Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šnipiškių NMC projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą

    Na, dangoraižiai yra neapžvelgiami gatvės lygyje, kas nėra gerai. Juk norisi juos einant gatve matyti, ir jausti nuo to estetinį kaifą.
    Remiantis šia logika Vilniaus NMC tankinimas taip pat nebūtų geras sprendimas, taip?

    Comment


      Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą

      Remiantis šia logika Vilniaus NMC tankinimas taip pat nebūtų geras sprendimas, taip?
      Jis turi būti tankinamas, bet pagrindinės gatvės, kaip Konstitucijos pr. ar Kalvarijų g. gali likti plačios, kad matytume visą šitą puikų vaizdą, o ne tik pastatų apačias. Tarkim, Varšuvoje yra sukurtas labai geras pojūtis.
      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
      Mielosios Grigiškės

      Comment


        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą


        O kaip tokie dalykai kaip didingumo pojūtis, wow efektas, malonumo jausmas kad gyveni tokiame pritrenkiančiame, didžiulių mastų mieste? Perimetras nebūtinai turi būti ankštas. Juk dangoraižių siauroje gatvėje neapžvelgsi ir jais nepasigrožėsi, nebent tik iš tolo. Bet norisi ir iš arti. Tokiose aukštuminių pastatų rajonuose perimetras, prekyba ir pramogos gali būti palei plačias gatves.
        Keistas požiūris į miestą. Tai Nur Sultanas ar Abu Dabis jums geresni miestai nei New Yorkas ar Londonas? Pasigrožėjimams, selfiams juk yra skirtos visokios panoraminės vietos,apžvalgos aikštelės, tu pačių dangoraižių paskutiniai aukštai. Aukoti patogią, humanišką viešąją erdvę vardan "pakazūchos" yra trumparegiška ir neatsakinga. Čikagos, Londono ar New Yorko centrai yra pilni gyvybės, šurmulio, nes gatvės ir viešosios erdvės ten pritaikytos žmogui, o ne kažkokiems 20 m. gigantams, tuo tarpu viešosios erdvės kokiame nors Nur Sultane su savo "didingais" ir "erdviais" prospektais būtent dėl humaniškų erdvių nebuvimo lieka mirusiomis, tuščiomis. Jei suprantate rusiškai, galite pasižiūrėti: https://www.youtube.com/watch?v=ebdkO2oPBGs. Arba čia:
        https://www.youtube.com/watch?v=EFBCeGuz0lc

        Konstitucijos prospekto ir viso Vilniaus NMC problemos yra panašios kaip tame video, todėl jis liks negyvas. Palyginimui, Paupys nors dar net ir nebaigtas statyti jau dabar pritraukia mases žmonių - neseniai buvau jo naujajame dviračių/pėsčiųjų take palei Vilnelę - nepaisant karantino žmonės, tėvai su vežimėliais ten ėjo "šniūrais", t.y. pats geriausias indikatorius, kad viešoji erdvė pavyko, o pavyko, nes išlaikė humaniškus, žmogaus mastelius
        Gatvės, viešosios erdvės, nepritaikytos žmogui, nepritraukiančios žmonių yra vienareišmis failas ir jokie wow efektai to nepakeis.
        Paskutinis taisė Saliamonas; 2020.04.22, 11:29.

        Comment


          Dėl to manau, kad bent jau šiai dienai NMC yra feilas, kurį ištaisyt yra/bus labai sunku. Iš tolo atrodo neblogai? Taip, žinoma. Ar ateiti ten ir leisti laiką yra jauku ir faina? Nope.

          Comment


            Parašė Efka_01 Rodyti pranešimą
            Dėl to manau, kad bent jau šiai dienai NMC yra feilas, kurį ištaisyt yra/bus labai sunku. Iš tolo atrodo neblogai? Taip, žinoma. Ar ateiti ten ir leisti laiką yra jauku ir faina? Nope.
            Why not? Padarius per Konstitucijos viduri perskyrima ir uzsodinus medziais, vaizdas iskart pasikeistu, nebesijaustu, kad autostrada. Juostos labai placios.

            Ta padarius kitas zingsnis naikint 3 juostas ir padaryt 2, viena juosta taip pat uzsodinant medziais is abieju pusiu. Ziauriai simple.

            Comment


              Creatium buvo minejes, kad VMS sita klausima buvo issikele (del medziu sodinimo viduryje), tik negirdejau jokiu naujienu del to.

              Comment


                Buvo, buvo berods nurodymas želdynų ir infros skyriams pažiūrėt kokios galimybės. Daugiau nieko nemačiau.

                Comment


                  Konstitucijos prospektas yra tik dalis bėdos ir gal net mažesnioji dalis. Didesnę bėdą aš matau tragiškame visuomėninių įstaigų trūkumą. NMC vietoj kavinių, restoranų, barų, muziejų, teatrų bei klubų daugumoj yra aklinos sienos ir/arba parkingai. Tokiam kontekste nemalonu būti. Negali nulėkt į NMC ir sakyt "va galėčiau užsukt į kavinę palei gatvę išgert kavos ir stebėt žmonių gatvėse, o po kavos nueit į šį super kietą muziejų pasikultūrint. O vakare su chebra dar prasieisim pora barų čia ir vakarą baigsim šitam kietame naktiniame klube, esančiame šalia modernios aikštės su šviesų insaliacijomis". Nope.

                  Comment


                    Sakyciau kad Tomizmas accounta nuhakino googlius, arba ji apsedo setonas. Esate vaikscioje City of London darbo dienomis? Liverpool street - viena is pagrindiniu City gatviu yra praktiskai Lvovo g. platumo. Jeigu Varsuvos dangoraiziu poligonas sakote kad malonesnis pestiesiems, tai tikrai neesate buve Londono City ir Canary Wharf.

                    Comment


                      Vis dėlto pritarčiau Efkos nuomonei, kad NMC trūksta pramogų vietų. Būtų pramogų vietos - niekam nekiltų klausimų, Konstitucijos pr. per platus ar per siauras. Tai būtų kieta, moderni vieta (beje, puiki idėja su šviesų instaliacijomis). Reikia ir viešų erdvių, ir fontanų, ir bariukų, ir užeigėlių. Faina juk būtų gerti kokį kokteilį, dairantis į didžiulius saulėje blizgančius dangoraižius, šniokščiant šalia fontanui, o vakare - dangoraižius nušvietus futuristiniam kosminiam apšvietumui. Eismo atskyrimo problemą galėtų spręsti želdiniai.
                      Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                      Mielosios Grigiškės

                      Comment


                        Parašė Tomizmas Rodyti pranešimą
                        Vis dėlto pritarčiau Efkos nuomonei, kad NMC trūksta pramogų vietų. Būtų pramogų vietos - niekam nekiltų klausimų, Konstitucijos pr. per platus ar per siauras. Tai būtų kieta, moderni vieta (beje, puiki idėja su šviesų instaliacijomis). Reikia ir viešų erdvių, ir fontanų, ir bariukų, ir užeigėlių. Faina juk būtų gerti kokį kokteilį, dairantis į didžiulius saulėje blizgančius dangoraižius, šniokščiant šalia fontanui, o vakare - dangoraižius nušvietus futuristiniam kosminiam apšvietumui. Eismo atskyrimo problemą galėtų spręsti želdiniai.
                        "KP trūksta pramogų?" - Taip
                        .
                        "Reikia, kad pramogos atsirastų palei KP perimetrą?" - Taip.

                        "Ar jos atsiras palei 8 juostų pločio taršią autostradą su 30 metrų šaligatviu vien tik iš vienos pusės?" - Ne.

                        "Na bet o jeigu kažkokiu stebuklu atsiras ir bus kur išgert kokteilį? Ar žmones eis gert kokteilių prie 8 juostų pločio taršios autostrados ir 30 metrų pločio vien trinkelėmis iškloto šaligatvio?" - Ne.

                        "Na bet visgi, o jeigu kažkokiu stebuklu eis, gers ir jiems tai patiks, ar nuo to KP stipriai padaugės gyvybės?" - Ne, nes net jeigu tokie stebuklai nutiktų (spoiler alert: jie nenutiks, kol KP nepasikeis), su 30 metrų pločio beprasmiškais šaligatviais reikia, kad Vilnius turėtų bent kokius 2-3 milijonus gyventojų, kad kažkokiu stebuklu aplink šią autostradą užvirtų bet šiek tiek į Senamiestį pagal srautus panašus gyvenimas.

                        Todėl išvada labai paprasta: siaurinti, siaurinti, o dar geriau siaurinti ir statyti dar vieną juostą pastatų.

                        Bet, kadangi su šita savivaldybe tai yra tiek pat įmanoma, kaip kad Šimašius taps pirmuoju lietuviu kosmonautu išsilaipinusiu Mėnulio paviršiuje, asmeniškai mano visos viltys yra Lvovo g. Deja, bet KP dar daug metų bus mirusiomis autostrados prieigomis, kur gyvenimo atsiranda tik tada, kai aplinkinių ofisų planktonas per pietų pertrauką eina pavalgyt į kitus pastatus.

                        Comment


                          Konstitucijos pr. yra viena labiausiai apkrautų miesto transporto arterijų, ypač piko metu. Galima įsivaizduoti, koks furoras kiltų tarp automobilistų vien užsiminus apie KP siaurinimą - juk kiekvienas paaiškins, kad bus dar didesni kamščiai ir prailgės laikas, per kurį bus galima nuvažiuoti nuo Rokantiškių sodų iki Saltoniškių verslo centrų. O be to, kaip britvų pilotai dragins ir lenktyniaus susiaurintame KP? Miestas turi tarnauti automobiliams, nes automobilis - prestižas, patogumas, modernumas, malonumas ir būtinybė, o dviračiais ir pėsčiomis mieste vaikšto tik lochai.
                          Dėl šių priežasčių net senamiestis iki šiol dūsta nuo automobilių, nepanaikintas net tranzitinis eismas jame, nekalbant apie automobilių išgyvendinimą iš senamiesčio. Kalbos apie KP siaurinimą - burnos aušinimas.

                          Comment


                            Nebent visą šitą srautą nukreipti Žalgirio gatve (neypatingai tinkama tam), jeigu siaurinimas tikrai padėtų padaryti NMC cool. Kažkur vis tiek reikės dėtis srautams rytų - vakarų kryptimis mieste. Ozo g. ir taip jau springsta, tai kažką daryti galima nebent nutiesus Šiaurinę g.
                            Gimtoji Nalšia: Švenčionėliai | Švenčionys
                            Mielosios Grigiškės

                            Comment


                              Kišt po žeme. Jau kalbėta apie tai. Potencialas užstatyti Konstitucijos pr. anksčiu ar vėliau atpirks investicijas į tunelį. Tik ne dabar, pirmiau užstatykime visą kitą tuščią plotą. Tada padarysim redevelopmentą prospektui su arch. konkursais

                              Comment


                                Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                Kišt po žeme. Jau kalbėta apie tai. Potencialas užstatyti Konstitucijos pr. anksčiu ar vėliau atpirks investicijas į tunelį. Tik ne dabar, pirmiau užstatykime visą kitą tuščią plotą. Tada padarysim redevelopmentą prospektui su arch. konkursais
                                Cia jau turbut bus tie laikai kai kartu su gatve, ties ir hibridinio tramo linija, kazkur po 80-100 metu.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Kišt po žeme. Jau kalbėta apie tai. Potencialas užstatyti Konstitucijos pr. anksčiu ar vėliau atpirks investicijas į tunelį. Tik ne dabar, pirmiau užstatykime visą kitą tuščią plotą. Tada padarysim redevelopmentą prospektui su arch. konkursais
                                  Nelabai isivaizduoju kisimo po zeme. Kaip tai veiktu? Numatytas viadukas virs ziedo kuris kazkur uz Forumo, gal prie Quadrumo listu po zeme. Kur toks tunelis baigtusi ir kurioj vietoj vel iskiltu? Ka daryti su dabar esanciomis salutinemis KP gatvemis? Kaip bus isspresta sankryza su Kalvariju gatve?
                                  Realiau butu siaurinimas, bet tai irgi nera realu, nes toks kandidatas paprasciausiai nelaimetu rinkimu.

                                  Comment


                                    Parašė B.S. Rodyti pranešimą
                                    Nelabai isivaizduoju kisimo po zeme. Kaip tai veiktu? Numatytas viadukas virs ziedo kuris kazkur uz Forumo, gal prie Quadrumo listu po zeme. Kur toks tunelis baigtusi ir kurioj vietoj vel iskiltu? Ka daryti su dabar esanciomis salutinemis KP gatvemis? Kaip bus isspresta sankryza su Kalvariju gatve?
                                    Realiau butu siaurinimas, bet tai irgi nera realu, nes toks kandidatas paprasciausiai nelaimetu rinkimu.
                                    O kuo nerealu? Prasideda už Kalvarijų g. (prie savivaldybės arba kitoje pusėje - prie Holiday Inn), baigiasi prieš žiedą. Lvovo ir kt. gatvelės jungiasi per Linkmenų g. (tunelis gali baigtis prieš ją) arba per Kalvarijų g. Tunelis būtų skirtas tranzitui. Vietiniam eismui liktų po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi. Jau buvo čia dėti galimi tunelių variantai.

                                    Comment


                                      Sutikit, kišt Konst pr po žeme tiek pat realu, kiek turėt metro liniją. Čia nebent po 100-200 metų tokios diskusijos realios.

                                      Comment


                                        Vilniaus Vartų pavyzdys galbūt sako kad tai ne taip nerealu, nors ten buvo jiem pigiau kurkas

                                        Comment


                                          Parašė evvt Rodyti pranešimą
                                          Vilniaus Vartų pavyzdys galbūt sako kad tai ne taip nerealu, nors ten buvo jiem pigiau kurkas
                                          Vilniaus Vartai ziurint statybu istorija atrodo gerokai paprastesnis/pigesnis variantas. Aisku sudetingas, bet kist visa Konstitucija - utopija. Nezinau, kiek zeme turetu kainuot, kad atsipirktu. Tuolabiau, NMC nera ant tiek patogi vieta, kad apsimoketu - Vilnius nedidelis miestas palyginus, abejoju ar nuomos pajamingumu skirtumai tarp biuro Virsuliskese ir NMC atpirktu n kartu brangesnes statybas

                                          Comment

                                          Working...
                                          X