O man visai neidomu
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaip nesąmonės ir kliedesiai
Collapse
X
-
Jums gal ir ne, bet man įdomu, kaip vyksta tas vaistų lašinimas, kiek dienų toks vaikščiojimas į NVI trunka, kokias rekomendacijas daktarai duoda dėl mitybos chemoterapijos metu, ko reiktų vengti, kaip apskritai nustatomas gydymo kursas, ar atvykus reikia išsimušti talonėlį prie aparato ir laukti, kol pakvies užeiti ir pan.
Comment
-
Gali sužinoti, bet ten nenueiti arba nueiti į kokį vieną seansą, o paskui nebeateiti ar patyliukais pabėgti su drezina, Nes va Marija Aušrinė Pavilionienė aktyviai kovojo UŽ eutanazijos įteisinimą, bet buvo tyliai numarinta ši jos iniciatyva. Man rodos už tai ji net buvo pašalinta iš LSDP. Tikrai bjauru, kai esi iniciatyvus politikas ar pilietis, parodai kokią veržlią iniciatyvą, kurią aukštesnės jėgos nužudo. Pvz. aš Lietuvos transporto saugos administracijai, kuri prižiūri tarpmiestinius autobusus, pasiūliau paskelbti konkursus vykdyti savo paties nubraižytus 23 naujus maršrutus, kurių dalis būtų atkurti, kuomet po 200 metų jų drastiškai sumažėjo, tai pat būtų pravestos tolimojo susisiekimo maršrutų trasos pro gyvenvietes, kur iki šiol važiuodavo tik vietinio susisiekimo autobusai:
1. maršrutas Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Visaginas - Zarasai
Šis maršrutas sujungtų visą krašto kelią nr. 102, nes šiuo metu nėra maršrutų, kurie kursuotų iš Vilniaus pro Nemenčinės plentą iki pat Zarasų. Dabar yra tik atskiros atkarpos Vilnius-Visaginas, kur veža Meteorit turas ir Seknija (maršrutai nuo M-973 iki M-976) bei "Kautra" aptarnaujami pora reisų Visaginas - Kaunas (M-372), kuris padengia atkarpą iki Zarasų.
Todėl siūlau tokį maršrutą su tokiais išvykimo laikais (tikslius laikus galite koreguoti, kad nesikirstų kitų vežėjų vykdomais reisais panašiu laiku):
Vilnius AS 11:50
Pabradė 12:50
Švenčionys AS 13:20-13:25
Ignalina AS 13:50-14:00
Visaginas AS 14:35-14:40
Zarasai AS 15:10
Zarasai AS 16:40
Visaginas AS 17:10-17:15
Ignalina AS 17:50-18:00
Švenčionys AS 18:25-18:30
Pabradė 19:00
Vilnius AS 20:00
...
2. maršrutas Naujoji Akmenė - Joniškis - Šiauliai - Kryžkalnis - Tauragė - Panemunė
Šis maršrutas įneštų gyvybės Panemunei - miestui, kuris Panevėžio AP nutraukus savo reisą, teturi vos 1 reisą į Tauragę ir atgal, aptarnaujamą, be abejo, mikriuku. Taip pat sukurtų šiuo metu nesančią jungtį tarp Naujosios Akmenės ir Joniškio r. esančios Žagarės. Prieš 5 metus abejų rajonų parkai tam tikromis mėnesio dienomis buvo paleidę po reisą iš abejų galų, bet tiek vienas, tiek kitas - užsilenkė.
Trasa eitų šiais keliais: KK154, KK 153, A12
sustojant šiose tarpinėse stotelėse ir stotyse
Naujoji Akmenė AS 8:15
Žagarė 8:45
Joniškis AS 8:20-8:25
Šiauliai AS 9:05-9:15
Kelmė AS 10:05-10:10
Kryžkalnis AS 10:35-10:40
Tauragė AS 11:20-11:25
Panemunė 11:55
Panemunė 13:00
Tauragė AS 13:30-13:35
Kryžkalnis 14:05-14:10
Kelmė AS 14:35-14:40
Šiauliai 15:30-15:40
Joniškis 16:20-16:25
Žagarė 17:00
Naujoji Akmenė 17:30
3. maršrutas Vilnius - Kaunas - Raseiniai - Kryžkalnis - Šilalė - Šilutė
Kaip žinome visi, greičiausias kelias nuosavu automobiliu iš Vilniaus į Šilalę yra per autostradą A1 ir toliau vingiuojant krašto keliu nr. 1 pro Šilalę. Tačiau iki šiol tokio maršruto nebuvo. Taip pat šis maršrutas pakeliui užsuktų į vos 2-3 km nuo automagistralės esantį Bijotų kaimą. Teoriškai jis galėtų tapti turistų traukos tašku dėl ten esančių baublių, tačiau neturintiems automobilio tokia vieta praktiškai nepasiekiama. Geografiškai jis yra itin arti autostrados, bet norint į jį patekti, turi kratytis į rajono centrą - Šilalę ir ten laukti marias laiko priemiestinio autobuso.
Vilnius AS 6:25
Kaunas AS
IX fortas
Raseiniai AS
Kryžkalnis AS
Bijotai
Tūbinės I
Šilalė AS
Pajūris
Bikavėnai
Gorainiai
Vainutas
Grygališkė
Žemaičių Naumiestis
Laučiai
Šilutė AS
4. maršrutas Vilnius - Merkinė - Leipalingis - Kapčiamiestis
Tai būtų papildomas reisiukas pro Nedzingę, taip pat - tiesioginė jungtis su Dzūkijos giluma, taip pat atkarpą, kurioje yra didelis maršrutų badas - tarp Leipalingio ir Kapčiamiesčio.
Trasa eitų šiais keliais: A1, A4, RK 5009, KK 129, KK 133, RK 2505
sustojant šiose didesnėse stotelėse:
Vilnius AS
Guopstos
Paluknys
Pirčiupiai
Valkininkų kryžkelė
Naujieji Valkininkai
Kazimieravas
Tolkūnai
Nedzingė
Pilvingiai
Gudakiemis
Merkinė
Kibyšiai
Radyščius
Liškiavos kryžkelė
Raudonikiai
Leipalingis
Vilkininkai
Abarauskai
Viktarinas
Juškonys
Valentai
Kapčiamiestis
5. maršrutas Kaunas - Jonava -Ukmergė - Molėtai - Švenčionėliai - Švenčionys
Šiuo metu Švenčionių rajonas yra gan atribotas nuo normalaus tarpmiestinio susisiekimo - rytinį pakraštį (KK102 aptarnauja vien mikriukai Visaginas-Vilnius. Taip pat sudarytų jungtį tarp gretimų rajonų savivaldybių - Ukmergės ir Molėtų. Sakysite, kad vietinį susisiekimą turi užtikrinti savivaldybės? Jos dažniausiai vengia leisti savo maršrutus į kaimyninės savivaldybės teritoriją, maršrutai užsibaigia ties administracinėmis ribomis. O tarpmiestiniai skrostų tas ribas kiaurai, taip pat Molėtai atgautų tiesioginį susisiekimą su Kaunu, o Ukmergė taip pat turėtų vienu reisu į Kauną daugiau. Susisiekimas su Kaunu itin suprastėjo, kuomet "Zarasų būstas" nutraukė visus reisus M-987 ir M-989.
maršrutas eitų šiais keliais: A6, A2, KK115, KK114, KK111, KK102
sustojant šiose didesnėse autobusų stotyse ir gyvenvietėse
Kaunas AS
Kauno oro uostas
Jonava AS
Markutiškės
Pageležiai
Dainava (kryžkelė)
Ukmergė AS
Antakalnis II
Kartėnai
Liaušiai
Želva
Pikčiūnai
Videniškiai
Molėtai AS
Mindūnai
Čiulai
Vidugiris
Laukagalis
Šipiniškis
Labanoras
Kūriniai
Kaltanėnai
Švenčionėliai
Liubiškė
Ragaučina
Pogulianka
Švenčionys AS
6. maršrutas Šalčininkai - Eišiškės - Varėna - Nedzingė - Alytus
Šis maršrutas, kaip išsiaiškinome, nebevykdomas nuo ~2000 metų. Tai nusikalstama! Juk Lietuvos gyvenimo lygis ir turtingumas kasdien kyla, tad kaip tarpmiestinių maršrutų gali mažėti? Nėra keleivių ir nebevežam? Maršrutai turi būti bent dėl vaizdo, kuo plačiau apraizgę ne tik magistralinius, bet kuo daugiau krašto kelių. Nedzingės ir gretimų kaimų gyventojai šiuo maršrutu galėtų nuvykti į Alytų - apskrities centrą. Tiesa, buvęs maršrutas eidavo kiek tiesesne trasa.
maršruto trasa eitų šiais keliais: KK126, KK 127, A4, RK5009, KK129, KK128, KK130,
sustojant šiose pakelės stotelėse:
Šalčininkai AS
Gerviškės
Butrimonys
Jančiūnai
Aukštalaukis
Eišiškės
Verseka
Kalesninkai
Kijučiai
Vydeniai
Barčiai
Varėna AS
Senoji Varėna
Kazimieravas
Tolkūnai
Nedzingė
Pilvingiai
Gudakiemis
Masališkės
Ilgininkai
Meškasalis
Kaniūkai
Alytus AS
7. maršrutas Kaunas - Marijampolė - Kalvarija - Būdvietis - Lazdijai - Kapčiamiestis
Atkurti kažkuomet sunaikintą Lazdijų AP reisą į Kauną per Būdvietį. Dar geresnis susisiekimas su Kapčiamiesčiu, kurio apylinkėse yra daug kaimo turizmo sodybų. Kaip ten nuvykti tiems, kurie neturi nuosavo automobilio?
maršrutas eitų šiais keliais: KK130, A5, KK201, KK131, RK 2608, KK134, RK2503
sustojant šiose stotyse bei gyvenvietėse:
Kaunas AS
Marijampolė AS
Jungėnai
Kalvarija AS
Jusevičiai
Kvietkinė
Mockai
Būdvietis
Aštrioji Kirsna
Rudamina
Lazdijai AS
Kukliai
Neravai
Gudeliai
Čivonys
Kalveliai
Veisiejai
Dainaviškai
Semoškai
Kapčiamiestis
8. maršrutas Zarasai - Ignalina (be Visagino) - Švenčionys - Vilnius - Šalčininkai - Dieveniškės
Šis maršrutas, aptarnaujamas normaliais bent 35 vietų autobusais (o ne tais išpopuliarėjusiais išsigimėliais prailgintais 28 vietų mikriukais, kur kojos net sulenkus negali tilpti) įpūstų gyvybės rytiniais Lietuvos pakraščiais einančiam KK nr. 102, taip pat - Dieveniškių kilpai, prieš tai stabtelėdamas Šalčininkų autobusų stotyje, į kurią šiuo metu neužsuka nei vienas tarpmiestinis maršrutas.
maršrutas eitų šiais keliais: KK102, A15, KK104,
sustodamas šiose tarpinėse stotyse bei stotelėse:
Zarasai AS
Lupenka
Rutiniškis
Dūkštas
Ligūnai
Kazitiškis
Aza
Ignalina AS
Bėčiūnai
Kazokinė
Zablatiškė
Didžiasalis
Beržuvis
Švenčionys AS
Pabradė
Vilnius AS
Marijampolis
Jašiūnai
Ragožiškės
Šalčininkėliai
Šalčininkai AS
Didieji Baušiai
Mikantonys
[Širvių atraminis punktas] - pasieniečių atliekama nuolatinė keleivių ir dokumentų patikra
Petroškos
Stakai
Poškonys
Rimašiai
Bėčionys
Skraičionys
Dieveniškės
9. maršrutas Kaunas - Rumšiškės - Jieznas - Alytus - Merkinės kryžkelė - Druskininkai
Nežinau ar juoktis ar verkti, kad nėra vientiso maršruto, kuris "vienytų" visą krašto kelią nr. 129 Antakalnis - Jieznas - Alytus - Merkinė nuo pradžios iki galo. Šiuo metu jis suskilinėjęs į atskirus atskirais maršrutais aptarnaujamus gabalus. Iš Kauno į Druskininkus esami reisai eina pro Leipalingį arba į KK 129 įšoka tik ties Alytumi.
maršrutas eitų šiais keliais: A6, A1, KK129, A4,
tarpiniai sustojimai būtų tokie:
Kaunas AS
Rumšiškės
Antakalnis
Stebeikiai (posūkis į Kruonį)
Migonys
Vilūnai
Kašonys
Jieznas
Vėžionys
Punios kryžkelė
Norgėliškės
Alytus AS
Kaniūkai
Meškasalis
Ilgininkai
Masališkės
Merkinės sankryža
Grūtas
Druskininkai AS
10. maršrutas Vilnius - Vievis - Semeliškės - Aukštadvaris - Jieznas
Nesanti jungtis tarp Vievio ir Aukštadvario bei be šansų tiesiogiai iš šių kaimų, esančiame prie KK 221 tiesiogiai nuvykti į Vilnių.
maršruto trasa: kelias A1, KK221, A16, KK129
Tarpinės stotelės tokios:
Vilnius AS
Grigiškės*
Lazdėnai
Vievis
Pakalniškės
Pastrėvys
Semeliškės
Krunis
Ivoniškės
Aukštadvaris
Karapolis
Stakliškių paviljonas
Pikelionys
Jieznas
*Į Grigiškes po kelio A1 rekonstrukcijos link Vilniaus nebėra kaip užsukti, nes tektų apvažiuoti pusę Grigiškių
11. maršrutas Vilnius - Pabradė - Molėtai - Anykščiai - Svėdasai
Po Molėtų AP pogromo prieš savo penktadieninį reisą į Vilnių pro Arnionis, Pabradę, siūlau gaivinti šią trasą, taip sudarant galimybes tarpinių sustojimų greta gyvenantiems žmonėms pasiekti rajonų centrus - ar tai būtų Švenčionys, ar Molėtai, ar Anykščiai. Stiprinkime tiek jungtis tarp didmiesčių, tiek tarp kaimų/rajonų centrų. Taip pat sudaryti galimybę vilniečiams prasivažiuoti vaizdingu krašto keliu 119, šiuo metu tokia galimybė pritaikyta tik anykštėnams (pasižiūrėkite į reisą M-141).
Trasa: KK102, KK173, KK119, KK120
Vilnius AS
Pailgė
Pabradė
Kabakėlis
Arnionys
Skardžiai
Joniškis
Ūta
Inturkė
Keršėniškė
Kirneilė
Molėtai AS
Avilčiai
Alanta
Skiemonys
Pašiliai
Katlėriai
Anykščiai AS
Elmininkai
Vosgėliai
Čekonys
Leliūnai
Pauriškiai
Svėdasai
12. maršrutas Kaunas - Labūnava - Kėdainiai - Krekenava - Panevėžys - Radviliškis - Pakruojis
Trasa eitų šiais keliais: A1, RK1906, KK144, KK229, KKK195, A9, KK212, KK150,
tarpinės stotys ir stotelės tokios:
Atkurtume trasą, kuri neteko tarpmiestinio susisiekimo - kelias pro Labūnavą, taip pat nemažas Krekenavos miestelis gautų reisą į Panevėžį. Taip pat nepaprastai svarbu, kad krašto kelias nr. 212 tarp Radviliškio ir Pakruojo gautų pirmąjį istorijoje tolimojo susisiekimo maršrutą.
Kaunas AS
IX fortas
Babtai
Pagynė
Labūnava
Pašiliai
Pelėdnagiai
Kėdainiai AS
Sirutiškis
Kalnaberžė
Surviliškis
Kaukalniai
Krekenava
Naujarodžiai
Upytė
Panevėžys AS
Smilgiai
Šeduva
Radviliškis AS
Kauliniai
Aukštelkai
Mažaičiai
Kauksnujai
Šukionys
Pakruojis AS
13. maršrutas Vilnius - Kaunas - Kryžkalnis - Kražiai - Mažeikiai
Maršrutas būtų skirtas ne kiek važiuojantiems nuo pradžios iki galo, bet pagaliau atsirastų pirmasis Lietuvos istorijoje tarpmiestinis reisas į Kražius! Kodėl iki šiol tokio nemažo miestelio nekabino jos tolimasis maršrutas, tik priemiestiniai į Kelmę ir atgal? Tuo pačiu į gyvenviečių, kurios turi bent 1 tolimojo susisiekimo reisą patektų nemažas, Telšių r. esantis Tryškių miestelis - tiek susisiekimas su rajono centru - Telšiais, tiek galimybės pasiekti Kauną ar Vilnių. Taip pat dar vienas miestas pakeliui prie autostrados - Raseiniai gautų dar vieną papildomą maršrutą. Taip pat šis maršrutas nesuktų į Elektrėnus. Įmonei "Transrevis" po karantino neatstačius savo ekspresų Vilnius-Kaunas, dabar kone visi šiuos 2 miestus jungiantys reisai užsukinėja į Elektrėnus. Grynų ekspresų yra likę tik 2 per dieną, abejus aptarnauja Kautra (M-361, laikais 10:45 ir 15:15 iš Kauno bei 13:05 iš Vilniaus).
Trasa: A1, KK146, A1, A12, RK3505, KK158, KK159, KK194, KK155,
su tokiais sustojimais:
Vilnius AS
Kaunas AS
Raseiniai AS
Kryžkalnis AS
Jauniškė
Valpainiai
Kražiai
Petrališkė
Pagiai
Pabutkalnis
Junkilai
Užventis
Minupiai
Gaulėnai
Dirvonėnai
Kaunatava
Tryškiai
Sukančiai
Kairiškiai
Svirkančiai
Kegriai
Viekšniai miestelis
Viekšniai paviljonas
Krakiai
Naikiai
Mažeikiai AS
14. maršrutas Mažeikiai - Telšiai - Kelmė - Raseiniai - Kaunas
Būtų išspręsta bėda, kad KK nr. 207 yra be tolimojo susisiekimo maršrutų, kai kiti aplinkiniai keliai juos turi. Iš Renavo - didžiausios gyvenvietės, esančios prie šio kelio, atsirastų galimybė tiesiogiai pasiekti Kauną! Taip pat būtų gražintas tarpmiestinis susisiekimas į Plungės r. esančius Alsėdžius, po to, kai TOKS aptarnaujamas reisas M-948 buvo "patiesintas ir nuo šiol tarp Telšių ir Sedos šauna tiesiai keliu nr. 161. Bei, atsirastų tiesesnis reisas tarp Kelmės ir Raseinių pro Liolius. Pamenu kaip 2018 m. gegužę bandėte eksperimentuoti pro kelią nr. 3503 nukreipdami reisą M-943 (sekmadienį - Vilnius-Kelmė), vėliau jį uždarė dėl "mažų keleivių srautų".
Keliai: KK170, KK207, KK164, RK4603, KK164, RK2302, RK4603, A11, KK194, KK159, KK158, KK157, RK3503, KK196, A1.
Su šiais sustojimais:
Mažeikiai AS
Bugeniai
Ukrinai
Židikai
Račailiai
Renavas
Seda
Žemaičių Kalvarija
Vilkai
Alsėdžiai
Kęstaičiai
Telšiai AS
Eigirdžiai
Ubiškė
Kaunatava
Dirvonėnai
Gaulėnai
Minupiai
Užventis
Junkilai
Vaiguva
Pakėvis
Kelmė AS
Rikantai
Lioliai
Gailiai
Šienlaukis
Alėjai
Ūnikiai
Raseiniai AS
Ariogala
IX fortas
Kaunas AS
15. maršrutas Vilnius - Trakai - Prienai - Simnas - Kalvarija - Vištytis
Būtų atkurtas kadaise Bielskio IĮ vykdytas reisas iš Vilniaus į Vištytį, tik kiek patobulinta trasa - reisas nuo Igliaukos eitų į krašto kelią nr. 181 ir kabintų Verebiejus, tuomet išlįstų Simne ir pro Kalvariją, toliau keliu nr. 200 pasiektų Vištytį.
Šio maršruto trasa būtų tokia: A1, A16, KK181, KK131, KK201, KK200.
Stotelės būtų tokios:
Vilnius AS
Trakų Vokė
Trakai AS
Aukštadvaris
Lelionys
Stakliškių paviljonas
Verbyliškės
Prienai AS
Naujoji Ūta
Igliaukos kryžkelė
Šventragis
Gudeliai
Miknonys
Riečiai
Verebiejai
Simnas
Krosna
Naujiena
Kamšai
Nemunaičiai
Jusevičiai
Kalvarija AS
Gražiškiai
Skardupiai
Vištytis
16. maršrutas Panevėžys - Raseiniai - Kryžkanis - Tauragė - Šilutė
Keliasi būtų nustatomi taip: A9, KK144, KK225, KK148, KK196, A1, RK4516, KK198, A12, KK199, KK165
Krašto kelias nr. 225, jungiantis Baisogalą su Raseiniais, neturi nei vieno tolimojo susisiekimo reiso. Tai čia viskas gerai? Paskui krašto kelias nr. 199 tarp Tauragės ir Vainuto - irgi tik su vietinėmis "avialinijomis". Taip pat tai dar vienas tarpmiestinis reisas kabinanti Bijotų kaimą Šilalės rajone. Šis kaimas nuo seno garsus Baubliais, tačiau neturintiems nuosavo automobilio jį aplankyti - be šansų, reikia trenkti į rajono centrą Šilalę, kai autostrada visai šalia.
Su šiais sustojimais ir stotimis:
Panevėžys AS
Smilgiai
Šeduva
Baisogala
Dauderiai
Kubiliūnai
Grinkiškis
Beinoriškis
Vosiliškis
Tautušiai
Pikčiūnai
Kaulakiai
Ginčaičiai
Raseiniai AS
Slabada
Sujainiai
Viduklė
Nemakščiai
Užkalniai
Kryžkalnis AS
Bijotai
Vėluikiai
Skaudvilė
Juodpetriai
Tauragė AS
Meldikviršiai
Kęsčiai
Būdviečiai
Aukštupiai
Pryšmantai
Žygaičiai
Balčiai
Vainutas
Žemaičių Naumiestis
Laučiai
Šilutė AS
17. maršrutas Palanga - Kretinga - Gargždai - Rietavas - Kaunas
Stiprinamas Kretingos ir Gargždų susisiekimas. Pirmasis tarpmiestinis maršrutas prie krašto kelio nr. 162 esančioje Šiauduvoje, kuris veža į vieną iš didmiesčių - Kauną. Bei užsuka į Bijotus.
Maršruto trasai turi eiti tokiais keliais:
A11, KK216, KK228, KK166, KK197, KK162, A1, RK4516, A1, KK146, A1
Tarpinės stotys ir stotelės tokios:
Palanga AS
Kretinga AS
Petreikiai
Jokūbavas
Vaiteliai
Gargždai AS
Endriejavas
Rietavas AS
Labardžiai
Laukuva miestelis
Šiauduva
Bijotai
Kryžkalnis AS
Raseiniai AS
IX fortas
Kaunas AS
18. maršrutas Klaipėda - Gargždai - Kretinga - Telšiai - Šiauliai - Joniškis - Pasvalys
Keliai tokie: A1, KK228, KK216, A11, A12, KK209
gaivinamas susisiekimas tarp Palangos ir Šiaulių. Šiuo metu egzistuoja vos 1 reisas, vežantis visu magistraliniu keliu A11 - tai Panevėžio AP reisas M-555. Reiktų pastiprinimo. Taip pat šis maršrutas būtų pravestas pro tokius kaimus kaip Didysis Plonėnas (Pakruiojo r.), kuri iki šiol važiuodavo tik vietinio susisiekimo autobusai (realybėje daugiausia jau įgrįsti spėję mikriukai).
Tarpinės stotys ir stotelės numatomos šiose didžiausiose gyvenvietėse ir miestuose:
Klaipėda AS
Gargždai AS
Vaiteliai
Jokūbavas
Petreikiai
Kretinga AS
Slučkai
Rubuliai
Kartena
Gaudučiai
Aleksandravas
Palūksčiai
Alksnėnai
Plungė AS
Staneliai
Grumbliai
Telšiai AS
Eigirdžiai
Ubiškė
Tryškių kelias
Raudėnai
Kuršėnai AS
Kužiai
Šiauliai AS
Domantai
Meškuičių kryžkelė
Gataučiai
Joniškis AS
Bariūnai
Saugėlaukis
Pavirčiuvė
Skakai
Kriukai
Žeimelis
Noreikai
Didysis Plonėnas
Staškavičiai
Nairiai
Vaškai
Titkoniai
Noriai
Tetirvinai
Ustukiai
Pasvalys AS
19. maršrutas Vilnius - Širvintos - Ukmergė - Kėdainiai
Atkurti šiauliečių bendrovės "Busturas" sunaikintą reisą į Kėdainius per Ukmergę. Kėdainiai ir Ukmergė -dar 2 rajonų centrai, miestai tarp kurių nėra tiesioginių jungčių. Papildomai užsukimas į Širvintas, tiesa, numatyti tokį laiką, kad nesikirstų su Širvintų Ap vykdomais reisai iš/į Vilnių.
Maršrutas būtų vykdomas tokiais keliais: A2, KK116, RK4303, A2, A6, KK145, A8, KK229
Tarpinių sustojimų būtų tiek:
Vilnius AS
Širvintos AS
Krikštėnai
Ukmergė AS
Deltuva
Jakutiškai
Lokėnai
Bukonys
Mimainiai
Šėta
Žemieji Kapliai
Aristava
Kėdainiai AS
20. maršrutas Biržai - Rokiškis - Dusetos - Dūkštas - Visaginas
Padaryti taip, kad tarp Biržų ir Rokiškio miestų BŪTŲ tiesioginis reisas - nors 1 per dieną. Dabar iš Biržų veža tik Kautra iki Pandėlio (M-283), o nuo Pandėlio - Rokiškio AP bei Panevėžio AP penktadienį ir sekmadienį. Šiuo reisu sujungti Dusetas su Degučiais. Taip pat ištaisyti klaidą, kuomet Kautros vakarinis reisas 13:00 val. iš Kauno į Visaginą vietoje Salako nukreiptas tiesiai pro Zarasus. Klaida ištaisoma paprasčiausiai nuo Degučių į Visaginą važiuojant pro Salaką, o atsirėmus į KK nr. 102 sukti ne kairėn link Visagino, o pirmiausia palėkti 3 km iki Dūkšto, taip užkabinant šį gan stambų punktą, tas pats ir atgal iš Visagino į Biržus - krašto keliu nr. 102 iki Dūkšto, ten apsisukame ir tuomet grįžus iki KK102-179 sankryžos, sukame kairėn.
Maršruto trasa nustatoma taip: KK123, KK122, KK117, KK178, KK179, KK102 RK5349
Su tokiomis tarpinėmis stotimis ir stotelėmis:
Biržai AS
Beržiniai
Papilys
Kučgalys
Kvedariškis
Apasčia
Pandėlys
Gerkonys
Degeniai
Moškėnai
Kavoliškis
Rokiškis AS
Gindviliai
Obeliai
Antanašė
Bradesiai
Dusetos
Lungeliai
Navikai
Naujasodis
Vencavai
Indučiai
Pažemys
Degučiai
Bikėnai
Biržūnai
Salakas
Luodžiai
Didžiasalis
Sokiškiai
Pažemiškis
Dūkštas
Visaginas AS
21. maršrutas Vilnius - Širvintos - Bagaslaviškis - Vepriai - Jonava - Kaunas
Sukurti dar vieną alternatyvų patekimą iš Vilniaus į Jonavą, tolimuoju susisiekimu aprūpinant Širvintų rajono krašto kelius. Atsirastų tiesioginis susisiekimas tarp Veprių miestelio ir Kauno, kurio kryptimi šiuo metu jokio maršruto nėra.
Trasa tokia:
A2, KK116, RK4303, RK4305, RK4809, RK4821, RK4809, A6.
Sustojimai tokie;
Vilniaus AS
Širvintų AS
Žemosios Viesos
Gelvonėliai (Šiauliai)
Bagaslaviškis
Zubeliai
Kaliakiemiai
Antakalnis
Kelmai
Sližiai (Samantonys)
Vepriai
Pageležiai
Jonava AS
Kaunas AS
22. maršrutas Vilnius - Krekenava - Šiauliai - Joniškis - N. Akmenė
Pagaliau atsirastų kertinė jungtis tarp Ukmergės ir Baisogalos, tolimojo susisiekimo maršrutą pravedant pro Krekenavą, kurioje jo tiek mažai. Sustojimas A12 kelyje esančioje stotelėje Domantai, leistų pasiekti turistinį objektą - Kryžių kalną.
Maršrutas eitų šiais keliais: A2, A6, A2, KK174, RK1204, RK3003, KK195, RK3004, KK144, A9, A12, KK153, KK154.
Stoteles numatyčiau tokias:
Vilnius AS
Ukmergė AS
Rečionys
Kurėnai
Paąžuoliai
Taujėnai
Užupušiai
Žilvičiupis
Lėnas
Naujasodis
Vadokliai
Klebonai
Mėtytiniai
Ramygala
Raukštonys
Juodikoniai
Krekenava
Glitėnai
Mitriūnai
Rūtakiemis
Pociūnėliai
Skėmiai
Baisogala
Šeduva
Radviliškis AS
Šiauliai AS
Domantai
Meškuičiai
Gataučiai
Joniškis AS
Kalnelis
Buivydžiai
Šluostikiai
Lankaičiai
Skaistgirys
Petraičiai
Stungiai
Žagarė
Puikiai
Martyniškiai
Jautmalkiai
Naujoji Akmenė AS
23. maršrutas Vilnius - Švenčionys - Ignalina - Tverečius - Didžiasalis
Maršrutas sudarytų galimybę susisiekti su šiaurės rytų Lietuvoje esančiomis gyvenvietėmis prie krašto kelio nr. 112. Bent iš dalies atkurtumėte tai, kas buvo atsivėrę po maršruto M-999, kuriam patys 2018 m. skelbėte konkursą, sunaikinimo.
Trasa būtų tokia: KK102, KK108, KK102, KK112
Vilnius AS
Nemenčinė
Pailgė
Pabradė
Pavoverė
Baliuliai
Pamerionys
Zalavas
Šutai
Juzina
Sariai
Peršaukštis
Cirkliškis
Švenčionys AS
Kazokinė
Bėčiūnai
Ignalina AS
Vidiškės
Maksimonys
Naujasis Daugėliškis
Mikalavas
Kačergiškė
Astraviškiai
Laumakė
Dietkauščizna
Kriaučiškė
Andriejauka
Būkliškė
Tverečius
Didžiasalis
Dėkoju, kad susipažinote ir išanalizavęs trasas, ateityje skelbdami konkursus pasiūlysite vežėjams aptarnauti šiuos 23 novatoriškus maršrutus. Esu tikras, kad jiems įsigalėjus ir keleiviams prie jų pripratus, Lietuva suklestės! Žmonės nustos bėgti iš kaimų į didmiesčius, kai pamatys, kad su jais jungia puikūs tarpmiestiniai maršrutai.
Comment
-
Čia jau kaip nuspręsite, tiesiog šiuose mano pasiūlymuose galite įžvelgti puikiai matomą Lietuvos kelių tinklą, kur trūksta tarpmiestinių maršrutų. Prie kiekvieno iš jų pridedu paaiškinimus, kuo kiekvienas jų yra gerai.
Kaip manote, ar transportiniai nužudys šią mano iniciatyvą? Kelias valandas sėdėjau prie žemėlapio, tyrinėdamas prie atitinkamų kelių esančias gyvenvietes, surašinėdamas svarbiausias sustojimo vietas.
Comment
-
Tai viskas jau nusiųsta. Gal ateityje jie skelbdami konkursus atsižvelgs, tikiuosi.
O dėl Vilniaus miesto 67 maršruto, kurio trasa kažkada seniai pradžioje buvo Kalno g. - Parko g., vėliau Kalno g. - Mickūnai, dabar - Naujoji Vilnia - Mickūnai. Tai kaip jums atrodo, ten kur NVTKA tinklaraštyje prie kiekvieno maršruto aprašymo yra tame maršrute dirbančios transporto priemonės nuotrauka, tai buvo ir 67 maršruto, tai ten man pradžioje ir atrodė, kad toje 2010 m. žiemą daryto mažylio Vanhool autobuso lentelėje buvo parašyta Kalno g. - Mickūnai, bet tik vėliau atidžiau pamačiau, jog ten buvo Kalno g. - Parko g. Kuris variantas, kombinacija, derinys jums skamba gražiau - ar Kalno g. - Mickūnai ar Kalno - Parko?
Comment
-
Galite pasiprašyti arba Gariūnuose arba prie ligoninės (kur sakėte, kad stulpeliai kreivi kaip Tambove). Pvz. jei bus Gariūnai, tai sėskite į 20, 59, 62, 68 autobusus, ten... Oj, begalės persėdimo variantų, jei surašysiu visus iš visų į visus galimus persėdimų variantus, jums galva sprogs, panašiai kaip mano mamai. Jai pasakai vieną maršrutą ir jai to užtenka. Į anuos namu būdavo paprasčiau - Lazdynų ligoninėje išlipi, paeini, sulauki 49/69. O dabar tas išleidžia toje sankryžos pusėje, anuo pavažiuoji toliau, dar kitas priveža dar arčiau mano namų kur vėl reiks persėsti.
Comment
-
Jei kada kandidatuočiau į Seimą, mano partijos "N E V Y K Ė L I A I" šūkis ko gero būtų "Už amžiną vaikystę!". Kaip manote, ką jis įprasmina ir kokias simbolizuojančias idėjas gali kelti? Partijos įkūrėjas ir sąrašo lyderis būčiau aš, ir jos idealai susiję su mano asmeninio gyvenimo patirtimi.
Comment
-
Amžina vaikystė - tai mano situacija, kuomet kiekvienas naujai atrastas hobis ir lieka tik hobiu, nes kažkur registruotis, keltis į darbą - tiesiog ne man.
a) Pvz. kai buvau tarp 1 ir 2 klasės ir buvo pirmieji mano važinėjimo troleibusais po Vilnių laikai, tikriausiai iš šono stebinčiam žmogui atrodyti turėjo, kad užaugęs būsiu troleibuso vairuotoju. Man rodos 1 klasės rašinyje "Kuo norite būti užaugę" gal ir rašiau, kad būsiu vairuotoju.
b) Kitas pavyzdys - praėjusiais metais Vilniuje vykusiame ūkininkų proteste, nuotraukoje stovintis ant traktoriaus stogo išgarsėjo toks jaunas ūkininkas, vardu Linas. Jis pasakojo, kad dar būdamas mažas stebėdavo tą techniką, na o užaugęs ir baigęs mokslus įsiliejo į ūkininkavimą. Tuo tarpu aš, kaip mažas tik iš tolo stebėdavau tą laukuose besisukiojančią techniką, ties tuo ir likau.
c) Arba vienas buvęs klasiokas, kai jam susitikus papasakojau, kad prie namų iš arti stebiu fūras, iškišęs liežuvį lakstau paskui jas kaip mažvaikis, jis sako: "...tai va, išsilaikyk CE kategoriją ir pirmyn". Ne, ponai, aš irg noriu likti tik jų stebėtoju prie savo namų, o ne pats būti vienu iš daugelio vairuotojų. Daug rizikų, pvz. miegant kas nors įlenda į baką ir nuleidžia tau kurą, apvagia, paskui dar darbo-poilsio režimas, kur viršijęs vos vieną minute gali gauti didžiausią mano baubą - administracinio nusižengimo protokolą.
d) Prie savo namų renku šiukšles? O, tai eik dirbti kiemsargiu - sako man dažnas praeivis, išgirdęs apie mano saviveiklą. Ne, tiesiog noriu, kad aplink mano namus būtų švaru, bet specialiai kelti 4 ryto, kad 6 šluoti šaligatvį aplink 16 aukštų bendrabutį? - soriukas, ne.
e) Dar kur kaimynai matydavo, kad fotografuoju po draudžiamu ženklu pastatytas mašinas savo laisvu laiku iš neturėjimo ką veikti, tai man rodos ne vienas yra siūlęs eiti į Viešosios tvarkos skyrių ar policiją, kur gauni kompiuteriuką, su kuriuo fiksuoji tuos pačius pažeidimus. Bet juk ten nebus gi taip, kad darysiu tą patį tose pačiose savo pasirinktose vietose kaip dabar, tik man už tai mokės pinigus. Ne, ten įdarbintas tu tiesiog vykdysi funkcijas - prižiūrėsi tvarką prie miesto Kalėdų eglutės, saugosi Dainų šventę, paskui patruliavimai, vykimai į buitinius konfliktus, kur tave puola agresyviai dantis iššiepęs šuo ar psichinis ligonis su peiliu ir tu dar turi gerai pagalvoti, ar į jį šauti, nes paskui tave užtampys po teismus, nors nei tazeris, nei dujos nesuveikė.
d) Mėgsti žiūrėti Youtube krepšinio video? - o, galėtum eiti žaisti krepšinį arba stoti į LKKA ir tapti treneriu! - yra sakiusi man mama, kuomet būdamas 6-7 klasėse intensyviausiai sekdavau kiekvienas Eurolygos rungtynes, mintinai mokėjau visų rezultatus, trenerių pavardes. Realybė tokia, kad aš stebėdavau tuos vyrukus su šortukais bėgiojančius paskui kamuolį, bet žaidėjų judėjimo iki šiol neperprantu ir nepagaunu kas kaip kam stato gynybines užtvaras ir pan. Labiausiai mane jaudinantis momentas šiame sporte - kuomet baigiantis kėliniui krepšio lentos apvadai užsižiebia raudonai, skamba sirena, o laikrodyje tirta nuliukai ir aš visą šį vaizdą+garsą sugerdavau į save. Žodžiu, mane domina ta neturistinė krepšinio pusė.
Taigi kaip matote iš šių pavyzdžių, kas buvo mano hobiu, taip ir liko tik hobiu, o įsipareigoti 5 d. per savaitę anksti keltis, kad prisistatyti į punktą, kur būsiu paskirtas kažkur vykti aš nepatempsiu. Dažnu atveju gi būna taip, kad, kaip kad savo reklamoje rodė "Vilniaus technologijų ir dizaino kolegija" - Čia hobis virsta profesija!
Man savo hobius paversti profesijomis sudėtinga dėl psichinių ir fizinių bėdų, bendravimo su žmonėmis ypatumų*, bei kitų sunkumų, kuriuos norint perprasti ir mano padėtį geriau suprasti, reiktų su manimi pagyventi, kad pamatyti mano keistenybes. Tad invalidumus ir ilgalaikes pašalpas suteikiančios įstaigas sunkiai supras mano realijas. Tad lieku toks kaip ir pakibęs vidury niekur - dirbti netinkamas, bet pašalpai ar ligai gauti - pernelyg sveikas esu.
* - elementarus santykių su žmonėmis pavyzdys, kas nutiko su tuo klasioku po mokyklos, kurį čia dažnai miniu. Mokykloje mūsų bendravimas buvo viso labo tik tiek, kad jis kažkada padovanojo man maišą taros, dar porą kart pasisveikinome, persimetėme keliais žodžiais ir aš į jį taip nepaaiškinamai įsikibau, kad negalėjau susitaikyti, kad baigus mokyklą teks natūraliai nutraukti ryšį su juo, nes bendravimas nespėjo peraugti į tokį lygį, kad apsikeistume telefonais ar draugautume ir už mokyklos ribų. Todėl pradėjau rodytis ten, kur žinojau jį sutiksiąs, kad bent per atstumą išlaikyti tą nematomą ryšį, na kaip buvusio bendravimo pakaitalas.
Todėl nenoriu vėl veltis į tokias melodramas, kad keliams išsiskyrus, nemokėsiu paleisti žmogaus ir pradėsiu jį sekti, tada jis man grasins policija, pavėžėjimu bagažinėje ar pan.
Comment
-
O žiūrėkite, o Lietuvoje kur nors įmanoma įsigyti kitoje šalyje nei Brazilijoje pagamintų stalo įrankių? Kiek kur matau šakutes, peilius, visur būna užrašas "Tramontina Brazil". Ar ten sukoncentruota viso pasaulio valgymo įrankių pramonė? Daugiau negamina niekur? Kaip jos atgabenamos į mūsų šalį? Ar sraigtasparniu surištos, ar laivais?
Comment
-
Ne, kažkur kitur mama va pirko naujus ir buvo tas Tramontina vėl...
O sakykite, žiūrėkite, keletas mano buvusių klasiokų ar klasiokių iš visų 3 mokyklų jau yra susituokusių ar netgi turinčių vaikų. Kaip jūs skaitote, tokiame amžiuje jau (visiems mums yra +-24 metai) turėti vaiką yra normalu? Čia pasiekimas, didvyriškumas ar labiau nelaimė?
Comment
Comment