS
          Marijampolis
          Jašiūnai
          Ragožiškės
          Šalčininkėliai
          Šalčininkai AS
          Didieji Baušiai
          Mikantonys
          [Širvių atraminis punktas] - pasieniečių atliekama nuolatinė keleivių ir dokumentų patikra
          Petroškos
          Stakai
          Poškonys
          Rimašiai
          Bėčionys
          Skraičionys
          Dieveniškės

          9. maršrutas Kaunas - Rumšiškės - Jieznas - Alytus - Merkinės kryžkelė - Druskininkai

          Nežinau ar juoktis ar verkti, kad nėra vientiso maršruto, kuris "vienytų" visą krašto kelią nr. 129 Antakalnis - Jieznas - Alytus - Merkinė nuo pradžios iki galo. Šiuo metu jis suskilinėjęs į atskirus atskirais maršrutais aptarnaujamus gabalus. Iš Kauno į Druskininkus esami reisai eina pro Leipalingį arba į KK 129 įšoka tik ties Alytumi.

          maršrutas eitų šiais keliais: A6, A1, KK129, A4,

          tarpiniai sustojimai būtų tokie:

          Kaunas AS
          Rumšiškės
          Antakalnis
          Stebeikiai (posūkis į Kruonį)
          Migonys
          Vilūnai
          Kašonys
          Jieznas
          Vėžionys
          Punios kryžkelė
          Norgėliškės
          Alytus AS
          Kaniūkai
          Meškasalis
          Ilgininkai
          Masališkės
          Merkinės sankryža
          Grūtas
          Druskininkai AS

          10. maršrutas Vilnius - Vievis - Semeliškės - Aukštadvaris - Jieznas

          Nesanti jungtis tarp Vievio ir Aukštadvario bei be šansų tiesiogiai iš šių kaimų, esančiame prie KK 221 tiesiogiai nuvykti į Vilnių.

          maršruto trasa: kelias A1, KK221, A16, KK129

          Tarpinės stotelės tokios:

          Vilnius AS
          Grigiškės*
          Lazdėnai
          Vievis
          Pakalniškės
          Pastrėvys
          Semeliškės
          Krunis
          Ivoniškės
          Aukštadvaris
          Karapolis
          Stakliškių paviljonas
          Pikelionys
          Jieznas

          *Į Grigiškes po kelio A1 rekonstrukcijos link Vilniaus nebėra kaip užsukti, nes tektų apvažiuoti pusę Grigiškių


          11. maršrutas Vilnius - Pabradė - Molėtai - Anykščiai - Svėdasai

          Po Molėtų AP pogromo prieš savo penktadieninį reisą į Vilnių pro Arnionis, Pabradę, siūlau gaivinti šią trasą, taip sudarant galimybes tarpinių sustojimų greta gyvenantiems žmonėms pasiekti rajonų centrus - ar tai būtų Švenčionys, ar Molėtai, ar Anykščiai. Stiprinkime tiek jungtis tarp didmiesčių, tiek tarp kaimų/rajonų centrų. Taip pat sudaryti galimybę vilniečiams prasivažiuoti vaizdingu krašto keliu 119, šiuo metu tokia galimybė pritaikyta tik anykštėnams (pasižiūrėkite į reisą M-141).

          Trasa: KK102, KK173, KK119, KK120

          Vilnius AS
          Pailgė
          Pabradė
          Kabakėlis
          Arnionys
          Skardžiai
          Joniškis
          Ūta
          Inturkė
          Keršėniškė
          Kirneilė
          Molėtai AS
          Avilčiai
          Alanta
          Skiemonys
          Pašiliai
          Katlėriai
          Anykščiai AS
          Elmininkai
          Vosgėliai
          Čekonys
          Leliūnai
          Pauriškiai
          Svėdasai


          12. maršrutas Kaunas - Labūnava - Kėdainiai - Krekenava - Panevėžys - Radviliškis - Pakruojis

          Trasa eitų šiais keliais: A1, RK1906, KK144, KK229, KKK195, A9, KK212, KK150,
          tarpinės stotys ir stotelės tokios:

          Atkurtume trasą, kuri neteko tarpmiestinio susisiekimo - kelias pro Labūnavą, taip pat nemažas Krekenavos miestelis gautų reisą į Panevėžį. Taip pat nepaprastai svarbu, kad krašto kelias nr. 212 tarp Radviliškio ir Pakruojo gautų pirmąjį istorijoje tolimojo susisiekimo maršrutą.

          Kaunas AS
          IX fortas
          Babtai
          Pagynė
          Labūnava
          Pašiliai
          Pelėdnagiai
          Kėdainiai AS
          Sirutiškis
          Kalnaberžė
          Surviliškis
          Kaukalniai
          Krekenava
          Naujarodžiai
          Upytė
          Panevėžys AS
          Smilgiai
          Šeduva
          Radviliškis AS
          Kauliniai
          Aukštelkai
          Mažaičiai
          Kauksnujai
          Šukionys
          Pakruojis AS

          13. maršrutas Vilnius - Kaunas - Kryžkalnis - Kražiai - Mažeikiai

          Maršrutas būtų skirtas ne kiek važiuojantiems nuo pradžios iki galo, bet pagaliau atsirastų pirmasis Lietuvos istorijoje tarpmiestinis reisas į Kražius! Kodėl iki šiol tokio nemažo miestelio nekabino jos tolimasis maršrutas, tik priemiestiniai į Kelmę ir atgal? Tuo pačiu į gyvenviečių, kurios turi bent 1 tolimojo susisiekimo reisą patektų nemažas, Telšių r. esantis Tryškių miestelis - tiek susisiekimas su rajono centru - Telšiais, tiek galimybės pasiekti Kauną ar Vilnių. Taip pat dar vienas miestas pakeliui prie autostrados - Raseiniai gautų dar vieną papildomą maršrutą. Taip pat šis maršrutas nesuktų į Elektrėnus. Įmonei "Transrevis" po karantino neatstačius savo ekspresų Vilnius-Kaunas, dabar kone visi šiuos 2 miestus jungiantys reisai užsukinėja į Elektrėnus. Grynų ekspresų yra likę tik 2 per dieną, abejus aptarnauja Kautra (M-361, laikais 10:45 ir 15:15 iš Kauno bei 13:05 iš Vilniaus).

          Trasa: A1, KK146, A1, A12, RK3505, KK158, KK159, KK194, KK155,
          su tokiais sustojimais:

          Vilnius AS
          Kaunas AS
          Raseiniai AS
          Kryžkalnis AS
          Jauniškė
          Valpainiai
          Kražiai
          Petrališkė
          Pagiai
          Pabutkalnis
          Junkilai
          Užventis
          Minupiai
          Gaulėnai
          Dirvonėnai
          Kaunatava
          Tryškiai
          Sukančiai
          Kairiškiai
          Svirkančiai
          Kegriai
          Viekšniai miestelis
          Viekšniai paviljonas
          Krakiai
          Naikiai
          Mažeikiai AS

          14. maršrutas Mažeikiai - Telšiai - Kelmė - Raseiniai - Kaunas

          Būtų išspręsta bėda, kad KK nr. 207 yra be tolimojo susisiekimo maršrutų, kai kiti aplinkiniai keliai juos turi. Iš Renavo - didžiausios gyvenvietės, esančios prie šio kelio, atsirastų galimybė tiesiogiai pasiekti Kauną! Taip pat būtų gražintas tarpmiestinis susisiekimas į Plungės r. esančius Alsėdžius, po to, kai TOKS aptarnaujamas reisas M-948 buvo "patiesintas ir nuo šiol tarp Telšių ir Sedos šauna tiesiai keliu nr. 161. Bei, atsirastų tiesesnis reisas tarp Kelmės ir Raseinių pro Liolius. Pamenu kaip 2018 m. gegužę bandėte eksperimentuoti pro kelią nr. 3503 nukreipdami reisą M-943 (sekmadienį - Vilnius-Kelmė), vėliau jį uždarė dėl "mažų keleivių srautų".

          Keliai: KK170, KK207, KK164, RK4603, KK164, RK2302, RK4603, A11, KK194, KK159, KK158, KK157, RK3503, KK196, A1.

          Su šiais sustojimais:

          Mažeikiai AS
          Bugeniai
          Ukrinai
          Židikai
          Račailiai
          Renavas
          Seda
          Žemaičių Kalvarija
          Vilkai
          Alsėdžiai
          Kęstaičiai
          Telšiai AS
          Eigirdžiai
          Ubiškė
          Kaunatava
          Dirvonėnai
          Gaulėnai
          Minupiai
          Užventis
          Junkilai
          Vaiguva
          Pakėvis
          Kelmė AS
          Rikantai
          Lioliai
          Gailiai
          Šienlaukis
          Alėjai
          Ūnikiai
          Raseiniai AS
          Ariogala
          IX fortas
          Kaunas AS

          15. maršrutas Vilnius - Trakai - Prienai - Simnas - Kalvarija - Vištytis

          Būtų atkurtas kadaise Bielskio IĮ vykdytas reisas iš Vilniaus į Vištytį, tik kiek patobulinta trasa - reisas nuo Igliaukos eitų į krašto kelią nr. 181 ir kabintų Verebiejus, tuomet išlįstų Simne ir pro Kalvariją, toliau keliu nr. 200 pasiektų Vištytį.

          Šio maršruto trasa būtų tokia: A1, A16, KK181, KK131, KK201, KK200.

          Stotelės būtų tokios:

          Vilnius AS
          Trakų Vokė
          Trakai AS
          Aukštadvaris
          Lelionys
          Stakliškių paviljonas
          Verbyliškės
          Prienai AS
          Naujoji Ūta
          Igliaukos kryžkelė
          Šventragis
          Gudeliai
          Miknonys
          Riečiai
          Verebiejai
          Simnas
          Krosna
          Naujiena
          Kamšai
          Nemunaičiai
          Jusevičiai
          Kalvarija AS
          Gražiškiai
          Skardupiai
          Vištytis

          16. maršrutas Panevėžys - Raseiniai - Kryžkanis - Tauragė - Šilutė

          Keliasi būtų nustatomi taip: A9, KK144, KK225, KK148, KK196, A1, RK4516, KK198, A12, KK199, KK165

          Krašto kelias nr. 225, jungiantis Baisogalą su Raseiniais, neturi nei vieno tolimojo susisiekimo reiso. Tai čia viskas gerai? Paskui krašto kelias nr. 199 tarp Tauragės ir Vainuto - irgi tik su vietinėmis "avialinijomis". Taip pat tai dar vienas tarpmiestinis reisas kabinanti Bijotų kaimą Šilalės rajone. Šis kaimas nuo seno garsus Baubliais, tačiau neturintiems nuosavo automobilio jį aplankyti - be šansų, reikia trenkti į rajono centrą Šilalę, kai autostrada visai šalia.

          Su šiais sustojimais ir stotimis:

          Panevėžys AS
          Smilgiai
          Šeduva
          Baisogala
          Dauderiai
          Kubiliūnai
          Grinkiškis
          Beinoriškis
          Vosiliškis
          Tautušiai
          Pikčiūnai
          Kaulakiai
          Ginčaičiai
          Raseiniai AS
          Slabada
          Sujainiai
          Viduklė
          Nemakščiai
          Užkalniai
          Kryžkalnis AS
          Bijotai
          Vėluikiai
          Skaudvilė
          Juodpetriai
          Tauragė AS
          Meldikviršiai
          Kęsčiai
          Būdviečiai
          Aukštupiai
          Pryšmantai
          Žygaičiai
          Balčiai
          Vainutas
          Žemaičių Naumiestis
          Laučiai
          Šilutė AS

          17. maršrutas Palanga - Kretinga - Gargždai - Rietavas - Kaunas

          Stiprinamas Kretingos ir Gargždų susisiekimas. Pirmasis tarpmiestinis maršrutas prie krašto kelio nr. 162 esančioje Šiauduvoje, kuris veža į vieną iš didmiesčių - Kauną. Bei užsuka į Bijotus.

          Maršruto trasai turi eiti tokiais keliais:
          A11, KK216, KK228, KK166, KK197, KK162, A1, RK4516, A1, KK146, A1

          Tarpinės stotys ir stotelės tokios:

          Palanga AS
          Kretinga AS
          Petreikiai
          Jokūbavas
          Vaiteliai
          Gargždai AS
          Endriejavas
          Rietavas AS
          Labardžiai
          Laukuva miestelis
          Šiauduva
          Bijotai
          Kryžkalnis AS
          Raseiniai AS
          IX fortas
          Kaunas AS

          18. maršrutas Klaipėda - Gargždai - Kretinga - Telšiai - Šiauliai - Joniškis - Pasvalys

          Keliai tokie: A1, KK228, KK216, A11, A12, KK209

          gaivinamas susisiekimas tarp Palangos ir Šiaulių. Šiuo metu egzistuoja vos 1 reisas, vežantis visu magistraliniu keliu A11 - tai Panevėžio AP reisas M-555. Reiktų pastiprinimo. Taip pat šis maršrutas būtų pravestas pro tokius kaimus kaip Didysis Plonėnas (Pakruiojo r.), kuri iki šiol važiuodavo tik vietinio susisiekimo autobusai (realybėje daugiausia jau įgrįsti spėję mikriukai).

          Tarpinės stotys ir stotelės numatomos šiose didžiausiose gyvenvietėse ir miestuose:

          Klaipėda AS
          Gargždai AS
          Vaiteliai
          Jokūbavas
          Petreikiai
          Kretinga AS
          Slučkai
          Rubuliai
          Kartena
          Gaudučiai
          Aleksandravas
          Palūksčiai
          Alksnėnai
          Plungė AS
          Staneliai
          Grumbliai
          Telšiai AS
          Eigirdžiai
          Ubiškė
          Tryškių kelias
          Raudėnai
          Kuršėnai AS
          Kužiai
          Šiauliai AS
          Domantai
          Meškuičių kryžkelė
          Gataučiai
          Joniškis AS
          Bariūnai
          Saugėlaukis
          Pavirčiuvė
          Skakai
          Kriukai
          Žeimelis
          Noreikai
          Didysis Plonėnas
          Staškavičiai
          Nairiai
          Vaškai
          Titkoniai
          Noriai
          Tetirvinai
          Ustukiai
          Pasvalys AS

          19. maršrutas Vilnius - Širvintos - Ukmergė - Kėdainiai

          Atkurti šiauliečių bendrovės "Busturas" sunaikintą reisą į Kėdainius per Ukmergę. Kėdainiai ir Ukmergė -dar 2 rajonų centrai, miestai tarp kurių nėra tiesioginių jungčių. Papildomai užsukimas į Širvintas, tiesa, numatyti tokį laiką, kad nesikirstų su Širvintų Ap vykdomais reisai iš/į Vilnių.

          Maršrutas būtų vykdomas tokiais keliais: A2, KK116, RK4303, A2, A6, KK145, A8, KK229

          Tarpinių sustojimų būtų tiek:

          Vilnius AS
          Širvintos AS
          Krikštėnai
          Ukmergė AS
          Deltuva
          Jakutiškai
          Lokėnai
          Bukonys
          Mimainiai
          Šėta
          Žemieji Kapliai
          Aristava
          Kėdainiai AS

          20. maršrutas Biržai - Rokiškis - Dusetos - Dūkštas - Visaginas

          Padaryti taip, kad tarp Biržų ir Rokiškio miestų BŪTŲ tiesioginis reisas - nors 1 per dieną. Dabar iš Biržų veža tik Kautra iki Pandėlio (M-283), o nuo Pandėlio - Rokiškio AP bei Panevėžio AP penktadienį ir sekmadienį. Šiuo reisu sujungti Dusetas su Degučiais. Taip pat ištaisyti klaidą, kuomet Kautros vakarinis reisas 13:00 val. iš Kauno į Visaginą vietoje Salako nukreiptas tiesiai pro Zarasus. Klaida ištaisoma paprasčiausiai nuo Degučių į Visaginą važiuojant pro Salaką, o atsirėmus į KK nr. 102 sukti ne kairėn link Visagino, o pirmiausia palėkti 3 km iki Dūkšto, taip užkabinant šį gan stambų punktą, tas pats ir atgal iš Visagino į Biržus - krašto keliu nr. 102 iki Dūkšto, ten apsisukame ir tuomet grįžus iki KK102-179 sankryžos, sukame kairėn.

          Maršruto trasa nustatoma taip: KK123, KK122, KK117, KK178, KK179, KK102 RK5349

          Su tokiomis tarpinėmis stotimis ir stotelėmis:

          Biržai AS
          Beržiniai
          Papilys
          Kučgalys
          Kvedariškis
          Apasčia
          Pandėlys
          Gerkonys
          Degeniai
          Moškėnai
          Kavoliškis
          Rokiškis AS
          Gindviliai
          Obeliai
          Antanašė
          Bradesiai
          Dusetos
          Lungeliai
          Navikai
          Naujasodis
          Vencavai
          Indučiai
          Pažemys
          Degučiai
          Bikėnai
          Biržūnai
          Salakas
          Luodžiai
          Didžiasalis
          Sokiškiai
          Pažemiškis
          Dūkštas
          Visaginas AS

          21. maršrutas Vilnius - Širvintos - Bagaslaviškis - Vepriai - Jonava - Kaunas

          Sukurti dar vieną alternatyvų patekimą iš Vilniaus į Jonavą, tolimuoju susisiekimu aprūpinant Širvintų rajono krašto kelius. Atsirastų tiesioginis susisiekimas tarp Veprių miestelio ir Kauno, kurio kryptimi šiuo metu jokio maršruto nėra.

          Trasa tokia:

          A2, KK116, RK4303, RK4305, RK4809, RK4821, RK4809, A6.

          Sustojimai tokie;

          Vilniaus AS
          Širvintų AS
          Žemosios Viesos
          Gelvonėliai (Šiauliai)
          Bagaslaviškis
          Zubeliai
          Kaliakiemiai
          Antakalnis
          Kelmai
          Sližiai (Samantonys)
          Vepriai
          Pageležiai
          Jonava AS
          Kaunas AS

          22. maršrutas Vilnius - Krekenava - Šiauliai - Joniškis - N. Akmenė

          Pagaliau atsirastų kertinė jungtis tarp Ukmergės ir Baisogalos, tolimojo susisiekimo maršrutą pravedant pro Krekenavą, kurioje jo tiek mažai. Sustojimas A12 kelyje esančioje stotelėje Domantai, leistų pasiekti turistinį objektą - Kryžių kalną.

          Maršrutas eitų šiais keliais: A2, A6, A2, KK174, RK1204, RK3003, KK195, RK3004, KK144, A9, A12, KK153, KK154.

          Stoteles numatyčiau tokias:

          Vilnius AS
          Ukmergė AS
          Rečionys
          Kurėnai
          Paąžuoliai
          Taujėnai
          Užupušiai
          Žilvičiupis
          Lėnas
          Naujasodis
          Vadokliai
          Klebonai
          Mėtytiniai
          Ramygala
          Raukštonys
          Juodikoniai
          Krekenava
          Glitėnai
          Mitriūnai
          Rūtakiemis
          Pociūnėliai
          Skėmiai
          Baisogala
          Šeduva
          Radviliškis AS
          Šiauliai AS
          Domantai
          Meškuičiai
          Gataučiai
          Joniškis AS
          Kalnelis
          Buivydžiai
          Šluostikiai
          Lankaičiai
          Skaistgirys
          Petraičiai
          Stungiai
          Žagarė
          Puikiai
          Martyniškiai
          Jautmalkiai
          Naujoji Akmenė AS


          23. maršrutas Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Tverečius - Didžiasalis

          Maršrutas sudarytų galimybę susisiekti su šiaurės rytų Lietuvoje esančiomis gyvenvietėmis prie krašto kelio nr. 112. Bent iš dalies atkurtumėte tai, kas buvo atsivėrę po maršruto M-999, kuriam patys 2018 m. skelbėte konkursą, sunaikinimo.

          Trasa būtų tokia: KK102, KK108, KK102, KK112

          Vilnius AS
          Nemenčinė
          Pailgė
          Pabradė
          Pavoverė
          Baliuliai
          Pamerionys
          Zalavas
          Šutai
          Juzina
          Sariai
          Peršaukštis
          Cirkliškis
          Švenčionys AS
          Kazokinė
          Bėčiūnai
          Ignalina AS
          Vidiškės
          Maksimonys
          Naujasis Daugėliškis
          Mikalavas
          Kačergiškė
          Astraviškiai
          Laumakė
          Dietkauščizna
          Kriaučiškė
          Andriejauka
          Būkliškė
          Tverečius
          Didžiasalis


          Dėkoju, kad susipažinote ir išanalizavęs trasas, ateityje skelbdami konkursus pasiūlysite vežėjams aptarnauti šiuos 23 novatoriškus maršrutus. Esu tikras, kad jiems įsigalėjus ir keleiviams prie jų pripratus, Lietuva suklestės! Žmonės nustos bėgti iš kaimų į didmiesčius, kai pamatys, kad su jais jungia puikūs tarpmiestiniai maršrutai.

          Comment


            ar man reikia kazka atsakyti i tas trasas ar ka ten?
            When a man lies, he murders some part of the world

            Comment


              Čia jau kaip nuspręsite, tiesiog šiuose mano pasiūlymuose galite įžvelgti puikiai matomą Lietuvos kelių tinklą, kur trūksta tarpmiestinių maršrutų. Prie kiekvieno iš jų pridedu paaiškinimus, kuo kiekvienas jų yra gerai.
              Kaip manote, ar transportiniai nužudys šią mano iniciatyvą? Kelias valandas sėdėjau prie žemėlapio, tyrinėdamas prie atitinkamų kelių esančias gyvenvietes, surašinėdamas svarbiausias sustojimo vietas.

              Comment


                Tai tu siusk tiems transportininkams ar kam ten, o ne cia. As tai jau tikrai nieko negalesiu pakomentuoti
                When a man lies, he murders some part of the world

                Comment


                  Tai viskas jau nusiųsta. Gal ateityje jie skelbdami konkursus atsižvelgs, tikiuosi.

                  O dėl Vilniaus miesto 67 maršruto, kurio trasa kažkada seniai pradžioje buvo Kalno g. - Parko g., vėliau Kalno g. - Mickūnai, dabar - Naujoji Vilnia - Mickūnai. Tai kaip jums atrodo, ten kur NVTKA tinklaraštyje prie kiekvieno maršruto aprašymo yra tame maršrute dirbančios transporto priemonės nuotrauka, tai buvo ir 67 maršruto, tai ten man pradžioje ir atrodė, kad toje 2010 m. žiemą daryto mažylio Vanhool autobuso lentelėje buvo parašyta Kalno g. - Mickūnai, bet tik vėliau atidžiau pamačiau, jog ten buvo Kalno g. - Parko g. Kuris variantas, kombinacija, derinys jums skamba gražiau - ar Kalno g. - Mickūnai ar Kalno - Parko?

                  Comment


                    Parko
                    When a man lies, he murders some part of the world

                    Comment


                      Jo, kaip sakant toks "bam baram bam bam bam, bam baram bam bam!".

                      O žinote, kur Vilniuje reiktų jums išlipti iš tarpmiestinio autobuso, jei norėtumėte pas mane į svečius į dabartinius namus?

                      Comment


                        Ne
                        When a man lies, he murders some part of the world

                        Comment


                          Galite pasiprašyti arba Gariūnuose arba prie ligoninės (kur sakėte, kad stulpeliai kreivi kaip Tambove). Pvz. jei bus Gariūnai, tai sėskite į 20, 59, 62, 68 autobusus, ten... Oj, begalės persėdimo variantų, jei surašysiu visus iš visų į visus galimus persėdimų variantus, jums galva sprogs, panašiai kaip mano mamai. Jai pasakai vieną maršrutą ir jai to užtenka. Į anuos namu būdavo paprasčiau - Lazdynų ligoninėje išlipi, paeini, sulauki 49/69. O dabar tas išleidžia toje sankryžos pusėje, anuo pavažiuoji toliau, dar kitas priveža dar arčiau mano namų kur vėl reiks persėsti.

                          Comment


                            Dabar žinosiu
                            When a man lies, he murders some part of the world

                            Comment


                              Jei kada kandidatuočiau į Seimą, mano partijos "N E V Y K Ė L I A I" šūkis ko gero būtų "Už amžiną vaikystę!". Kaip manote, ką jis įprasmina ir kokias simbolizuojančias idėjas gali kelti? Partijos įkūrėjas ir sąrašo lyderis būčiau aš, ir jos idealai susiję su mano asmeninio gyvenimo patirtimi.

                              Comment


                                Vaiku darzeliai balsuotu, bet, deja, negaletu. Kitiems tai nelabsi aktualu, nes kas buvo - pražuvo
                                When a man lies, he murders some part of the world

                                Comment


                                  Amžina vaikystė - tai mano situacija, kuomet kiekvienas naujai atrastas hobis ir lieka tik hobiu, nes kažkur registruotis, keltis į darbą - tiesiog ne man.

                                  a) Pvz. kai buvau tarp 1 ir 2 klasės ir buvo pirmieji mano važinėjimo troleibusais po Vilnių laikai, tikriausiai iš šono stebinčiam žmogui atrodyti turėjo, kad užaugęs būsiu troleibuso vairuotoju. Man rodos 1 klasės rašinyje "Kuo norite būti užaugę" gal ir rašiau, kad būsiu vairuotoju.
                                  b) Kitas pavyzdys - praėjusiais metais Vilniuje vykusiame ūkininkų proteste, nuotraukoje stovintis ant traktoriaus stogo išgarsėjo toks jaunas ūkininkas, vardu Linas. Jis pasakojo, kad dar būdamas mažas stebėdavo tą techniką, na o užaugęs ir baigęs mokslus įsiliejo į ūkininkavimą. Tuo tarpu aš, kaip mažas tik iš tolo stebėdavau tą laukuose besisukiojančią techniką, ties tuo ir likau.
                                  c) Arba vienas buvęs klasiokas, kai jam susitikus papasakojau, kad prie namų iš arti stebiu fūras, iškišęs liežuvį lakstau paskui jas kaip mažvaikis, jis sako: "...tai va, išsilaikyk CE kategoriją ir pirmyn". Ne, ponai, aš irg noriu likti tik jų stebėtoju prie savo namų, o ne pats būti vienu iš daugelio vairuotojų. Daug rizikų, pvz. miegant kas nors įlenda į baką ir nuleidžia tau kurą, apvagia, paskui dar darbo-poilsio režimas, kur viršijęs vos vieną minute gali gauti didžiausią mano baubą - administracinio nusižengimo protokolą.
                                  d) Prie savo namų renku šiukšles? O, tai eik dirbti kiemsargiu - sako man dažnas praeivis, išgirdęs apie mano saviveiklą. Ne, tiesiog noriu, kad aplink mano namus būtų švaru, bet specialiai kelti 4 ryto, kad 6 šluoti šaligatvį aplink 16 aukštų bendrabutį? - soriukas, ne.
                                  e) Dar kur kaimynai matydavo, kad fotografuoju po draudžiamu ženklu pastatytas mašinas savo laisvu laiku iš neturėjimo ką veikti, tai man rodos ne vienas yra siūlęs eiti į Viešosios tvarkos skyrių ar policiją, kur gauni kompiuteriuką, su kuriuo fiksuoji tuos pačius pažeidimus. Bet juk ten nebus gi taip, kad darysiu tą patį tose pačiose savo pasirinktose vietose kaip dabar, tik man už tai mokės pinigus. Ne, ten įdarbintas tu tiesiog vykdysi funkcijas - prižiūrėsi tvarką prie miesto Kalėdų eglutės, saugosi Dainų šventę, paskui patruliavimai, vykimai į buitinius konfliktus, kur tave puola agresyviai dantis iššiepęs šuo ar psichinis ligonis su peiliu ir tu dar turi gerai pagalvoti, ar į jį šauti, nes paskui tave užtampys po teismus, nors nei tazeris, nei dujos nesuveikė.
                                  d) Mėgsti žiūrėti Youtube krepšinio video? - o, galėtum eiti žaisti krepšinį arba stoti į LKKA ir tapti treneriu! - yra sakiusi man mama, kuomet būdamas 6-7 klasėse intensyviausiai sekdavau kiekvienas Eurolygos rungtynes, mintinai mokėjau visų rezultatus, trenerių pavardes. Realybė tokia, kad aš stebėdavau tuos vyrukus su šortukais bėgiojančius paskui kamuolį, bet žaidėjų judėjimo iki šiol neperprantu ir nepagaunu kas kaip kam stato gynybines užtvaras ir pan. Labiausiai mane jaudinantis momentas šiame sporte - kuomet baigiantis kėliniui krepšio lentos apvadai užsižiebia raudonai, skamba sirena, o laikrodyje tirta nuliukai ir aš visą šį vaizdą+garsą sugerdavau į save. Žodžiu, mane domina ta neturistinė krepšinio pusė.

                                  Taigi kaip matote iš šių pavyzdžių, kas buvo mano hobiu, taip ir liko tik hobiu, o įsipareigoti 5 d. per savaitę anksti keltis, kad prisistatyti į punktą, kur būsiu paskirtas kažkur vykti aš nepatempsiu. Dažnu atveju gi būna taip, kad, kaip kad savo reklamoje rodė "Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija" - Čia hobis virsta profesija!

                                  Man savo hobius paversti profesijomis sudėtinga dėl psichinių ir fizinių bėdų, bendravimo su žmonėmis ypatumų*, bei kitų sunkumų, kuriuos norint perprasti ir mano padėtį geriau suprasti, reiktų su manimi pagyventi, kad pamatyti mano keistenybes. Tad invalidumus ir ilgalaikes pašalpas suteikiančios įstaigas sunkiai supras mano realijas. Tad lieku toks kaip ir pakibęs vidury niekur - dirbti netinkamas, bet pašalpai ar ligai gauti - pernelyg sveikas esu.

                                  * - elementarus santykių su žmonėmis pavyzdys, kas nutiko su tuo klasioku po mokyklos, kurį čia dažnai miniu. Mokykloje mūsų bendravimas buvo viso labo tik tiek, kad jis kažkada padovanojo man maišą taros, dar porą kart pasisveikinome, persimetėme keliais žodžiais ir aš į jį taip nepaaiškinamai įsikibau, kad negalėjau susitaikyti, kad baigus mokyklą teks natūraliai nutraukti ryšį su juo, nes bendravimas nespėjo peraugti į tokį lygį, kad apsikeistume telefonais ar draugautume ir už mokyklos ribų. Todėl pradėjau rodytis ten, kur žinojau jį sutiksiąs, kad bent per atstumą išlaikyti tą nematomą ryšį, na kaip buvusio bendravimo pakaitalas.
                                  Todėl nenoriu vėl veltis į tokias melodramas, kad keliams išsiskyrus, nemokėsiu paleisti žmogaus ir pradėsiu jį sekti, tada jis man grasins policija, pavėžėjimu bagažinėje ar pan.

                                  Comment


                                    Aišku
                                    When a man lies, he murders some part of the world

                                    Comment


                                      O žiūrėkite, o Lietuvoje kur nors įmanoma įsigyti kitoje šalyje nei Brazilijoje pagamintų stalo įrankių? Kiek kur matau šakutes, peilius, visur būna užrašas "Tramontina Brazil". Ar ten sukoncentruota viso pasaulio valgymo įrankių pramonė? Daugiau negamina niekur? Kaip jos atgabenamos į mūsų šalį? Ar sraigtasparniu surištos, ar laivais?

                                      Comment


                                        Gal kokiam Lidle? Bet tiksliai nezinau, niekada gyvenime nesu pirkes
                                        When a man lies, he murders some part of the world

                                        Comment


                                          Ne, kažkur kitur mama va pirko naujus ir buvo tas Tramontina vėl...
                                          O sakykite, žiūrėkite, keletas mano buvusių klasiokų ar klasiokių iš visų 3 mokyklų jau yra susituokusių ar netgi turinčių vaikų. Kaip jūs skaitote, tokiame amžiuje jau (visiems mums yra +-24 metai) turėti vaiką yra normalu? Čia pasiekimas, didvyriškumas ar labiau nelaimė?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X