Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno LEZ

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • fotopilotas.lt
    replied
    kad nesumeluot - reiktų dokumentų paprašyt. manau, prieš tris kokius. vėliau patikslinsiu.

    Komentuoti:


  • GediminasJa
    replied
    /\
    primink pries kiek tai metu buvo? gal tada itikinamiau viskas skambes...?

    Komentuoti:


  • fotopilotas.lt
    replied
    parašiau teisingai.
    Mano senelis tiek pat gavo už žemę prie Aleksoto aerodromo. Ir tai dar, akcijomis

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė fotopilotas.lt Rodyti pranešimą
    nu tikrai ne 24 lt/a
    Gal 240 Lt?

    Komentuoti:


  • fotopilotas.lt
    replied
    nu tikrai ne 24 lt/a

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė fotopilotas.lt Rodyti pranešimą
    vėl aplink žemes turintys senoliai neramiai miegos. Turi vieno draugo uošvis žemės šalia LEZ'o. Eilę metų kovoja su valdininkais, kurie bando "nupirkti" žemę už centus.
    Už centus? O kiek ten ta žemė verta toje vietoje yra?

    Komentuoti:


  • fotopilotas.lt
    replied
    vėl aplink žemes turintys senoliai neramiai miegos. Turi vieno draugo uošvis žemės šalia LEZ'o. Eilę metų kovoja su valdininkais, kurie bando "nupirkti" žemę už centus.

    Komentuoti:


  • NAVY
    replied
    Gal kazkas pajudes tam LEZe.
    http://www.kaunas.lt/go.php/lit/Kaun...jamasis_V/2353

    Komentuoti:


  • GediminasJa
    replied
    Na smagu tiek kad kaskas juda i prieki LEZE ir smagiausia asmeniskai man kad YIT tures siektiek darbo

    Komentuoti:


  • Auriz
    replied
    Dar vienas naujakurys

    Didžiausia Skandinavijoje šilumos izoliacinių plokščių gamintoja ,,Finnfoam Oy" šią savaitę pradeda gamyklos statybas Kauno laisvosios ekonomikos zonos (LEZ) teritorijoje.
    Produkcijos gamyba prasidės 2010 m. pavasarį, kai AB "YIT Kausta" pabaigs statybos darbus
    kauno.diena.lt

    Komentuoti:


  • marazas
    replied


    Tai aš ir kalbėjau, kad tai tik privalumai ir nematau reikalo stabdyt LEZ plėtrą.

    Komentuoti:


  • daktaras
    replied
    čia vien tik privalumai šitame reikale, bet ponas kukaračius kai mato tik juoda, tai nieko keisto, kad ir čia bus tik juodai juoda

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė marazas Rodyti pranešimą


    Tai va būtent, jie vistiek pinigus išleidžia čia ir tie pinigai mokesčių pavidalu į biudžeta sukrenta kažkiek. Tai yra tikrai geriau, negu nieko. Juo labiau, kad pritraukiamos investicijos, didėja miesto patrauklumas ir t.t.
    Aš kaip tik įžiūriu net didelę LEZ naudą: 1) LEZ įsikūrusios kompanijos mokesčius vis tiek moka, tik gerokai mažesnius; 2) tai padeda pritraukti TUI (tiesioginių užsienio investicijų); 3) tai leidžia sistemingai/nuosekliai formuoti miesto ar priemiesčio pramoninius rajonus; 4) įmonėms yra naudinga įsikurti kaimynystėje tokios firmos, su kuria gali naudingai bendradarbiauti (simbiozė); 5) kiek teko susipažinti, daugiau nei pusė LEZ įsikūrusių įmonių darbuotojai yra lietuviai, taigi sukuriamos naujos darbo vietos; 6) kiekviena sukurta nauja darbo vieta skatina vartojimą, o tai pritraukia naujas investicijas ir netiesiogiai sukuria naujas darbo vietas.
    Konkrečiai Kauno LEZ duos naudos ne tik pačiam Kaunui ar jo šiauriniams priemiesčiams, bet ir TKOU bei VLC; taip pat trupiniai nubirs ir LG, VKJU, galbūt kada nors bus atgaivintas krovinių gabenimas Nemuno upe. O ir šiaip naujų investuotojų iš Vakarų nėra lengva prisišaukti — prisiminkite, kas tokie buvo pirmieji investuotojai Lietuvoje 1990m.-1995m. ir kiek jie tada investavo

    Komentuoti:


  • marazas
    replied


    Tai va būtent, jie vistiek pinigus išleidžia čia ir tie pinigai mokesčių pavidalu į biudžeta sukrenta kažkiek. Tai yra tikrai geriau, negu nieko. Juo labiau, kad pritraukiamos investicijos, didėja miesto patrauklumas ir t.t.

    Komentuoti:


  • Aidzius
    replied
    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Nekalbek tik VBS (viena bobute sake) nuotaikomis, jei konkreciai nezinai. Dirbu imoneje (Lietuvos/Svedijos), kuri gamina elektronikos detales automobiliams (SAAB, Opel, Chrysler, Renault ir kt.), visas kolektyvas lietuviskas, nuo vadovu iki inizinieriu ar cecho liniju darbuotoju, o kolektyvas tai 150 darbuotoju. Realiai isedus pvz i nauja SAAB galeciau salone net parodyti detales kurios gamintos Kaune.
    Tik higher management bei pardavimai yra svedu, o tai sudaro 7 zmones. Visa kita R&D, logistika, IT, gamyba, tiekimas ir pan. yra lietuviu.

    O del LEZ jos minusa matau viena, ty musu valdininkus, nes be kysiu ten vietos negausi. Zinau ne viena imone kuri vien del to nesiekele i LEZ, nes pvz kokie norvegai is principo nesutinka kysiu moket. Jiem tas nesuprantama. O imones dazniausiai tokios buna butent uzsienio kapitalo.
    kad ir darbuotojai butu ne lietuviai, vistiek jie kazkur gyvena, kazka valgo,kazkaip i sali atskrenda.. na nauda aisku mazesne ,bet ji yra

    Komentuoti:


  • taspac
    replied
    Parašė kukaracha Rodyti pranešimą
    Kodel todel kad lietuvoje tokiu spezialistu kurie reikalingi automobiliu daliu gaminimui nera.
    Nekalbek tik VBS (viena bobute sake) nuotaikomis, jei konkreciai nezinai. Dirbu imoneje (Lietuvos/Svedijos), kuri gamina elektronikos detales automobiliams (SAAB, Opel, Chrysler, Renault ir kt.), visas kolektyvas lietuviskas, nuo vadovu iki inizinieriu ar cecho liniju darbuotoju, o kolektyvas tai 150 darbuotoju. Realiai isedus pvz i nauja SAAB galeciau salone net parodyti detales kurios gamintos Kaune.
    Tik higher management bei pardavimai yra svedu, o tai sudaro 7 zmones. Visa kita R&D, logistika, IT, gamyba, tiekimas ir pan. yra lietuviu.

    O del LEZ jos minusa matau viena, ty musu valdininkus, nes be kysiu ten vietos negausi. Zinau ne viena imone kuri vien del to nesiekele i LEZ, nes pvz kokie norvegai is principo nesutinka kysiu moket. Jiem tas nesuprantama. O imones dazniausiai tokios buna butent uzsienio kapitalo.
    Paskutinis taisė taspac; 2009.09.11, 10:48.

    Komentuoti:


  • kukaracha
    replied
    Na as jus mane vadinkit kaip norit, taciau as esu pries LEZ. Visu pirma valstybe bei savivaldybe jokiu mokesciu negauna is tu kompaniju. Antra labai abejotina ar tos uzsienio kompanijos idarbins lietuvos spezialistus greiciau atsivez savus. Kodel todel kad lietuvoje tokiu spezialistu kurie reikalingi automobiliu daliu gaminimui nera.
    O kas mano atzvilgiu yra svarbiausia pies LEZ yra tai jog po laisves atkurimo ruskiu pagrobta zeme valstybe isipareigojo grazinti. Tai ir padare grazino, nors daugeliui tik dali turetos zemes. Dabar ja vel atima. Tas man yra nesuprantama. Nes kiek zinau LEZ net neketina tos zemes ispirkti kaip turetu buti jeigu jau nusprendei paimti tai turi ispirkti. Kitaip nereikejo visai ir grazinti.

    Komentuoti:


  • NAVY
    replied
    http://www.kaunas.lt/go.php/lit/LEZ_...nes_nuost/1589

    Komentuoti:


  • Skrandis
    replied
    Kauno LEZ ir oro uosto projektas atneštų milijardus

    http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...ijardus-227405

    Kauno laisvosios ekonominės zonos (LEZ) ir tarptautinio oro uosto bendras projektas tarsi patvirtina, kad ekonomikos krizė nekliudo kurti ambicingų planų.

    Pristatė "Oro parką"

    Kauno savivaldybėje vakar pristatyta "Oro parko" vizija. Pirmoje projekto stadijoje planuojama investuoti 200 mln. litų. Vėliau – dar 800 mln. litų. Projekto iniciatoriai kol kas nelinkę kalbėti apie konkrečius terminus.

    Komentuoti:


  • deep'as
    replied
    „Ramboll Lietuva“ projektuos pirmąją Lietuvoje uždarojo ciklo gamyklą

    Komentuoti:

Working...
X