Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
„Memelio miestas“
Collapse
X
-
Senieji pastatai palikti, gerai. Bet ar negeriau būtų atkurti prieškarinę urbanistinę struktūrą, nes dabar atrodo vėl kvadratūra dominuoja, ir pažiūrėjus į pateiktą vaizdą esminio skirtumo nuo dabar stovinčių cechų ir sandėlių nėra-dideli gargarai suprojektuoti.
-
„Po žeme numatoma įrengti ne tik mašinų stovėjimo aikšteles, bet ten organizuoti ir viso kvartalo automobilių eismą.
Leiskite paprognozuoti, atsižvelgiant, hm, į vietovės topografiją, statybų metu kilsinčius nuotykius:
bus štai taip:
http://aqua-snezhok.livejournal.com/1825998.html#cutid1
Paskutinis taisė tad; 2007.03.28, 19:19.
Komentuoti:
-
Man atrodo čia jau per drąstiškai pasakyta.. Matyt, nežinai kiek ir kokių yra formalumų, kad gauti visus statyboms ir ne tik reikalingus leidimus. O jei nebūtų tų formalumų, tai kas dėtųsi mieste.. Visi statytų ką nori, kaip nori ir kur nori. Žodžiu, būtų tikras š****Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąKaip užkniso ta sena plokštelė. 100metų dels, kol "pradės rengti", ir dar 100 kol jau iš tikrųjų ką nors "parengs". O po to valdžiai kažkas nepatiks ir - vėl tas pats per tą patį
.
Komentuoti:
-
Tai reikia iškarto be jokių planavimų statyti iš lempos?Parašė molotov_47 Rodyti pranešimąKaip užkniso ta sena plokštelė. 100metų dels, kol "pradės rengti", ir dar 100 kol jau iš tikrųjų ką nors "parengs". O po to valdžiai kažkas nepatiks ir - vėl tas pats per tą patį
.
Komentuoti:
-
Kaip užkniso ta sena plokštelė. 100metų dels, kol "pradės rengti", ir dar 100 kol jau iš tikrųjų ką nors "parengs". O po to valdžiai kažkas nepatiks ir - vėl tas pats per tą patįbus pradėtas rengti teritorijos detalusis planas.
.
Komentuoti:
-
Šalies valdžia palaimino "Memelio miestą"
Uostamiesčio centre esančias gamybines teritorijas atveriant klaipėdiečiams žengtas dar vienas svarbus žingsnis.
Vakar Vyriausybės Strateginio planavimo komitetas pritarė, kad žemės sklypo, kur veikia AB "Laivitė", paskirtis būtų keičiama iš gamybinės į daugiafunkcinę.
Pasak bendrovės "Memelio miestas" generalinio direktoriaus Dariaus Anužio, kai bus pasirašytas Vyriausybės nutarimas, kuriuo minėta žemė pereis Klaipėdos apskrities jurisdikcijon, "Memelio miestas" kreipsis į apskrities viršininko administraciją prašydamas perduoti planavimo organizatoriaus teises bei pareigas ir bus pradėtas rengti teritorijos detalusis planas.
Ardyti senus teritorijoje esančius pastatus tikimasi pradėti jau netrukus. Kai ką, anot D. Anužio, demontuos ir išsikeldama išsiveš pati "Laivitė".
Visą reikiamą dokumentaciją tikimasi sutvarkyti iki ateinančių metų birželio, tada ir pradėti statybą.
"Vakarų ekspreso" informacija
http://www.ve.lt/?data=2007-03-24&ru...&id=1174668678
Komentuoti:
-
Grįžau.Parašė zilviz Rodyti pranešimą(Eimantai, gryžai savaitgaliui?
)
(dėl cerkvės nuotraukos supratai
)
Komentuoti:
-
Per LALUNĄ pasakė, kad pritarė daugiabučių statybai.
(Eimantai, gryžai savaitgaliui?
)
Komentuoti:
-
STRATEGINIS PLANAVIMAS. Šiandien Vilniuje vyks Vyriausybės Strateginio planavimo komiteto posėdis, kur bus svarstomi klaipėdietiški reikalai – Klaipėdos miesto bendrojo plano pakeitimai dėl giliavandenio uosto statybos ir buvusios „Laivitės“ teritorijos, kurią perėmė bendrovė „Memelio miestas“, teritorijos panaudojimo perspektyvų.
Šiandien galutinai bus nuspręsta, ar uoste leisti statyti daugiabučius namus pagal tokią schemą.
www.klaipeda.daily.lt
Komentuoti:
-
Uostininkai pritarė "Memelio miesto" atsiradimui

Vakar neeiliniame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto plėtojimo tarybos posėdyje iš esmės pritarta tam, kad buvusio AB "Laivitė" sklypo paskirtis butų pakeista iš gamybinės-industrinės į visuomeninę.
Neeilinis posėdis surengtas Vyriausybės Strateginio planavimo komiteto pageidavimu, kad būtų apsvarstytas UAB "Memelio miestas" pasiūlymas keisti uosto sklypo paskirtį.
"Vakarų eksprese" jau rašėme, jog UAB "Memelio miestas" dar pernai iš UAB "Laivitė" ir "Baltlanta" įsigijo nekilnojamąjį į turtą, kuris praktiškai uždengia visą 6,8 ha teritoriją. Todėl ši bendrovė tapo jos nuomotoja.
Pasak UAB "Memelio miestas" direktoriaus Dariaus Anužio, bendrovė turėjo tris variantus, ką daryti šioje teritorijoje. Vienas - imtis krovos verslo. Tačiau tam būtų reikėję didelių investicijų į krantines ir infrastruktūrą. Be to, tai stiprintų vidinę konkurenciją tarp uosto krovos kompanijų, nes naujoji krovos bendrovė turėtų mažinti įkainius ir bandyti pervilioti jų krovinius. Antras - tęsti laivų remontą, kas vėlgi pareikalautų didelių investicijų į krantines.
Trečias variantas, kuri pasirinko "Memelio miestas", imtis šioje teritorijoje naujos veiklos t.y. statyti visuomeninės paskirties kvartalą, atverti teritoriją miestiečiams prie marių, kurioje būtų pramoginė zona. Naujieji sklypo nuomininkai žada apie 3 tūkst. darbo vietų ir kur kas didesnes pajamas Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai nuomojant šį sklypą ne lengvatinėmis sąlygomis. Be to, investicijos būtų ne miesto ar uosto institucijų, o privačios.
Tam, kad šie planai būtų įgyvendinti, reikia, kad sklypo Naujoji uosto g. 3 paskirtis būtų pakeista ir kad jis būtų perduotas Klaipėdos apskrities viršininko administracijai. Uosto įstatymas draudžia uoste imtis ne su juo susijusia veikla.
Uosto plėtojimo taryba iš esmės pritarė sklypo paskirties pakeitimui. Beje, šios teritorijos detaliojo planavimo pakeitimo procedūras spręsti nutarta įpareigoti Klaipėdos miesto savivaldybę. Kad dėl naujo objekto uoste nenukentėtų krovos kompanijos, nutarta pažymėti, kad žiemos uosto akvatorija turi likti prekybinei (krovininei) laivybai.
Uosto plėtojimo tarybos posėdžio sprendimas Strateginio planavimo komitetui turi būti pristatytas iki kovo 6 d. Lemiamas žodis - Vyriausybės.
Dalia BIKAUSKAITĖ
www.ve.lt
Komentuoti:
-
Butent, kelta zadama iskelti prie Danes ziociu. "Memelio miesto" krantine kaip suprantu ketinama pramoginiams laivams atiduot - t.y. jachtoms. Motorines valtys galetu plaukti i pilies uosteli ir joms nemaisytu. Be to tilteli galima daryti ir pakeliama. Siaip ar taip ten zmones vaikstines atsipalaidavimui taip kad palaukti minute kita kol praplauks laivas nematau jokios problemos, net romantika savotiska. Beje net ir skubantiems bus greiciau palaukt nei daryt lanka per artimiausia tilta.
Komentuoti:
-
Keltas bus iškeltas į marias, prie žiočių, tai jam netrukdytų. Bet trukdytų jachtoms ir kitiems laivams.Parašė Reptilias Rodyti pranešimąO kaip tu ta tilteli padarysi, jei per Dane kursuoja keltas?Kaskart keltui praplaukiant pakelsi tilta?Nebent labai islenkta daryt, kad nekliudytu praplaukiantys laivai, bet nemanau kad estetiskai ziuresis...
Komentuoti:
-
O kaip tu ta tilteli padarysi, jei per Dane kursuoja keltas?Kaskart keltui praplaukiant pakelsi tilta?Nebent labai islenkta daryt, kad nekliudytu praplaukiantys laivai, bet nemanau kad estetiskai ziuresis...
Komentuoti:
-
Beveik iki pat uosto vartų įsikūrusi KLASCO.O, beje, kokios uosto įmonės dabar įsikūrusios i dešinę nuo Memelio miesto?
Komentuoti:
-
Menesio naujiena! O del tiltelio tai tu mano mintis perskaitei- butinai turi but.
Komentuoti:
-
O, beje, kokios uosto įmonės dabar įsikūrusios i dešinę nuo Memelio miesto? Jei ten irgi būtų atsisakyta pramonės, tai būtų didžiulis reakreacinis postūmis visam Vitės rajonui ir galima sakyt visas Klaipėdos centras atgautų priėjimą prie vandens. Uostas tuo metu galėtų trauktis į Klaipėdos pietus, kuriuose miegamieji rajonai ir kur nėra reikalo turėti priėjimo prie vandens. Dubline beje, taip pat yra vietų, kuriose prie vandens neprieisi, tačiau tai kur kas mažesnė pakrančių dalis. Visa kita – atvira visuomenei su smėlėtais pliažais, jachtų miesteliais, kuriuose tikrai verda gyvenimas. Nuoširdžiai palinkėsiu to paties ir Klaipėdai!
Komentuoti:
-
Tikiuosi Jūros vartai ir Memelio miestas bus kažkaip vizualiai sujungti į vieną erdvę. Gal koks tiltelis pastatytas prie pat marių, nes kitu atveju tai tebus du atskiri priėjimai prie vandens.
Bet kuriuo atveju
Komentuoti:













Komentuoti: