Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno Rotušės aikštės rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Trimitas
    replied
    Šiemet iš dalies uždarius eismą Rotušės aikšte, ji dar labiau atsigavo. Kavinės išsiplėtė į pačią aikštę. Vasarą buvo neįtikėtinai gražu ir jauku.

    Komentuoti:


  • Trimitas
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą

    Juk buvo tas mitas, jog Laisves al. tai bene ilgiausia pesciuju gatve Europoje. Siaip manau cia labiau legenda, nei tikrove.
    Šiaip tai ne mitas. Jei neklystu, tai antra pagal ilgį pėsčiųjų gatvė Europoje. Po Plovdivo Bulgarijoje. O jei skaičiuotume visą ištisinę pėsčiųjų zoną nuo Santakos iki Soboro ar net Ąžuolyno, tai čia jau niekas nepakonkuruotų.

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Tai gal ir nėra tikslo, kad turistų pridėtų, svarbu, kad automobilių ten neliktų.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    budavo, sedi visi lauko kavinese, o ten istisinis srautas automobiliu. Susidaro mini kamsti. Stovi pries pat tavo staliuka VW ir gazuoja viska tau i lekste. Kartais ir pats taip del juoko padarydavau pravaziuodamas

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai dėl turistų aš tą patį vakar ir rašiau.
    Dabar vis turistai ateina į aikštę.
    Ir po mašinų panaikinimo visi ateis.
    Tai yra nieko tas nepridės kalbant būtent apie turistus.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Jis patį principą norėjo pasakyt, kad mašinų panaikinimas nesumažina žmonių.
    Jis nenorėjo pasakyt, kad Kaunas ir Viena vienodi miestai.
    Automobilių eismo apribojimas gali sumažinti žmonių srautus Kauno Rotušės aikštėj, gali ir nesumažinti - mes to nežinome. Kaip suprantu rekonstrukcijos projekte kažkokių reikšmingų fizinių kliūčių nėra suprojektuota, tai jei aikštės pavertimas grynai pėsčiųjų zona nepasiteisintų, visada būtų galima kažkokį ribotą eismą atkurti. Taigi tikrai galima eksperimentuoti.

    Kodėl sakau, kad Kauno lyginimas su Viena drąsus? Kaunas nėra didelis turistų traukos centras ir orientuotis vien į juos neverta. T.y. labai nesinorėtų, kad Kauno senamiestį būtų bandoma paversti tourist trap, kur visiems kitiems nepatogu, brangu ir t.t. Norėtųsi, kad Kauno senamiestyje būtų ir gyvenama, ir dirbama, ir pramogaujama. Ir jei tam pasiekti reikia kažkur leisti automobilių eismą (aišku ne tranzitinį) - tai ir leiskim. Kur nereikia - ribokim, drauskim, darykim brangiai ir nepatogiai. Svarbiausia nežiūrėti dogmatiškai - pėsčiųjų zona gerai, gatvė su automobiliais blogai. Gali reikėti ir to, ir to.

    Komentuoti:


  • DSaulius
    replied
    Kaip tranzitinis eismas, nuolatinis parkavimo vietų trūkumas Rotušės a. prisideda prie žmonių srautų padidėjimo ? Absoliuti dauguma vis tiek Rotušės aikštėje nesiparkuodavo, nes tiesiog nebuvo vietos ten ir visi kas norės, uždarius eismą parkuosis ten kur ir parkuodavosi, aplinkinėse gatvėse ar prie pilies esančioje aikštelėje. O jei neliks pažastų uždegimu sergančių marozų su savo "katitem", kuriems paeiti porą šimtų metrų per toli yra, nuo to verslas nebankrutuos.

    Belieka pasikartoti, tokia logika vadovaujantis, tikrai reikia bent dviejų juostų kelią tiesti, kavinėms pasidaryti drive-in langelius, gal Circle K kokią mini degalinę padarys ir senamiestis tiesiog subujos.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Mašinų nepalaikau, bet argumentas dėl soboro niekinis, nes nežinai ar nebūtų daugiau žmonių esant mašinų eismui.
    Faktas tas, kad prie Soboro erdve uzia, greiciausiai tai sietina su tos centro dalies atnaujinimu. Kaip butu paleidus ten ir masinas - neaisku, bet lygiai toks pat nefaktas, kad Rotuses aikstes uzdarymas automobiliam - sumazeje srautai kavinem.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Kai Viena 7 dešimtmečio pradžioj sugalvojo senamiesčio gatves paversti pėsčiųjų zonomis, visi irgi panašiai virkavo. Bet atsitiko priešingai – kaip ir šimtuose ar tūkstančiuose kitų miestų, kurie per pastaruosius 50 metų įsivedė pėsčiųjų zonas, centras kaip tik atsigavo. Dabar Vienos pėsčiųjų zona laikoma antru didžiausiu prekybos centru Austrijoje, ir tik 10 % žmonių atvažiuoja automobiliu. Pasižiūrėkit į bet kurį Vakarų Europos miestą ir pamatysit, kad centrinės gatvės gyvos nuo pėsčiųjų, lauko kavinių, prekybininkų, ir niekas su savo tačkom nebūrzgina po nosim. Nors lietuviai, atrodo, mėgsta keliaut, bet tokių dalykų nemato ir toliau gyvena 70-ųjų metų paniatkėmis: „a tai kūr mašyną statit?“
    Kaunas visada didziuodavosi savo pesciuju zonomis ir ypatingai Laisves aleja. Juk buvo tas mitas, jog Laisves al. tai bene ilgiausia pesciuju gatve Europoje. Siaip manau cia labiau legenda, nei tikrove.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Tomas Rodyti pranešimą

    Kauno palyginimas su Viena kiek drąsus.
    Jis patį principą norėjo pasakyt, kad mašinų panaikinimas nesumažina žmonių.
    Jis nenorėjo pasakyt, kad Kaunas ir Viena vienodi miestai.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą

    Kai Viena 7 dešimtmečio pradžioj sugalvojo senamiesčio gatves paversti pėsčiųjų zonomis, visi irgi panašiai virkavo. Bet atsitiko priešingai – kaip ir šimtuose ar tūkstančiuose kitų miestų, kurie per pastaruosius 50 metų įsivedė pėsčiųjų zonas, centras kaip tik atsigavo. Dabar Vienos pėsčiųjų zona laikoma antru didžiausiu prekybos centru Austrijoje, ir tik 10 % žmonių atvažiuoja automobiliu. Pasižiūrėkit į bet kurį Vakarų Europos miestą ir pamatysit, kad centrinės gatvės gyvos nuo pėsčiųjų, lauko kavinių, prekybininkų, ir niekas su savo tačkom nebūrzgina po nosim. Nors lietuviai, atrodo, mėgsta keliaut, bet tokių dalykų nemato ir toliau gyvena 70-ųjų metų paniatkėmis: „a tai kūr mašyną statit?“
    Kauno palyginimas su Viena kiek drąsus.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
    Ties Soboru irgi ratu nevazinejama, bet kavines pilnos. Traukos objektas turetu buti pati aikste, o ne tai ar yra vaziuojamoji dalis ar ne.
    Tokius automobilistus Kaune traukia masinu stovejimo aiksteles, kur bendraujama atsidarius automobiliu langus. Kas taip megsta - yra tam didelis pasirinkimas.
    Mašinų nepalaikau, bet argumentas dėl soboro niekinis, nes nežinai ar nebūtų daugiau žmonių esant mašinų eismui.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
    Manau, kad neliks judesio Rotušės a. Nebus judesio, nebus pajamų verslui, o tai jau Senamiesčio agonija. Nors gal ir klystu.
    Kai Viena 7 dešimtmečio pradžioj sugalvojo senamiesčio gatves paversti pėsčiųjų zonomis, visi irgi panašiai virkavo. Bet atsitiko priešingai – kaip ir šimtuose ar tūkstančiuose kitų miestų, kurie per pastaruosius 50 metų įsivedė pėsčiųjų zonas, centras kaip tik atsigavo. Dabar Vienos pėsčiųjų zona laikoma antru didžiausiu prekybos centru Austrijoje, ir tik 10 % žmonių atvažiuoja automobiliu. Pasižiūrėkit į bet kurį Vakarų Europos miestą ir pamatysit, kad centrinės gatvės gyvos nuo pėsčiųjų, lauko kavinių, prekybininkų, ir niekas su savo tačkom nebūrzgina po nosim. Nors lietuviai, atrodo, mėgsta keliaut, bet tokių dalykų nemato ir toliau gyvena 70-ųjų metų paniatkėmis: „a tai kūr mašyną statit?“

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Ties Soboru irgi ratu nevazinejama, bet kavines pilnos. Traukos objektas turetu buti pati aikste, o ne tai ar yra vaziuojamoji dalis ar ne.
    Tokius automobilistus Kaune traukia masinu stovejimo aiksteles, kur bendraujama atsidarius automobiliu langus. Kas taip megsta - yra tam didelis pasirinkimas.

    Komentuoti:


  • Sklansky
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Ta prasme papildomi turistai užplūs palyginus su kiekiu kiek jų būtų jei eismas būtų paliktas?
    Aikste turetu buti skirta uzsienio ir vietiniams miesto lankytojams, pasivaikscioti ar pasilinksminti isejusiems miestelenams, o ne su masinom sulekusiems dienos pietu valgytojam.
    Paskutinis taisė Sklansky; 2020.11.12, 08:46.

    Komentuoti:


  • vital7777
    replied
    Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
    Atleiskit kolegos, ar gerai supratau, kad nuolatinis tranzitinis automobilių srautas prilyginamas kažkokiam judesiui, kuris gyvybės atneša į Rotušės aikštę ? Gal sakau tada velniop rekonstrukciją ir keturių juostų kelią padarom. Judesio bus per akis.
    Tai jau yra - Karaliaus Mindaugo prospektas. Ir 16 juostu i abi puses ir parkofkes visur, tiesiog rojus. O kavines su terasom kaip nesikuria taip nesikuria prie prospekto. Kaskoks nesusipratimas. Ogi taip smagu butu grazia vasaros diena pasedeti su kavos puodeliu apziurinejant pravaziuojancias Audi, Bmw, Mersedes. Ivertinti kiek dizeliu kiek benzinu. Pas ka dusle kiaura. Paklausyti mocu riaumojimo. Net nezinau, kaskokie kvaili tie lankytojai nu ir verslininkai, renkasi rotuses aikstes ir laisves alejas visokias...

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Nieko nenoriu įžeisti, bet numanau, kuris forumo adminas gavoja, kad nuo tokio projekto bankrutuos verslas

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė ernissss Rodyti pranešimą
    Tai ir nereikia tokių, kurie tingi 100 žingsnių paeit
    O ką jie smirda ar negražiai atrodo, kad jie neprisidetu prie judesio aikštėje? Ar neturtingi, kad ekonomiškas praradimas aplinkinėms įstaigoms neaktualus?

    ​​​​​​

    Komentuoti:


  • ernissss
    replied
    Tai ir nereikia tokių, kurie tingi 100 žingsnių paeit

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Na, ir vietiniam smagiau eiti pasivaikščioti ir pavalgyti kai aplink mažiau automobilių važinėja.
    Bet rimtai, susidaro įspūdis, jog tie kurie labiausiai pergyvena dėl verslo patys pravažiuodami iš tiesų niekad net nesustoja pasivaikščioti ar pasedėti visokiose kavinėse Geriausiu atveju kur nos užsienyje atostogaudami ir po to grįžę pasakoja kaip ten faina ir kaip pas mus nefaina, bet vis tiek nesugeba suvest galų, kodėl taip yra.

    Komentuoti:

Working...
X