Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno Rotušės aikštės rekonstrukcija
Collapse
X
-
Šiemet iš dalies uždarius eismą Rotušės aikšte, ji dar labiau atsigavo. Kavinės išsiplėtė į pačią aikštę. Vasarą buvo neįtikėtinai gražu ir jauku.
- 7 patinka
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
Juk buvo tas mitas, jog Laisves al. tai bene ilgiausia pesciuju gatve Europoje. Siaip manau cia labiau legenda, nei tikrove.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai gal ir nėra tikslo, kad turistų pridėtų, svarbu, kad automobilių ten neliktų.
Komentuoti:
-
budavo, sedi visi lauko kavinese, o ten istisinis srautas automobiliu. Susidaro mini kamsti. Stovi pries pat tavo staliuka VW ir gazuoja viska tau i lekste. Kartais ir pats taip del juoko padarydavau pravaziuodamas
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tai dėl turistų aš tą patį vakar ir rašiau.
Dabar vis turistai ateina į aikštę.
Ir po mašinų panaikinimo visi ateis.
Tai yra nieko tas nepridės kalbant būtent apie turistus.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Jis patį principą norėjo pasakyt, kad mašinų panaikinimas nesumažina žmonių.
Jis nenorėjo pasakyt, kad Kaunas ir Viena vienodi miestai.
Kodėl sakau, kad Kauno lyginimas su Viena drąsus? Kaunas nėra didelis turistų traukos centras ir orientuotis vien į juos neverta. T.y. labai nesinorėtų, kad Kauno senamiestį būtų bandoma paversti tourist trap, kur visiems kitiems nepatogu, brangu ir t.t. Norėtųsi, kad Kauno senamiestyje būtų ir gyvenama, ir dirbama, ir pramogaujama. Ir jei tam pasiekti reikia kažkur leisti automobilių eismą (aišku ne tranzitinį) - tai ir leiskim. Kur nereikia - ribokim, drauskim, darykim brangiai ir nepatogiai. Svarbiausia nežiūrėti dogmatiškai - pėsčiųjų zona gerai, gatvė su automobiliais blogai. Gali reikėti ir to, ir to.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kaip tranzitinis eismas, nuolatinis parkavimo vietų trūkumas Rotušės a. prisideda prie žmonių srautų padidėjimo ? Absoliuti dauguma vis tiek Rotušės aikštėje nesiparkuodavo, nes tiesiog nebuvo vietos ten ir visi kas norės, uždarius eismą parkuosis ten kur ir parkuodavosi, aplinkinėse gatvėse ar prie pilies esančioje aikštelėje. O jei neliks pažastų uždegimu sergančių marozų su savo "katitem", kuriems paeiti porą šimtų metrų per toli yra, nuo to verslas nebankrutuos.
Belieka pasikartoti, tokia logika vadovaujantis, tikrai reikia bent dviejų juostų kelią tiesti, kavinėms pasidaryti drive-in langelius, gal Circle K kokią mini degalinę padarys ir senamiestis tiesiog subujos.
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Mašinų nepalaikau, bet argumentas dėl soboro niekinis, nes nežinai ar nebūtų daugiau žmonių esant mašinų eismui.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kai Viena 7 dešimtmečio pradžioj sugalvojo senamiesčio gatves paversti pėsčiųjų zonomis, visi irgi panašiai virkavo. Bet atsitiko priešingai – kaip ir šimtuose ar tūkstančiuose kitų miestų, kurie per pastaruosius 50 metų įsivedė pėsčiųjų zonas, centras kaip tik atsigavo. Dabar Vienos pėsčiųjų zona laikoma antru didžiausiu prekybos centru Austrijoje, ir tik 10 % žmonių atvažiuoja automobiliu. Pasižiūrėkit į bet kurį Vakarų Europos miestą ir pamatysit, kad centrinės gatvės gyvos nuo pėsčiųjų, lauko kavinių, prekybininkų, ir niekas su savo tačkom nebūrzgina po nosim. Nors lietuviai, atrodo, mėgsta keliaut, bet tokių dalykų nemato ir toliau gyvena 70-ųjų metų paniatkėmis: „a tai kūr mašyną statit?“
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Kauno palyginimas su Viena kiek drąsus.
Jis nenorėjo pasakyt, kad Kaunas ir Viena vienodi miestai.
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Kai Viena 7 dešimtmečio pradžioj sugalvojo senamiesčio gatves paversti pėsčiųjų zonomis, visi irgi panašiai virkavo. Bet atsitiko priešingai – kaip ir šimtuose ar tūkstančiuose kitų miestų, kurie per pastaruosius 50 metų įsivedė pėsčiųjų zonas, centras kaip tik atsigavo. Dabar Vienos pėsčiųjų zona laikoma antru didžiausiu prekybos centru Austrijoje, ir tik 10 % žmonių atvažiuoja automobiliu. Pasižiūrėkit į bet kurį Vakarų Europos miestą ir pamatysit, kad centrinės gatvės gyvos nuo pėsčiųjų, lauko kavinių, prekybininkų, ir niekas su savo tačkom nebūrzgina po nosim. Nors lietuviai, atrodo, mėgsta keliaut, bet tokių dalykų nemato ir toliau gyvena 70-ųjų metų paniatkėmis: „a tai kūr mašyną statit?“
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąTies Soboru irgi ratu nevazinejama, bet kavines pilnos. Traukos objektas turetu buti pati aikste, o ne tai ar yra vaziuojamoji dalis ar ne.
Tokius automobilistus Kaune traukia masinu stovejimo aiksteles, kur bendraujama atsidarius automobiliu langus. Kas taip megsta - yra tam didelis pasirinkimas.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąManau, kad neliks judesio Rotušės a. Nebus judesio, nebus pajamų verslui, o tai jau Senamiesčio agonija. Nors gal ir klystu.
- 14 patinka
Komentuoti:
-
Ties Soboru irgi ratu nevazinejama, bet kavines pilnos. Traukos objektas turetu buti pati aikste, o ne tai ar yra vaziuojamoji dalis ar ne.
Tokius automobilistus Kaune traukia masinu stovejimo aiksteles, kur bendraujama atsidarius automobiliu langus. Kas taip megsta - yra tam didelis pasirinkimas.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTa prasme papildomi turistai užplūs palyginus su kiekiu kiek jų būtų jei eismas būtų paliktas?Paskutinis taisė Sklansky; 2020.11.12, 08:46.
- 4 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąAtleiskit kolegos, ar gerai supratau, kad nuolatinis tranzitinis automobilių srautas prilyginamas kažkokiam judesiui, kuris gyvybės atneša į Rotušės aikštę ? Gal sakau tada velniop rekonstrukciją ir keturių juostų kelią padarom. Judesio bus per akis.
- 13 patinka
Komentuoti:
-
Nieko nenoriu įžeisti, bet numanau, kuris forumo adminas gavoja, kad nuo tokio projekto bankrutuos verslas
Komentuoti:
-
Parašė ernissss Rodyti pranešimąTai ir nereikia tokių, kurie tingi 100 žingsnių paeit
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimąNa, ir vietiniam smagiau eiti pasivaikščioti ir pavalgyti kai aplink mažiau automobilių važinėja.Geriausiu atveju kur nos užsienyje atostogaudami ir po to grįžę pasakoja kaip ten faina ir kaip pas mus nefaina, bet vis tiek nesugeba suvest galų, kodėl taip yra.
- 2 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: