Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pramoninių / gamybinių pastatų statyba Vilniuje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panasu, kad SIRIN tures dar 2 etapus Jocioniu 55, kurie sumoj bus apie 40kv. m.
    18,5 ha sklype, logistikos kompleksas bus statomas keturiais etapais ir sudarys iki 100.000 kv.m modernių sandėliavimo, prekybinių bei administracinių patalpų skirtų nuomai. Statybų pradžia numatyta 2021 m. pirmąjį ketvirtį.
    dabartiniai 2 etapai yra apie 63 000 kv. m. Man tik idomu kaip sunkvezimiai atvaziuos iki ju ir kitas dalykas - ar neturetu kazkiek prisidet prie tu viaduku statybos? ten gi daug veiksmo suplanuota per ateinancius metus

    Comment


      Arba daryt kokį naują įsukimą nuo greitkelio. Bet tas padėtų tik kelioms kryptims...

      Comment


        Naujas gan didelis logistikos projektas prie kelio Vilnius - Panevezys (https://nordstreet.com/lt/projektai/...-sav-lietuva):
        Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	2050
Size:	1,35 MB
ID:	2027085 Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	2043
Size:	1,21 MB
ID:	2027086 Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	2051
Size:	1,27 MB
ID:	2027087

        Comment


          SIRIN kazkaip nelabai aiskiai su komunikacija iseina:
          Viena didžiausių Baltijos šalyse logistikos nekilnojamojo turto vystymo ir valdymo bendrovė „Sirin Development“ užbaigė antrą logistikos centro „J55“ plėtros etapą Vilniuje netoli Gariūnų prekybos komplekso. 15 tūkst. kv. m ploto patalpos papildė pernai pirmu etapu išvystytus 20 tūkst. kv. m. ploto sandėlius. Bendrai į 35 tūkst. kv. m sandėliavimo patalpas bendrovė investavo beveik 24 mln. eurų.
          nors raso, kad:
          Etapas Statusas Adresas Pastatymo metai Plotas kv. m
          1 Projektuojamas Plungės g. 4, Vilnius 2023 III ketv. 31 680
          2 Statomas Plungės g. 4, Vilnius 2023 I ketv. 34 535
          3 Suplanuotas Plungės g. 4, Vilnius Pagal pageidavimą 28 000
          4 Suplanuotas Plungės g. 4, Vilnius Pagal pageidavimą 8 750
          https://www.sirin.eu/sirin-developme...vystymo-etapa/

          Comment


            Oi, labai sunkiai. Aš kiekvieną kartą vis susimaišau kuris ten kuris etapas. Vieną etapą (pas mus 2 etapas) jie statė dalimis, juos vadino kaip atskirus du etapus. Tada pradėjo statyti kitą pastatą šalia (pas mus 1 etapas), kurio niekaip nevadino... Žodžiu chaosas.

            Mano supratimu pagal apimtis jie čia baigė statyt 2 etapą, kurį kažkodėl vadina 1 ir 2 etapais.

            Čia pirmo pastato statybos (pas mus 2 etapas) 2020 m. liepą:

            Comment


              cia kaip tik video: https://www.linkedin.com/posts/sirin...member_desktop

              Comment


                Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
                Naujas gan didelis logistikos projektas prie kelio Vilnius - Panevezys (https://nordstreet.com/lt/projektai/...-sav-lietuva):
                Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	2050
Size:	1,35 MB
ID:	2027085 Click image for larger version

Name:	3.png
Views:	2043
Size:	1,21 MB
ID:	2027086 Click image for larger version

Name:	2.png
Views:	2051
Size:	1,27 MB
ID:	2027087
                salia sito objekto panasu kursis dar keli panasaus tipo. Vieno adresas Ukmerges g. 453, kito tas pats Giriu 68 (atitrauktas toliau nuo Ukmerges g.) ir paskutinis dar panasu, kad be adreso, bet bus toliau nuo Giriu 68:
                Click image for larger version

Name:	1.PNG
Views:	1130
Size:	370,8 kB
ID:	2089711 Click image for larger version

Name:	2.PNG
Views:	1116
Size:	631,8 kB
ID:	2089712 Click image for larger version

Name:	3.PNG
Views:	1125
Size:	908,8 kB
ID:	2089713

                Comment


                  Leiskit spėti: joks viešasis transportas iki šių įmonių nevažiuoja; 100% darbuotojų atvažiuoja į darbą savo transporto priemonėmis; nėra ir jokio kito pasirinkimo, nes darbo skelbimuose nurodyta, kad nuosavo automobilio turėjimas važinėjimui iki darbovietės yra privaloma sąlyga įsidarbinimui; Vilniaus miesto savivaldybė, kuriai tenka didžioji dalis gatvių apkrovos, prisidedančios prie nuolatinių kamščių, pvz., Ukmergės gatvėje, nemato tame problemos.

                  Comment


                    Įprastai, nutolusiose (ir ne tik) vietovėse darbdavys pats organizuoja darbuotojų atvežimą autobusais.

                    Comment


                      Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                      Leiskit spėti: joks viešasis transportas iki šių įmonių nevažiuoja; 100% darbuotojų atvažiuoja į darbą savo transporto priemonėmis; nėra ir jokio kito pasirinkimo, nes darbo skelbimuose nurodyta, kad nuosavo automobilio turėjimas važinėjimui iki darbovietės yra privaloma sąlyga įsidarbinimui; Vilniaus miesto savivaldybė, kuriai tenka didžioji dalis gatvių apkrovos, prisidedančios prie nuolatinių kamščių, pvz., Ukmergės gatvėje, nemato tame problemos.
                      Tai Vilniuje VT nevažiuoja nei į Paupį, nei važiuos į pvz Vingio Akropolio rajoną, tai ką jau kalbėt apie tokias vietas... VMS metodiškai ir tikslingai daro viską, kad VT būtų vienas prasčiausių visoje Europoje.

                      Comment


                        Parašė Nitro
                        Įprastai, nutolusiose (ir ne tik) vietovėse darbdavys pats organizuoja darbuotojų atvežimą autobusais.
                        Žinau, kad yra tokių įmonių, kur (dažniausiai labai ilgais ratiniais-kvadratiniais maršrutais) autobusiuku surenka darbuotojus (daugiausia sandėlio-fabriko darbininkus). Visgi pradėjau matyti tendenciją, kad, bent jau naujesni fabrikai ir sandėliai miesto paribiuose ir priemiesčiuosė nė tokio varianto nesiūlo ir skelbimuose pabrėžia būtinybę atvažiuoti automobiliu, nes kitokio būdo nenumatoma.

                        Parašė ttttt Rodyti pranešimą
                        Tai Vilniuje VT nevažiuoja nei į Paupį, nei važiuos į pvz Vingio Akropolio rajoną, tai ką jau kalbėt apie tokias vietas... VMS metodiškai ir tikslingai daro viską, kad VT būtų vienas prasčiausių visoje Europoje.
                        Ne tik, kad VT būtų vienas prasčiausių, bet ir automobilių eismas būtų vienas prasčiausių, o susisiekimo problemų, inrastrūktūros priežiūros sprendimai būtų maksimaliai ekonomiškai neefektyūs.

                        Comment


                          Mano mama dirbo BIOKe iki kol neperkėlė patalpų į šią vietą. Žodžiu, darbuotojai, neturintys savo transporto, turi atvažiuot su VT iki BIGo kažkur, o nuo ten paima specialus įmonės autobusiukas ir nuveža į darbą. Kadangi mama gyvena Lazdynuose, tai nusprendė ieškotis kito darbo (o ir šiaip krūviai milžiniški ten ir ilginamos pamainos).

                          Comment


                            SIRIN nupirko Capital Mill projekta. Nezinau ar visus etapus, bet viena tikrai:
                            https://www.sirin.eu/projektas/sirin...ius-southwest/

                            Click image for larger version

Name:	3-rakursas-nuo-perejos-akiu-lygio_01sviesesne-1080p.jpg
Views:	399
Size:	141,8 kB
ID:	2118036

                            Comment

                            Working...
                            X