Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Laisvės Alėjos rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ginčytis čia galima iki apsivėmimo. Mano nuomonė: kol nebus NORMALAUS parkingo LA prieigose ar po ja nieko gero nesulauksi. Atvažiuoji dabar į banką ar šiaip pasitrint ir ieškok, suk ratus kur pastatyti ratus savo. Išspręstu problema su parkavimu atsirastų ir srautai žmonių ir verslas rimčiau žiūrėtų i LA.

    Comment


      Parašė vist Rodyti pranešimą
      Ginčytis čia galima iki apsivėmimo. Mano nuomonė: kol nebus NORMALAUS parkingo LA prieigose ar po ja nieko gero nesulauksi. Atvažiuoji dabar į banką ar šiaip pasitrint ir ieškok, suk ratus kur pastatyti ratus savo. Išspręstu problema su parkavimu atsirastų ir srautai žmonių ir verslas rimčiau žiūrėtų i LA.
      Pritariu, privažiavimas prie LA sudėtingas. Ratuotųjų tik daugės, tad ši problema bus vis aktualesnė. Šiuo metu automobilius be didelio vargo galima palikti Karaliaus Mindaugo pr. ir paeiti apie 5 min. iki LA, bet skubančiam arba pasipūtusiam tinginiui toks sprendimas netenkina. Galima priparkuot Gedimino, Mickevičiaus gatvėse, bet ten mažai vietų... Geriausia iki LA keliauti viešuoju transportu. O vėliau turėtų atsirasti Vienybės aikštėje požeminis parkingas, bet neaišku kada tai įvyks... Kol kas su LA parkavimu viskas aišku - moki pinigus ir parkuoji tame mažame plotelyje palei gatves, arba parkuoji Karaliaus Mindaugo pr. ir pasivaikštai
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Problema ne parkavime ir privažiavimo sudėtingume (Vilniaus senamiestyje taip pat sunku pasistatyti automobilį), o tame, kad LA nėra estetiškai patraukli. Trūksta elementarios "higienos" Nutriušęs grindinys, išvartyti gazonų bortai, nušiurę pastatų fasadai. Tik nesenai sutvarkytas apšvietimas, kelioliką metų LA buvo šiurpiai tamsi. Natūralu, kad žmonės renkasi patrauklesnes vietas.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
          Problema ne parkavime ir privažiavimo sudėtingume (Vilniaus senamiestyje taip pat sunku pasistatyti automobilį), o tame, kad LA nėra estetiškai patraukli. Trūksta elementarios "higienos" Nutriušęs grindinys, išvartyti gazonų bortai, nušiurę pastatų fasadai. Tik nesenai sutvarkytas apšvietimas, kelioliką metų LA buvo šiurpiai tamsi. Natūralu, kad žmonės renkasi patrauklesnes vietas.
          Gerai, kad higieną kabutėse parašei, nes kalbėt apie higieną lauke net neverta. Gaila, bet čia ne koks Pietų kurortas, kad grindinį plautų šampūnais

          Dėl antrosios komentaro dalies sutinku - estetinis vaizdas svarbu, jau seniai nebegyvename to laikotarpio, kai nebuvo kur praleisti laisvalaikį. Kad ir kokie sentimentai mus stabdytų, bet "Akropolis" estetiškesnis, nors per daug komercinis. LA galima ramiai atsipalaidavus pasivaikščiot - mažesnis šurmulys. Bet "Akropolyje" yra apsauga, stebėjimo kameros - gali jaustis saugiau, o blogu oru dar ir komfortas - stogas virš galvos. Nors mane erzina "Akropolyje" lankstantys ir spygaujantys paaugliai.

          "Akropolis" daugiausiai orientuotas į jaunus ir vidutinio amžiaus lankytojus, na ir žinoma, pirmiausia - į komercinės veiklos vystymą.
          O LA kol kas nėra suformuota vizija, misija... Čia yra ir bus žmonių, bet tik dėl to, kad čia yra centras: biblioteka, universitetai, valstybinės įstaigos... Kol kas specialiai į LA atvykęs žmogus nežino, ką čia veikti. Dabartinė situacija puikiai atspindi, kad LA nėra suformuotas strateginis vystymas, viskas palikta laisvos rinkos valiai, na ir likimui
          Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.12, 10:00.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė amiko Rodyti pranešimą
            Gerai, kad higieną kabutėse parašei, nes kalbėt apie higieną lauke net neverta. Gaila, bet čia ne koks Pietų kurortas, kad grindinį plautų šampūnais
            Nereikia taip tiesiogiai suprasti žodžio "higiena" Turiu omeny, kad trūksta elementarios kasdieninės priežiūros. Sulūžo suoliuko lenta - tą pačią ar kitą dieną ji turi būti pakeista. Išvirto bortas - atėjo darbininkas ir pastatė į vietą. Suskilo grindinio plytelė - ji pakeičiama nauja.
            Bet to nėra, nes tokios komunalinės funkcijos atiduotos privačiam sektoriui, t.y. kiekvienam lentgaliui pirkti reikalingas viešųjų pirkimų konkursas.

            O LA kol kas nėra suformuota vizija, misija... Čia yra ir bus žmonių, bet tik dėl to, kad čia yra centras: biblioteka, universitetai, valstybinės įstaigos... Kol kas specialiai į LA atvykęs žmogus nežino, ką čia veikti. Dabartinė situacija puikiai atspindi, kad LA nėra suformuotas strateginis vystymas, viskas palikta laisvos rinkos valiai, na ir likimui
            Va to ir nereikia. Gaištamas laikas strateginėms vizijoms ir misijoms formuoti. Ar eidamas Eliziejaus laukais labai įtemptai galvoji, kokia gi jos misija? Bent jau aš tai ne. Nereikia sprausti gatvės "formato" į kažkokius rėmus. Teoriškai suformuota vizija gali visai neveikti praktikoje. Tai yra tiesiog centrinė miesto gatvė. Taškas. Savivaldybės pareiga yra užtikrinti jos priežiūrą ir estetinį vaizdą. Visa kita vyks savaime. Bus poreikis batų parduotuvėms - atsidarys batų parduotuvės. Bus poreikis kavinėms - bus kavinių. Reiks klubų - bus ir jų.
            Tokie procesai nevyksta labai greitai. Nereikia tikėtis, kad padėtis pasitaisys staiga, per daug metų prarasta.
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė amiko Rodyti pranešimą
              Pritariu, privažiavimas prie LA sudėtingas. Ratuotųjų tik daugės, tad ši problema bus vis aktualesnė. Šiuo metu automobilius be didelio vargo galima palikti Karaliaus Mindaugo pr. ir paeiti apie 5 min. iki LA, bet skubančiam arba pasipūtusiam tinginiui toks sprendimas netenkina. Galima priparkuot Gedimino, Mickevičiaus gatvėse, bet ten mažai vietų... Geriausia iki LA keliauti viešuoju transportu. O vėliau turėtų atsirasti Vienybės aikštėje požeminis parkingas, bet neaišku kada tai įvyks... Kol kas su LA parkavimu viskas aišku - moki pinigus ir parkuoji tame mažame plotelyje palei gatves, arba parkuoji Karaliaus Mindaugo pr. ir pasivaikštai
              O as manau kad zmones yra tinginiai ir ispindeje... Kodel nekropolius daro su parkingu? Juk galetu zmones irgi palikti auto uz keliu kvartalu ir ateit...

              Comment


                Parašė vist Rodyti pranešimą
                O as manau kad zmones yra tinginiai ir ispindeje... Kodel nekropolius daro su parkingu? Juk galetu zmones irgi palikti auto uz keliu kvartalu ir ateit...
                Teisybė, bet kadangi jau įpratimom tai reikia ir taikytis
                Kairiarankių klubas - Left.lt

                Comment


                  Tai va, padarytų požemines aikšteles Laisvės al, bet jos vis tiek tuščios stovėtų, nes žmonės taigi tinginiai, jiems iki durų atvešk ir dar duris atidaryk...
                  ,, - Il parait que monsieur est decidement pour les suivantes.
                  - Que voulez-vous, madame? Elles sont plus fraiches."

                  Comment


                    Idėja prigrūsti centrą automobilių stovėjimo aikštelėmis mano manymu yra klaidinga. Daug naudingiau būtų stengtis padaryti viešąjį transportą patrauklesnį ir patogesnį. Taip pat visą centrą padaryti jaukesnį pėstiesiems ir dviračiams. Geriau imkime pavyzdį iš tvarkingų vakarų europos miestų kur centre labai ribojamas automobilių eismas ir tuo labiau statymas, o ne žiūrėkime į tokius pavyzdžius kaip LA kur 50% miesto sudaro kelių infrastruktūra...

                    Comment


                      Parašė Alchemic Rodyti pranešimą
                      Idėja prigrūsti centrą automobilių stovėjimo aikštelėmis mano manymu yra klaidinga. Daug naudingiau būtų stengtis padaryti viešąjį transportą patrauklesnį ir patogesnį. Taip pat visą centrą padaryti jaukesnį pėstiesiems ir dviračiams. Geriau imkime pavyzdį iš tvarkingų vakarų europos miestų kur centre labai ribojamas automobilių eismas ir tuo labiau statymas, o ne žiūrėkime į tokius pavyzdžius kaip LA kur 50% miesto sudaro kelių infrastruktūra...
                      Mes dar nepriaugom prie Vakarų Europos standartų. Jau kartojuosi, bet pas mus meilė automobiliui dažnai didesnė už bet ką. Ir įsivyravęs individualizmas dažnai trukdo plėtoti ne tik viešąjį transportą, bet ir bet kokį viešąjį veikimą. Prisipirko visokių lūženų ir džiaugiasi jomis. Apskritai, nėra blogiau, kai iš ubago stojasi ponas, visomis prasmėmis.

                      Comment


                        /\ Man, kaip nekauniečiui, patraukliai atrodytų tokia idėja:
                        Gana didelė autoparkavimo aikštelė šalia Prisikėlimo bažnyčios (tik ten dar nemažą plotą išasfaltuoti reikia). Vairuotojai, ten palikę savo 'ratus', leidžiasi funikulieriumi žemyn ir 3-4 min. kelio pėsčiomis iki Laisvės alėjos. Ypač 'išdegtų', jeigu aikštelė prie bažnyčios būtų nemokama arba saugoma ir mokama, tačiau mažiausiai dvigubai pigesnė negu LA prieigose.
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          Jei aikštelė tik išasfaltuota, tada negerai. Turėtų būti kaip Vokietijoje, kur aikštelės išklotos trinkelėm, apsodintos krūmais. Pvz., prie Aldi:

                          Kaunas yra Kaunas

                          Comment


                            Parašė vist Rodyti pranešimą
                            O as manau kad zmones yra tinginiai ir ispindeje... Kodel nekropolius daro su parkingu? Juk galetu zmones irgi palikti auto uz keliu kvartalu ir ateit...
                            Nekropolius stato privatus kapitalas. Dabar automobilius turi apie trečdalis gyventojų, tad daug kas apsiprekinti keliauja automobiliu. Privatus kapitalas, investuodamas į prekybos centro statybą, suinteresuotas, kad jų prekybos centre žmonės lankytųsi. Taigi geras ir patogus parkingas - viena iš papildomų priemonių pritraukti klientus. Paprasta, logiška, aišku.
                            Parašė Alchemic Rodyti pranešimą
                            Idėja prigrūsti centrą automobilių stovėjimo aikštelėmis mano manymu yra klaidinga. Daug naudingiau būtų stengtis padaryti viešąjį transportą patrauklesnį ir patogesnį. Taip pat visą centrą padaryti jaukesnį pėstiesiems ir dviračiams. Geriau imkime pavyzdį iš tvarkingų vakarų europos miestų kur centre labai ribojamas automobilių eismas ir tuo labiau statymas, o ne žiūrėkime į tokius pavyzdžius kaip LA kur 50% miesto sudaro kelių infrastruktūra...
                            Esama situacija puikiai įrodo, kad klysti. Viešasis transportas Kaune išvystytas pakankamai neblogai, daug maršrutų važiuoja iki centro, tvarkaraščiai daugumai keleivių gana patogūs. Dviračių takas iki centro taip pat yra, Laisvės alėjoje yra ir dviračių stovai. Tai kodėl tuomet žmonės vis tiek tuo naudojasi vangiai? Ne dėl dviračių suprantame - Lietuvoj tai patogu ne visus metus, bet dėl viešojo transporto nesinaudojimo, tai yra kelios nuomonės: žmonės skundžiasi, kad jis per brangus arba nevažiuoja dažnai (suprask, troleibusas turi atvažiuoti pasiimti tavęs asmeniškai); kiti gi tingi (nes jau pripratę prie komforto) paeiti nuo namų iki stotelės ir nuo jos iki darbo. Nori nenori, kad mūsų visuomenė nėra socialiai vienasluoksnė. Net jei ir bus daug besinaudojančių VT, bus daug ir besinaudojančių nuosavu transportu. Jei norime, kad LA kurtųsi aukštesnio lygio restoranai, viešbučiai, kurtųsi kiti verslo centrai ir visokie kitokie traukos centrai, tai mums reikėtų ne vienapusiškai vaidinti ekologišką miestą, bet tai daryti protingai ir tik ten, kur tai reikalingiausia. Tuo tarpu norėdami padidinti LA, o kartu ir viso miesto centro, pranašumą, požeminės automobilių stovėjimo aikštelės LA prieiguse - neatsiejamas dalykas miestui, siekiančiam pritraukti verslą į centrą. Nesupratau, ką tu čia sukalbėjai apie LA, bet LA - tai mūsų neformaliai sugalvotas Laisvės alėjos trumpinys, o ne Los Andželo, jei taip pamanei.
                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Man, kaip nekauniečiui, patraukliai atrodytų tokia idėja:
                            Gana didelė autoparkavimo aikštelė šalia Prisikėlimo bažnyčios (tik ten dar nemažą plotą išasfaltuoti reikia). Vairuotojai, ten palikę savo 'ratus', leidžiasi funikulieriumi žemyn ir 3-4 min. kelio pėsčiomis iki Laisvės alėjos. Ypač 'išdegtų', jeigu aikštelė prie bažnyčios būtų nemokama arba saugoma ir mokama, tačiau mažiausiai dvigubai pigesnė negu LA prieigose.
                            Dėkui už idėją, pasinaudojęs proga, pasiūlysiu ją. Pirmiausia reikėtų išsiaiškinti, kas yra žemės savininkas.
                            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.11.22, 13:38.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Puikus urbanizuotos teritorijos sutvarkymo pavyzdys. Kažką panašaus būtų malonu išvysti ir Lietuvoje, gal net Laisvės alėjoje.

                              http://www.contemporist.com/2008/11/...cts/#more-3248

                              Comment


                                Parašė gytisl Rodyti pranešimą
                                Puikus urbanizuotos teritorijos sutvarkymo pavyzdys. Kažką panašaus būtų malonu išvysti ir Lietuvoje, gal net Laisvės alėjoje.

                                http://www.contemporist.com/2008/11/...cts/#more-3248
                                Zmoniu srautui ta teritorija nepritaikyta,tai tik idomus biuru komplekso kiemas.

                                Comment


                                  Pabrangusi elektra klupdo Laisvės alėjos kavinukių šeimininkus

                                  Visas mokesčių ir kitokias permainas atlaikęs desertinis baras Laisvės alėjos centre pirmą kartą ilgam - net porai mėnesių užrakino savo duris. Personalas paleistas nemokamų atostogų, nes baro savininkė teigia nepakelianti finansinės naštos, kuri dar labiau padidėjo, kai nuo vasario pakilo elektros kainos.
                                  Uždaryta ir "Konrado kavinė", besiglaudusi viename iš Laisvės alėjos kiemų. Skelbimai apie nuomojamas ar parduodamas komercines patalpas Laisvės alėjoje kabo ant daugelio vitrinų.
                                  Net "nuo Smetonos laikų" buvęs garsus "Metropolis", atkūrus Lietuvos Nepriklausomybę keitęs savo profilį (tai kavinė, tai picerija, tai jaunimo klubas ar šventinių prekybos mugių bazė), atrodo, tarsi jau "išleidęs paskutinį kvapą".
                                  "Sunkiausia pasakyti savam darbuotojui, kad nebegali jo išlaikyti ir privalai atleisti iš darbo", - nelinksmai apie pačias sunkiausias smulkųjį verslą užgriuvusias problemas pasakojo tik pernai į Laisvės alėją sugrįžusio legendinio "Pieno baro" direktorė Danutė Černiuvienė.


                                  "Poetas Kęstutis Navakas, kada mes barą atidarėme, kai iš jo patalpų pasitraukė nuomininkas - bankas, džiaugėsi, kad tai - "unikalus pavyzdys, kaip bandelės įveikė tvirtą valiutą". Džiaugėmės ir mes, bet dabar mums jokio džiaugsmo nėra. Už elektrą verslas moka bene pagal penkis tarifus. Dieną ji brangiausia - 60 centų už kilovatvalandę.
                                  "Būtent dieną daugiausiai verdame, kepame (ir bandeles, ir kepsnius), indus plauname, kavą malame naudodami elektrą. Mūsų lankytojai juk nori šviežiai pagamintų valgių. Patalpas šildome taip pat elektra. Klientams vilioti ir šviesią dieną apšvietimo neišjungiame, kad per langus matytųsi. Bet kai sumažėjo lankytojų (ir toliau jų vis mažėja, nes žmonės neturi pinigų kasdien maitintis bare ar kavinėje), o išlaidos padidėjo, išsilaikyti neįmanoma nevarant darbuotojų į gatvę", - sako bendrovės vadovė.
                                  Kauno miesto mero Andriaus Kupčinsko vieši raginimai kauniečiams bendromis pastangomis atgaivinti Laisvės alėją - pagrindinę miesto arteriją, - verslininkų nuomone, yra tušti populistiniai šūkiai. Turėdamas kavinukę kur nors Savanorių prospekte, verslininkas produktus, kurių centralizuotai niekas nepristato, gali atsivežti savuoju transportu be papildomų išlaidų. Laisvės alėjoje verslą aptarnaujančiam transportui privalu išpirkti leidimus: lengvajam automobiliui kas mėnesį tai kainuoja 200, sunkvežimiui - 500 litų. Valstybė ką tik dar papildomai apmokestino transportą.
                                  Laisvės alėjos užeigų klientai irgi neturi galimybių nemokamai (išskyrus vakarus ir savaitgalius) pastatyti savų mašinų jos prieigose. Tai - dar viena lemtinga ir nenaudinga aplinkybė kažkada buvusiai labiausiai tinkama komercijai Kauno gatvei.
                                  čia jau ir rekonstrukcija nebepadės tokiu atveju

                                  Comment


                                    o iš kur cituojamas tekstas, daktare?

                                    Tarp kitko, Vilniaus gediminkės verslininkai jau irgi skundėsi, kai uždraudė automobiliams sustoti prie parduotuvių. Mol, stipriai klientų sumažėjo. Delfonijus rašė neperseniausiai...
                                    Paskutinis taisė jRamke; 2010.02.18, 18:29.

                                    Comment


                                      klientų pirmiausiai sumažėjo, dėl to kad krito žmonių pajamos. Dabar dažnas galvoja, kaip išleisti vieną ar kitą litą. Ir kai žmonės turi mažiau pinigų mažiau ir perka. O laisvalaikį praleidžia gamtoje, o ne kokiame "Akropolyje" ar tuo labiau LA. O ten dėl to stovėjimo mašinų vietų, kažkokia nesamonė ten didžioji dalis mašinų yra ne klientai kavinių, o žmonių kurie ten dirba, mokosi, arba atvažiuoja susitvarkyti dokumentus. Ir tokie žmonės laisvės alėjos tikrai neatgaivina, nes ten išleidžia minimalias pinigų sumas.

                                      Comment


                                        Parašė jRamke Rodyti pranešimą
                                        o iš kur cituojamas tekstas, daktare?

                                        Tarp kitko, Vilniaus gediminkės verslininkai jau irgi skundėsi, kai uždraudė automobiliams sustoti prie parduotuvių. Mol, stipriai klientų sumažėjo. Delfonijus rašė neperseniausiai...
                                        O tu daugiau delfi kliediesių skaityk Draudimas statyti šalia automobilius neturėtų turėti didelės įtakos klientų sumažėjimui. Kaip ir kempas rašė, tam daugiausia įtakos turi žmonių perkamosios galios sumažėjimas. Padaugės pas žmones pinigų ir jie daugiau eis į tas parduotuves.

                                        Ir šiaip čia jau gaunas nukrypimas nuo temos.
                                        You might surprise yourself.

                                        Miestai.net FB

                                        Comment


                                          delfi straipsnis

                                          Comment

                                          Working...
                                          X