Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

IKEA ir Nordica prekybos slėnis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Įdomu, kaip seksis, kai ir taip konkurencija nemaža, berods jau buvo atsisakę investuoti, bet persigalvojo. Gal nebus kaip su suomių Prisma... Ir dar įdomu, iš kur baldai bus tiekiami? Gal iš jų naujos gamyklos Baltarusijoje? Ar bus niša ir lietuviškiems produktams? Užsienyje šiek tiek jų parduotuvėse būdavo lietuviškų gaminių.
    Vilniaus baldų praktiškai visa produkcija buvo gaminama IKEA'ai. Tai gal čia vietoje gamins?

    Comment


      #22
      Pries pora savaiciu pirkau IKEA Lietuvoj pagamintas lentynas . Sito prekybcentrio atejimas Lietuvai duos daug naudos, ne tik kad lietuviams nebereikes vaziuoti i Lenkija bet dar ir latviu bei baltarusiu pritrauks burius. Situ prekiu nisa Lietuvoj tikrai neuzpildyta ir IKEA tikrai susirinks savo klientus su kaupu. Kazi ar nereikia LG pasvarstyti apie papildoma traukinio stotele toje vietoje?

      Comment


        #23
        pritariu deep'ui

        IKEA baldai yra paprasi, praktiški, minimalistiniai ir pigūs.
        nesenai ieškojau sau baldų ir nieko sau tinkamo neradau, todėl svajoju apie ikėją.
        lietuviai turi panašų skonį kaip rusai, tad ir pasiūla panaši - daug puošybos, "kvarbatkų" ir t.t... o man patinka skandinaviškas minimalizmas.
        tikrai labai laukiu šito prekybcentrio, nes pusė mano pažįstamų, kurie namus sau kuriasi, nuomuojasi busikus ir į varšuvą važinėją vien dėl ikėjos.

        Comment


          #24
          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Na miesto viešasis transportas į/pro IKEA tikrai nevažiuos (niekam juk nė į galvą neateis mintis daryti tokius nuostolingus ratus autobusų maršrutams), tai traukinys bus šiokia tokia kompensacija tiems, kas neturi automobilio. Juo labiau, kai tais bėgiais paleis tramvajų, štai ir bus ten VT.

          O šiaip, visai įmanoma, IKEA paleis kokį savą nemokamą autobuso maršrutą, kaip Maxima veža klientus į Maximą Bazę.
          Na dėl nemokamo autobuso šiek tiek abejoju, nes kiek esu matęs tai tikrai žmonės ne apsipirkinėti gausiai namams važinėja tuo "bazės" autobusu. Jų tikslinis klientas yra tas, kuris atvažiuoja autotransportu ir perka daugiau nei telpa į rankinę ar krepšį.
          Kitas dalykas, kad nuo oro uosto iki tos teritorijos, jei nuties tą naują gatvę link Žirnių g., tėra apie kilometrą kelio.
          Dėl traukinio, tai parašiau, kad nelabai reikalingas, su mintimi jog jis nėra integruotas į miesto transportą. Vargiai kažkas važiuos iki stoties ir lauks traukinio vien tam, kad pavažiuoti iki prekybcentrio. Traukinys kažkiek labiau prasmingas tik atvykusiems iš kitų miestų geležinkeliu. Tačiau ar taip važiuos žmonės apsipirkinėti ? O įrengti stotelę kainuoja, ne nebent pats investuotojas tuom pasirūpins.
          Apie tramvajų važiuojantį geležinkelio bėgiais išvis pirmą kartą girdžiu

          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Įdomu, kaip seksis, kai ir taip konkurencija nemaža, berods jau buvo atsisakę investuoti, bet persigalvojo. Gal nebus kaip su suomių Prisma... Ir dar įdomu, iš kur baldai bus tiekiami? Gal iš jų naujos gamyklos Baltarusijoje? Ar bus niša ir lietuviškiems produktams? Užsienyje šiek tiek jų parduotuvėse būdavo lietuviškų gaminių.
          Kažkokios didelės konkurencijos nelabai pavyksta įžvelgti. Nes nėra pas mus tokio tipo prekes pardavinėjančių didelių prekybcentrių, kur viskas po vienu stogu. Norint kažką panašaus rasti reiktu pervažiuoti kelias skirtingas parduotuves ir veikiausiai sumokėti gerokai daugiau.
          O baldai manau bus tiekiami iš standartinių gamybos vietų. Jų visų parduotuvių asortimentas vis tiek panašus (gal ir vienodas), o gamyba išskirstyta daugelyje gamyklų, daugelyje šalių.

          Comment


            #25
            Parašė julius Rodyti pranešimą
            lietuviai turi panašų skonį kaip rusai, tad ir pasiūla panaši - daug puošybos, "kvarbatkų" ir t.t...
            Netiesa. Nereiktų taip primityviai apibendrinti.
            Čia tas pats kai sako "visi išvažiuoja iš tos Lietuvos"

            Comment


              #26
              Parašė xxl
              plius švediškas maistas - įskaitant turbūt daugiau nei penkių rūšių silkutę bei švediško maisto užkandinė.
              Negalėčiau teigti, jog silkė čia labai populiari. Pavyzdžiui, pūdyta silkė (surströmminng) yra nacionalinis patiekalas.
              O šiaip, džiugu, jog IKEA prekybos centras bus Letuvoje. Tačiau maloniai prašom apsilankyti didžiausioje IKEA parduotuvėje, esančioje 'Heron city' prekybos centre, Kungens Kurva, Stokholme.
              Paskutinis taisė Silber418; 2011.12.13, 23:05.

              Comment


                #27
                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Apie tramvajų važiuojantį geležinkelio bėgiais išvis pirmą kartą girdžiu
                Tai nevisai įprasta, bet normali praktika. Bent jau Rusijoje važinėja. Ir Šveicarijoje, berods, mačiau.

                Comment


                  #28
                  Parašė ACC Rodyti pranešimą
                  Vilniaus baldų praktiškai visa produkcija buvo gaminama IKEA'ai. Tai gal čia vietoje gamins?
                  Gamina ne tik Vilniaus baldai. Aš pats dirbu IKEA grupės įmonėje Kazlų Rūdoje. Yra ir daugiau įmonių LT, kurios gamina IKEA baldus.

                  Comment


                    #29
                    Pats turiu nemažai baldų iš Ikea. Lietuviški buvo virtuvės spintelių korpusai ir rodos viena komoda.
                    Kitos šalys gamintojos kurios pasitaikė ir kurias prisimenu - Italija, Lenkija, Ukraina, Etiopija, Kinija ...

                    Dar vienas pastebėjimas - gaminiai reikalaujantys kokybės, tokie kaip spintelių ir spintų "fasadai" buvo itališki. Dalys kurių iš esmės nesimato, arba šiaip visokia piguva - lenkiškos, lietuviškos, kinietiškos ...
                    Paskutinis taisė Tomas; 2011.12.14, 08:49.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      #30
                      2012 kaip suprantu bus statybų metas ten. O kaip su tais garažais, savininkai ir jų bendrija nekelia vajaus? Ar IKEA sumokėjo gerai
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        #31
                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        2012 kaip suprantu bus statybų metas ten. O kaip su tais garažais, savininkai ir jų bendrija nekelia vajaus? Ar IKEA sumokėjo gerai
                        Jeigu ten valstybinė žemė, tai garažų savininkai ir negali priešintis. Na dabar IKEA jau nusipirko tą žemę? Tai iš privačios žemės dar paprasčiau išvaryti.
                        Paskutinis taisė Lettered; 2011.12.14, 08:52.
                        Flickr

                        Comment


                          #32
                          Parašė sigius Rodyti pranešimą
                          Gamina ne tik Vilniaus baldai. Aš pats dirbu IKEA grupės įmonėje Kazlų Rūdoje. Yra ir daugiau įmonių LT, kurios gamina IKEA baldus.
                          IKEA jau seniai įkėlusi kojas į Lietuvą, Kaune net jų biuras yra. Yra daugybė baldų (ir ne tik) gamintojų Lietuvoje, kurie tiekia jiems įvairią produkciją. Verta paminėti tai, kad tam tikra IKEA produkcija yra tiekiama į tam tikrus IKEA centralizuotus sandėlius Vokietijoje (Erfurt'as, Salzgitter'is), Belgijoje, Prancūzijoje ir kitose šalyse. Taip pat nemaži IKEA krovinių srautai per Lietuvą keliauja iš Rusijos, Baltarusijos vakarų kryptimi ir nemažai jų veža Lietuvos vežėjai. Tam, kad IKEA savo parduotuvę Vilniuje aprūpintų prekėmis, joms reikės ir nemažų sandėlių, todėl tikėtina, kad Lietuvoje gali atsirasti ir IKEA centralizuotas sandėlis. Neatmetamas variantas, kad tą vaidmenį gali atlikti ir kaimyninėje Lenkijoje esantis IKEa sandėlis...

                          Comment


                            #33
                            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                            Jeigu ten valstybinė žemė, tai garažų savininkai ir negali priešintis. Na dabar IKEA jau nusipirko tą žemę? Tai iš privačios žemės dar paprasčiau išvaryti.
                            Nebus kaip su vakarinio aplinkkelio garažais - "davė terminą" (čia taip bendrijos pirmininkas sakė prieš kelis metu buv. "5 kanalo" žinioms.). Ten žemė irgi ne privati buvo pagal mane.
                            Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                            Comment


                              #34
                              Senukams, ermitažui, jysk ir moki-veži muš pelnus žemyn

                              Comment


                                #35
                                Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                Senukams, ermitažui, jysk ir moki-veži muš pelnus žemyn
                                Nemuš, reiks pasitempti tiesiog.
                                Flickr

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                  Senukams, ermitažui, jysk ir moki-veži muš pelnus žemyn
                                  iš čia išvardintų manau tinka labiausia JYSK, nes IKEA neprekiauja rodbandu (statybos reikmenimis)

                                  Comment


                                    #37
                                    „Ikea” į Lietuvą viliojo trejus metus
                                    DELFI.LT

                                    Ketvirtadienį oficialiai paskelbta, kad Vilniuje, šalia oro uosto, iki 2013 metų pabaigos bus atidarytas pirmasis Baltijos šalyse „Ikea” baldų ir namams skirtų prekių prekybos centras. Šį investicijų projektą įgyvendins Islandijos bendrovė „Felit“ pagal franšizės sutartį su „Ikea”.
                                    Tarsi viskas kaip ir patvirtinta

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Na dėl nemokamo autobuso šiek tiek abejoju, nes kiek esu matęs tai tikrai žmonės ne apsipirkinėti gausiai namams važinėja tuo "bazės" autobusu. Jų tikslinis klientas yra tas, kuris atvažiuoja autotransportu ir perka daugiau nei telpa į rankinę ar krepšį.
                                      Kitas dalykas, kad nuo oro uosto iki tos teritorijos, jei nuties tą naują gatvę link Žirnių g., tėra apie kilometrą kelio.
                                      Dėl traukinio, tai parašiau, kad nelabai reikalingas, su mintimi jog jis nėra integruotas į miesto transportą. Vargiai kažkas važiuos iki stoties ir lauks traukinio vien tam, kad pavažiuoti iki prekybcentrio. Traukinys kažkiek labiau prasmingas tik atvykusiems iš kitų miestų geležinkeliu. Tačiau ar taip važiuos žmonės apsipirkinėti ? O įrengti stotelę kainuoja, ne nebent pats investuotojas tuom pasirūpins.
                                      Apie tramvajų važiuojantį geležinkelio bėgiais išvis pirmą kartą girdžiu
                                      IKEA ir Maxima vis dėlto šiek tiek skiriasi- IKEA yra baldų centras O didelių gabaritų baldus (pvz: sofas, fotelius ar spintas) savo automobiliu vistiek neišsiveši, teks naudotis krovikų mikriuko paslaugomis. O atvykti apžiūrėti, išbandyti ir išsirinkti norimus baldus galima ir viešuoju transportu. Taigi baldų pardavimo srityje PC savininkams neturi būti didelio skirtumo, kokia transporto priemone klientas pas juos atvažiuos- teoriškai jų perkamoji galia bus tokia pati, automobiliu ar VT atvažiavęs pirkėjas galės įsigyti tiek pat. Tai reiškia, kad ir viešuoju transportu nemažai žmonių į IKEA turėtų važiuoti. Vienas kilometras iki oro uosto- atstumas tikrai nemažas, pėsčiom kiek per toli bus eiti. Tačiau pratęsinėti iki IKEA visus į oro uostą vžiuojančius autobusų maršrutus būtų pernelyg nuostolinga- užtektų gal tik 1-ojo.

                                      Dėl traukinio stotelės reikėtų plačiau diskutuoti
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                        IKEA ir Maxima vis dėlto šiek tiek skiriasi- IKEA yra baldų centras O didelių gabaritų baldus (pvz: sofas, fotelius ar spintas) savo automobiliu vistiek neišsiveši, teks naudotis krovikų mikriuko paslaugomis. O atvykti apžiūrėti, išbandyti ir išsirinkti norimus baldus galima ir viešuoju transportu. Taigi baldų pardavimo srityje PC savininkams neturi būti didelio skirtumo, kokia transporto priemone klientas pas juos atvažiuos- teoriškai jų perkamoji galia bus tokia pati, automobiliu ar VT atvažiavęs pirkėjas galės įsigyti tiek pat. Tai reiškia, kad ir viešuoju transportu nemažai žmonių į IKEA turėtų važiuoti. Vienas kilometras iki oro uosto- atstumas tikrai nemažas, pėsčiom kiek per toli bus eiti. Tačiau pratęsinėti iki IKEA visus į oro uostą vžiuojančius autobusų maršrutus būtų pernelyg nuostolinga- užtektų gal tik 1-ojo.

                                        Dėl traukinio stotelės reikėtų plačiau diskutuoti
                                        IKEA nėra vien tik baldų centras. Teko jame lankytis ?
                                        Gal ten kokių sofų, lovų ir kitų baldų pats ir neparsiveši, tačiau didžiają dali visų jų gali parsivežti. Ten gi perkant viskas būna gražiai ir kompaktiškai supakuota į dėžes. Pačiam teko vežtis su savo automobiliu porą komodų, porą lentynų ir staliuką.
                                        Man teko lankytis tik Arlon IKEA'joj. Tai ji stovi išvis viduryje laukų prie greitkelio, o nuo Arlon (~30 tūkst. gyventojų turintis miestelis) nutolusi apie 10 km. Nors ten ir važiuoja kažkoks viešasis transportas, tačiau akivaizdžiai dauguma atvykstančiųjų buvo su savo autotransportu. Mūsų atveju galbūt bus daugiau važiuojančių VT, nes parduotuvė stovės pačiame mieste.

                                        Vienas kilometras nėra kažkoks žvėriškas atstumas. Man iki artimiausios troleibuso stotelės reikia eiti ~800 metrų. Tai net kasdien vaikštant neatrodydavo labai toli, o jei nueiti kartais - tai vienas juokas. Kaip pvz. galiu pasakyti jog tiems, kurie atvažiuoja Ukmergės g. viešuoju transportu į Akropolį, iki Ermitažo reikia eiti virš kilometro. Ar tai labai toli ?
                                        Dėl traukinio, tai daryti stotelė vistiek nelabai yra prasmės. Esant poreikiui bus galima kažkurį autobusą link oro uosto nukreipti pro IKEA. Juk kai pastatys viaduką virš Žirnių g. ir nuties jungtį iki TVOU, pro ten bus galima pravažiuoti važiuojant į oro uostą.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                          Esant poreikiui bus galima kažkurį autobusą link oro uosto nukreipti pro IKEA. Juk kai pastatys viaduką virš Žirnių g. ir nuties jungtį iki TVOU, pro ten bus galima pravažiuoti važiuojant į oro uostą.
                                          Iš pradžių pakaktų 13 maršruto autobusą pratęsti iki IKEA. Bet anksti kalbėti, kai naujoji parduotuvė pirmuosius pirkėjus pakvies tik po daugiau nei metų.
                                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X