Zenevos miesto apzvalga
https://www.youtube.com/watch?v=le0FHudp2T4
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
CH. Šveicarija / Schweiz / Suisse / Svizzera
Collapse
X
-
5. Der Alte Spittel - "Senoji slaugos ligoninė", šioje vietoje pastatyta XX a. pradžioje.
6.
7.
8.
9. Italijos pusėje kraštovaizdis visiškai kitoks - dominuoja stačios kalvos.
- 11 patinka
Komentuoti:
-
Keletas Alpių vaizdų Valais kantone.
1. Kelias iš Šv. Bernardo perėjos, jungiančios Mertigny miestelį Šveicarijoje bei Aostą Italijoje.
2. Kelias į Simplon perėją (itališkai: Passo del Sempione), jungiančia Brigą (CH) bei Domodosselą (IT)
3. Didelė dalis kelio uždengta stogu, apsaugančiu nuo sniego nuošliaužų.
4. Aukščiausias perėjos taškas - 2005 metrų aukštyje. Tai - viena nedaugelio perėjų IT/CH pasienyje, veikiančių visus metus.
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Lettered, o kokiu maršrutu keliavai? Pamenu buvo nuotraukų iš Monte Karlo.
Komentuoti:
-
Lugano - kurortinis miestelis italiakalbėje Šveicarijos dalyje, prie pats sienos su Italija. Kaip ir daug kur Šveicarijoje: ramybė, tvarka, gaivus oras ir prabanga
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Man Šveicarija visuomet asocijavosi su kalnais, šalimi nieko bendro su laivyba, bet dabar matau, jog laivyba ten esti ir tam yra kuo puikiausios sąlygos. Gal kas plačiau galėtumete pasakyti, kokios laivybos sritys vystomos šalyje be turistinės laivybos.
Komentuoti:
-
Niekada nemaniau, kad Šveicarijoje tokia vaizdų įvairovė. Paskutinės gal 30 nuotraukų tą puikiai patvirtina.
P.S. Senokai taip nežvengiau, kaip dabar, scrolindamas nuotraukas su aprašymais
Komentuoti:
-
Parašė alm Rodyti pranešimąTen nebūtina taip brangiai į kalną su gidu lipt, į 3089 m aukštį galima traukinuku užvažiuot, iki 3883 m keltuvas kelia.
Komentuoti:
-
Parašė dariusn Rodyti pranešimąpats Zermatt'o miestelis yra akligatvis, t.y. tik vienas ateinantis kelias. ~5800 gyventojų, bet miestukas užtvindytas turistais žiemą jis populiarus dėl gerai išgarsinto slidinėjimo kurorto, o likusiu sezonu pilna alpinistų, norinčių įlipti į Matterhorn'ą. Kalnas labai gražus, bet paverstas komerciniu... pvz jei neturi patirties ir nori užkopti, gali nusisamdyti gidą už ~760 Eur, kai Italijoje į panašaus sudėtingumo kalną ta pati paslauga kainuoja ~200-300 Eur.
Pačiame miestuke važinėja daugumoje elektromobiliai, benzininėms transporto priemonėms spėju iš viso draudžiama važiuoti, nes matėme tik kelis dyzeliukus (šiukšliavežis, greitoji, lokomotyvas g. stotyje). Norintys apsilankyti Zermatt'e savo auto palieka žemiau esančiame miestuky Tasch, o iš ten taksas dyzeliukas užveža į viršų...
Zermattas yra viena iš vietų kur labai noriu nukeliauti.
Ten tikrai draudžiama važinėti automobiliais su vidaus degimo varikliais. Tik daguma žmonių jį tubūt traukiniu pasiekia (dantytu geležinkeliu, ar kaip tas daiktas lietuviškai vadinasi, kur tarp bėgių dar laipteliai yra).
Ten nebūtina taip brangiai į kalną su gidu lipt, į 3089 m aukštį galima traukinuku užvažiuot, iki 3883 m keltuvas kelia.
Komentuoti:
-
teko per atostogas lankytis ir Šveicarijoje keletas nuotraukų iš ten:
Ženevos ežeras
Ženevos ežeras
Ženevos ežeras
Zermat'as
Zermat'as
Zermat'as
Zermat'as
Zermat'as
Zermat'as (kalkėto vandens upė Mattervispa)
Matterhorn'as
Matterhorn'as
Matterhornas
Matterhorn'as
Matterhorn'as
pats Zermatt'o miestelis yra akligatvis, t.y. tik vienas ateinantis kelias. ~5800 gyventojų, bet miestukas užtvindytas turistais žiemą jis populiarus dėl gerai išgarsinto slidinėjimo kurorto, o likusiu sezonu pilna alpinistų, norinčių įlipti į Matterhorn'ą. Kalnas labai gražus, bet paverstas komerciniu... pvz jei neturi patirties ir nori užkopti, gali nusisamdyti gidą už ~760 Eur, kai Italijoje į panašaus sudėtingumo kalną ta pati paslauga kainuoja ~200-300 Eur.
Pačiame miestuke važinėja daugumoje elektromobiliai, benzininėms transporto priemonėms spėju iš viso draudžiama važiuoti, nes matėme tik kelis dyzeliukus (šiukšliavežis, greitoji, lokomotyvas g. stotyje). Norintys apsilankyti Zermatt'e savo auto palieka žemiau esančiame miestuky Tasch, o iš ten taksas dyzeliukas užveža į viršų...
- 5 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: