Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilnius Outlet prekybos ir pramogų centras V. Pociūno g.

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Tikras architektas
    replied
    Jau veikia jų puslapis http://www.vilniusoutlet.lt/

    Beje, plane numatytas ir Apollo kinas.

    Komentuoti:


  • EmilisV..
    replied
    Nu bet jau kokia nesąmonė padaryta atvažiuojant vakariniu aplinkkeliu nuo Justiniškių/Pašilaičių ir norint važiuot į Pilaitę, išsukus iš aplinkkelio reik trumpam atstume kirst tris juostas...

    Komentuoti:


  • Tidas
    replied
    net ne metų pradžioje,
    2021 m. rugpjūčio 30 d.
    „Vilnius Outlet“ keičia traukos centrų pusiausvyrą - STRUCTUM

    "Ši patyrusi įmonė pagal užsakovo brėžinius pagamino metalines stogą ir fasadą laikančias konstrukcijas, vidaus pertvarų, kabančių laiptų ir galerijų konstrukcijas, kino teatro „Apollo“ konstrukcijas ir tribūnas, taip pat lifto šachtas bei automobilių saugyklos metalo konstrukcijas."

    gal tik vėluoja arba vyksta derybos su kitu operatoriumi?

    Komentuoti:


  • Kristisz
    replied
    Dar iki šių metų pradžios buvo minėta, kad bus Outlet’e kino teatras, bet naujausiuose straipsniuose apie atidarymą apie kino teatrą nieko neberašo. Gal kas žino kažką daugiau: bus jis ar per pandemiją atsisakyta planų? Būtų keista jei nebūtų, nes turbūt kino teatro yra tokios specifinės erdvės, kurių statybų gale nelabai jau pakeisi paskirties, bet tada keista, kad niekur PR straipsniuose kinas neminimas.

    Komentuoti:


  • Kaštonas
    replied
    Opapa, rašo, kad 22 dieną jau atsidarys. Tik klausimas, ar atsidarys pilnai su visomis parduotuvėmis ir restoranais ar po truputi. Pamenu, kai atsidarė, Ozas, su neveikiančiu food courtu, pirmas vaizdas nykus buvo. Tik vėliau, jau kai pilnai su visom pramogom pradėjo veikti, žmonės jį prisijaukino.
    https://madeinvilnius.lt/verslas/vil...PZyR0XHTE19ho8

    Komentuoti:


  • romm
    replied
    Parašė dondc Rodyti pranešimą

    Baigtas statyti didžiausias išparduotuvių centras Pilaitės prospekte

    https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...G7Ne8rOSuC1V0Y
    Nesuprantu kaip jis baigtas kai pusės apdailos nėra

    Komentuoti:


  • dondc
    replied

    Baigtas statyti didžiausias išparduotuvių centras Pilaitės prospekte

    https://madeinvilnius.lt/verslas/sta...G7Ne8rOSuC1V0Y
    Daugiau nei 150 išparduotuvių, maisto prekių parduotuvė, restoranai ir pramogų erdvės.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    aa? kazka praleidau? kur tas planas
    Nerandu, bet buvo kažkas įdėjęs (gal vėl pasidalins), ten didelės teritorijos pertvarkymo pasiūlymo planas su viaduku per Pilaitės pr vakariau nuo šitos sankryžos ir dar vienu viaduku per aplinkkelį ties naujais senukais.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Yra juk grand planai statyti viaduką per Pilaitės pr. Tokiu atveju čia nelieka sankryžos ir žinoma kartu pradingsta ir antžeminės perėjos, o požeminė liks ir bus kaip pavyzdys, jog va, buvo pagalvota iš anksto Dviratininkai tuomet turės naudotis viaduku, nors jis ir bus nelabai patogus, nes bus toliau.
    .
    aa? kazka praleidau? kur tas planas

    Komentuoti:


  • KUBILISTANAS
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą

    Nutinka, taip, kad visuomenė palieka komunizmą, bet komunizmas lieka viduje. Vienintelis skirtumas nuo taryninių laikų - šviesesnės spalvos.
    Ne komunizmo Lietuvoje niekad nebuvo...buvo sovieizmas...ir Lietuva buvo ....lietuvos tarybu socialistine respublika...o del spalvu sovietu lietuvoje ji buvo pilka ir pilkuma..apskritai nieks fasadu ar dar ko nedazydavo...vienintele spalvotesne vieta buvo-senamiestis !

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Nesuprantat! Čia skandinaviškas minimalizmas.
    Nutinka, taip, kad visuomenė palieka komunizmą, bet komunizmas lieka viduje. Vienintelis skirtumas nuo taryninių laikų - šviesesnės spalvos.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aš tai nelabai suprantu prie ko čia korupcija, juk požeminę perėją VMS pastatė už prekybcentrio vystytojų pinigus infrastruktūrai, kuriuos pavėlavo laiku kam nors kitam panaudoti, ar ne?

    Bet kokiu atveju nepriklausomai nuo to kas apmokėjo ją man rodos čia veikia kiti interesai, kurie nori padaryti iš Pilaitės pr. miesto greitkelį. Yra juk grand planai statyti viaduką per Pilaitės pr. Tokiu atveju čia nelieka sankryžos ir žinoma kartu pradingsta ir antžeminės perėjos, o požeminė liks ir bus kaip pavyzdys, jog va, buvo pagalvota iš anksto Dviratininkai tuomet turės naudotis viaduku, nors jis ir bus nelabai patogus, nes bus toliau.

    Aš aišku tikrai nenoriu jog pinigai būtų švaistomi dar vienam viadukui ir miesto greitkelių projektui, bet jeigu kažkas dirba ant to tai tokia požeminė perėja bus papildoma jungtis pėstiesiems, kurių be naujo viaduko aplink nelabai ir bus, nebent dar padarys taką po aplinkkelio viaduku, kuriam vietos šiaip yra.

    Tai nebent reiktų ieškoti korupcijos tokiuose miesto greitkelių interesuose, bet kaži ar pavyks, nes viską gali pridengti įprastu miesto planavimu ir dar tokiu, kurį nemažai miestiečių palaiko ir turbūt labai laukia kol Pilaitės pr neliks nė vieno šviesoforo.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Šiaip absurdiška, kad buvo įrengta tokia ilga ir baisi požeminė perėja ir net ne po kokiu greitkeliu, o po paprastų gatvių sankryža, kur šiaip ar taip yra šviesoforai. Akivaizdus korupcijos pavyzdys, kai perteklinė infrastruktūra prastumiama, kad kažkas užsidirbtų.
    deja is mano turimos informacijos atrodo, kad tai atsitiko tiesiog del valdininku kvailumo. Ypac tu kurie pasirase ant projekto. Primenu, pirmineje stadijoje neturejo buti antzemines perejos. Paskui po privaciu susirasinejimu su Poderskiu ir co rodos jie suprato kad gal bus nesamone ir paliko is vienos Pilaites pr puses buda kirsti gatve antzeminiu budu. Teisinasi kad buvo "jau uzsukti procesai" ir pozemines perejos statybu atsaukti negalejo. Nors 2018 metais viesai rasem, kad daromas absurdas, kai is pc vystytojo reikalaujama skirti tiek lesu nereikalingai perejai pagal visiskai atgyvenusi projekto tipa, tik ji paviesinus.
    Cia blogai yra viskas nuo pat pradziu - nuo pat tokios "stroad" egzistavimo kaip dabartinis Pilaites prospektas, kuris kasmet kurioj nors vietoj isplateja.

    Komentuoti:


  • romm
    replied
    Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
    Skamba juokingai bet su atidarymu delsia dėl to kad parduotuvės ne randa darbuotojų

    Kad dar pusė to outleto pastato be apdailos. Ar čia jau "nupiginta" ir liks taip?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Jei naudosis tiek nedaug ir šiaip ar taip viršuje yra normali perėja - gal reiktų tiesiog užvirint įėjimus. Pigiau nei degint elektrą ir remontuot liftus.
    Šiaip absurdiška, kad buvo įrengta tokia ilga ir baisi požeminė perėja ir net ne po kokiu greitkeliu, o po paprastų gatvių sankryža, kur šiaip ar taip yra šviesoforai. Akivaizdus korupcijos pavyzdys, kai perteklinė infrastruktūra prastumiama, kad kažkas užsidirbtų.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Nitro Rodyti pranešimą
    Kažin ar korektiška lygint metro tūkstančių kasdien naudojamą infrastruktūrą su perėja į PC, kuria, būkim realistais, naudosis dešimtys žmonių, na savaitgalį gal koks šimtas.
    Jei naudosis tiek nedaug ir šiaip ar taip viršuje yra normali perėja - gal reiktų tiesiog užvirint įėjimus. Pigiau nei degint elektrą ir remontuot liftus.

    Komentuoti:


  • Nitro
    replied
    Kažin ar korektiška lygint metro tūkstančių kasdien naudojamą infrastruktūrą su perėja į PC, kuria, būkim realistais, naudosis dešimtys žmonių, na savaitgalį gal koks šimtas.

    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Stai palyginimui London Kings Cross, jei imam panasaus dydzio siaurus tunelius:

    Sapporo subway

    Komentuoti:


  • Obi-Wan Kenobi
    replied
    Nesuprantat! Čia skandinaviškas minimalizmas.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Nezinau kur dar pasaulyje MIESTO teritorijoje prie prekybos centro darytu tokia maksimaliai pigiai atrodancia pozemine pereja. Aisku ji isejo nepigiai, manyciau apie 1 mln euru kaip minimum (jei LIDL pereja po Laisves pr kainavo 600k kelis metus atgal, o sita trecdaliu ilgesne). Bet investuojant tiek babkiu pagaileta nors minimaliai apdailai - isoreje kabantys laidai, pigiausi sviestuvai, dazytos betono sienos, silumos kolektorio vamzdzio profilis.

    Jau po keliu savaiciu bus SOLOMON fiesta ant sienu.

    Stai palyginimui London Kings Cross, jei imam panasaus dydzio siaurus tunelius:

    Click image for larger version

Name:	London+underground+tunnel+linking+Kings+Cross+station+to+the+shopping+area+in+One+Pancras+Square+by+brightroomSF+Studio-1.jpg?format=1000w.jpg
Views:	1490
Size:	90,0 kB
ID:	1917649

    Sapporo subway

    Click image for larger version

Name:	photo-85705.jpg!d.jpg
Views:	1488
Size:	231,0 kB
ID:	1917650

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied


    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
    Dazytas betonas. Dazyti laiptai. Kiek laikys?
    Click image for larger version  Name:	20210930_183756.jpg Views:	69 Size:	847,9 kB ID:	1917257
    Labai ilgas ir nejaukus tunelis, lyg ne po gatve eitų, o po kokia didele upe...

    Parašė Kublickij Rodyti pranešimą
    Skamba juokingai bet su atidarymu delsia dėl to kad parduotuvės ne randa darbuotojų
    Kodėl juokingai? Juk darbuotojai veiklai esmė ir yra. Manau uždarys tą outletą neatidarę, baigėsi pigių darbuotojų era, kai buvo galima laikyti tas pačias pustuštes parduotuves ant kiekvieno kampo plius su ilgu darbo laiku.
    Paskutinis taisė Lettered; 2021.10.05, 14:54.

    Komentuoti:

Working...
X