Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Gamyklų konversija Paplaujoje (Architektūros parkas)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Obi-Wan Kenobi, nesutikčiau su jumis nei vienu atveju, ypač dėl užterštumo, staytojų, kontingento ir t. t.
    Nieko nesupratau, su kokiais mano teiginiais jūs nesutinkate? Dėl Šnipiškių, dėl Markučių, dėl Pašilaičių?
    Patikslinu, jog kalbu tik apie Šnipiškes ir didžąiją dalį esančių ten projektų, jog nemanau, kad likvidumas ir išliekama vertė yra didesnė. Čia daugiau tas toks, nežinau net kaip įvardinti, būtent jūsų paminėtas iškreiptas prestižo reikalas, jog pasakyti, kad gyveni centre, kai realiai tas centras dauba, apsupta triukšmingų ir taršių gatvių, neaiškiais kai kuriais statytojais pastatytuose namuose su įvairiaus plauko kontingentu.
    Paskutinis taisė digital; 2021.01.17, 17:34. Priežastis: citavimas

    Comment


      Parašė L_K Rodyti pranešimą

      Beje, o gal zinote, kiek laiko mazdaug uztrunka nueiti nauju taku palei Neri is Snipiskiu iki Vingio parko? Ir iki kurios vietos Vingio parke tas takelis mazdaug veda? Ir jis eina palei upe?
      Žiūrint iš kurios Šnipiškių vietos ir pro kur eitum. Esant prie Neries ir einant tiesiausiu keliu (pro Green Hall ir Moniuškos gatve) kokios 5-7 minutės. Einant palei Nerį aplink Žvėryną gali ir kokios 20-25 gautis. O tada priklauso nuo kur Šnipiškėse eini iki Green Hall. Jei nuo kokio Naujojo Skanseno tai pėsčiomis gausis kokios 5 minutės, nuo Linkmenų ežerų - apie 10. Čia iki Vingio parko pėsčiųjų tilto.
      Post in English - fight censorship!

      Comment


        Šiap aš vaikščiojimo pėščiomis fanas ir į vieną iš darbų Senamiesčio/Naujamiesčio riboje vaikštau į vieną pusę 2km, įskaitant su Taurakalniu ir tas trunka apie 25min. Ir tas man yra optimalu vaikštant į darbą. Daugiau nei norėčiau, nei laiko turėčiau. Visos kitos alternatyvos aišku greitesnės, bet čia noriu akcentuot vaikščiojimą peščiom, kaip fainą dalyką su daug niuansų.

        Kas dėl pirkimo arčiau centro, tai sutinku ir palaikau, bet čia gal tas dalykas buvo ypač svarbus prieš kokius 2-5metus, kaip už tuos pačius pinigus kainavo visokios Pilaitės/Pašilai ir Naujamiestis/Šnipiškės, dabar viskas išsigrynino, tad reikia labai pasiskaičiuot, jei pinigai neplėšo kišenės Jei būčiau užkietėjęs automobilistas (tokių sutiksim, kad yra daug), pažiūrėčiau ir kokį Horizon ar Trinapolio projektus.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Kas dėl pirkimo arčiau centro, tai sutinku ir palaikau, bet čia gal tas dalykas buvo ypač svarbus prieš kokius 2-5metus, kaip už tuos pačius pinigus kainavo visokios Pilaitės/Pašilai ir Naujamiestis/Šnipiškės, dabar viskas išsigrynino, tad reikia labai pasiskaičiuot, jei pinigai neplėšo kišenės Jei būčiau užkietėjęs automobilistas (tokių sutiksim, kad yra daug), pažiūrėčiau ir kokį Horizon ar Trinapolio projektus.
          Iš Trinapolio projekto visai patogu ir dviračiu ar paspirtuku iki centro važiuoti. Nuo pat Ozo parko iki NMC yra puikūs nauji dviračių takai. Ir dviračiu per geras 20 minučių jau būtum ofise, greičiausiai greičiau nei per kamščius su automobiliu.
          Post in English - fight censorship!

          Comment


            Parašė L_K Rodyti pranešimą

            Beje, o gal zinote, kiek laiko mazdaug uztrunka nueiti nauju taku palei Neri is Snipiskiu iki Vingio parko? Ir iki kurios vietos Vingio parke tas takelis mazdaug veda? Ir jis eina palei upe?
            Nuo „Green Hall” šaligatvis / skaldelė / asfaltas, nuo šiaurinio upės vingio į vakarus – gruntas, ten kur nutrūksta žalia linija – „žvejų takas” siauras prie pat upės, su nuolydžiu, bet nėra apaugęs. Pasiektum regyklą Karoliniškėse. Takai pačiam Vingio parke irgi yra, prie upės ektremaliau, bet irgi gerai išvaikščioti. Pasiektum botanikos sodą, bet prie jo irgi jau ekstremalesnis takas.

            Click image for larger version

Name:	MAP.png
Views:	820
Size:	844,3 kB
ID:	1855312
            Vilnius City Cycling Map by Road Surface
            https://www.google.com/maps/d/edit?m...729537357&z=15
            ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

            Comment


              Parašė index Rodyti pranešimą

              Iš Trinapolio projekto visai patogu ir dviračiu ar paspirtuku iki centro važiuoti. Nuo pat Ozo parko iki NMC yra puikūs nauji dviračių takai. Ir dviračiu per geras 20 minučių jau būtum ofise, greičiausiai greičiau nei per kamščius su automobiliu.
              Labai teisingai pastebėta. Dar tą Kalvarjų g. gi turi A juostą, o ir VT itin daug važiuoja. Realiai iš tos pusės labai greit gali iki centro nusigauti, o ir gamta arčiau, prekybos centrai su visokiomis pramogomis ar reikalingomis parduotuvėmis.

              Comment


                Parašė L_K Rodyti pranešimą

                Beje, o gal zinote, kiek laiko mazdaug uztrunka nueiti nauju taku palei Neri is Snipiskiu iki Vingio parko? Ir iki kurios vietos Vingio parke tas takelis mazdaug veda? Ir jis eina palei upe?
                Dažniausiai bėgdavau/važiuodavau dviračiu. Esu keletą kartų ėjęs pėsčias bet nematavau laiko ir ėjom labai atsipūtę. Maršrutas maždaug toks. Norintiems pasivaikščioti ar pasivažinėti, tikrai rekomenduoju, naujas dviračių/pėsčiųjų takas, suoliukai, vaikų žaidimų aikštelės, palei upę, neina šalia kokių nors gatvių ar pan.:

                Paskutinis taisė Edd; 2021.01.17, 21:35.

                Comment


                  Pastebiu, kad nemaža dalis žmonių ieškodami būsto vadovaujasi pripirštom socialinėm aplinkybėm: "arčiau centro", "prestižinis rajonas", "apsuptas gamtos". Šiaip kiekvienas projektas ar net ir visas rajonas/kvartalas susiranda savo Unique Selling Point'us ir per juos bando pasiekti potencialius pirkėjus.

                  Aš tik galiu pasidalinti savo patirtimi, kadangi teko gyventi nuo bendrabučio iki nuosavo namo, kaip ir nuo senamiesčio iki komiblokų ar užmiesčio. Žodis "kraustytis" mane veikia kaip gera alergija. Tad manau svarbiausia galvoti ne apie galimus poreikius, galimą laisvalaikį, galimas problemas... O apie esamą situaciją ir artimą būsimų namų aplinką. Todėl kai pasižiūri perspektyviai į projektą ir kas jį supa 200 metrų spinduliu - pasidaro kiek aiškiau.

                  Kažkas gerai paminėjo apie kaimynus. Jeigu nusipirksi būsta 4500 Eur/kv m, o šalia eko klasės daugiabutis su erasmus studentais (nuolatiniai vakarėliai), ukrainietėm laisvo elgesio merginom ir t.t.? Jokios diskriminacijos, tačiau tau ar tavo vaikų aplinką kaimynai daug labiau įtakos nei gali pagalvoti.

                  Man asmeniškai Šnipiškės visiškai nepatinka, nors sakykim Skansenas kaip projektas tikrai neblogas, tačiau jo vieta ir kaina neturi gero santykio. O kažkam kitam Šnipiškės bus tobula, nes dirba NMC ir mėgsta pro langus matyt Lietuvos trobų paveldą. Markučiai iš esmės neblogas rajonas, tačiau reikia žiūrėti ir į turto kainą, kadangi kiek girdėjau dabar parduodama už panašiai kaip ir Paupyje.

                  Visu šimtu procentų pritariu forumiečio minčiai, jog lygint rajonus, tai šiek tiek panašu kaip ir su automoblių gamintojų kovomis. Daugiau ar mažiau turime visi savo nuomonę ir ji mums yra teisingiausia.

                  P.S. Mano nuomone (turto likvidumas ilguoju periodu, dabartinė gyvenimo kokybė) Vilniuje yra keli projektai/kvartalai su laaabai gera ateitimi, tačiau dėl nežmoniškos paklausos yra prikepta ir kepama dar daugiau tragiškų projektų.
                  Paskutinis taisė Viliusun; 2021.01.17, 22:05.

                  Comment


                    O kokie tie kvartalai su labai gera ateitim. Na vienas iš jų tai Paupys, o dar?

                    Comment


                      Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
                      O kokie tie kvartalai su labai gera ateitim. Na vienas iš jų tai Paupys, o dar?
                      Nenorėdamas pradėti nekonstruktyvius ginčius - neminėjau konkrečių pavadinimų. Paupys puikus kvartalas ir visa kita, bet jo galvoje neturėjau.

                      Na bet OK. Kol nėra aišku kainos ir galutinis projekto konceptas sunku spręsti, bet statyčiau už Algirdo g. "ex-Snoro vila". TIk dar kartą pasikartosiu - viskas priklauso nuo kainos, nors dabar pasižiūrėjus kas darosi su NT rinka, tai sunku kažką prognozuoti. Kas 2020 metais po sąstingio buvo laikoma suspaustos spyruoklės efektu, tai dabar atrodo, kad ta spyruoklė kvepia 2008 dejavu.
                      Paskutinis taisė Viliusun; 2021.01.18, 00:36.

                      Comment


                        O taip, ir "ex-Snoro vila", ir Sierakauskio g. Dar labai patinka projektas Žveryne šalia Rusijos ambasados. Kai gausiu Nobelio premija, planuoju kažką tų butukų "pasiimt". Nors gali jau ir Nobelio neužtekti.

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą

                          Na, man tiesiog commutinimas atrodo kaip beprasmiškiausias užsiėmimas gyvenime, tiek kad kartais neišvengiamas. Tiesiog sėdi ir nieko neveiki, nesvarbu ar vairuoji automobilį ar sėdi autobuse. Todėl norisi tą daryti kaip įmanoma mažiau.

                          O prioritetai, aišku, kad gali skirtis. Dalis žmonių dirba ne "didžiajame NMC" (nuo Saltoniškių iki Žalgirio stadiono), neturi pomėgio lankytis muziejuose, teatruose ar tiesiog pasivaikščioti po Senamiestį. Didelis Markučių privalumas yra, kad vienoje pusėje galima labai greitai pasiekti gamtą (Puškino muziejaus parką, Belmontą už kelių kilometrų), o kitoje pusėje per kokias 15 minučių naujais dviračių takais nuvažiuoti iki NMC. Šnipiškės susisiekimo požiūriu geresnės, bet gamtos šalia irgi mažiau.
                          Commutinimas užknisantis ir varginantis dalykas yra tokiuose miestuose kaip Londonas, kur daug kam tenka po 2h važinėti tamsiuose perpildytuose metro, keisti stoteles ir pan. Vilniuje palyginus atstumai juokingi, iš namų parkingo patogiai sėdint automobiliu nuvažiuoti iki ofiso požeminio parkingo klausantis muzikos labiau poilsis ir pramoga nei kažkoks vargas, nebent ten tenka važiuoti iš kokių sodų rajone siaurais neapšviestais keliais, bet iš kokių kalnėnų nuvažiuoti iki NMC tikrai ne.
                          Žmonių lankymasis norimuose objektuose mažai susijęs su gyvenama vieta šiais laikais, kai visi mobilūs, dabar daug kasdien važiuoja pasivaikščioti ar papramogauti vis į skirtingą vietą, nes taip tiesiog įdomiau nei virti savose sultyse tik savo rajone, todėl ir gyvenamos vietos pasirinkimas vis platesnis tampa, dažnai netgi tie, kurie gyvena naujamiestyje be gamtos dažniau po visokius rokantiškių parkus, verkius vaikšto nei gyvenantys šalia gamtos, o į senamiestį pavalgyti ar papramogauti dažniau iš kokių kalnėnų atvažiuoja nei ateina vietiniai iš kokių šalia esančių žirmūnų.
                          Paskutinis taisė Lettered; 2021.01.18, 04:17.
                          Flickr

                          Comment


                            Kiekvienas turbūt savaip supranta pramogas, asmeniškai man ilgesnis miegas ir pasivaikščiojimas/dviratukas/paspirtukas yra žymiai geriau už tą valandą-dvi priverstinės "pramogos" kasdien automobiliu. Iš minėtų Kalnėnų važiuoti į NMC irgi jokio malonumo, yra kamščiai ir iš ten (asmeninė patirtis - ilgą laiką kasdien važiuodavau).

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                              Commutinimas užknisantis ir varginantis dalykas yra tokiuose miestuose kaip Londonas, kur daug kam tenka po 2h važinėti tamsiuose perpildytuose metro, keisti stoteles ir pan. Vilniuje palyginus atstumai juokingi, iš namų parkingo patogiai sėdint automobiliu nuvažiuoti iki ofiso požeminio parkingo klausantis muzikos labiau poilsis ir pramoga nei kažkoks vargas, nebent ten tenka važiuoti iš kokių sodų rajone siaurais neapšviestais keliais, bet iš kokių kalnėnų nuvažiuoti iki NMC tikrai ne.
                              Žmonių lankymasis norimuose objektuose mažai susijęs su gyvenama vieta šiais laikais, kai visi mobilūs, dabar daug kasdien važiuoja pasivaikščioti ar papramogauti vis į skirtingą vietą, nes taip tiesiog įdomiau nei virti savose sultyse tik savo rajone, todėl ir gyvenamos vietos pasirinkimas vis platesnis tampa, dažnai netgi tie, kurie gyvena naujamiestyje be gamtos dažniau po visokius rokantiškių parkus, verkius vaikšto nei gyvenantys šalia gamtos, o į senamiestį pavalgyti ar papramogauti dažniau iš kokių kalnėnų atvažiuoja nei ateina vietiniai iš kokių šalia esančių žirmūnų.

                              Tie kurie iš namų parkingo į ofiso parkingą gali važiuoti - ir važinėja, šios kategorijos privilegijuotųjų mažėja.
                              Mažėjant parkingų / jiems brangstant prie biurų privalumais tampa kiti patogumai, kaip VT ar trepsėjimas kojom.

                              Comment


                                Dar pamiršau paminėti, jog jau ne tarybų laikai ir būsto nesirenki visam gyvenimui. Nepatiks, netiks - parduosi. Esu viengungiškai gyvenęs Senamiesčio širdy. Iš pradžių buvo labai fun, kai pats po barus vaikščiojau. Paskui susiėmiau ir labai nustebau iš kur tas triukšmas trečiadienį vakare už lango

                                Comment


                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Na, man tiesiog commutinimas atrodo kaip beprasmiškiausias užsiėmimas gyvenime, tiek kad kartais neišvengiamas. Tiesiog sėdi ir nieko neveiki, nesvarbu ar vairuoji automobilį ar sėdi autobuse. Todėl norisi tą daryti kaip įmanoma mažiau.
                                  Na, jeigu nieko neveiki, tai čia pats kaltas. Aš tai klausausi audioknygų kai sėdžiu troleibuse.


                                  Parašė Saliamonas Rodyti pranešimą

                                  Nenoriu nuvilti, bet 3 KM į vieną pusę tikrai nebus tas atstumas, kuris leis jums gyventi be VT/automobilio/Bolto, 3km yra maždaug 35-40 minučių ėjimo. Jei į abi puses tai beveik 1,5 valandos ėjimo, tikrai galėsite sau leisti tiek vaikčioti kasdien, ir rudenį ir žiemą?
                                  Asmeniškai tai geru oru einu 9 km pėsčiomis iš darbo, tai nuo žmogaus labai priklauso. Bet Olandai darė studiją kada žmonės eina pėsčiomis o kada jau renkasi VT/automobilį, tai nustatė kad objektas turėtu būti pasiekiamas pėsčiomis arčiau nei 1 km.


                                  Comment


                                    aš sau asmeniškai esu nusistatęs, kad visas teritorijas vertinu pagal rotušę. centrą žmonės dažniausiai sieja su senamiesčiu, o ne su Konstitucijos pr. Centras svarbus absoliučiai visiems. Bent jau turėtų būti, kadangi ten yra sutelkta didžioji dalis paslaugų, pramogų ir t.t. Jeigu gyveni centre ar greta, tu gali naudotis jo privalumais be automobilio. Tiesa, nevertėtų vėl grįžti į šią diskusiją. Tiesiog, globaliai yra tokia tendencija ar tam tikras vektorius, kad miestas turi būti kompaktiškas, todėl visi 'suburberiai' vertinant net per aplinkosauginę prizmę (automobilis atsakingas ir už šiltnamio efektą), nebeatlaiko kritikos XXI a.

                                    Comment


                                      Parašė Andrys Rodyti pranešimą
                                      aš sau asmeniškai esu nusistatęs, kad visas teritorijas vertinu pagal rotušę. centrą žmonės dažniausiai sieja su senamiesčiu, o ne su Konstitucijos pr. Centras svarbus absoliučiai visiems. Bent jau turėtų būti, kadangi ten yra sutelkta didžioji dalis paslaugų, pramogų ir t.t. Jeigu gyveni centre ar greta, tu gali naudotis jo privalumais be automobilio. Tiesa, nevertėtų vėl grįžti į šią diskusiją. Tiesiog, globaliai yra tokia tendencija ar tam tikras vektorius, kad miestas turi būti kompaktiškas, todėl visi 'suburberiai' vertinant net per aplinkosauginę prizmę (automobilis atsakingas ir už šiltnamio efektą), nebeatlaiko kritikos XXI a.
                                      Po coronos tas vektorius stipriai pasikeitė, dabar svarbiau patogus erdvus būstas nei atstumas iki pramogų ar darbo, kai gali dirbti nuotoliniu. Per šį dešimtmetį auto parkas eletrifikuosis, tai šita bėda irgi atkrenta.
                                      ​​
                                      Flickr

                                      Comment


                                        Gyvenimas erdviame būste kad ir toli nuo miesto centro, automobilizmas... Čia rimtai už tokius dalykus agituojame miestai.net forume? Net nežinau nuo ko pradėti, išdiskutuotos n kartų šios temos, išskydę miestai ir automobilizmas ir be "šiltnamio efekto" nėra gerai. Dabartinės Vilniaus valdžios politika šiais klausimais iš esmės yra teisinga. Gamyklų konversijos arti miesto centro esančiose teritorijose, Paupyje/Paplaujoje/Naujamiestyje ir t.t. - liuks, ypač sveikintini dalykai.

                                        Comment


                                          Uzuojauta tevukams-automobilistams-taksistams, nusipirkusiems namus Pikeliskese, Brinkiskese, Sudervese ar dar toliau. Ypac kai savo vaikus reikes veziot "po koronos" per dar didesnius kamscius ir maltis ne po 2 valandas, o pvz po 3 pirmyn atgal. Ir kartais maltis ne po viena syki, o po daugiau. Nes be mokyklu ir darzeliu yra ir bureliai ir dar visokiu reikalu. O ir nuotoliniu dirba ne visi. Tada galima susisumuoti kuro litrus, kiek isleista per desimtmeti ir kitus amortizacijos kastus, iskaitant ir savo laiko.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X