Parašė Zorro
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
IKEA ir Nordica prekybos slėnis
Collapse
X
-
Pamiršai dar Antakalnio kapines. Rokantiškių irgi turėtų matytis. Galbūt ir Saltoniškių kapinės trukdo. Ai, dar Karveliškės gal matosi atskrendant iš vakarų. Žodžiu, visas jas reikia naikint ir kuo skubiau!Paskutinis taisė spirit; 2016.11.17, 01:16.
-
Būtent, man taip pat nesuprantama, kuo tos kapinės gali trukdyti. Be to, jos yra taip gudriai "paslėptos", kad jų nesimato nei nuo IKEA pusės, nei važiuojant Žirnių gatve.Parašė spirit Rodyti pranešimąPagal kaikuriuos anekdotus klausimu į klausimą atsakinėja tik žydai
O dabar rimtai. Aš neklausiau nei apie Šnipiškes, nei apie Lukiškes. "Ne vietoj" yra gan silpnas argumentas pagrįsti jų trukdymą. Pagal tokią tamstos logiką kai tau turėtų trukdyt visos kapinės mieste.
Comment
-
Ir šiaip, žmonės į pasirinktą miestą dažniausiai skrenda ne dėl to, kas yra šalia oro uosto. Taip kad kažkokios kapinės jų tikrai neturėtų baidyt.Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąBūtent, man taip pat nesuprantama, kuo tos kapinės gali trukdyti. Be to, jos yra taip gudriai "paslėptos", kad jų nesimato nei nuo IKEA pusės, nei važiuojant Žirnių gatve.
Comment
-
Kapinės trukdo galimom investicijom šiame rajone, nes šioje vietoje po būsimo reklamuojamo projekto kaip ir daugiau vietos galimai plėtrai nelabai ir liks.
Senos kapinės tai paveldas, bet naujų kapinių manau nereiktų steigti beveik miesto centre - buvo galima jas steigti dar toliau nuo centro, kur nors Lydos plente, kitoje Oro Uosto pusėje, nes dabar tos kapinės užėma labai daug brangios žemės, kuria buvo galima tikrai naudingiau išnaudoti, o į kapines tai žmonės vis vien dažniausiai su mašinom atvažiuoja. Beje, dėl tų pačių kapinių dar ir greitis yra mažinamas Žirnių g. nuo 80 iki 50 km/h dėl nesąmoningos perėjos, kuriai čia ne vieta.
Dar nemažas nenaudojamas žemės plotas yra kitoje Žirnių g. pusėje, bet jis jau nebe toks patrauklus savo infrastruktūra kaip sklypai arčiau Oro Uosto.
Comment
-
Manau, kad toje vietoje nieko rimto statyti neleistų, nes Oro uosto takas yra prie pat. Todėl manau, kad ta teritorija, kapinėms būtent ir parinkta, nes kitaip ten būtų tik pieva.
Jei ne dėl saugumo, tai jei kas nors kito įsikurtų paskui prasidėtų - triukšmas, mažinkit veiklą ir t.t., kas trukdytų Oro uosto darbą, taip kaip yra su protinguoliais, kurie namus pasistatė kitoje oro uosto pusėje. O dabar niekam ten netrukdo oro uostas ilsėtis.
Teritorijos ten dar plėstis ir plėstis, tik kad būtų kam. Pilna ką galima perdaryti kitoje geležinkelio pusėje, o ir virš pačio geležinkelio galima statyti, nes jis yra dauboje. Taip turėtume pirmąją metro liniją
Ir žmonių, kas ja naudotųsi.
Iš Kopenhagos pavyzdžio galiu pasakyti, kad ten Metro buvo tiesiamas ne ten, kur daugiausiai žmonių gyveno, o ten kur numatė miesto plėtrą į laukus, ir nutiesus Metro, aplink tą liniją miestas aktyviausiai ir vystosi.Paskutinis taisė ArtisLT; 2016.11.17, 12:07.
Comment
-
Kol dar bus laisvų sklypų aplinkui, nemanau kad kažkas galvos apie geležinkelio linijos užstatymą, nors aišku pati idėja graži.
Na o kad kapinių vietoje negali statyti pastatų tai labai abejoju - aišku aukštingumas pastatų būtų tikrai mažas, bet jau ir tai būtų racionalesnis tos strateginės vietos panaudojimas nei dabar.
Kaip bebūtų, dabar kažką keisti tikrai jau per vėlų ir tos kapinės tikrai liks.
Comment
-
Bene pats sau prieštarauji. Sklypų aplink - nors vežimu vežk, apleistos teritorijos kur tik pažiūrėsi. Jau kur kur, bet ten, kur dabar yra kapinės - tai geriau nerastum.Parašė adomazzz Rodyti pranešimąKol dar bus laisvų sklypų aplinkui, nemanau kad kažkas galvos apie geležinkelio linijos užstatymą, nors aišku pati idėja graži.
Na o kad kapinių vietoje negali statyti pastatų tai labai abejoju - aišku aukštingumas pastatų būtų tikrai mažas, bet jau ir tai būtų racionalesnis tos strateginės vietos panaudojimas nei dabar.
Kaip bebūtų, dabar kažką keisti tikrai jau per vėlų ir tos kapinės tikrai liks.
Comment
-
Kad nepagauni esmės - kapinės - jų nieks iš tenai nepajudins per artimiausius šimtmetį, jos ten ir liks iki nežinia kada. Taip, šiuo metu dar yra laisvų sklypų, bet kaip ilgai jie ten bus? 5, gal 10, o gal 15 metų. Po to ta teritorija bus užstatyta, liks tik galima rekonstrukcija senų gamybinių/sandėliavimo pastatų kurie kažkam taps nereikalingi ir vietoj jų pastatys kažką naujo. O ar įmanoma, kad kapinių vietoje bus kažkas kito, nei kapinės? Tikrai ne. Dėl to vietas kapinėms reikia rinktis atsakingai, nes vėliau jos stabdo viso rajono vystymasi, kaip pvz. Liepkalnio rajonas galbūt nebūtų koks jis yra dabar, jeigu per pusė rajono nebūtų stačiatikių kapinių, dėl kurių aplinkinės gatvės atrodo tarsi apleistos, kaip pvz. dzūkų g.Parašė Creatium Rodyti pranešimąBene pats sau prieštarauji. Sklypų aplink - nors vežimu vežk, apleistos teritorijos kur tik pažiūrėsi. Jau kur kur, bet ten, kur dabar yra kapinės - tai geriau nerastum.
Comment
-
Aš dar kartą norėčiau paklausti, tarkim jei ten būtų galima statyti, ką jūs ten statytumėt, nes aukščio apribojimai tikrai rimti būtų uždėti. Jau net prie Nordikos planuojami kompleksas, link oro uosto tvoros yra žema dėžė, spėju bus koks vieno aukšto prekybos centras.
Todėl manau, kad ten kapinės parinktos ne šeipsau, nes nieko ten labai ir nepastatysi, ir dar kartą pakartosiu, mano manymu, tai puikus pasirinkimas, nes palaidotieji tikrai nesiskųs oro uosto veikla.
Comment
-
Kapinės tikrai nėra susijusios su rajono apleistumu. Pavyzdžiui, Bernardinų kapinės, kaip žinote, yra Užupyje. Ar rajonas yra apleistas? Tikrai ne. Ypač kad už poros šimtų metrų vysta statybos.Parašė adomazzz Rodyti pranešimąLiepkalnio rajonas galbūt nebūtų koks jis yra dabar, jeigu per pusė rajono nebūtų stačiatikių kapinių, dėl kurių aplinkinės gatvės atrodo tarsi apleistos, kaip pvz. dzūkų g.
Saltoniškių kapinės irgi užima ženklią Viršuliškių dalį. Rajonas apleistas? Irgi tikrai ne.
Gerai, baigiam šitą nukrypimą apie kapines kol kažkas jo nepratrynė.Paskutinis taisė spirit; 2016.11.18, 00:03.
Comment
-
Pažiūrėk į Bendrąjį planą ir bus aišku kur galima statyti, o kur ne.
Visai nieko negalima statyti tik tiesiai po taku iki pat Žirnių gatvės (ten šiaip ar taip oro uosto sklypas). O nuo Niordikos iki pat oro uosto didelio užstatymo intensyvumo teritorija numatyta.
Paskutinis taisė Qbazzz; 2016.11.18, 09:39.
Comment
-
O kas tavo manymu yra tas didelis žalias plotas?Parašė Qbazzz Rodyti pranešimąPažiūrėk į Bendrąjį planą ir bus aišku kur galima statyti, o kur ne.
Visai nieko negalima statyti tik tiesiai po taku iki pat Žirnių gatvės (ten šiaip ar taip oro uosto sklypas). O nuo Niordikos iki pat oro uosto didelio užstatymo intensyvumo teritorija numatyta.
Atvaizdas

Ten kur didelis užstatymo intensyvumas numatytas, ten ir plečiasi.
Comment
-
Šitame, jau baigiančiame pasenti, BP naujas VNO takas planuotas, kaip matosiParašė Qbazzz Rodyti pranešimąPažiūrėk į Bendrąjį planą ir bus aišku kur galima statyti, o kur ne.
Visai nieko negalima statyti tik tiesiai po taku iki pat Žirnių gatvės (ten šiaip ar taip oro uosto sklypas). O nuo Niordikos iki pat oro uosto didelio užstatymo intensyvumo teritorija numatyta.
Atvaizdas
Comment
-
Kaip čia suprasti? Kad dabar atskridęs Aeroflot lėktuvas (skraido kiekvieną dieną) turi tūpti iš vakarų pusės?Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimąTik kol politinė situacija nepasikeis, jokie tūpimai iš rytų pusės nėra galimi.
Comment
-
Rasų, Bernardinų ar Antakalnio yra senos, apaugusios medžiais, tai tikrai nėra tiek matomos kaip šios, Liepynės kapinės.Parašė Zorro Rodyti pranešimą
Liepynės kapinės yra patrauklioje investicijoms zonoje (nežinau dėl aukštingumo ar būtų leidžiama pvz 10 m aukščio statyba) šalia oro uosto. Šioje vietoje galėtų statyti sandėlius/logistikos centrus ir kt. su logistika ar plečiamu prekybos slėniu susijusius objektus.
Bet tikrai ne kapines... Jas galėtų 5 km tolėliau - Liepkalnio ar Žirnių g. Čia nei patogus susisiekimas, nei saugi perėja padaryta, nei kažkokią istorinę vertę turinčios kapinės. O dar žiūrint į tai, kad kapinės įrengiamos ne vienai dešimčiai ar šimtui metų..
Vienintelis logiškas paaiškinimas, kodėl čia kapinės įrengtos - neleidžia čia nė 5 metrų aukščio statinių statyti. Nors tiesą sakant itin tuo abejoju.
O dėl pačio projekto prie Nordikos - įdomu, kada bus sujungta Vikingų g. su oro uostu...
Comment
-
Taip vat būtent, sandėlius jei ką po 20 -30 metų galima griauti ir statyti kažką kito, visgi kažkada jau buvo planai perkelti Oro Uostą toliau nuo centro, gal ateinančiais dešimtmečiais tai ir būtų padaryta. Perkelus Oro uostą keičiasi ir aukštingumas, na o kapinių iš tenai jau nieks nebeperkels. Jos ten liks amžiams, tiesiogine tą žodžio prasme.Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimąRasų, Bernardinų ar Antakalnio yra senos, apaugusios medžiais, tai tikrai nėra tiek matomos kaip šios, Liepynės kapinės.
Liepynės kapinės yra patrauklioje investicijoms zonoje (nežinau dėl aukštingumo ar būtų leidžiama pvz 10 m aukščio statyba) šalia oro uosto. Šioje vietoje galėtų statyti sandėlius/logistikos centrus ir kt. su logistika ar plečiamu prekybos slėniu susijusius objektus.
Bet tikrai ne kapines... Jas galėtų 5 km tolėliau - Liepkalnio ar Žirnių g. Čia nei patogus susisiekimas, nei saugi perėja padaryta, nei kažkokią istorinę vertę turinčios kapinės. O dar žiūrint į tai, kad kapinės įrengiamos ne vienai dešimčiai ar šimtui metų..
Vienintelis logiškas paaiškinimas, kodėl čia kapinės įrengtos - neleidžia čia nė 5 metrų aukščio statinių statyti. Nors tiesą sakant itin tuo abejoju.
O dėl pačio projekto prie Nordikos - įdomu, kada bus sujungta Vikingų g. su oro uostu...
Comment
-
dabar takas orientuotas šiaurė- pietūs, naujas takas būtų vakarai-rytai, esant vakarų vėjui lėktuvas turėtu tūpti nuo rytų pusės, t.y. užeiti apie 40 km į Baltarusijos teritoriją.Parašė Gladiator Rodyti pranešimąKaip čia suprasti? Kad dabar atskridęs Aeroflot lėktuvas (skraido kiekvieną dieną) turi tūpti iš vakarų pusės?
Aviate, navigate, communicate
Comment
Comment