Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaip linksma
Collapse
X
-
A, tai jau nebetiesiam geležinkelių China style?Parašė andyour Rodyti pranešimą
Ne, pasiskolinti kiek mažiau ir tiesti į Lenkijos kaimą Belstogę.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.Parašė andyour Rodyti pranešimą
Šiais laikais su lėktuvais skraido, bet kažkas ateina su pasiūlymu pasivažinėti pusdienį 40 km/h. Nors babkės ne mūsų, bet ES biurokratai biški ir užstrigę laike.
- 5 patinka
Comment
-
Na tiesiog bandė pasakyti bajeriųką pagal savo anti-China naratyvą, bet nepasigilinęs į temą truputį apsikvailino. Ne pirmas kartasParašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.
Comment
-
Traukinys važiuoja tokiu greičiu, kokia yra ekonominė nauda jam važiuoti. Dabar važiuoja 100km/h (o be 40 km/h. Apsirikai tik 2,5 karto, bet tau gi ne pirmas kartas, ar ne?) nes absoliučiai didžiausia transporto dalis tenka krovininiam transportui, ir nėra jokios logikos tą greitį kelti iki 150km/h ar 200km/h.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai vat, tarpukariu traukinys iš Kauno į Berlyną važiuodavo 100 km/h greičiu, dabar su savo vakarietišku-lietuvišku style išspaudžiam 40 km/h iki Lenkijos pasienio kaimo už kosminę kainą su atkatais ir dar šaipomės iš china style greitųjų geležinkelių, žodžiu juokiasi puodas, kad katilas juodas.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Hm, sakai pirma mes pasistatome 15 mln keleivių oro uostą kur nors Naujojoje Akmenėje, tada jau ir kinus galėsime pakritikuoti?Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąKai Lietuvoje turėsim bent vieną greitąjį geležinkelį, tada galima bus kažką šnekėti. Jetau, kažkas kritikuoja Kinijos infrastruktūrinius projektus? Gal pradžioj pasižiūrim į mūsų
If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Tai juk statys HSR Lietuvoje. Jau visai netrukus turėtų viskas pilnu tempu vykti. Pažiūrėsim, kaip viskas vyks ir kaip efektyviai bus naudojami pinigai bei kaip veiks efektyvi Vakarietiška managemento sistema ir QC. Juo labiau, kad panašių spec'ų geležinkelių pilna ir Kinijoje, tai palyginti bus yapač lengva.
Comment
-
Aaa, tai dabar jau ekonomiškai iš pradžių buvo naudinga važiuoti 40 km/h, bet dabar tapo nenaudinga? Kaip čia taip apsiriko lietuviško style skaičiuotojai, ar tiesiog atkatų gavėjams nelabai ir rūpėjo realūs poreikiai ir greitis, o svarbu buvo kuo daugiau įsisavinti valstybės ir ES pinigų?Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Traukinys važiuoja tokiu greičiu, kokia yra ekonominė nauda jam važiuoti. Dabar važiuoja 100km/h (o be 40 km/h. Apsirikai tik 2,5 karto, bet tau gi ne pirmas kartas, ar ne?) nes absoliučiai didžiausia transporto dalis tenka krovininiam transportui, ir nėra jokios logikos tą greitį kelti iki 150km/h ar 200km/h.
Kiek kinai pastatė oro uostų kaimuose, kur nėra keleivių? Čia labiau mes mėgstam"įsisavinti" pinigus statant provincijoje perteklinę infrastruktūrą ir pastatus, kuriais nelabai kam belieka naudotis, arba visiškai be jokių kaštų naudos analizių, ką kinai tikrai sėkmingiau daro.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Hm, sakai pirma mes pasistatome 15 mln keleivių oro uostą kur nors Naujojoje Akmenėje, tada jau ir kinus galėsime pakritikuoti?Paskutinis taisė Lettered; 2019.03.27, 14:22.
- 2 patinka
Comment
-
Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kiek kinai pastatė oro uostų kaimuose, kur nėra keleivių? Čia labiau mes mėgstam"įsisavinti" pinigus statant provincijoje perteklinę infrastruktūrą ir pastatus, kuriais nelabai kam belieka naudotis, arba visiškai be jokių kaštų naudos analizių, ką kinai tikrai sėkmingiau daro.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Mano smegenys veikia gerai, čia tau kaip matau problema, nes nesugebi į konkrečius klausimus atsakyti, kur tie oro uostai ir geležinkeliai, kuriais niekas nesinaudoja, ir tik svaigsti kažkokias nesąmones apie oro uostus Žiežmariuose ir geležinkelius į Skuodą. Įdomu būtų pamatyti kaštų naudos analizę bent vieno Lietuvos infrastruktūros ar visuomeninio projekto, RB1, viaduko, nuotekų tinklų, arenų ir pan.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
- 1 patinka
Comment
-
Apie google esi girdėjęs?Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Mano smegenys veikia gerai, čia tau kaip matau problema, nes nesugebi į konkrečius klausimus atsakyti, kur tie oro uostai ir geležinkeliai, kuriais niekas nesinaudoja, ir tik svaigsti kažkokias nesąmones apie oro uostus Žiežmariuose ir geležinkelius į Skuodą. Įdomu būtų pamatyti kaštų naudos analizę bent vieno Lietuvos infrastruktūros ar visuomeninio projekto, RB1, viaduko, nuotekų tinklų, arenų ir pan.If a lion could speak, we could not understand him.
Comment
-
Tai siūlau pačiam ir pasinaudoti, įsitikinsi, kad tokių oro uostų Kinijoje nėra, taip pat įsitikinsi, kad infrastruktūros projektams Lietuvoje nelabai daroma kaštų naudos analizė.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Apie google esi girdėjęs?
- 1 patinka
Comment
-
Tuščius oro uostus, really! Šalis su 1,4 mlrd gyventojų neturi poreikio nei geležinkeliams, nei oro uostams - stato šiaip sau, dėl vaizdo.Parašė sankauskas Rodyti pranešimą
Na taip, ką kinai tikrai sėkmingiau daro, tai stato tuščius oro uostus be jokių kaštų/naudos analizių. Jau tau tris puslapius tau tą rašau, pagaliau dabar įsijungei smegenis.
Nemanau kad kas Kinijoje stato oro uostus Naujosios Akmenės dydžio miesteliuose. Yra dešimtmilijoniniai miestai, kurių poreikiai (vieno miesto) yra tokie, kokių visos Baltijos sesės kartus sudėjus niekad neturės.
Tai aišku. Va demokratiškos Indijos kokie geležinkeliai, bet niekad nemačiau, kad kai kurios personos (pirštais nerodysim) piktintųsi jais. O Kinijos moderni infrastruktūra yra blogai.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąJei geležinkelį tiesia komunistai, tai geležinkelis yra blogas. Jei geležinkelį tiesia liberalūs demokratai, geležinkelis yra geras. Greitis, keleivių skaičiai, tiesimo kaštai yra antraeiliai dalykai. Ar visi supratot?
Viską gyvenime reikia vertinti tik per ideologijos prizmę. Jeigu kažkas vyksta šalyje, kurios santvarka nėra tokia, kaip Vakaruose - visa tai automatiškai yra blogai. Netgi tai, kas gerai, yra blogai. Kiniškų prekių irgi nepirkim - jos blogos. Ai, gal tada nebus iš kur rašyti komentarų forume... Bet nesvarbu, viskas turi būti tik ideologiškai.Paskutinis taisė Tomizmas; 2019.03.27, 16:33.Snowflakes will attack U <3
Comment
-
Norėčiau tikėtis, kad nebent su probleminiais kaimais, o su miestais demografija stabilizuotųsi.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTušti miestai tokiais tempais greičiau bus Lietuvoje, nei Kinijoje.
Comment
-
Ta prasme, pastato miestą, bet į jį nelabai kas keliasi gyventi. Lietuvos atveju gyvenvietės buvo visos apgyvendintos, bet tendencijos tokios, kad didesnė dalis jų greičiausiai taps nereikalingos. Pagrindinis gyvenimas turbūt virs rajonų centruose bei nedaug km nuo jų.Parašė Tomizmas Rodyti pranešimąTušti miestai tokiais tempais greičiau bus Lietuvoje, nei Kinijoje.
Comment

Comment