Parašė Cezaris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Laisvės Alėjos rekonstrukcija
Collapse
X
-
Buvau, bet nemačiau....O Niujorke jas ne specialiai ganė, o tiesiog ūkininkai atvarydavo, nes neturėdavo kur dėti ir taip būdavo nuo seniausių laikų.Parašė disident Rodyti pranešimąPrie Luvro ir šiai dienai gano ožkas, taip sprendžiamas vejos pjovimo klausimas sudėtingose prieti vietose
,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
- Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."
Comment
-
Netyčia net pavyko atrast nuotraukėlę. Bet čia jau off-topicParašė Raelis Rodyti pranešimąBuvau, bet nemačiau....O Niujorke jas ne specialiai ganė, o tiesiog ūkininkai atvarydavo, nes neturėdavo kur dėti ir taip būdavo nuo seniausių laikų.
Comment
-
http://issuu.com/ivileimkute/docs/la...472%2F12326357Parašė haveimooed Rodyti pranešimąiš kurio čia dokumento paimta?
-----------------------
Nereikia jokių net bandymų. KAM to parkingo čia? KAM to eismo? Eismui turim lygiagrečias Kęstučio ir Donelaičio gatves - funkcionalumo nulis būtų. Parkingui vietų irgi yra. Karaliaus Mindaugo prospektas, Akropolio garažas - begalė nemokamų vietų. Jei paeiti sunku krūva mokamų vietų centre. Tai KAM dar ten tų mašinų kišt? Užtenka kaip dabar, kelios valandos per diena aptarnaujančiam transportui ir viskas. Per akis. Kažkas teisingai sakė, žmones į LA pritraukti reikia traukos objektais, o ne galimybe savo bemvą su čiole privežt prie pat čiliako.
Comment
-
Kaip suprantu Kupčinskas buvo suplanavęs LA rekonstrukciją dviem savo kadencijom į priekį? T.y. 6 etapai, kiekvienam etapui mažiausiai metai.
Tikiuosi krabas norės pliusą savo biografijai užsidėti per vieną kadenciją ir nejuokins pasaulio su metų metus trunkančiais remontais.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Na nežinau ar verta spaminti, kol yra nors kokia kosntruktyvaus sprendimo galimybė. Geriau pradžiai būtų išsiaiškinti kokie visgi iš tikro yra planai, naujos administracijos pozicija ir tada priklausomai nuo situacijos rinktis veiksmus.Parašė dsanto Rodyti pranešimąAš manau, kad reikia kiekvienam nepatenkintam parašyti Matijošaičiui, kas čia per nesąmonė su tais automobiliais alėjoje.
Comment
-
Pozicija gali būti pvz „automobilių stovėjimo vietų Laisvės alėjoje nedarysime“. Viešasis čia ne prie ko, nepastatys aikštelės ženklo arba pastatys ženklą, kad negalima statyti ir tas grindinio žymėjimas tampa niekiniu, ar ne taip?Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKokia gali buti pozicija, kai viesasis laimetas?
Keist nebegali nieko, isskyrus leist kazko "nepridaryt" 
Comment
-
Kai projektas nesąmoningas, galima detales pakoreguot.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąKokia gali buti pozicija, kai viesasis laimetas?
Keist nebegali nieko, isskyrus leist kazko "nepridaryt" 
Comment
-
Ir tai yra sveikintina. Ne tik todėl, kad mažiau triukšmo ar šimtą kart saugiau žingsniuot alėja, kur neskraido britvos, bet ir tai, kad barai ir motociklai Lietuvoje yra nesuderinami - motociklo vairuotojams leistina alkoholio norma -0.0 promilių. O tokie nereikalingi nei barams nei klubams. Tai vadovaujantis sveiku protu motociklai yra mažiausiai galintys prisidėti peie Laisvės al, gyvasties. Tegul jie ir toliau renkasi prie McDonaldo. Realiai ko reiktų Laisvės al. tai elementariai didesnio žmonių srauto vakarais, kuris gali atsirast tik augant vietinių gyventojų pajamoms, ar augant turistų srautui.Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIr britvistai ir choperistai ir paprasaciausi motorolistai atgaivintu. Dabar išskyrus Rotuses aikstes prieigas nera kur rinktis, nueit išgert, atsipust
O leidimas parkuoti automobilius tikrai nepritrauks krūvos barų lankytojų.
Comment





Comment