Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

RU. Sankt Peterburgas / Санкт-Петербург

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ką gi, puslapis persivertė ir galime pratęsti ekskursiją. Trumpam pasukame iš Nevskio prospekto kairėn į Ispolkomo (Vykdomojo komiteto - toks buvo miesto vykdomosios valdžios - dabar vadintume Administracijos vardas sovietmečiu) gatvę, joje matome naujų gyvenamųjų namų



    Sankryžoje su Chersono gatve - dar vieną



    Kitoje minėtos sankryžos pusėje - stiklinė Daimler Chrysler atstovybė, šalia jos - sovietmečio administracinis pastatas



    Paėjėję Ispolomo gatve iki Starorusskaja gatvės ir pasukę ja į kairę - pamatome Gruzinų bažnyčią



    Pagrindinis fasadas



    Gruzinai Piteryje įsikūrė 1703 m., o 1745 m. Vasilijaus saloje pasistatė savo apeigų cerkvę, tačiau neišliko. Dabartinė cerkvė buvo stačiatikių pastatyta 1903 m., o 1990 m. perduota gruzinams. Šiuo metu Gruzinų bažnyčia baigiama restauruoti. Šalia įėjimo - užrašas gruzinų kalba



    Dar kartą žvilgterkime į šią Dievo motinos bažnyčią



    ir grįžkime į Nevskio prospektą. Jo pabaigoje - 2002 m. pastatytas paminklas Aleksandrui Nevskiui, už kurio - įėjimas į Aleksandro Nevskio laurą - vyrų vienuolyną, lauros vardu vadinamą už kokius nors ypatingus nuopelnus. Šis vienuolynas ypač gerbiamas tikinčiųjų. Jo vienuolius draudžiama fotografuoti



    Paminklas iš kito kampo. Paminklo tolumoje - A. Nevskio tiltas per Nevos upę. Šioje vietoje pasiekiame Piterio centro rytinį pakraštį



    Dabar įeikime į minėto vienuolyno vidų pro vartus



    Už kitų vartų iškilęs vienuolyno Šv. Trejybės soboro kupolas



    Nuo čia pasuksiu ne į vidų, o dešiniau - aplink vienuolyną, supamą mažo kanaliuko



    Vienuolynas iš išorės



    Dabar grįšiu į vienuolyno kiemą, kurio viduje - skulptūra krikščionybės 2000 m. jubiliejui



    Soboras



    Įėjimas į soborą



    Vienuolyno komplekse yra net ketverios kapinės. Prie įėjimo - du nekropoliai (senosios 18 - 19 a. kapinės, į kurias mokamas įėjimas), vienuolyno kieme - dar vienos, kuriose susimaišė kapai tikintiesiems ir sovietiniams veikėjams. Labai keistas vaizdas





    Už soboro - ketvirtosios Nikolskoje kapinės. Įėijimas į šias



    Nikolskoje kapinės - vienos žymiausių Piteryje. Jose palaidotas pirmasis posovietinis miesto meras Sobčakas



    Nikolskoje kapinėse



    Soboras iš Nikolskoje kapinių pusės



    Dabar grįšiu prie A. Nevskio tilto per Nevą



    Nuo A. Nevskio tilto pažvelgę į pietus matome kitą - Suomių geležinkelio tiltą per Nevos upę, o kairėje - Piterio Mažosios Ochtos rajoną



    A. Nevskio tiltu važiuoja ir Piterio seni tramvajai



    Peršokę į kitą tilto pusę, matome vaizdą į šiaurę. Didžiosios Ochtos arba Petro Didžiojo tiltas (turi du pavadinimus), kairėje, tolumoje - Smolnio soboro kuorai



    Pažvelgę atgal - baigiamas rekonstruoti Maskvos viešbutis



    Šią ekskursiją baigiu, lauksiu atsiliepimų, o temą pratęsiu.
    Paskutinis taisė Metropolis; 2007.06.08, 16:14.

    Comment


      #62
      žinau, kaip sudėtinga dažnai aprašyti tiksliai ir savo gimtojo miesto elementus, stebiuosi, kaip plačiai, kruopščiai apibūdintas Piteris . ir dar matau, kad jis velniškai didelis, ir per keletą dienų ten, kurias turėsiu po savaitės, kaži, kiek spėsiu pamatyti... bet stengiuos

      Comment


        #63
        Parašė anaiptol Rodyti pranešimą
        žinau, kaip sudėtinga dažnai aprašyti tiksliai ir savo gimtojo miesto elementus, stebiuosi, kaip plačiai, kruopščiai apibūdintas Piteris . ir dar matau, kad jis velniškai didelis, ir per keletą dienų ten, kurias turėsiu po savaitės, kaži, kiek spėsiu pamatyti... bet stengiuos
        Dėkui, dėkui,
        Na, jei pirmą kartą lankaisi Piteryje, patartina lankyti tik žymiausius, žinomiausius objektus (standartinė ekskursija).
        Jei nori pabindzinėti savo malonumui - verta įsigyti gerą žemėlapį (pvz. www.karta-ltd.ru ), kokiam nors "Dom knigi" filiale (pigesnis variantas) arba "Bukvojed" (brangesnis, kai kurie jų, pvz. Oktiabrskaja viešbučio Vosstanija a. pirmame aukšte dirba 24 v. per parą) knygyne (jie bus vistiek pigesnei, nei lietuviški) ir leistis paklajoti.
        Kitą kartą, kai galėsi atvykti, susiplanuok maršrutą - kur ir ką konkrečiai norėtum pamatyti. Geriausia (daugiausia pamatai) naudotis savo kojomis ir tuomet šniukštinėti, kas patinka.
        Paskutinis taisė Metropolis; 2007.06.11, 08:51.

        Comment


          #64
          Dar pasivaikščiokime po Piterio centrą. Tad iš Nevskio prospekto



          eidami nuo Aničkov tilto link Vosstanija aikštės, pasukame dešinėn į Vladimiro prospektą, kuriuo nužingsniavę kokį 100 metrų stabtelkime to pat pavadinimo aikštėje. Pagrindinė šios vietos dominantė - šv. Vladimiro soboras





          Kitoje aikštės pusėje



          Iš Vladimiro aikštės galima pasukti į Didžiąją (iš tiesų visai mažutė, bet jauki) Maskvos pėsčiųjų gatvę



          ir stabtelti ties jos fontaniuku



          šalimais įsikūręs prancūziško kapitalo bankas



          Nuo šios vietos einame puslankiu iki Lomonosovo gatvės, kurioje stūkso įvikltas į stiklą Rusijos centrinio banko Piterio filialas su Nikolajaus II-jo biustu šalia



          Dar keli žingsniai ir - Lomonosovo tiltas per Fontankos kanalą



          o atsisukus nuo šio tilto atgal - to pat Rusijos centrinio banko kitas pastatas



          Perėję Fontanką, mažutę Lomonosovo aikštę ir pasukę gilyn ir dešiniau į kvartalą, sutinkame dar vieną klasikinės Piterio architektūros pavyzdį. Savo laiku pastate kairėję buvo įsikūrusi Švietimo ministerija, dešinėje - Teatrų direkcija, tiesiai priešais - Aleksandro teatras



          Prieikime arčiau šio teatro, dabar vadinamo dar ir Akademiniu dramos vardu



          pažvelgę į kairę - banko rūmai



          šalia jų - aliuzijos į senuosius laikus



          Teatro pagrindinis fasadas žvelgia į Nevskio prospektą



          pataikiau ateiti miesto šventės metu, tad kai kurias jos akimirkas užfiksavau - gal bus įdomu forumiečiams. Pirmiausia šalia teatro - ledų šventė vaikams









          Tuo metu pagrindinėje miesto gatvėje laukimo akimirkos



          sunku buvo prasibrauti



          pirmieji važiuoja baikeriai (tiesa, ne taip gausiai kaip Millenium bike show)



          užrašas skelbė: "Lenino vardo kolūkis"



          po baikerių - visų kitų eilė









          karnavalas įsišėlsta









          Kai kas tuo metu gaivinosi ledais ir gėrimais

          Paskutinis taisė Metropolis; 2007.06.11, 13:45.

          Comment


            #65
            Spas na krovi

            Pratęsiu pasivaikščiojimą po Petropolį (visai gražus vardas).
            Šį kartą apžiūrėsime Kristaus Prisikėlimo arba dažniau vadinamą Spas na krovi soborą. Tai viena žymiausių ir turistų labai lankoma vieta. Ją nesunkiai galima pasiekti nuo Nevskio prospekto, pasukus Gribojedovo kanalu.



            Soboras vadinamas tokiu vardu (sunku tiksliai išversti "Spas na krovi". Pvz. "spasu net" reiškia "nėra kur dingti"), nes toje vietoje 1881 m. kovo 1 d. buvo teroristų nužudytas caras Aleksandras II. Šioje vietoje stovėjo laikina koplyčia, o nuo 1883 iki 1907 m. buvo statomas soboras. Dar 1934 m. buvo priimtas sprendimas šį soborą nugriauti (numatyta 1941m., tačiau sutrukdė prasidėjęs karas). Karo metais jame buvo morgas, pokario - teatro dekoracijų sandėlis. Tik nuo 1970 m. pradėta soboro restauravimas. 1997 m. soboras atidarytas lankytojams.



            Soboro kupolai puošti emaliu



            Įėjimas į soborą



            Soboro viduje. Ikonostasas



            Vadinamasis "kokošnikas" iš arčiau



            Visas soboras - iš marmuro mozaikų



            Vieta, kur Aleksandras II buvo mirtinai sužeistas - sobore pažeminta



            žūties vieta; joje



            įrengta vadinamoji "Senj" - tam tikras baldakimas, pastogė ant keturių kolonų



            Pastogės viršus



            Sietynas



            Centre



            Kelios detalės







            Kolona



            Mozaika



            Retas vaizdas bet kurioje krikščioniškoje šventykloje - jaunas Kristus (viename soboro kupolų)



            Dar vienas vaizdelis



            Įdomu tai, kad sobore nevyksta pamaldos, kiekvienas besilankantis turi pirkti bilietą, o kai kurios kasininkės labai mėgsta nulupti užsieniečiams (jiems įėjimo kaina dviguba) kailį, todėl patartina mažiau kalbėti ne rusiškai.

            Išėjus iš soboro pasitinka gatvės muzikantai



            Už soboro, kitoje pusėje



            Einant Moikos kanalu kairėn t.y. link Ermitažo







            Čia pat Moikos ir Gribojedovo kanalų sankirta. Žibintas; toliau - Marso laukai



            Perėjus Marso laukus, ir pasiekus Marmuro rūmus galima grįžti link Ermitažo Milijonine gatve, kurioje toks namukas



            su skulptūra



            Spas na krovi nuo Marso laukų



            Išėjus į Nevos krantinę, kartais galima pamatyti įspūdingą veikiantį (gaila, kad ne nuolat) fontaną Nevoje



            Paskutinis taisė Metropolis; 2007.06.13, 15:36.

            Comment


              #66
              Labai patiko mozaikos Spas na krovi sobore. Vien dėl jų galima važiuoti į Piterį.
              Geras pasivaikščiojimas, kaip su gidu. Ačiū.

              IT. Sicilija
              PT. 11 dienų Portugalijos keliais
              LT. Kaunas 2009.01.04

              Comment


                #67
                Ačiū už puikias nuotraukas

                Comment


                  #68
                  Technika ir technologija

                  Petropolis žymus ne tik architektūros paminklais, bet ir technikos. Reportažą pradėsiu iš 2001 m. uždarytos Varšuvos geležinkelio stoties. Šiuo metu jos viduje beveik baigtas įrengti prekybos ir pramogų kompleksas "Varšuvos ekspresas".
                  Varšuvos stotis - trečioji geležinkelio stotis Piteryje (po Vitebsko ir Maskvos stočių), pastatyta (ir perstatyta) 1850-1860 m. Nuo 1862 m. iš šios stoties traukiniai per Vilnių dundėjo į Varšuvą.

                  Pagrindinis Varšuvos stoties fasadas



                  atgręžtas į Obvodnoi (Apvedamąjį) kanalą, dideliu puslankiu, nuo Nevos rytuose iki jūros uosto vakaruose, juosiantį Piterio centrą iš pietų.



                  Varšuvos stotis labai ištysusi



                  Į kairę pusę nuo Varšuvos stoties - turinti rusiškojo, romaniškojo ir moderno stiliaus bruožų Kristaus Prisikėlimo cerkvė, pastatyta 1904 - 1908 m.



                  Iš kitos pusės



                  Grįžkime prie Varšuvos stoties. Sovietmečiu jos pagrindiniame fasade stovėjo Leninas, o šiuo metu grąžintas istorinis vaizdas



                  Įeikime į buvusią stotį. Vidaus erdvės pritaikytos visai kitiems - prekybos (giliau - ir pramogų - veikia boulingas, kelių salių kino teatras, žaidimų automatai etc.) tikslams





                  Tačiau svarbiausia priežastis, atvedusi mane į šią vietą - stoties kelių teritorijoje įrengtas įspūdingo dydžio geležinkelių muziejus. Iš už tvoros



                  Varšuvos stoties fasadas į geležinkelio pusę



                  Pasivaikščiokime po muziejaus eksponatus. Garvežys



                  Mažas garvežiukas



                  Drezina



                  Vienas įdomesnių sovietmečio karinių išradimų - tarpkontinentinė branduolinė raketa, sumontuota paprasto, neišvaizdaus traukinio vagone



                  Detalesnė info apie viską



                  apie raketą, jos paleidimo mechanizmą



                  Geležinkelių artilerija



                  Maksimalus šūvio nuotolis - 30 km



                  Skirtingi garvežiai



                  Sniego valymo mašina



                  Žvelgiant iš muziejaus gilumos



                  Geležinkelių tvarkymo mechanizmai



                  Įvairių kartų lokomotyvai



                  Užrašas - "Pirmyn į komunizmą"



                  Dabar keliausime į Baltijos geležinkelio stotį, esančią vos už 200 metrų nuo Varšuvos stoties. Baltijos geležinkelio stotis (taipogi atgręžta į Obvodnoi kanalą) naudojama priemiestinių traukinių eismui



                  Baltijos geležinkelio stoties viduje



                  Šalia stoties - to pat pavadinimo metro stotis



                  Čia metro fanams keli faktai apie Piterio metro sistemą.
                  Peterburgo metro teturi tik 4 linijas. Pradėta statyti 1945 m. Pirmoji (raudonoji)linija atidaryta 1955 m. lapkričio 15 d. Šiuo metu Piterio metro yra 59 stotys. Iki 2015 m. Piteryje planuojama įrengti dar 21 metro stotį. Pavažiuosime raudonąja linija nuo Baltijskaja iki Černyševskaja stoties.



                  Piterio metro labai gilus, ypač šalia Nevos



                  Baltijskaja metro stotis



                  Važiuojame raudonąja linija



                  link Piterio centro. Technologijos instituto metro stotyje



                  Dauguma Piterio metro traukinių jau skaičiuoja ne vieną dešimtmetį. Tik geltonojoje (naujausioje) linijoje pamažu atnaujinamas traukinių parkas



                  Puškino metro stotyje - biustas poetui



                  Puškino metro stotis įrengta šalia jau minėtos Vitebsko geležinkelio stoties



                  Važiuojame toliau - kita stotelė - Vladimirskaja



                  Majakovskio/Vosstanija (galima išlipti į Maskvos geležinkelio stotį) metro stotyje



                  Tačiau tęskime pasivažinėjimą. Černyševskaja metro stotis



                  ir pagaliau pasiekiame kelionės tikslą - Lenino aikštės metro stotį (jos eskalatoriai patys giliausi Piterio metro - siekia 101 metro gylį),



                  įsikūrusią šalia Suomijos geležinkelio stoties



                  kurią puošia fontanai



                  ir šalimais šviesų kelią į priekį rodantis Vladimiras Iljičius

                  Paskutinis taisė Metropolis; 2007.06.22, 11:29.

                  Comment


                    #69
                    Eikime nuo Lenino dešinėn. Visai netoli kiekvieno laukia 1 -ojo rango kreiseris "Aurora"



                    Stovintis Didžiojoje Nevkoje priekiu atgręžtas į Nevą. Įėjimas į kreiserį - visiems lankytojams nemokamas



                    Norėdami kreiserį pasiekti, turime pereiti Sampsonijevskij tiltą per Didžiąją Nevką



                    Nuo tilto pažvelgus į šiaurę gerai matomas Piterio televizijos bokštas (į jo apžvalgos aikštelę, deja, negalima patekti)



                    Kreiseris "Aurora" nuleistas į vandenį 1900 m. gegužės 11 d., o nuo 1903 m. liepos buvo Rusijos karinio jūrų laivyno sudėtyje. Kreiseris tuo metu buvo sąlyginai nedidelis (ilgis - 126,7 m, plotis 16,8 m., gramda 6,2 m, vandens talpa - 6.731 t, galėjęs paimti 970 t anglių), bet manevringas, greitas (20 mazgų, 11.970 arklio galių), didelio plaukiojimo resurso (daugiau 4000 jūrymlių - apie 7000 km; įgula 570 jūreivių, iš jų 20 karininkų) laivas, turėjęs atlikti svarbiausių to meto karų laivų - ginkluotų galinga artilerija šarvuočių apsaugos funkcijas.



                    1905 m. gegužės 15 d. dalyvavo garsiajame Cusimos jūrų mūšyje su Japonija. Turbūt jam, kaip ir dar dviem kreiseriams "Oleg" ir "Žemčiug" pasisekė - jie išplaukė į Manilą ir buvo internuoti amerikiečių kariuomenės, o vėliau grįžo į Baltijos jūrą. Priminsiu, kad Cusimos mūšio metu Rusija neteko beveik visos Antrosios Ramiojo vandenyno eskadros ir galutinai pralaimėjo karą. Pralaimėjo priežasčių buvo daug, bet viena svarbiausių - netinkamas, nekvalifikuotas, aplaidus vadovavimas. Rusijos eskadros (jos tikslas buvo - pasiekti Vladivostoką) vadas Rožestvenskis turėjo galimybę ir apiplaukti Japoniją, ir, vėliau, pirmas (pranašesnėje pozicijoje) pulti japonus, pagaliau pralaimėjus mūšį - pasprukti į tą patį Vladivostoką (jį pasiekė tik 3 maži laiveliai iš maždaug 35 kovinių laivų, buvusių eskadros sudėtyje), tačiau pasirinko pasidavimą į japonų nelaisvę, kai tuo pačiu metu kiti rusų jūreiviai ir laivų vadai geriau rinkosi mirtį...



                    Grįžusi į Baltiją, "Aurora" buvo naudojama kaip mokomasis laivas, o Pirmojo pasaulinio karo metais kovėsi Rusijos Baltijos antrosios kreiserių brigados sudėtyje. Laivo viduje



                    Gelbėjimosi valtys



                    Užlipę į kreiserio vidų, matome tokius Piterio vaizdus. Viešbutis "Sankt Peterburg" ir naujas verslo centras



                    Kitoje pusėje - Liteinyj tiltas per Nevą, už kurio tolumoje - Smolnio rūmai



                    Bet grįžkime prie kreiserio. Kaip žinia, būtent "Aurora" paleido garsųjį (tuščią) šūvį, po kurio prasidėjo 1917 m. spalio įvykiai (dabar Rusijoje traktuojami įvairiai). Apie tai byloja lentelė



                    Kreiserio priekis. Šūvis buvo (kai kas sako, kad nebuvo...) iš priekinio pabūklo



                    Laivas 1916 - 1917 m. buvo modernizuotas. Jame tuo metu buvo įrengta 14 Kane sistemos 152 mm artilerijos pabūklų bei 6 Lendero sistemos 76 mm zenitinės artilerijos pabūklai. Artilerija iš arčiau



                    Kreiserio Holo sistemos inkarai



                    Visas kreiseris dar kartą

                    Paskutinis taisė Metropolis; 2007.06.22, 10:21.

                    Comment


                      #70
                      Dėkui, labai įdomi ekskursija
                      Neužmirštamas miestas.
                      Tikuosi dar kada sugrįžti Piterin...

                      Comment


                        #71
                        va, ir stotys pafotografuotos, aš kažkaip nedrįsau. na, po to, kai pabandžiau ir gavau pastabą.

                        gal įkelsiu tik keletą nuotraukų iš Peterburgo.

                        turistų apipultas Peterhofas:


                        atseit gotikinė koplyčia ("kapella") Peterhofe:


                        naktinė ekskursija, Smolnis:


                        pakeliamas tiltas:


                        povandeninis laivas-muziejus "narodovolec"


                        fontanas ilsisi:


                        savotiška Teodoros šventykla:



                        vandeninė ekskursija, Zuikių salos zuikis prie tilto:


                        a čia šiaip


                        visą nuotraukų albumą galite rasti, jei netingite, čia, o jei plačiau paskaityt įspūdžius, tai galima čia ir čia dar irgi.
                        Paskutinis taisė anaiptol; 2007.06.27, 17:57.

                        Comment


                          #72
                          Dėkoju Anaiptol už temos papildymą - buvo smagu pamatyti šiaurinės Rusijos sostinės vaizdus kitu kampu.

                          Pabaigsiu savuosius pasivaikščiojimus po Petropolį įvairiais miesto vaizdeliais.
                          Einant nuo "Auroros" Nevos krantine matome skirtingo laikotarpio skulptūrinius akcentus

                          sovietmečio



                          XIX a. iš Mandžiūrijos (š. Kinijos) atgabenti liūtai



                          2003 m., minint miesto 300m. jubiliejų, pastatyta koplytėlė



                          Nuo čia galima (mečetę paliekant dešinėje, eiti tolyn nuo miesto centro. Už gero kilometro pasiektume Austrijos aikštę ir jos įspūdingą architektūrą:









                          Kelios Piterio blokinių namų iliustracijos (pro traukinio langą, deja, darytos...)





                          Piterio centre galima nesunkiai rasti ir WC (kurie, beje, tvarkingi)



                          Aplink miestą sparčiai tiesiamas didelis automobilių apvažiavimas





                          lygiagrečiai jam - ir miesto geležinkelio apvažiavimas



                          Dabar belieka pasigrožėti Vitebsko geležinkelio stoties traukinius apgaubiančiomis arkomis



                          bei sale, kurioje išsaugota senoji autentika







                          Ši salė yra viename stoties krašte ir ją galima rasti tik perėjus per visą pastatą







                          Tiek Peterburgo. Jei rasiu dar kokią nuotrauką savo archyve - įmesiu, bet jau laikas tyrinėti kokį naują miestą...
                          Paskutinis taisė Metropolis; 2007.07.18, 11:19.

                          Comment


                            #73
                            man rodos, Vitebsko stoties fasade vienoj vietoj pastebėjau kažką labai panašaus į vytį, tik kadangi nedrįsau stočių fotkint...
                            o tie apvažiavimai labai įspūdingai atrodo. tik darbininkų krutėjimo nesimatė, kai važiavom, matyt, Rusijoj šeštadienis net ir statybininkams vis dar laisvadienis:]

                            Comment


                              #74
                              Sveiki.
                              Balandžio 30d.važiuoju į Piterį,nesu ten buvęs tad turiu daug klausimų.Bet daug nenoriu įkirėti,todėl paklausiu tik tiek:
                              Gal kas žinote,ar netoli "Vitebsko" stoties yra koks nelabai brangus viešbutukas (100-150Lt.).
                              Kur pasiūlytumėte pabuvoti per tris ten žadamas praleisti dienas.
                              Na gal pradžiai užteks,o tai nenoriu labai atsibosti jau pirmu savo postu

                              Comment


                                #75
                                Nekokybiškai padarė tą apvažiavimą automobilių, yra jau provėžuotų vietų. Greičiais dideliais ten lakstoma, "šaudytojams" nelabai kur yra įsitaisyti.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #76
                                  2009 08 06

                                  Greičiausiai bus ne vienas panašus vaizdas, dedu padrikas nuotraukas...kur ėjau ten fotografavau.









                                  GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                  Comment


                                    #77






                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #78




                                      Spas na krovi




                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        #79








                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #80
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X