Parašė Tomas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Pastatų atnaujinimas Kaune
Collapse
X
-
O kodėl LEZ'as blogai? Juk galima sakyti Savanorių pr. galo galasParašė ViR2 Rodyti pranešimąLEZ'as tam nera patogi vieta, bet juozapaviciaus prospektas ir savanoriai - idealus variantas
ar jau taip toli iki to centro? Aišku geriausia vieta mano manymu šalia McDako ir aukštingumas ten neribojamas ir t.t.
Tomai kodėl myli tokius prasilakusius senius kaip Garbaras? Nu kefyras jis paskutinis, viską savo įmonėms organizavo...You've got one life! Live it!
Comment
-
Jei tik ten atsirastu - butu fantastika ir nerealiai dziaugciausi. Bet jei butu galimybe pasirinkt idealia vieta - savanoriai, juozapaviciaus, radvilenu pradzia, taikos pr.
O motyvas tai paprastas - susisiekimas su klientais ir salia esanti infrastruktura (pvz galimybe susitikt su klientu salia ofiso esancioj kavinej isgert kavos), dalis musu darbuotoju pradetu keiktis jei nebegaletu vasara i ofisa atvaziuoti dviraciu ar patogiu viesuoju (primenu, kad viesasis LEZ net nestoja, o stoja Ramuciuose ir Narepuose, iki abieju stoteliu nera JOKIO kelio piestiesiems ar dviraciams (nebent drasuoliai noretu kirsti plenta, tada bristi per griovi iki esamo dviraciu tako ir juo kulniuot iki kurios nors stoteles)).
LEZ yra labai gera vieta gamybininkams ir logistikos back office'ui, bet vadybiniam personalui tai nera patogi lokacija. Todel jei pastatytu verslo centra, tai manau pirmoj vietoj ten susikeltu susijusios imones su LEZ'u, o tik poto keltusi vienas kitas didesnis nuomininkas nerasdamas mieste kokio 300kv ploto
Comment
-
Manau, kad Kauno rajono sav. ir LEZ bendromis jegomis turetu pradeti galvoti apie pesciuju tilta (pozemine pereja) per plenta.Parašė ViR2 Rodyti pranešimą(nebent drasuoliai noretu kirsti plenta, tada bristi per griovi iki esamo dviraciu tako ir juo kulniuot iki kurios nors stoteles)).AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba
Comment
-
Turiu dar cd su graziu filmuku apie LEZ ir pacio plento pletra. Tenais vaizduojami netik "busimi" verslo daugiaauksciai, bet ir "viadukinis" nusukimas i LEZ vaziuojant i Kauno puse, o taip pat pesciuju tiltas. Bet nemanau, kad artimiausius penketa metu ta vizija kasnors krutins. Dabartiniams LEZ darbuotojams irgi nera kito pasirinkimo isskyrus masina, nes pereiti gatve toje vietoje ganetinai pavojinga ir komplikuota, tai betkoks dviratis, peskamobilis ar viesasis transportas atpuola
Comment
-
Kauno valdžia turėtų ieškoti naujų patalpų
http://www.kaunozinios.lt/miestas/ka...lpu_71767.html
Galbut tai irgi paskatins kazkuri biuru projekta. Respublika, pieno centras? Kas dar centre galetu turet 10.000 kvadratu? Prie Prismos 14.000 planuota, bet ten gal jau ne centras.
Comment
-
Nesuprantu, kuom blogas susisiekimas? Kauno užmiestis tai ne Londone užmiestis, kiek nuo centro Jonavos g. iki to LEZ nulėkti? 5 min., max 10. Beto, klientai ne tik yra Kaune, atvažiuojantiems iš Vilniaus, Kauno, ar KUN labai patogu viskas. Šiaip užsienyje gana daug tokių pavyzdžių, kaip susikuria NMC tokiose vietoje, ir šiaip, juk todėl ir vadinasi ekonomine zona, o ne pramonės, čia tik pas mus kažkodėl pagal default LEZ reiškia laisvą pramonės zoną kažkodėl. Dviračių takai ar valgyklos iš vis pseudoproblemos, bus poreikis tai ir atsiras.Parašė ViR2 Rodyti pranešimąJei tik ten atsirastu - butu fantastika ir nerealiai dziaugciausi. Bet jei butu galimybe pasirinkt idealia vieta - savanoriai, juozapaviciaus, radvilenu pradzia, taikos pr.
O motyvas tai paprastas - susisiekimas su klientais ir salia esanti infrastruktura (pvz galimybe susitikt su klientu salia ofiso esancioj kavinej isgert kavos), dalis musu darbuotoju pradetu keiktis jei nebegaletu vasara i ofisa atvaziuoti dviraciu ar patogiu viesuoju (primenu, kad viesasis LEZ net nestoja, o stoja Ramuciuose ir Narepuose, iki abieju stoteliu nera JOKIO kelio piestiesiems ar dviraciams (nebent drasuoliai noretu kirsti plenta, tada bristi per griovi iki esamo dviraciu tako ir juo kulniuot iki kurios nors stoteles)).
LEZ yra labai gera vieta gamybininkams ir logistikos back office'ui, bet vadybiniam personalui tai nera patogi lokacija. Todel jei pastatytu verslo centra, tai manau pirmoj vietoj ten susikeltu susijusios imones su LEZ'u, o tik poto keltusi vienas kitas didesnis nuomininkas nerasdamas mieste kokio 300kv ploto
Comment
-
Kaip ten bebutu bet koks rimtesnis biuru pastatas nelabai isivaizduojamas be susisiekimo viesuoju transportu. Kaip atvykti i darba neturintiems automobiliu?Parašė Lettered Rodyti pranešimąNesuprantu, kuom blogas susisiekimas? Kauno užmiestis tai ne Londone užmiestis, kiek nuo centro Jonavos g. iki to LEZ nulėkti? 5 min., max 10. Beto, klientai ne tik yra Kaune, atvažiuojantiems iš Vilniaus, Kauno, ar KUN labai patogu viskas. Šiaip užsienyje gana daug tokių pavyzdžių, kaip susikuria NMC tokiose vietoje, ir šiaip, juk todėl ir vadinasi ekonomine zona, o ne pramonės, čia tik pas mus kažkodėl pagal default LEZ reiškia laisvą pramonės zoną kažkodėl. Dviračių takai ar valgyklos iš vis pseudoproblemos, bus poreikis tai ir atsiras.
Comment
-
Tai padarytų stotelę ir prasuktų miesto autobusas, negu tai problema?Parašė Gator Rodyti pranešimąKaip ten bebutu bet koks rimtesnis biuru pastatas nelabai isivaizduojamas be susisiekimo viesuoju transportu. Kaip atvykti i darba neturintiems automobiliu?
Pvz. Liuksemburgas, verslo ir viešojo sektoriaus institucijų rajonas miesto gale, šalia aplinkkelio:
http://upload.wikimedia.org/wikipedi...erg_Campus.jpg
http://www.survoldefrance.fr/photos/...f/18/18736.jpg
http://www.gio.lu/sites/giorgetti/fi...Kirchberg7.jpgPaskutinis taisė Lettered; 2013.10.30, 23:47.
Comment
-
Reiktų tik požeminę perėją padaryti, beje ir dabar jau yra dviračių takas nuo Islandijos pl. iki Ramučių.Parašė Gator Rodyti pranešimąTai miesto autobusas ten, kad sustotu suprantama. Problema, kuria minejo Vir2 yra ta, kad i kita kelio puse sunku pereiti norint autobusu grizti atgal. Turbut todel ir nestoja 29 autobusas LEZ'e.
Comment
-
Taip, tik klausimas kiek didelis ar mazas yra tas "tik"Parašė Lettered Rodyti pranešimąReiktų tik požeminę perėją padaryti, beje ir dabar jau yra dviračių takas nuo Islandijos pl. iki Ramučių.
Comment
-
O koks apskritai tikslas ieškoti vietos biurams užmiestyje, kai centre ir jo apylinkėse pilna tuščių teritorijų, apleistų pastatų ir "išmuštų dantų". Ir ar manote, kad esant galimybei statyti biurus miesto centre pastatyti užmiestyje, šalia gamyklų bus patrauklūs?
Post in English - fight censorship!
Comment
-
Tikslo jokio, tiesiog LEZ turi suformave ten biuru vizija, tad kazkada turbut jie ten ir stoves. O siaip aisku, kad mieste patraukliau.Parašė index Rodyti pranešimąO koks apskritai tikslas ieškoti vietos biurams užmiestyje, kai centre ir jo apylinkėse pilna tuščių teritorijų, apleistų pastatų ir "išmuštų dantų". Ir ar manote, kad esant galimybei statyti biurus miesto centre pastatyti užmiestyje, šalia gamyklų bus patrauklūs?
Nors negalima sakyt, kad Lez toli, lyg tik kelios autobusu stoteles nuo kalnieciu "centro".Paskutinis taisė Gator; 2013.10.31, 00:09.
Comment
-
Tikslas gerokai mažesnė kaina, pvz. Vilniuje užmiestyje pastatytuose naujuose ofisuose nuomos kaina perpus mažesnė nei kur nors Konstitucijos pr.Parašė index Rodyti pranešimąO koks apskritai tikslas ieškoti vietos biurams užmiestyje, kai centre ir jo apylinkėse pilna tuščių teritorijų, apleistų pastatų ir "išmuštų dantų". Ir ar manote, kad esant galimybei statyti biurus miesto centre pastatyti užmiestyje, šalia gamyklų bus patrauklūs?
Comment
-
Jis eina kita kelio puse. Plenta ir dviraciu taka skiria labai gilus pelketas griovys ir i ji patekti tiesiogiai galima tik per nusukima ties aukstos itampos laidais, paciais ramuciais ar ten kur jis baigiasi. Takas neina iki islandijos plento, jis eina iki pirmo nusikimo i autostrada, poto - pats atsakai, kad taves nenudauztu ir pats turi sugebet permint/perbegt masinu greitejimo/letejimo juostas. Taip pat, takas nebera tinkamas dviraciams su 700c ratais (plentiniai), nes kazkokie silpnaprociai ant gero asfalto, viduryj tako, padare puses km atkarpa su astriais skaldytais akmenukais (uzpyle kliju, o poto ju), kas reiskia jei pas tave plentinis/cyclocross dviratis - turi vaziuoti plentu.Parašė Lettered Rodyti pranešimąReiktų tik požeminę perėją padaryti, beje ir dabar jau yra dviračių takas nuo Islandijos pl. iki Ramučių.
Pats vasara dazniausiai minu i darba dviraciu ir tenka pora kartu salia to tako vaziuot, didesnio nesusipratimo uz ji nera
Nes jis neturi jokios paskirties, nieko nesujungia, o dviratininkai vistiek paliekami masinu dauzymui, nes takas baigiasi greitejimo/letejimo juostose.
Griztant prie temos - as nesakiau, kad butu bloga vieta jei apskritai ten kazka darytu. As sakiau, kad yra geresniu vietu nei si, kuriose tereikia statyti ir nebesirupinti infrastruktura, kaip tiltai, viesojo transporto sustojimai ir visa kita painiava, kuri uzima daug laiko ir niekas sveiku protu ten nekonservuotu pingu
Comment
-
Esmė ta, kad Kaune nei žemės trūkumo nėra ir kainos visiškai kitokios kaip Vilniuje todėl ten centre dar statyk ir statyk ir kainos bus gerokai žemesnės nei Vilniuje (kur centre jau iš tikro yra šioks toks laisvos vietos trūkumai, dėl to automatiškai gerokai didesnė kaina).Parašė Lettered Rodyti pranešimąTikslas gerokai mažesnė kaina, pvz. Vilniuje užmiestyje pastatytuose naujuose ofisuose nuomos kaina perpus mažesnė nei kur nors Konstitucijos pr.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Grįžtant prie temos, nežinau ar jau buvo:
Vytauto Didžiojo karo muziejus rekonstrukcijai bus skirtos europinės lėšos
http://www.kam.lt/lt/naujienos_874/a...nes_lesos.html
Comment
Comment