@anaiptol

Taip dabar atrodo sis rekonstruojamas pastatas

Taip dabar atrodo sis rekonstruojamas pastatas

Įtaka galima tik netiesioginė, bet tokiu atveju galima pasakyti kad būsima mokesčių reforma arba neapmokestinamo minimumo pakėlimas turės didesnę įtaką visos šalies ekonomikai ir tai turės didesnę įtaką Šiaulių miesto statyboms ir miesto architektūrianiam veidui. Čia juk forumas apie architektūrą ir urbanistiką, o ne apie ekonomiką. Dar neteko girdėti svarstymų, kad europinių vėžių trasa šiauliuose eis kitokiu maršrutu nei dabar esantys bėgiai, tiesa, buvo kažkada pasiūlymų pakišti geležinkelį Šiauliuose po žeme, bet tai iš fantastikos srities...





Bet kaip ten bebūtų, visų pirma, Lietuvai reikia europinės vėžės, kad aplamai mūsų geležinkeliai būtų integruoti į Europos tinklą, ir visas tas krovinių judėjimas duos ir tiesioginio pelno (jei neklystu, valstybės gauna tam tikrus mokesčius už tranzitą), ir bus postūmis tiems ekonomikos subjektams, kuriems tokio dalyko trūko. Taip pat tai yra naudinga logistikai (aktualu ypač Kaunui) ir t.t..
Panevėžiui dar ne viskas prarasta:
Bet kaip ten bebūtų, visų pirma, Lietuvai reikia europinės vėžės, kad aplamai mūsų geležinkeliai būtų integruoti į Europos tinklą, ir visas tas krovinių judėjimas duos ir tiesioginio pelno (jei neklystu, valstybės gauna tam tikrus mokesčius už tranzitą), ir bus postūmis tiems ekonomikos subjektams, kuriems tokio dalyko trūko. Taip pat tai yra naudinga logistikai (aktualu ypač Kaunui) ir t.t..
Bet kaip ten bebūtų, visų pirma, Lietuvai reikia europinės vėžės, kad aplamai mūsų geležinkeliai būtų integruoti į Europos tinklą, ir visas tas krovinių judėjimas duos ir tiesioginio pelno (jei neklystu, valstybės gauna tam tikrus mokesčius už tranzitą), ir bus postūmis tiems ekonomikos subjektams, kuriems tokio dalyko trūko. Taip pat tai yra naudinga logistikai (aktualu ypač Kaunui) ir t.t..







Comment