Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Panevėžio centrą reanimuos europietiškai
    Inga Kontrimavičiūtė, "Sekundė"
    2010 balandžio mėn. 2 d. 00:02


    Šypseną keliantys ir įsiamžinti nuotraukoje masinantys gatvės artistų pasirodymai, savo dirbiniais prekiaujantys amatininkai, skambanti „gyva“ muzika ir jaukios, maloniais kvapais viliojančios užsukti kavinukės – ne vaizdas iš kurio nors gilią istoriją turinčio Europos didmiesčio gyvenimo, o netolima Panevėžio vizija.

    Merdėjantį centrą miesto vadovai užsimojo atgaivinti Laisvės aikštės prieigas atidavę į jaunimo ir amatininkų rankas. Valdžia viliasi, kad į aikštę vedančioje Ukmergės gatvėje jau šią vasarą šurmuliuos tautodailininkai, su jais besiderantys pirkėjai, dainuos ir gros jaunimas.

    Ištuštėjusio ir nykiomis vitrinomis bauginančio miesto centro atgaivinimo idėją palaikantys amatininkai ir verslininkai neslepia abejonių, ar tai, be ko neįsivaizduojami senieji Europos miestai, prigis giliomis tradicijomis nepasižyminčioje Aukštaitijos sostinėje. ..........

    Comment


      #62

      Labiau tiktų balandžio 1 d. pasitalams. Juk reikia žurnalistams ką nors rašyti, savo "sensacijas" ir panašius niekus.

      Dar vieni eiliniai rožiniai planai buvę prieš kelis, ar kelioliką metų, pvz. steigti šalia Dailės galerijos (kurios priestatas vis dar "planuojamas") kažką panašaus į menininkų kvartalą... Kol kas šioje vietoje žaliuoja šiukšlinos dykvietės. Viskas kaip buvo, taip ir bus ir liks. Deja, deja, deja.... Ne tas panevėžiečių mentalitetas perisiimti europietiškom tradicijom, vien jau senų pastatų (nekalbant jau apie senemiestį) nebuvimas daug ką pasako.
      Paskutinis taisė enigma; 2010.04.03, 00:34.

      Comment


        #63
        Parašė Vidma Rodyti pranešimą
        Panevėžio centrą reanimuos europietiškai
        Inga Kontrimavičiūtė, "Sekundė"
        2010 balandžio mėn. 2 d. 00:02
        Vidma, jau anksčiau Monteq patalpino šį pranešimą jam labai tinkančioje temoje - apie Laisvės aikštės ir viso Panevėžio centro atgaivinimą

        Parašė enigma Rodyti pranešimą

        Labiau tiktų balandžio 1 d. pasitalams. Juk reikia žurnalistams ką nors rašyti, savo "sensacijas" ir panašius niekus.

        Dar vieni eiliniai rožiniai planai buvę prieš kelis, ar kelioliką metų, pvz. steigti šalia Dailės galerijos (kurios priestatas vis dar "planuojamas") kažką panašaus į menininkų kvartalą... Kol kas šioje vietoje žaliuoja šiukšlinos dykvietės. Viskas kaip buvo, taip ir bus ir liks. Deja, deja, deja.... Ne tas panevėžiečių mentalitetas perisiimti europietiškom tradicijom, vien jau senų pastatų (nekalbant jau apie senemiestį) nebuvimas daug ką pasako.
        Mano nuomone geriau iš pradžių kelis kartus planuoti, diskutuoti ir tik tada daryti, nei padaryti ir tik tada galvoti ar viskas gavosi taip kaip norėta blogiausia, kai be jokių planų padarius gaunasi šnipštas ir tada tie "darytojai" ima kaltinti valdžią ir kitus aplinkinius, atseit būtent dėl jų kaltės čia viskas taip gavosi

        O visokie "Deja, deja, deja...." man labai primena senelių ir močiučių pokalbius ant suoliuko Jiems matyt tik tai ir belieka daryti, kažką atlikti patiems trūksta ir noro, ir sveikatos. Man tik keista, kai taip kalba tie, nuo kurių norų ir pastangų būtent ir priklauso ką turėsime ateityje, aišku kaltinti, skųstis, teisintis ir dejuoti visada lengviau nei kažką realiai padaryti, bet aš manau, kad čia renkasi būtent tie, kurie NORI ir GALI pakeisti esamą situaciją! Kas dar gali pastatyti tuos pastatus ir atnešti vakarietišką žmonių mentalitetą, jei ne MES?! Seneliai, sėdintys valdžioje? O gal seneliai, sėdintys ant suoliuko?
        Visos forumo temos apie Panevėžį:
        http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

        Comment


          #64
          Čia dejuok nedejuok - proga praleista. Išsivažinėjantis jaunimas, (kad ir Tu, Tadai) ir liekantis viskuo nepatenkintas senimas. Ką mes dar, apart, stadiono, galime pakeisti? Liekantis jaunimas arba "profkinis", arba J. Balčikonio abiturientai, net nežadantys likti Panevėžyje?

          Comment


            #65
            Parašė enigma Rodyti pranešimą
            Čia dejuok nedejuok - proga praleista. Išsivažinėjantis jaunimas, (kad ir Tu, Tadai) ir liekantis viskuo nepatenkintas senimas. Ką mes dar, apart, stadiono, galime pakeisti? Liekantis jaunimas arba "profkinis", arba J. Balčikonio abiturientai, net nežadantys likti Panevėžyje?
            progų veikti yra begalės, kiekvienas žmogus susidėlioja savo prioritetus ir pats pasirenka ką jis darys. Visi žmonės kiekvieną akimirką kažką veikia, kitas klausimas kokią naudą ši veikla teikia pačiam žmogui, jo šeimai, gatvei, miestui, šaliai ir visam pasauliui.

            Taip, po studijų aš likau gyventi Vilniuje, bet net ir gyvenant čia man malonu domėtis gimtuoju Panevėžiu bei prisidėti prie jo vystymosi, nes čia gyvena mano tėvai (jie gyvenimu patenkinti, yra aktyvūs miestiečiai ir žinau, kad tikrai dalyvaus Darom'10 talkoje) bei šeimą sukūręs brolis (iki senelio statuso jam dar toli ), čia retkarčiais atvažiuoju ir aš. Be savo veiklų, generuojančių pajamas, šiuo metu dalyvauju 4 socialiniuose projektuose, 2 iš jų (Panevėžio stadionas ir tuneliai) susiję su Panevėžiu. Pats matai, kad sėkmingai veikti galima net ir didžiąją laiko dalį būnant kitoje vietoje, kas kliudo tą patį daryti ir kitiems?

            Naujasis stadionas įdomus daug užsienyje gyvenančių lietuvių, dalis iš jų aktyviai įsitraukė į diskusijas, taigi prisideda prie savo šalies (ir miesto) gerovės kūrimo. Esant kitame mieste ar šalyje labai lengva palyginti bei pastebėti gyvenimo skirtumus ir, remiantis geraisiais kitų miestų ar šalių pavyzdžiais, padėti ištaisyti esamas blogybes, tereikia tik to pačiam norėti ir prisidėti O ištaisius pagrindinius dalykus visada bus malonu sugrįžti ir pasižiūrėti kaip pasikeitė vietinis gyvenimas, tuomet gali ateiti noras čia pasilikti ilgėliau ir toliau kurti tokį miestą, kuriame gera gyventi

            Pradėję nuo stadiono mes eisime į priekį ir kursime naujus Panevėžio projektus, kokie jie bus, kiek jų bus, kaip greitai ir sėkmingai jie bus įgyvendinti priklausys vėl ne nuo ko nors kito, bet tik nuo mūsų pačių. O laikas grįžti visada yra tinkamas
            Visos forumo temos apie Panevėžį:
            http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

            Comment


              #66
              Įdomiausia tai kad autobusų stoties iškėlimas butu dar baisesnis miestui nei kad jis dabar yra ten. Pats gyvenu "sasyskoje". Matau kiek pravažiuoja autobusu pro stoti ir koks transporto srautas prie prekybos centru. O ir pravažiuojančių autobusų kiekis didesnis nei tas kurie atvyksta į stotį. Atvykusiems yra daug geresnis susisiekimas su miesto centru nei autobusų parkas. Tai kad visas šis burbulas tik dėl to kad galėtu iškelti stoti ir jos teritorijoje pastatyti dar vieną "Kinų šiukšlyną".
              Didžiausia miestų problema tai miesto centre įsikūrę prekybos centrai. Dėl šios priežasties ir centre nebėra smulkiųjų prekeiviu, nei parduotuvyčių. Centras apmiręs.
              Ne žodžiais, o darbais siauruką mylim!
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #67
                Sunkmetis atitolina ir naujosios autobusų stoties statybas:

                Parašė Nauja stotis lieka vizija
                http://www.panbalsas.lt/naujienos/mi...s_lieka_vizija



                Raimonda MIKUČIONYTĖ

                Kada Panevėžys pagaliau turės naują autobusų stotį, neaišku. Projekto įgyvendinimo darbai įstrigo rengiant poveikio aplinkai vertinimo studiją. Paaiškėjo, kad progresui trukdo per arti įsikūrusi degalinė.

                2009 metų birželio mėnesio pradžioje įvykusiame miesto vadovų susitikime su konsorciumo BIG atstovais dėl naujos miesto autobusų stoties statybos darbų optimistiškai kalbėta, kad jau šių metų pavasarį turėtų būti parengtas detalusis planas, o naujos stoties pastatas J. Basanavičiaus gatvėje iškiltų 2012-aisiais.

                Be konkrečių terminų

                Optimizmas, deja, nepasiteisino – planai teliko planais: projekto detalusis planas vis dar neparengtas, nėra ir poveikio aplinkai vertinimo studijų.
                Atostogaujantį bendrovės Panevėžio autobusų parko generalinį direktorių Rimantą Petukauską vaduojantis jo pavaduotojas Arvydas Dirsė supranta, kad senoji autobusų stotis nepuošia miesto centro.
                „Tragiškai atrodo, – pripažino jis, – bet paskubinti darbų neįmanoma. Be to, projektą įgyvendinantis konsorciumas darbų nevėlina, nes konkurso sąlygose nebuvo nurodyti konkretūs terminai jiems atlikti. Manau, kad, jeigu iki žiemos bus parengtas projekto detalusis planas, bus labai gerai. Be to, jį dar turės patvirtinti miesto Savivaldybės taryba ir tik po to bus rengiamas techninis projektas.“

                Trukdo degalinė

                A. Dirsė „Panevėžio balsui“ sakė, kad su projekto įgyvendintojais miesto Savivaldybėje susitiko pirmadienį. Be miesto vadovų, pasitarime dėl autobusų stoties statybos dalyvavo ir konsorciumo BIG atstovas Alvydas Misiūnas. Buvo aptarta, kas trukdo parengti projekto detalųjį planą.
                „Ruošiant poveikio aplinkai vertinimo studiją – o jis būtinas detaliajam planui užbaigti, – paaiškėjo, jog per arti Autobusų parko administracinio pastato yra dujų degalinė. Ji trukdys statyti ir naują autobusų stotį. Bus bandoma tartis su degalinės vadovais, kad dujų rezervuarai būtų įleisti į žemes arba būtų pastatyta apsauginė sienelė“, – aiškino bendrovės vadovo pavaduotojas A. Dirsė ir tvirtino tikįs, kad ši problema bus išspręsta, o tuomet naujos autobusų stoties darbai pajudės iš mirties taško.
                Apie tai, kad naujos autobusų stoties statybos darbams pradėti trukdo greta Panevėžio autobusų parko esanti dujų degalinė, prasitarė ir mero patarėja Marija Danutė Kažukauskienė.
                „Liūdnoka, kad darbai strigo, – kalbėjo ji vakar. – Kai 2000-aisiais degalinės vadovai tvirtino būsimos degalinės atstumus, jie buvo išlaikyti. Tačiau vėliau jie keitėsi ir dabar, pradėjus planuoti naujos autobusų stoties statybos darbus, paaiškėjo, jog degalinės dujų rezervuarai per arti būsimos statybų vietos. Rašysime raštus ir bandysime tartis su degalinės vadovais. Manau, kad kompromisas bus surastas ir darbai pajudės: tada bus toliau rengiamas projekto detalusis planas, rengiama poveikio aplinkai vertinimo studija.“
                Tuos darbus, anot M. D. Kažukauskienės, būtina atlikti, nes be detaliojo plano nebus galima rengti techninio projekto.

                Degalinė – ne kliuvinys?

                Konsorciumui BIG atstovaujanti Rasa Čepienė kiek kitaip aiškino, kodėl įstrigo naujosios Panevėžio autobusų stoties detalusis planas. Jos teigimu, dokumentas negali būti parengtas be parengtos poveikio aplinkai vertinimo studijos.
                „Studija įvertina visus esminius klausimus, susijusius su būsimomis statybomis. Įvertinus poveikį aplinkai atsiranda pasikeitimai detaliajame plane. Šiame plane turi būti aišku, kur bus pastatyti nauji Autobusų parko komerciniai pastatai, nauja autobusų stotis ir kiti pagalbiniai pastatai. Dujų degalinė ne kliuvinys rengiant detalųjį planą. Juolab kad vertinant poveikį aplinkai vertinama dabartinė situacija, o ne tai, kas būtų, jeigu būtų. Jeigu nebus galima perkelti dujų rezervuarų kitur arba jų paslėpti, bus keičiamas autobusų stoties planas“, – aiškino R. Čepienė.
                Anot jos, detaliojo plano ir poveikio aplinkai vertinimo studijos rengėjai įvertins situaciją ir visus klausimus išspręs.
                „Detalusis planas bus baigtas, kai bus baigtas rengti poveikio aplinkai vertinimo dokumentas. Mat jis susijęs su detaliuoju planu. Kai bus parengtas detalusis planas ir jį patvirtins Tarybos politikai, prasidės techninio projekto rengimas“, – kalbėjo konsorciumo atstovė ir pratarė, nors darbų pabaigos datos nenurodė: „Pirmajame etape – prasidėjus statyboms – bus pastatyti Autobusų parkui reikalingi komerciniai pastatai, nauja autobusų stotis, bet negaliu pasakyti, kad bus užsiimta statybomis senosios autobusų stoties vietoje.“
                Visos forumo temos apie Panevėžį:
                http://www.miestai.net/forumas/tags.php?tag=panevezys

                Comment


                  #68
                  Naujai stočiai – degalinės užkardas
                  Inga Kontrimavičiūtė,
                  „Sekundė“
                  2010 lapkričio mėn. 10 d. 00:00


                  Šimtamilijoninės vertės autobusų stoties iškeldinimo projektą sukurpę valdininkai ir verslininkai nepastebėjo vienos smulkmenos – naują stotį panevėžiečiai kaip savo ausis matys, kol iš kelio pasitrauks degalinei priklausantys dujų rezervuarai.

                  Nota norvegams

                  Naujos Panevėžio pakrašty turinčios iškilti autobusų stoties statybų priešininkai turėtų žiedu apsupę saugoti pagrindinį kliuvinį brangiam projektui – J.Basanavičiaus ir Beržų g. sankirtoje įkurtą „Statoil“ degalinę. Tik dėl jos dujų rezervuaro pietinėje miesto dalyje dar neūžia statybininkų technika.

                  Statybų pradžios nesulaukiantys Panevėžio vadovai ne juokais prakalbo apie bręstantį karą su „Statoil“. Neįkalbėjęs vietinių degalinės vadovų rezervurą pakasti ar bent aptverti apsaugine tvora, miesto meras Vitalijus Satkevičius nusiuntė notą ir „Statoil“ administracijai į Norvegiją.

                  Jei ir norvegai manys, kad dėl būsimosios autobusų stoties jiems neverta investuoti į degalinės rekonstrukciją, Panevėžio vadovas neatmeta bylinėjimosi teisme.

                  Patekę į spąstus

                  Autobusų stoties užsakovas Panevėžio autobusų parkas ir investuotojas BIG-PST konsorciumas jau nebeturi vilčių, kad kitų metų vasarą, kaip buvo planuota, atvažiavusiuosius į Aukštaitijos sostinę pasitiks ne septintą dešimtį skaičiuojanti nyki, o moderni stotis.

                  Autobusų parko direktoriaus Rimanto Petukausko teigimu, dar prieš pusantrų metų pradėtą rengti detalųjį planą manyta baigti per pusmetį, dar tiek pat turėjo užtrukti projektavimo darbai, o jau nuo vasaros Beržų g. turėjo virti Panevėžio įvaizdį kilstelėsiančios statybos.

                  Tačiau detalusis planas dar nebaigtas, projektas nepradėtas ir niekas nežino, kada statybos pajudės iš mirties taško.

                  Gigantišką projektą sustabdė būsimosios stoties pašonėje įkurtai „Statoil“ degalinei pačios Savivaldybės maždaug prieš dešimtmetį išduotas leidimas rezervuarų statyboms.

                  Teisės aktuose nurodyta tokių statinių apsaugos zoną – 80 metrų. Tačiau ne tik nuo būsimosios stoties, bet ir trijų gyvenamųjų namų iki degalinės atstumas gerokai mažesnis – apie 56 metrus.

                  „Nežinia, kas ir kodėl prieš devynerius metus leido tokioje vietoje statyti dujų rezervuarus, bet dabar dėl to turime didelių problemų“, – „Sekundei“ teigė R.Petukauskas.

                  Nesutaria, iš kurios kišenės mokėti

                  Iš mirties taško autobusų stoties statybos pajudėtų, jei, pasak R.Petukausko, dujų rezervuarai būtų užkasti.

                  Kol kas savivaldybė, „Statoil“ ir konsorciumas nesutaria, iš kurios kišenės darbai turėtų būti finansuojami.

                  „Statoil“ sutinka, kad su jų dujų rezervuarais būtų kas nors daroma, bet klausimas – o kas už tai mokės. Degalinės vadovų pozicija: jei jums reikia, jūs ir privalote finansuoti. Bet tie rezervuarai negali taip stovėti, kaip dabar. Jei kreiptumėmės į teismą, laimėtume, bet sugaištume laiko“, – svarstė R.Petukauskas.

                  Alternatyvą požeminiams rezervuarams – esamus aptverti apsaugine tvora – direktorius atmeta. Jo nuomone, nors tvora kainuotų mažiau, tačiau ji nebūtų išeitis – šį rudenį įrengti nebespėtų, be to, pasak R.Petukausko, griozdiškas statinys darkytų miesto vaizdą.

                  Direktorius viliasi, kad milijoninį projektą sustabdžiusi degalinė sutiks ir pati atverti piniginę.

                  „Statoil“ – rimta Norvegijos kompanija, rimtai ir atsakingai žiūrinti į ekologiją ir saugumą. Manau, problemų turime tik su vietiniais jos vadovais Lietuvoje“, – spėja Autobusų parko direktorius.

                  Nusiteikę ir bylinėtis

                  Į „Statoil“ akcininkus Norvegijoje viltis deda ir Panevėžio vadovai. Miesto meras Vitalijus Satkevičius laukia užsienio investuotojų Lietuvoje atsako į praėjusią savaitę išsiųstą prašymą ką nors daryti su autobusų stočiai skersai kelio stojusiais dujų rezervuarais.

                  „Su „Statoil“ atstovais Lietuvoje kol kas nepavyko susitarti, kad jų rezervuarai nekliudytų mūsų statyboms. Jie motyvuoja turintys visus leidimus, galiojančius ir dabar, o rekonstrukcija pareikalautų papildomų investicijų. Gal centrinė „Statoil“ vadovybė atsižvelgtų į mūsų interesus. Juo labiau kad Panevėžyje jie turi daugiau degalinių“, – viliasi V.Satkevičius.

                  Jei su degaline nepavyktų geranoriškai susitarti, meras prasitaria, kad išeities gali būti ieškoma per teismus. Kraštutinis variantas Savivaldybei ir investuotojams taip pat nėra priimtinas, nes prasidėjus teismų maratonui stoties statybų pradžią tektų nukelti neribotam laikui.

                  Kompromiso neranda

                  Maždaug milijoną litų į autobusų stoties projektą jau investavusio BIG-PST konsorciumo atstovas Alvydas Misiūnas dėl gaištamo laiko patiriamos žalos dydžio neįvardija, tačiau, pasak jo, užstrigusios statybos nuostolingos ir verslui, ir miestui.

                  „Buvo planuota statybas pradėti vasarą, bet dar šiandien esame įstrigę ties detaliojo plano rengimo stadija. Kol atstumas nuo rezervuarų iki numatomų statyti objektų neatitiks priešgaisrinės saugos reikalavimų, tol detalusis planas nebus patvirtintas. Dabar nieko nebegalime prognozuoti“, – teigė A.Misiūnas.

                  Anot jo, dėl prieš keletą metų išduoto leidimo suskystintų dujų rezervuarus statyti ant žemės į spąstus įkliuvo ir būsimosios stoties užsakovai, ir arčiausiai degalinės esančių daugiaaukščių gyventojai. Į apsaugos zoną patekusiems namams užkirstas kelias į renovaciją – jiems leidimas statyboms negalėtų būti išduotas dėl per arti esančių rezervuarų.

                  „Statoil“ komunikacijų vadovės Daivos Jokšienės teigimu, 2000 m. statant degalinę buvo gauti visi statyboms ir eksploatacijai reikalingi leidimai ir jie nuolat atnaujinami.

                  Jos tikinimu, šiemet „Statoil“ atstovas dalyvavo Panevėžio savivaldybės posėdžiuose, kuriuose Priešgaisrinės tarnybos specialistas patvirtino, jog rezervuarai pastatyti tinkamai ir atitinka keliamus saugumo reikalavimus.

                  Gigantiškas projektas

                  Prieš ketvertą metų planuota, kad naujos autobusų stoties investicinis projektas atsieis 130 milijonų litų.

                  Iš jų 70 mln. litų buvo numatyta skirti statyboms Beržų gatvėje – stoties, Autobusų parko bei prekybos centro.

                  60 mln. litų turėjo kainuoti dabartinės autobusų stoties iškėlimas iš miesto centro bei jos vietoje naujo multifunkcinio centro statybos.

                  BOG-PST konsorciumo atstovai teigia, kad krizė gerokai pakoregavo projekto sąmatą, tačiau naujos sumos neįvardija, kol nežinoma, kada pajudės įstrigę projektavimo darbai.

                  Dar 1955 m. pastatytą autobusų stotį į dabartinę Autobusų parko teritoriją J.Basanavičiaus g. planuota iškelti jau kitais metais.

                  Projekto vizijoje buvo numatyta nušiurusios stoties vietoje miesto centre įrengti dviejų korpusų multifunkcinį centrą su dvejais fasadais ir požeminėmis automobilių stovėjimo aikštelėmis. Jame įsikurtų smulkieji prekybininkai, biurai, maitinimo ir pramogų įstaigos.

                  „Sekundė“

                  Comment


                    #69
                    Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                    Naujai stočiai – degalinės užkardas
                    Inga Kontrimavičiūtė,
                    „Sekundė“
                    2010 lapkričio mėn. 10 d. 00:00


                    Šimtamilijoninės vertės autobusų stoties iškeldinimo projektą sukurpę valdininkai ir verslininkai nepastebėjo vienos smulkmenos – naują stotį panevėžiečiai kaip savo ausis matys, kol iš kelio pasitrauks degalinei priklausantys dujų rezervuarai.
                    (...)
                    „Sekundė“
                    Patys sau nesąmonių prisidirbo, tai dabar turi visas miestas už tai kentėt
                    Paskutinis taisė Romas; 2011.06.23, 23:38. Priežastis: Sutrumpinta labai ilga citata

                    Comment


                      #70
                      Parašė Monteq Rodyti pranešimą
                      Patys sau nesąmonių prisidirbo, tai dabar turi visas miestas už tai kentėt
                      Pirmiausia reikia pasodint ta, kuris pries desimt metu ant plano parasa uzdejo.. pradzia butu padaryta link teisingumo..

                      Comment


                        #71
                        Parašė Andree Rodyti pranešimą
                        Pirmiausia reikia pasodint ta, kuris pries desimt metu ant plano parasa uzdejo.. pradzia butu padaryta link teisingumo..
                        O tada nacionalizuoti degalinę visuomenės reikmėms, pvz. išimtinai kontrabandinių degalų pardavimui

                        Comment


                          #72
                          Parašė Monteq Rodyti pranešimą
                          O tada nacionalizuoti degalinę visuomenės reikmėms, pvz. išimtinai kontrabandinių degalų pardavimui
                          Nauda akivaizdi butu

                          Comment


                            #73
                            Parašė Vidma Rodyti pranešimą
                            Naujai stočiai – degalinės užkardas
                            Šimtamilijoninės vertės autobusų stoties iškeldinimo projektą sukurpę valdininkai ir verslininkai nepastebėjo vienos smulkmenos – naują stotį panevėžiečiai kaip savo ausis matys, kol iš kelio pasitrauks degalinei priklausantys dujų rezervuarai.
                            Anekdotas. Apie 2001m. norėta Panevėžio AS iškelti prie GS, bet irgi sutrukdė... degalinė. Dabar jau degalinės (buvęs adresas S. Kerbedžio 7c) keli metai nebėra, tačiau ir stoties ten niekas nebenori iškelti. Keista, bet visuose didžiausiuose miestuose AS ir GS yra šalia ar bent jau netoli viena kitos.
                            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              #74
                              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                              Anekdotas. Apie 2001m. norėta Panevėžio AS iškelti prie GS, bet irgi sutrukdė... degalinė. Dabar jau degalinės (buvęs adresas S. Kerbedžio 7c) keli metai nebėra, tačiau ir stoties ten niekas nebenori iškelti. Keista, bet visuose didžiausiuose miestuose AS ir GS yra šalia ar bent jau netoli viena kitos.
                              Šiaip žvelgiant retrospektyviai, mano nuomone, geriausias variantas būtų buvęs vietoj mėsos fabriko pastačius kokį didesnį prekybcentrį (bala jų nematė) ir įkurdinus ten AS. Galbūt dar būtų normaliai sutvarkę ir Kerbedžio/Smėlynės sankryžą, Rožyno gyventojai po darbo turėtų kur užsukti akių paganyti ir keliaujantiems patogiau būtų (šalia GS, didelis prekybcentris, paleistų naujus maršrutus kad ir pvz tą, kur Wycka siūlei, su mano papildymu pratęsti maršrutą iki "Panevėžio Ketaus"/"Panevėžio Energijos" http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=424 ) O šiaip aišku, kad visiems neįtiksi ir vistiek atsiras tokių, kurie bambės. Kaip jau bus, taip, svarbu, kad iš vis kas nors pajudėtų šituo klausimu.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Monteq Rodyti pranešimą
                                Šiaip žvelgiant retrospektyviai, mano nuomone, geriausias variantas būtų buvęs vietoj mėsos fabriko pastačius kokį didesnį prekybcentrį (bala jų nematė) ir įkurdinus ten AS.
                                Na ir aš manau, kad jeigu VP Market statys Panevėžyje AKROPOLĮ, tai buvęs mėsos fabrikas tam būtų geriausia vieta, jeigu bus rastas sprendimas kur ir kaip įrengti parkingą. Gali kilti problemų, nes dabartinis pastatas apsuptas geležinkelio bėgių.
                                I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Na ir aš manau, kad jeigu VP Market statys Panevėžyje AKROPOLĮ, tai buvęs mėsos fabrikas tam būtų geriausia vieta, jeigu bus rastas sprendimas kur ir kaip įrengti parkingą. Gali kilti problemų, nes dabartinis pastatas apsuptas geležinkelio bėgių.
                                  Naujojo "Gariūnų" pastato parkingas galėtų būti kaip vienas iš sprendimų

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                    Na ir aš manau, kad jeigu VP Market statys Panevėžyje AKROPOLĮ, tai buvęs mėsos fabrikas tam būtų geriausia vieta, jeigu bus rastas sprendimas kur ir kaip įrengti parkingą. Gali kilti problemų, nes dabartinis pastatas apsuptas geležinkelio bėgių.
                                    Ar problema? Pasikas ir po bėgiais

                                    Bet šiaip nemanau, kad buvęs Mėsos Kombinatas būtų tam tinkama vieta.

                                    Visų pirma - nepatogi vieta, geležinkelis ir šiaip šis rajonas toli gražu ne traukos vieta. Vienoje pusėje "Rožyno" kvartalas, paskui bėgiai (o kur juos padėti?). Iš kitos pusės S. Kerbedžio gatvė...

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė enigma Rodyti pranešimą
                                      Bet šiaip nemanau, kad buvęs Mėsos Kombinatas būtų tam tinkama vieta.
                                      Visų pirma - nepatogi vieta, geležinkelis ir šiaip šis rajonas toli gražu ne traukos vieta. Vienoje pusėje "Rožyno" kvartalas, paskui bėgiai (o kur juos padėti?). Iš kitos pusės S. Kerbedžio gatvė...
                                      Miegamasis rajonas (Rožynas) — tik privalumas. Šalia susikerta pagrindinės gatvės — Kerbedžio ir Smėlynės. GS arti, bet ne per arti. Taigi vieta gera, bet manau atėjęs investuotojas greičiau griaus tą pastatą-monstrą, nes esamasis tinkamas na nebent sandėliavimui. Bet vat parkingas... Na, dabar tai sprendžiama rūsiais ar parkavimu ant stogo.
                                      I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                      Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                      Comment


                                        #79
                                        Suderino žemės sklypo (J.Basanavičiaus g.67,kadastro Nr.2701/0029:104, Panevėžys) detalųjį planą.
                                        Gal pajudės autobusų parko ir stoties iškėlimo statybos reikalai.
                                        Attached Files

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Panevezietis Rodyti pranešimą
                                          Suderino žemės sklypo (J.Basanavičiaus g.67,kadastro Nr.2701/0029:104, Panevėžys) detalųjį planą.
                                          Gal pajudės autobusų parko ir stoties iškėlimo statybos reikalai.
                                          Muziku mieste sumazes..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X