Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Projektai Kaune...

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimą
    Ant viešbučio esančio šalia autobusų stoties jau yra pavadinimas užkeltas "Ibis hotel".

    http://www.ibishotel.com/gb/hotel-86...12/index.shtml
    Manau, tautosakoje greitai bus patobulintas tas pavadinimas
    Show must go von!

    Comment


      Kur nuseda surenkami pinigai? Ar Kauno biudzete, ar pas aiksteliu imone? Jei antras variantas tai neabejotinai kysiu pagalba issireikalavo aiksteles pratesimo, nes miestui jokios naudos, kad sumazes zmoniu centre.

      Comment


        Comment


          Aš už pakėlimą. Metas pratintis bet kur automobilių nestatyti.

          Comment


            Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
            Aš už pakėlimą. Metas pratintis bet kur automobilių nestatyti.
            O, taip. Metas vaikščioti pėsčiomis.

            Comment


              Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
              Aš už pakėlimą. Metas pratintis bet kur automobilių nestatyti.
              Tegul apmokęstina, bet ir dviračių takų infrastruktūrą atitinkamą vysto. Kolkas tik atsimušimas į sieną, kai patoviai pinigų trūksta.

              Comment


                Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                Tegul apmokęstina, bet ir dviračių takų infrastruktūrą atitinkamą vysto. Kolkas tik atsimušimas į sieną, kai patoviai pinigų trūksta.
                Naujų aikštelių įrengimas centre būtų geresnis sprendimas. O kas dėl takų, tai šiais metais ganėtinai nemažai projektų numatyta. Būtų įdomu, palyginti praėjusių ir šių metų statistiką, kuri rodytų pinigų sumas skirtas dviračių takams.
                Parašė LC. Rodyti pranešimą
                O, taip. Metas vaikščioti pėsčiomis.
                Taip, keletui pižonų reiks pratintis kiekvieną dieną vaikščioti keliasdešimt metrų daugiau. Bet tai jiems tik į naudą.

                Comment


                  Dviračių takai skirti pramogai nelygu dviračių takai susisiekimui. Jei jau nori išguit auto iš centro, tegul alternatyvom rūpinasi. Bet kadangi to niekada nebus..

                  Comment


                    Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                    Dviračių takai skirti pramogai nelygu dviračių takai susisiekimui. Jei jau nori išguit auto iš centro, tegul alternatyvom rūpinasi. Bet kadangi to niekada nebus..
                    Na, tai kuris variantas yra realesnis: žmonės persės ant dviračių ar, kad statys savo automobilius truputį tolėliau?
                    Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.02.15, 00:39.

                    Comment


                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                      Na, tai kuris variantas yra realesnis: žmonės persės ant dviračių ar, kad statys savo automobilius truputį tolėliau?
                      Su būsimom benzo kainom, tai pirmas variantas

                      Comment


                        Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                        Dviračių takai skirti pramogai nelygu dviračių takai susisiekimui. Jei jau nori išguit auto iš centro, tegul alternatyvom rūpinasi. Bet kadangi to niekada nebus..
                        Kiek pamenu KET, dviratis yra alternatyva ir be dviračių takų. Ir kiek teko važinėtis dviračiu mieste(tiesa, Vilniuje), tai problemų niekad kažkaip nekildavo. Čia panašiau į nenorą, o ne į galimybių trūkumą.

                        Comment


                          Parašė Mjso Rodyti pranešimą
                          Su būsimom benzo kainom, tai pirmas variantas
                          Kai benzino kainos kels problemas, tuomet atsiras alternatyvus kuras, o "blogiausiu" atveju žmonės pradės naudotis VT.
                          Parašė a'Damned Rodyti pranešimą
                          Kiek pamenu KET, dviratis yra alternatyva ir be dviračių takų. Ir kiek teko važinėtis dviračiu mieste(tiesa, Vilniuje), tai problemų niekad kažkaip nekildavo. Čia panašiau į nenorą, o ne į galimybių trūkumą.
                          Žmonės niekada naujovių nemėgsta. Paprasčiausiai Lietuvoje nėra tradicijos miestuose dviračius naudoti kaip susisiekimo priemonės.

                          Comment


                            Jo, tikrai, sėsim su kostiumais ant dviračių Na aš principe prieš betkokių mokesčių didinimą, tačiau šis neturėtų labai sujaukt žmonėm gyvenimo, litas ten ar ten, koks skirtumas.

                            Comment


                              Parašė a'Damned Rodyti pranešimą
                              Kiek pamenu KET, dviratis yra alternatyva ir be dviračių takų. Ir kiek teko važinėtis dviračiu mieste(tiesa, Vilniuje), tai problemų niekad kažkaip nekildavo. Čia panašiau į nenorą, o ne į galimybių trūkumą.
                              Pritariu, pusmetį keliavau dviračiu į darbą Kaune ( 15 km ). Ir tegaliu pasakyt, kad dviračių takų šitam reikalui visai nereikia (Anglijoj pvz. taip pat nėra takų, ir visi patenkinti važiuoja gatvėmis) Netgi vairuotojų kultūra Kaune visai nesikandžioja, kaip bandoma pateikti kartais.
                              Tad visi išvedžiojimai, kad nevažiuoju dviračiu nes: nėra takų, darbe nėra dušo, yra dušas - bet antram aukšte ir t.t., tėra išvedžiojimai žmonių kurie nevažiuotų ir idealiausiomis salygomis dėl savo mentaliteto.

                              Comment


                                Parašė Aiwa Rodyti pranešimą
                                Jo, tikrai, sėsim su kostiumais ant dviračių Na aš principe prieš betkokių mokesčių didinimą, tačiau šis neturėtų labai sujaukt žmonėm gyvenimo, litas ten ar ten, koks skirtumas.
                                O ką, Danijoje sėda ir vilkėdami kostiumais - ten tai įprasta, tad kodėl Lietuvoje to reikėtų bijoti ar vengti? Kompleksai, bandos jausmas, baimė būti nužiūrėtu? Veikiausiai baimė išsitepti ir tai suprantama, nes oficiali darbo apranga turi būti tvarkinga, bet juk vėsesniu oru galima vilkėti striukę arba tiesiog persirengti darbo tualete - Danijoje tai irgi įprasta.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė nierka2c Rodyti pranešimą
                                  Pritariu, pusmetį keliavau dviračiu į darbą Kaune ( 15 km ). Ir tegaliu pasakyt, kad dviračių takų šitam reikalui visai nereikia (Anglijoj pvz. taip pat nėra takų, ir visi patenkinti važiuoja gatvėmis) Netgi vairuotojų kultūra Kaune visai nesikandžioja, kaip bandoma pateikti kartais.
                                  Tad visi išvedžiojimai, kad nevažiuoju dviračiu nes: nėra takų, darbe nėra dušo, yra dušas - bet antram aukšte ir t.t., tėra išvedžiojimai žmonių kurie nevažiuotų ir idealiausiomis salygomis dėl savo mentaliteto.
                                  O man Kaune nepatinka važinėti gatvėmis, nes šalikelės nelygios, tad reikia lenkti duobes ir važiuoti toliau nei 1 m nuo kelkraščio bei trukdyti automobilių eismui - vairuotojai signalizuoja, nors apie ketinimą apvažiuoti kliūtį įspėju rankos iškėlimu, laikausi saugaus atstumo (ko nepasakyčiau apie automobilių vairuotojus). Be to, labai nepatogu kirsti šviesoforu reguliuojamas sankryžas kai norima sukti į kairę - reikia naudotis perėjomis. Dviračių takai sukuria saugesnę aplinką, jais važiuojant, nuvykstama greičiau, komfortiškiau. Bet jei saugomasi, kol kas galima išgyventi ir be takų, bet jau minėjau, su kokiais trūkumais susiduriama.
                                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                  Comment


                                    Atkreipkit dėmesį, kad nuo šiol ši tema vadinas "Projektai Kaune". Stenkimės kalbėti į temą.

                                    Comment


                                      Atliekų rūšiavimo centrų statyba kainuos 133 mln. litų

                                      2012-02-17, 10:00
                                      BNS / Kaunodiena

                                      Kovo mėnesį bus pradėta dairytis, kam patikėti 133 mln. litų vertės dviejų atliekų rūšiavimo centrų Kaune ir Kėdainių rajone statybos užsakymą.

                                      Europos Sąjungos lėšomis remiamą projektą vykdanti viešosios įmonės „Kauno regiono atliekų tvarkymo centras“ (Kauno RATC) netrukus skelbs elektroninį tarptautinį viešojo pirkimo konkursą, kuriame paaiškės statybos rangovas, penktadienį rašo „Verslo
                                      žinios“.

                                      Į pastatytus atliekų rūšiavimo centrus bus vežamos buitinės atliekos, iki šiol nerūšiuotos atliekos iškart patenka į sąvartynus.

                                      Bendrovės „Fortum Heat Lietuva“ generalinis direktorius Vitalijus Žūta sako, kad šiuose centruose tinkamai apdorotos bioskaidžios atliekos patenkintų jų numatomos statyti kogeneracinės elektrinės poreikį.

                                      Anot Kauno RATC direktoriaus Kęstučio Balčiūno, dviejų centrų statybas numatoma pradėti kitų metų pavasarį. Iš gyventojų surenkamų buitinių atliekų rūšiavimo įmonės bus statomos Kaune, Palemono rajone, ir Kėdainių rajone, Zabieliškyje. Šiuo metu vykdomas paskutinis poveikio aplinkai vertinimo procedūros etapas, rengiami detalieji planai.

                                      Comment


                                        Hm. Kažkas nepabaigto?

                                        Spune-mi dacă-i între noi iubire

                                        Comment


                                          /\ Ką turi omeny? Jei dėl šilainių, tai taip - tai ne iki galo pastatytas rajonas.
                                          Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.02.17, 20:20.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X