Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gražiausi pasaulio tiltai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Kuria prasme?
    ______________
    The Division Bell

    Comment


      #22
      Niekas nepakomentavo
      Pergyvenu, kad galbūt ne toje skiltyje pranešimą parašiau.
      Paskutinis taisė Silber418; 2010.07.02, 23:26.

      Comment


        #23
        Bet tiltas baigiasi jūros saloje. Yra požeminis tunelis ar aš kažko nesuprantu? Tai jis turėtų būti beveik tokio pat ilgio kaip ir tiltas. Kodėl nestatė "iki galo" ?
        ______________
        The Division Bell

        Comment


          #24
          Parašė enigma Rodyti pranešimą
          Bet tiltas baigiasi jūros saloje. Yra požeminis tunelis ar aš kažko nesuprantu? Tai jis turėtų būti beveik tokio pat ilgio kaip ir tiltas. Kodėl nestatė "iki galo" ?
          Taip, dalis tilto yra po žeme (tunelyje). Ko gero, sala vadini tą atkarpą, kuri ir yra tunelio pradžia Jo ilgis yra 4,050 m.
          Kaip suprantu, idėja buvo įrengti tunelį, tačiau, radus 16 Antrojo Pasaulinio karo metu palaidotų bombų, nuspręsta nerizikuoti ir įrengti tiltą: http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%98resund_Bridge
          Paskutinis taisė Silber418; 2010.07.02, 23:46.

          Comment


            #25
            Parašė Silber418
            Šiandien sukanka lygiai 10 nuo to laiko, kai buvo atidarytas 7845 metrų ilgio Öresund'o tiltas-tunelis, jungiantis pietų Švedijos regioną Skaniją (Skåne) su Danijos sostine, Kopenhag.

            O fotografas fotografuodamas buvo Švedijos ar Danijos teritorijoje?
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              Suklydau, priežąstys yra dvi:

              'The tunnel was built since a bridge spanning the entire link between Malmö and Copenhagen would have interfered with obstacle-free zones around Kastrup Airport. Another reason was to provide an opportunity for large ships to pass the Öresund without worrying about the height of the bridge. To make the Øresund Bridge higher would interfere with the freight train traffic.'

              Comment


                #27
                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                O fotografas fotografuodamas buvo Švedijos ar Danijos teritorijoje?
                Tunelis yra prie Danijos, tad jis buvo Švedijoje.

                Comment


                  #28
                  Beje, Malmėje šiuo metu įrengiama nedidelė metro sistema, ty. įrengiamos kelios požeminės stotelės tarp tilto ir centrinės stoties. Taip siekiama sumažinti stoties apkrovimą ir atskirti Öresund'o traukinius nuo priemiestinių. Tunelis bus atidarytas jau šiemet:




                  Panašus projektas įgyvendinamas ir Stokholme, tik ten bus atskiriami priemiestiniai traukiniai nuo metro ir tarpmiestinių traukinių sistemos. Projektas pavadintas "City line":

                  Paskutinis taisė Silber418; 2010.07.03, 00:05.

                  Comment


                    #29
                    Man gražiausi šie tiltai Anglijoje, pirmieji geležies tiltai, įtraukti į UNESCO sąrašus, kaip XVIII a. pab. - XIX a. pr. tiltai..

                    1. Iron bridge (Šropšyras, Ironbridge kaimas)



                    2. Coalport bridge (Šropšyras, Coalport kaimas)

                    Paskutinis taisė Raelis; 2010.07.04, 11:03.
                    ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                    - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                    Comment


                      #30
                      Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
                      Taip, dalis tilto yra po žeme (tunelyje). Ko gero, sala vadini tą atkarpą, kuri ir yra tunelio pradžia Jo ilgis yra 4,050 m.
                      Kaip suprantu, idėja buvo įrengti tunelį, tačiau, radus 16 Antrojo Pasaulinio karo metu palaidotų bombų, nuspręsta nerizikuoti ir įrengti tiltą: http://en.wikipedia.org/wiki/%C3%98resund_Bridge
                      Dabar pažiūrėjau tos vietos nuotraukas iš viršaus, ir pasidarė labai įdomūs projektuotojų motyvai, kodėl buvo supilta dirbtinė sala, o ne pasinaudota visai šalia esančia natūralia?

                      Nei tilto nei tunelio ilgis nebūtų pasikeitęs....

                      Mano blogas

                      Comment


                        #31
                        Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                        Dabar pažiūrėjau tos vietos nuotraukas iš viršaus, ir pasidarė labai įdomūs projektuotojų motyvai, kodėl buvo supilta dirbtinė sala, o ne pasinaudota visai šalia esančia natūralia?

                        Nei tilto nei tunelio ilgis nebūtų pasikeitęs....
                        Atsakymas kaip visada Vikipedijoje: http://lt.wikipedia.org/wiki/Saltholmas

                        Visa sala yra rezervatas, o pietinė dalis (prie kurios ir yra dirbtinė sala) yra pelkėta pieva saugoma Ramsaro konvencijos (būtent skirtos itin svarbių pelkėtų pievų apsaugai).

                        Beje įdomus faktas - natūrali sala vadinama Druskos sala, o dirbtinę pavadino Pipirų sala .
                        Propoganda ir penas mintims >>>

                        Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                        www.ted.com

                        Comment


                          #32
                          Beje, norėčiau Jūsų paklausti, ar tema apie projektus Šiaurės Europos valstybėse (Skandinavijoje) dar egzistuoja, ar ji buvo ištrinta?
                          Paieškos būdu jos rasti nepavyko.

                          Comment


                            #33
                            Parašė John
                            Panašu, kad tokios temos nėra. Tiesą sakant, nepamenu, kad tokia kada nors apskritai buvo.
                            Arba buvo ir neprisimenu jos tikslaus pavadinimo, arba painioju su tema, skirta projektams Baltijos šalyse.

                            Comment


                              #34
                              Štai ta tema: http://www.miestai.net/forumas/showthread.php?t=353 (Baltijos šalys + Šiaurės Europos valstybės).

                              Ar nereikėtų atskiros temos Šiaurės Europos valstybių projektams? Ką manote?

                              Comment


                                #35
                                /\
                                Niekam tai tikrai nepamaišytų .

                                Comment


                                  #36
                                  Gera žinoti.

                                  Comment

                                  Working...
                                  X