Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno Rotušės aikštės rekonstrukcija
Collapse
X
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Bet lietuviškų akmenų grindinį aplink pačią Rotušę galėtų ir palikt.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Bet lietuviškų akmenų grindinį aplink pačią Rotušę galėtų ir palikt.
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Formaliai žūrint, tai dabartinis Rotušės a. vaizdas yra sovietinių architektų ir restauratorių kūrinys, autentikos ten ne kažkiek.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Sklansky Rodyti pranešimąDar karta viesinamas projektas
PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl..._DALIS-1-1.pdf
Vizualizacijos: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl..._DALIS-3-1.pdf
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dar karta viesinamas projektas
PP: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl..._DALIS-1-1.pdf
Vizualizacijos: https://www.kaunas.lt/wp-content/upl..._DALIS-3-1.pdf
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Formaliai žūrint, tai dabartinis Rotušės a. vaizdas yra sovietinių architektų ir restauratorių kūrinys, autentikos ten ne kažkiek.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąAišku čia viso labo vizualizacija, bet tas grindinys man kelia dvejopus jausmus. Iš vienos pusės gražu, gyva ir šviesu, bet iš kitos labiau primena kokios nors pietų šalies senamiestį ar kurortą ir jei taip galima išsireikšti, kiek ne autentiška.
Komentuoti:
-
Rašoma, kad bus keičiami šviestuvai, na, manyčiau, jie kaip tik derinasi prie bendro senamiesčio vaizdo, juos nebent atnaujinti reiktų, bet visiškai pakeisti "modernistiniais" nesinorėtų. Antra, dėl medžių sodinimo už Maironio paminklo, tai, man rodos, persisrengta, nes ten sukūrus "parkelį" dingsta vaizdas į pačius S. Siručio rūmus, jie tokie taps užspausti.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Aišku čia viso labo vizualizacija, bet tas grindinys man kelia dvejopus jausmus. Iš vienos pusės gražu, gyva ir šviesu, bet iš kitos labiau primena kokios nors pietų šalies senamiestį ar kurortą ir jei taip galima išsireikšti, kiek ne autentiška.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Kauno senamiestyje bręsta įspūdingos permainos
Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...rmainos-997955
- 10 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimąDėl parkingų priešais biurus visiškai pritariu, be to, net augalų nesugeba jokių pasodinti. Beje, Vilniuje berods irgi uždarė eismą ratu Rotušės aikštėje, įdomu, ar visi patenkinti.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Dėl parkingų priešais biurus visiškai pritariu, be to, net augalų nesugeba jokių pasodinti. Beje, Vilniuje berods irgi uždarė eismą ratu Rotušės aikštėje, įdomu, ar visi patenkinti.
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
U219 parkingas Vilniuje ne priešais pastatą?nereikia čia girtis.
Kaune, tuo tarpu, parkingų pridarė Karaliaus Mindaugo prospekte, kas yra visiškas miesto centras. Vilniuje tai atitiktų autostradą su parkingais Neries krantinėje šalia Lukiškių aikštės.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Nepamirškim fakto, kad Kaune automobilis yra viskas ir visas gyvenimas sukasi aplink jį, tas matosi tiek miesto planavime, kada pvz. šalia pagrindinių upių eina atostrados, daugiaaukštis parkingas pačiame centre, daugiabučių projektų labai mažai, net pats geriausias šiuo metu projektas Piliamiestis pačiame kvartale jokių paslaugų neturi ir yra 100% orientuotas į susisiekimą automobiliu, o geriausias verslo centras Magnum nors ir esantis centre, prieš pagrindinį fasadą turi didelį parkingą, ko Vilniuje jau 15 metų niekas nebedaro, individualių namų statybų bumas, kokia nors nauja populiari prekybos ar paslaugų vieta geriau įsikurs toliau nuo centro, bet su patogesniu privažiavimu ir dideliu parkingu.nereikia čia girtis.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Ir Karaliaus Mindaugo autostradą automobiliams.Ir taip, tranzitas didina gyvybę, nes visiems labai įdomu žiūrėti į pravažiuojančius automobilius.
Šiaip, visiškai atvažiavimo apriboti gal ir nereiktų, nes gal reikia vietiniams gyventojams (kurie yra gerai), aptarnaujančiam transportui. Užtektų užtverti gatvę, kad nebevyktų tranzitinis eismas nuo Vytauto bažnyčios iki Kauno pilies ir problema išsispręstų. Liktų galimybė atvažiuoti, neliktų nereikalingo, tranzitinio, eismo.Paskutinis taisė Lettered; 2020.11.14, 11:31.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Vaidosius Rodyti pranešimą
Turim Laisvės alėją pėstiesiems, Vilniaus g. pėstiesiems, neužtenka? Ai, pamatysim.Ir taip, tranzitas didina gyvybę, nes visiems labai įdomu žiūrėti į pravažiuojančius automobilius.
Šiaip, visiškai atvažiavimo apriboti gal ir nereiktų, nes gal reikia vietiniams gyventojams (kurie yra gerai), aptarnaujančiam transportui. Užtektų užtverti gatvę, kad nebevyktų tranzitinis eismas nuo Vytauto bažnyčios iki Kauno pilies ir problema išsispręstų. Liktų galimybė atvažiuoti, neliktų nereikalingo, tranzitinio, eismo.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Nu tai Viena prieš ~50 metų irgi dvejojo – įrengti pėsčiųjų zoną tam tikrose vietose ar ne? Visi priešinosi, nes galvojo, kad verslas be automobilių sužlugs. Gal ir galima paaiškinti nuogastavimą, nes tai buvo netradicinis sprendimas anais laikais.
Dabar gi, praėjus 50 metų, kai tūkstančiai miestų pakartojo šitą procesą, tokios abejonės atrodo mažų mažiausiai įtartinos. Ir žymiai mažesni už Kauną miestai turi gyvas pėsčiųjų zonas be automobilių.
Patirtis rodo, kad automobilių uždraudimas kaip tik padidina kavinių ir parduotuvių pelnus, nes pėstieji ten praleidžia daugiau laiko ir, automatiškai, daugiau pinigų.
Komentuoti:
-
Parašė liutass Rodyti pranešimą
pritariu. Turetu buti Chicago tipo
Paskutinis taisė Raelis; 2020.11.15, 17:14.
- 5 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKodėl sakau, kad Kauno lyginimas su Viena drąsus? Kaunas nėra didelis turistų traukos centras ir orientuotis vien į juos neverta. T.y. labai nesinorėtų, kad Kauno senamiestį būtų bandoma paversti tourist trap, kur visiems kitiems nepatogu, brangu ir t.t. Norėtųsi, kad Kauno senamiestyje būtų ir gyvenama, ir dirbama, ir pramogaujama. Ir jei tam pasiekti reikia kažkur leisti automobilių eismą (aišku ne tranzitinį) - tai ir leiskim. Kur nereikia - ribokim, drauskim, darykim brangiai ir nepatogiai. Svarbiausia nežiūrėti dogmatiškai - pėsčiųjų zona gerai, gatvė su automobiliais blogai. Gali reikėti ir to, ir to.
Dabar gi, praėjus 50 metų, kai tūkstančiai miestų pakartojo šitą procesą, tokios abejonės atrodo mažų mažiausiai įtartinos. Ir žymiai mažesni už Kauną miestai turi gyvas pėsčiųjų zonas be automobilių.
Patirtis rodo, kad automobilių uždraudimas kaip tik padidina kavinių ir parduotuvių pelnus, nes pėstieji ten praleidžia daugiau laiko ir, automatiškai, daugiau pinigų.
- 7 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: