Dėl Rimi nežinau, bet ir Vilniuje užsidarinėja kai kurios nesenai atidarytos, pvz prie Riešės, Molėtų pl. 49 (kas keista, nes aplinkuj kyla "kotedžiukai", statosi "naujasis Vilnius")
Ten prašovė su lokacija, labai nepatogus įvažiavimas/išvažiavimas, + šalia jau buvo Norfa. Galiausiai padirbo kelis metus ir perkėlė parduotuvę vienu kilometru į UNA prekybos parką, o tas pastatas jau kelinti metai stovi tuščias su užrašu "nuomojama"
Įdomu tai, kad vizualizacijose, pateiktose ant statybvietę juosiančios tvoros, pastatas atrodo visai kitaip negu kad pavaizduota citify.eu puslapy.
Be to, pamačiau fotkėse Urban Hub kitoj pusėj autostrados ir prisiminiau - ar kas nors kalba kažką apie pėsčiųjų viaduką? Nes tas Urban Hub lyg ant delno, bet Dainavos gyventojai paprastai iki jo nueiti negali.
Buvo kažkiek kalbų ir pasiderinimo, bet neatsiranda pagrindinio stumėjo, kuris (finansiškai) tikrai norėtų padaryt. Miestas kaip ir ok, leistume savo teritorijoj statyti, bet ne mums reikia (skaityti - nefinansuosim), Keliai - tuo labiau, Urban HUB žaidžia, kad čia gal LEZui ir abejoms savivaldybėms realiai labiau reiktų, negu jiems. Rajonas retai kažkaip į tokią prasmingesnę infrasturktūrą investuoja, apskritai. Tai jeigu SBA (vystyojai Urban HUB) neužsinorės labai ir dar neįtikintų kokio rajono, kad čia infrastruktūros mokestį panaudot (pvz., su sekančių etapais), tai nieko ir nebus greitu metu. Deja. Būtų prasminga jungtis pėsčiųjų, dviračių jungtis ne tik Urban HUb (jiems labiausiai), bet ir visai tai pusei, ypač LEZ - Dainava.
Be to, pamačiau fotkėse Urban Hub kitoj pusėj autostrados ir prisiminiau - ar kas nors kalba kažką apie pėsčiųjų viaduką? Nes tas Urban Hub lyg ant delno, bet Dainavos gyventojai paprastai iki jo nueiti negali.
Spėju tiesiog turėtų ateiti sava eilė, Urban Hub vis dar statomas. A1 ir taip vyksta nemažai projektų (Eigulių sankryža kuri atvers galimybę patogiai su dviračiu pasiekt Kleboniškio mišką ir greitu metu prasidėsiantis A1 tilto per Nerį kapitalinis remontas kur šiuo metu likę seni turėklai ir apšvietimas).
Buvo kažkiek kalbų ir pasiderinimo, bet neatsiranda pagrindinio stumėjo, kuris (finansiškai) tikrai norėtų padaryt. Miestas kaip ir ok, leistume savo teritorijoj statyti, bet ne mums reikia (skaityti - nefinansuosim), Keliai - tuo labiau, Urban HUB žaidžia, kad čia gal LEZui ir abejoms savivaldybėms realiai labiau reiktų, negu jiems. Rajonas retai kažkaip į tokią prasmingesnę infrasturktūrą investuoja, apskritai. Tai jeigu SBA (vystyojai Urban HUB) neužsinorės labai ir dar neįtikintų kokio rajono, kad čia infrastruktūros mokestį panaudot (pvz., su sekančių etapais), tai nieko ir nebus greitu metu. Deja. Būtų prasminga jungtis pėsčiųjų, dviračių jungtis ne tik Urban HUb (jiems labiausiai), bet ir visai tai pusei, ypač LEZ - Dainava.
Spėju Via Lietuva turėtų apsiimti, ne savivaldybės ar LEZ. Tik tokiu atveju reiks nemažai laiko palaukti, anksčiausiai 2028 m., gal net realistiškiau kokie 2030+ m. kai bus vykdoma A1/A6 sankryžos rekonstrukcija ir pačio A1 kelio platinimas iki Davalgonių miško ribos.
Comment