Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Reikia pagalbos...

Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
    Na jeigu dirbate su HDD tai čia tiesiog pradėsite atsiremti į disko skaitymo greičius. o per USB irgi yra labai didelis skirtumas kokią jungtį jūs naudosite ir kokios kokybės pats USB raktas. Pvz. keliant tą patį failą į du skirtingus USB (vienas Kingston gamybos, kitas A-Data šlamštas) mačiau net 12 kartų greičio skirtumą. Standartinis USB raktas geromis sąlygomis pasieks apie 50MB/s įrašymą, taigi per vietinį ryšį jūs netgi greičiau nusiųsite.

    Beje kokio amžiaus laidą reikia naudoti kad 100mbps ribojimas būtų. CAT3 jau turbūt dešimtmečiais nebepardavinėja.
    cia as turejau omeny ne pati laida, o routeri kuris turi 100 mbps LAN vs routeri su 1 gbps LAN.

    Comment


      Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

      cia as turejau omeny ne pati laida, o routeri kuris turi 100 mbps LAN vs routeri su 1 gbps LAN.
      Aišku, na bet tas irgi turbūt dabar yra retas dalykas. Paskutinį tokį esu pirkęs turbūt 2008 metais. Poto jau visi 1gbps LAN būdavo.

      Comment


        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

        Aišku, na bet tas irgi turbūt dabar yra retas dalykas. Paskutinį tokį esu pirkęs turbūt 2008 metais. Poto jau visi 1gbps LAN būdavo.
        Kas kiek laiko keiti ruterius? Aš vis dar su 100mbps ruteriu nuo panašių laikų sėdžiu. Jau per 3 ar 4 būstus ir interneto tiekėjus persinešiau Kol veikia nekyla ranka keist.

        Comment


          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

          Kas kiek laiko keiti ruterius? Aš vis dar su 100mbps ruteriu nuo panašių laikų sėdžiu. Jau per 3 ar 4 būstus ir interneto tiekėjus persinešiau Kol veikia nekyla ranka keist.
          Paskutinį kartą keičiau 2012, bet ne vien sau esu pirkes tai realiai perku dažniau nei kas dešimtmetį. O tas vis dar veikia tai irgi questionuojamas, nes tas 2008 metais pirktas irgi "dar veikia" bet veikia taip kad dabartiniai jo savininkai (tėvai) patys kitą nusipirko.

          Comment


            Nu nzn as matau pagal kainas kad 1 gbps routeriai prasideda mazdaug nuo 60 euru. Tai nera taip jau ir pigiai, jei internetas 100 mbps, tai pagaileciau pinigu pirkti brangesni vien del lan'o.

            Comment


              Ar Lietuvos banko išleidžiamos priginės monetos, pvz. 1,5€ yra "legal tender" (soriukas, Romai, nežinau kaip lietuviškai parašyti)? Kažkur tikiu LB puslapyje yra paslėpta ta informacija, bet niekur nerandu.
              If a lion could speak, we could not understand him.

              Comment


                Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
                Ar Lietuvos banko išleidžiamos priginės monetos, pvz. 1,5€ yra "legal tender" (soriukas, Romai, nežinau kaip lietuviškai parašyti)? Kažkur tikiu LB puslapyje yra paslėpta ta informacija, bet niekur nerandu.
                Taip, yra.
                Post in English - fight censorship!

                Comment


                  https://www.ecb.europa.eu/euro/coins/html/index.lt.html
                  Kiekviena šalis gali išleisti po dvi progines monetas per metus. Šių monetų charakteristikos ir viena – bendroji – pusė yra tokios pat kaip ir įprastų 2 € monetų. Jos skiriasi tik nacionalinės pusės dizainu, skirtu kokiai nors progai paminėti. Kaip proginės gali būti išleidžiamos tik 2 € nominalo monetos.

                  Proginės monetos yra teisėta atsiskaitymo priemonė visoje euro zonoje. Tai reiškia, kad jomis galima atsiskaityti ir jas privaloma priimti kaip ir visas kitas eurų monetas.

                  Comment


                    https://www.lrt.lt/naujienos/veidai/...ogines-monetos
                    Lietuvos bankas kasmet išleidžia dviejų rūšių progines monetas, kurios paplinta po visą žemyną. Per 21-erius lito metus išleista 18 proginių monetų, o įvedus eurą Lietuvoje jau nukaldintos trys proginės dviejų eurų monetos, skirtos Europos Sąjungos vėliavos 30-mečiui, lietuvių kalbai ir baltų kultūrai.

                    Kiekvienos jų tiražas – 1 milijonas. Europos centrinis bankas tokių proginių monetų leidžia iškalti ne daugiau kaip dvi per metus.

                    Lietuvos bankas leidžia ir kolekcines monetas. Jų, priešingai nei proginių, nukaldinama daug daugiau.

                    „Yra tokios kaip serijos: yra ir mokslui serija, ir gamtai, ir olimpinėms žaidynėms. Dabar su Kaziuko muge pradėjome naują seriją – tradicinės lietuvių šventės. Kaziuko moneta buvo pirmoji serijos moneta. Kita bus Joninėms, Užgavėnėms ir panašiai“, – teigia Lietuvos banko Grynųjų pinigų departamento direktorius Deivis Stankevičius.

                    Kaziuko mugės moneta, pasak D. Stankevičiaus, – viena populiariausių iki šiol Lietuvos banko išleistų monetų. Per keletą dienų nupirktas visas 25 tūkstančių monetų tiražas. Įdomu, kad tokiomis monetomis galima ir atsiskaityti prekybos vietose.

                    „Jeigu žmogus norėtų ja atsiskaityti nominaliąja verte, ko, dar kartą sakau, nepatariame, tai kiekviena prekybos įmonė ar bankas turėtų priimti nominalia verte, nes tai atsiskaitymo priemonė“, – tvirtina pašnekovas.
                    Proginės tai yra atsiskaitymo priemonė, o dėl kolekcinių - neaišku.

                    Comment


                      Parašė digital Rodyti pranešimą
                      https://www.lrt.lt/naujienos/veidai/...ogines-monetos

                      Proginės tai yra atsiskaitymo priemonė, o dėl kolekcinių - neaišku.
                      Kolekcinės irgi, bet oficialiai tik Lietuvoje.

                      Comment


                        ar galima kažkur matyti priežastis kodėl atmestas vienas ar kitas projektas VMS?
                        pvz:
                        Click image for larger version

Name:	2021-05-04 18_38_09-Vilniaus miesto savivaldybė - Numatomo statinių projektavimo viešumas.png
Views:	316
Size:	51,9 kB
ID:	1882965

                        Comment


                          Galbūt gerai mokate latvių kalbą ir turite šiek tiek laiko išversti kelis paragrafus (maksimum) teksto? Renku informaciją projektui.

                          Comment


                            Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                            Galbūt gerai mokate latvių kalbą ir turite šiek tiek laiko išversti kelis paragrafus (maksimum) teksto? Renku informaciją projektui.
                            Galiu išverst, atsiųsk žinutę.
                            ПТН ПНХ
                            «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                            Comment


                              Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                              Galbūt gerai mokate latvių kalbą ir turite šiek tiek laiko išversti kelis paragrafus (maksimum) teksto? Renku informaciją projektui.
                              Google vertėjas arba vertėjų biuras gali padėti.

                              Comment


                                Ar esate susidūrę su problema, kad LT Pašto sistema neįvestų jūsų siuntos deklaracijos, nors puslapyje, po visko, rašytų, kad ji priimta. Jau 3 kartą rašau LT paštui, bet net su pateiktais screenshotais, jiems nedašunta kame problema, net rašo kad reikia deklaruoti ne per el-paštą , o tinklapyje, kuriame ir taip jau 3 kartus bandžiau deklaruoti, bet tas pats šnipštas.

                                Comment


                                  Gal bus ne į temą bet norėjau paklausti bet nerandu kur. Dažnai važiuojant už miesto, laukuose ar netoli kokio kaimo tenka pamatyti apie 1,20 m aukščio apvalia betoninė būdelė su metalinemis durelėmis . Tikrai nepanaši į bunkeri labiau į kokią kanalizacijos angą bet už miesto, laukuose ar pievoje??? Kas tai gali būti??

                                  Comment


                                    Neradau kitos tinkamesnės temos, tačiau gal forume yra dirbusių prie transporto logistikos srities ir galėtų paaiškinti tokį dalyką: kadangi pats gyvenu netoli objekto, į kurį atvyksta sunkvežimiai su kroviniais, ir pastebiu, kad kurie jų priklauso itin mažoms įmonėms, turinčioms vos 5 ar 8 darbuotojus. Be abejo, tokios įmonėlės savo www svetainių internete dažniausiai neturi, kadangi yra labai mažos ir beveik niekam nežinomos. Tačiau KAIP? kažkas sugeba atkapstyti tokias myziernas firmeles ir įkišti joms krovinį, nugabenimui x adresu? Gal jie patys visiems įkyriai kišą save, siūlydami pigesnius kaštus? Dažniausiai vienintelis informacijos šaltinis apie įmonę yra rekvizitai.lt, kur kone vienintelis įmonės kontaktas - mobilusis telefonas (greičiausiai direktoriaus). Kažkaip nesolidu įmonei, kaip kontaktą paskelbti mobilų telefoną. Turėtų būti laidinis + el. paštas, kuriuo gauti pranešimai realiai skaitomi. Na suprantu tokios didžiulės įmonės kaip Girteka, Vlantana, Transekspedicija, Transimeksa, kiek mažiau žinomos Agrenta ar Milčija (tarptautiniai) ar DPD, Venipak, Raben, Gordon (labiau Lietuvos viduje) yra girdėtos visiems, net ir nesidomintiems transportu. Tačiau tos mažytės įmonėlės... net nepagalvočiau, kad tokias išvis galima kur nors iškasti iš po žemių...
                                    Kaip apskritai vyksta logistikos tiekimo procesas, nuo momento, kai pvz. įmonė prekiaujanti kiniškais šviestuvais/ prancūziškomis elektros rozetėmis, nusprendžia užsisakyti jų ir atsivežti į Vilniuje esantį savo sandėlį-ofisą? Kaip padaromi užsakymai ir kas atsakingas už tai, KOKIA konkreti įmonė juos atgabens į įmonės patalpas? Girdėjau būna kažkokie "logistikos operatoriai". Gal jie ir parenka tas mažytes, niekam nežinomas firmeles, mat jos pigiau ima? Ir dažnu atveju nebus taip, jog fūra atvežusi vienai LT įmonei 2 tuščias paletes iš Lenkijos, lėkė kelis šimtus kilometrų dėl vienos lietuvių įmonės - tikriausiai ji mūsų šalyje turėjo ne vieną iškrovimą. Taip sakant, kroviniai paplanuojami, paderinami, kad nevažiuotum į kitą žemyno galą su 25 proc. puspriekabės užpildymu. Panašiai kaip ir Barbora - dažnai matau, kaip kurjeris pasistatęs mikriuką, užneša prekes į vieną namo laiptinę, po to grįžta, vėl pasiima ir neša į gretimą namą.
                                    Aš jei būčiau įmonės direktorius, priimčiau kaip įžeidimą, jei man prekes atgabentų kažkokia firmelė, kuri net neturi savo interneto svetainės, jau nekalbant apie logotipą, o jų parką sudaro vos 6 vilkikai.

                                    Comment


                                      Yra cargo.lt sistema, kurioje kaip tik tie mažieji ir renkasi.

                                      https://www.cargo.lt/asp/index_guest.asp

                                      Comment


                                        Bet tos mažytės įmonėlės vis tiek kažkuo patrauklios bei paklausios jei neužsilenkia*? Gal tikrai siūlo pigesnes kainas, dėl ko joms ir kišami kroviniai. Vadinasi taip išeina, jog aš irgi galiu įsigyti porą vilkikų, o puspriekabes nuomotis iš kokio nors BTR, ir man pasiskelbus transporto biržoje bemat pradės plaukti pasiūlymai, nors mano firma tokia niekam tikusi, jog net neturi savo tinklalapio internete? O jau kaip x tautybės vairuotojas nuvykęs į šalį y sugebės susišnekėti su sandėlio krovikais/kelyje sustabdžiusiais policijos pareigūnais, matyt niekas nesuka galvos. Aišku oficialiai viskas itin kruopščiai dokumentuota, netgi kiek palečių veži, visi tie CMR`ai, tačiau vairuotojas yra pati žemiausia viso to grandis, galintis miegoti užvertus kojas ant vairo, smirdėti prakaitu, jau nekalbant apie rūkymą...
                                        * - Sorry, jei šį forumą skaito koks nors Valdas Nedevaitis, tačiau tada paprašyčiau jo atsekti, kas 2020 rugsėjo 7 d. vairavo vilkiką DHB 054 ir įspėti vairuotoją, jog garso signalo mieste naudoti negalima norint atkreipti kitų dėmesį ar pan. Dėl minėto incidento buvau rašęs pareiškimą policijoje.

                                        Comment


                                          O nuo kada įmonės tinklapis internete yra pagrindinis rodiklis? Gali vežti bet kas, ir kaip tik gerai, kad yra mažesni vežėjai, o ne tik Girteka ir keli kiti. Beje, toje pačioje Girtekoje pilna vairuotojų, kurie nekalba lietuviškai, ir nieko, visi dirba.

                                          cargo.lt pagrinde yra tam, kad važiuojant pakeliui pasiimti kokį krovinį ar kelis, o ne važiuoti tuščiam daugybę kilometrų. Tai tokiu atveju gaunasi pigiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X