Šis pastatas turėtų dar kiek pagražinti miesto centrą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Šiaulių projektai
Collapse
Tai svarbi tema.
X
X
-
Parašė Ciklop Rodyti pranešimąO čia tas pastatas kur ? Nelabai jau ir besusigaudau tiek naujų statybų Šiauliuose Ar čia tik ne Vilniaus gatvėje šalia BMS megapolio, kur žali kioskeliai stovėdavo?Paskutinis taisė Tadas; 2007.06.25, 16:46.„Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.
Comment
-
Parašė Garnett Rodyti pranešimąkas zino kas bus statoma prie tilzes g. pravaziavus busima pc Tilze tik po desine, nu link ginkunu?W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose
Comment
-
Parašė Karolis! Rodyti pranešimąTen atrodo dumbla visa pila is Talksos ezero !
Comment
-
Parašė Drag4s Rodyti pranešimąNuo kada ten Talksos ezeras? Talksos ezeras uz salduves prie Kairiu exsavartyno. Manau, kad ten kokius privacius namukus statys, nes vieta pakankamai nebloga.„Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.
Comment
-
/\
„Rail Baltica“ vėžės eis per Šiaulius
2007 m. Birželio 28 d.
Trečiadienį Rygoje Lietuvos ir Latvijos susisiekimo ministrai Algirdas Butkevičius bei Ainaras Šleseris pasirašė memorandumą dėl sienos kirtimo taško ir pasienio ruožo nustatymo įgyvendinant „Rail Baltica“ projektą.
Dvišaliame memorandume numatyta, kad „Rail Baltica“ kirs Lietuvos ir Latvijos sieną geležinkelio linijos susikirtimo vietoje su valstybės siena geležinkelio ruože Joniškis-Meitenė.
Memorandume taip pat nustatytas „Rail Baltica“ pasienio ruožas, kuris bus nuo Šiaulių iki Jelgavos.
Ministrai susitarė, kad pirmajame projekto „Rail Baltica“ įgyvendinimo etape bus modernizuojama esama infrastruktūra ruože Kaunas-Ryga. Tolesniam projekto įgyvendinimui numatoma atlikti išsamesnes studijas dėl europinės vėžės geležinkelio.
Pasirašiusios šį memorandumą, šalys kreipsis dėl lėšų skyrimo iš ES TEN-T fondo 2007— -2013 m. finansiniam laikotarpiui „Rail Baltica“ projekto pirmojo etapo darbams finansuoti.
Lietuva ir Latvija memorandumu taip pat sutarė kartu toliau dirbti harmonizuojant visus „Rail Baltica“ techninius bei veiklos parametrus. Latvija tokį pat dvišalį memorandumą dėl geležinkelio vėžės “Rail Baltica“ sienos kirtimo taško numato pasirašyti ir su Estija.
Pasak ministro A. Butkevičiaus, Europos Parlamento Transporto komitetas tarp šešių reikalingiausių Europai transporto projektų yra įvardinęs ir geležinkelio „Rail Baltica“ projektą, o tai įpareigoja dar aktyviau dirbti jį įgyvendinant. Jis taip pat pažymėjo, kad diskusijose dar reikės suderinti bendrus veiksmus, geležinkelio techninius parametrus, įgyvendinimo terminus, aptarti keitimosi informacija ir projekto viešinimo procedūras.„Žmogus, nedarantis klaidų, paprastai nedaro nieko" - Bishop W. Magee, 1821-1891.
Comment
-
Miestas nori kaimo
Vakar Šiaulių miesto taryba beveik vienbalsiai pritarė darbo grupės suformuluotiems pasiūlymams dėl papildomų teritorijų prijungimo prie Šiaulių. Šiauliai šioje vizijoje — miestas su kaimiškomis seniūnijomis.
Atsiųsti pasiūlymų dėl savivaldybių ribų pertvarkymo vėl paprašė Vidaus reikalų ministerija.
Nusižiūrėta į penkias seniūnijas
Iš visų frakcijų atstovų buvo sudaryta speciali darbo grupė, kuriai vadovavo Kazimieras Šavinis. Grupės sudarytame pakete ministerijai siūloma įsteigti Kuršėnų savivaldybę ir išplėsti Šiaulių savivaldybės ribas, nedidinant paties miesto teritorijos.
Kitaip tariant, Šiaulių savivaldybę sudarytų įdomus darinys — miesto teritorija ir nemaža jos kaimiškoji dalis. Tokia „kombinuota“ savivaldybė reikalinga, matyt, tam, kad kaimų gyventojams negrėstų miestietiškų mokesčių našta. Tačiau Taryboje apie šią problemą nekalbėta.
Politikai siūlo prie Šiaulių savivaldybės prijungti Ginkūnų, Kairių, Meškuičių, Bubių ir Šiaulių kaimiškąsias seniūnijas arba nemažas jų dalis. Tačiau norint įgyvendinti tokią administracinių ribų pertvarką bus būtina atlikti minėtų seniūnijų gyventojų apklausą.
K. Šavinis, paklaustas, ar žino rajono vadovų požiūrį į tokius pasiūlymus, atsakė, jog nežino, bet nujaučia, nes prieš kelis mėnesius, svarstant tokias problemas, miesto ir rajonų vadovų pozicijos buvo diametrialiai priešingos. Rajonas nenori atiduoti priemiestinių gyvenviečių, nes prarastų didelę dalį mokesčių. tačiau padaugėtų rūpesčių ir miesto valdžiai.
„Ką mes čia benuspręstume, rajonas nepasiduos ir gyvenviečių neatiduos“, — pažymėjo Andrius Šedžius.
Interesai persipynę
Pasak K. Šavinio, miesto ir aplinkinių gyvenviečių gyvenimas ir interesai yra glaudžiai persipynę. Šiaulių mieste iš rajono atvykę moksleiviai — tai viena didelė mokykla. Miesto greitoji pagalba, policija aptarnauja aplinkinių gyvenviečių žmones. Daugelis miestiečių persikėlė gyventi į kaimus, o nemažai rajono gyventojų dirbti važiuoja į miestą. Minėtose seniūnijose yra ir miestiečių reakreacinės zonos, sodų bendrijos.
Alfredo Lankausko teigimu, nebe pirmą kartą renkamų pasiūlymų tikslas aiškus — rasti būdų kaip likviduoti didžiuosius šalies miestus apsupusias žiedines kaimiškąsias savivaldybes.
Mero Genadijaus Mikšio manymu, savivaldybių teritorijų pakeitimai gali įvykti artėjant 2011 metų savivaldybių rinkimams, anksčiau nieko nebus daroma. Tada gali šiek tiek kisti ir miesto ribos.
Kai kurie politikai siūlė neskubėti teikti pasiūlymų ministerijai, giliau paanalizuoti situaciją, sužinoti rajono nuomonę, tačiau meras perspėjo, jog Šiauliai ir taip vėluoja — pasiūlymus reikėjo pateikti iki gegužės vidurio. Nepateikus jų iki birželio pirmosios, Vidaus reikalų ministerija pati spręs, kaip pertvarkyti savivaldybių teritorijas.
Informacijos šaltinis „Šiaulių kraštas“Yours sincerely,
Vaida.
Comment
-
Ir kaip susijęs sprendimas pravesti europinės vėžės geležinkelį
pro Šiaulius su miesto architektūra? Kaip tai pakeis miesto architektūrinį veidą? Ogi niekaip - geležinkelis eis šalia tų pačių egzistuojančių bėgių ir viskas. Sakysite, geležinkelis "atveš" investicijas ir paspartės ekonomika - vargu. Net abejoju ar greitieji keleiviniai traukiniai švilpiantys 160 km/h greičiu sustos Šiauliuose pakeliui į Rygą.
Comment
-
Parašė Vaidele Rodyti pranešimąMiestas nori kaimo
Vakar Šiaulių miesto taryba beveik vienbalsiai pritarė darbo grupės suformuluotiems pasiūlymams dėl papildomų teritorijų prijungimo prie Šiaulių. Šiauliai šioje vizijoje — miestas su kaimiškomis seniūnijomis. ...
Comment
-
Parašė žvirblis Rodyti pranešimąIr kaip susijęs sprendimas pravesti europinės vėžės geležinkelį
pro Šiaulius su miesto architektūra? Kaip tai pakeis miesto architektūrinį veidą? Ogi niekaip - geležinkelis eis šalia tų pačių egzistuojančių bėgių ir viskas. Sakysite, geležinkelis "atveš" investicijas ir paspartės ekonomika - vargu. Net abejoju ar greitieji keleiviniai traukiniai švilpiantys 160 km/h greičiu sustos Šiauliuose pakeliui į Rygą.
Comment
-
Parašė Garnett Rodyti pranešimąnebestumk naudos gaus Siauliai daug
Comment
Comment