Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nauja Panevėžio autobusų stotis

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Panevėžiečiai kviečiami susipažinti su Autobusų stoties projektiniu pasiūlymu

    Panevėžio miesto savivaldybė kviečia miestiečius susipažinti su Panevėžio autobusų stoties projektiniu pasiūlymu. Techninis stoties projektas Panevėžiui padovanotas privačios įmonės „Baltisches Haus“ – jau daugiau nei 20 metų Lietuvoje veikiančios nekilnojamojo turto projektų vystytojos ir valdytojos.

    Click image for larger version

Name:	DSC_7448-960x640.jpg
Views:	522
Size:	55,9 kB
ID:	1819062

    „Vienas žymiausių Lietuvos architektų, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureatas Rolandas Palekas parengė Panevėžio autobusų stoties projektinį pasiūlymą. Autobusų stotis, peronas su jame numatomais naujais želdiniais būtų statomas dabartinio alyvų skvero vietoje, drauge išsaugant ir vertingiausius esamus želdinius. Dabartinėje stoties asfalto dangos vietoje planuojama suformuoti panevėžiečiams ir miesto svečiams patrauklią rekreacinę zoną. Įgyvendinus projektą, stoties ir jos aplinkos vaizdas pasikeis iš esmės. Labai kviečiame visus panevėžiečius susipažinti su architekto pateiktomis atnaujinamos stoties vizijomis, aktyviai dalyvauti ir teikti pasiūlymus“, – sako Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.

    Projekte numatyta įrengti autobusų stotį su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, administracinėmis patalpomis, požemine automobilių stovėjimo aikštele ir kt. Numatyta atnaujinti pėsčiųjų ir dviračių takus, įrengti šviestuvus, saugaus eismo priemones, mažosios architektūros objektus ir pan.

    Click image for larger version

Name:	Stoties-vaizdas-I-002.jpg
Views:	518
Size:	92,9 kB
ID:	1819063

    Su šiuo projektiniu pasiūlymu galite susipažinti ČIA arba Panevėžio miesto savivaldybės gyventojų priimamajame 3-ioje darbo vietoje (Laisvės a. 20, Panevėžys) darbo dienomis nuo 8 iki 17 val. iki rugpjūčio 5 d. Primename, kad atvykusius į Savivaldybę miestiečius prašome dėvėti apsaugines kaukes.

    Savo nuomonę dėl projektinio pasiūlymo galima teikti el. paštu info@miestoplanas.lt iki viešo susirinkimo dienos. Būtina nurodyti:

    – vardą, pavardę (organizacijos pavadinimą), adresą, kitus ryšio duomenis;

    – pasiūlymo teikimo datą;

    – informaciją ir aplinkybes, kuo grindžiamas pasiūlymas.

    Viešas susirinkimas vyks rugpjūčio 6 d. 17 val. Panevėžio miesto savivaldybės I a. salėje.

    Skaitykite plačiau JP.lt:
    https://jp.lt/panevezieciai-kvieciam...niu-pasiulymu/

    Comment


      Straipsnis: 2020-08-07

      Įvertinkite: pristatyta, kaip galėtų atrodyti naujoji Panevėžio autobusų stotis

      Panevėžio miesto savivaldybėje visuomenei pristatyti vieno žymiausių Lietuvos architekto, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko architektų studijos parengti Panevėžio autobusų stoties projektiniai pasiūlymai.

      Click image for larger version  Name:	5-1.jpg Views:	0 Size:	290,1 kB ID:	1823468

      „Tvarų, kokybišką urbanistinį sprendimą nėra paprasta rasti. Galiu tik pasidžiaugti, kad šiuo atveju jis buvo rastas ir stoties projekto įgyvendinimas taps dar vienu atsinaujinančio Panevėžio akcentu. Įgyvendinus projektą, stoties ir jos aplinkos vaizdas pasikeis iš esmės. Autoriaus pateikti pasiūlymai pasižymi kompleksiškumu, orientuoti į patogumą žmogui. Čia įvertintas miesto centrinės dalies užstatymas, akivaizdus siekis, kad stotis ir jos prieigos atgytų, taptų aktyviai lankoma miesto centrinės dalies erdve. Siūloma autobusų stotį, peroną su jame numatomais naujais želdiniais statyti dabartinio alyvų skvero vietoje, drauge išsaugant ir esamus vertingus želdinius. Dabartinėje stoties asfalto dangos vietoje planuojama suformuoti panevėžiečiams ir miesto svečiams patrauklią rekreacinę zoną“, – sako Panevėžio miesto meras Rytis Račkauskas.

      Click image for larger version  Name:	2-1.jpg Views:	0 Size:	212,6 kB ID:	1823469

      „Kuriant šį projektą mūsų pagrindinis tikslas buvo sukurti daugiau tvarkos, saugumo. Dabar alyvų skveras nuo žmonių yra atribotas asfaltu, negyvybingas, aplink dūzgiančios mašinos kelia nesaugumo jausmą mamoms su vaikais, nėra nė vienos kavinės, kuri galėtų išsinešti stalelius į skverą. Pagalvojome, kad stoties perono vietos sukeitimas su Savanorių skveru ir būtų strateginis žingsnis, kuris ateityje suteiktų visą eilę privalumų“, – kalbėjo R. Palekas.

      Click image for larger version  Name:	117110473_3522951251050610_4837114376675183731_o.jpg Views:	0 Size:	412,8 kB ID:	1823470

      Autobusai į stotį pateks iš Savanorių aikštės, taip būtų trumpinamas jų maršrutas ir taptų patogesnis visiems eismo dalyviams. Taip pat išsprendžiami pėsčiųjų, neįgaliųjų, dviračių, autotransporto judėjimo keliai, vengiant srautų susikirtimo.

      Projektiniuose pasiūlymuose numatytos saugaus eismo priemonės, kelio ženklai, perėjos su apšvietimu, nauji LED šviestuvai stoties bei pėsčiųjų takų apšvietimui, numatyti šviestuvai su pritemdymo funkcija, vaizdo stebėjimo kameros ir kt., planuojama įrengti mažosios architektūros objektus.

      Click image for larger version  Name:	117115882_3522951524383916_7051332334944322963_o.jpg Views:	0 Size:	384,9 kB ID:	1823471

      Stoties pastatas projektuojamas netaisyklingos trapecijos formos. Planuojama, kad fasadai bus skaidraus stiklo, užtikrinantys vizualinius ryšius tarp vidaus erdvių ir lauke esančio perono. Po pastatu bei peronu planuojama įrengti vieno aukšto 92 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę.

      Autobusų stotį numatyta įrengti su keleivių laukiamąja sale, bilietų kasomis, vairuotojų poilsio kambariu, bagažo ir smulkių siuntų skyriumi, dispečerine, informacijos tarnyba, sanitarinėmis, administracinėmis patalpomis ir kt.

      Click image for larger version  Name:	117143661_3522950777717324_4044366518298512849_o.jpg Views:	0 Size:	415,4 kB ID:	1823472

      Panevėžio miesto savivaldybė yra parengusi projekto įgyvendinimui būtinus dokumentus, yra parengtas teritorijos (ribojamos J. Basanavičiaus, Ukmergės g., Laisvės ir Savanorių a.) detalusis planas. Jo pagrindu suformuotas žemės sklypas, atlikti kadastriniai matavimai ir parengti kadastro duomenų dokumentai.

      Click image for larger version  Name:	117214920_3522951384383930_5265501439063918468_o.jpg Views:	0 Size:	399,0 kB ID:	1823473

      Nacionalinė žemės tarnyba perdavusi sklypą neatlygintinai naudotis Savivaldybei, sudaryta valstybinės žemės panaudos sutartis.

      Skaitykite plačiau JP.lt:
      https://jp.lt/visuomenei-pristatyti-...i-pasiulymai1/

      Iš Delfio puslapio:


      Nauja autobusų stotis Panevėžiui žada architektūrinį proveržį: tiki, kad gali tapti inovatyviausia Lietuvoje

      Naujos Panevėžio autobusų stoties vizija artinasi prie finišo linijos. Į vieno žymiausių Lietuvos architekto, Nacionalinės kultūros ir meno premijos laureato Rolando Paleko architektų studijos parengto stoties projekto pristatymą susirinkę panevėžiečiai jį įvertino kaip žadantį miestui architektūrinį proveržį. Visgi tarp visuomenės pateiktų pasiūlymų buvo ne tik ekologijos ir tvaraus vartojimo idėjos, bet ir pretenzijos, kodėl Aukštaitijos sostinėje griaunama nusistovėjusi tvarka – statoma nauja stotis, užuot kosmetiškai suremontavus senąją.

      „Kuriant šį projektą mūsų pagrindinis tikslas buvo sukurti daugiau tvarkos, saugumo. Dabar alyvų skveras nuo žmonių yra atribotas asfaltu, negyvybingas, aplink dūzgiančios mašinos kelia nesaugumo jausmą mamoms su vaikais, nėra nė vienos kavinės, kuri galėtų išsinešti stalelius į skverą. Pagalvojome, kad stoties perono vietos sukeitimas su Savanorių aikštės skveru ir būtų strateginis žingsnis, kuris ateityje suteiktų nemažai privalumų“, – pristatydamas projektą kalbėjo R. Palekas.

      Pagal parengtąją viziją, autobusai į stotį patektų iš Savanorių aikštės pietinės pusės, o šiaurinėje jos dalyje, kur šiuo metu išsidėstęs asfaltuotas autobusų peronas, numatytas dar vienas naujas miesto žaliasis skveras.

      Naujojoje stotyje bus įrengtos informacinės elektroninės švieslentės, o vieta perone taupoma nebeįrengiant aikštelių atskiroms kryptims – tomis pačiomis aikštelėmis tiesiog skirtingu laiku naudosis skirtingomis kryptimis vežantys autobusai. Pasak R. Paleko, nėra prasmės įrengti daug įlipimo aikštelių, kai keliomis galima naudotis suderinus autobusų grafikus.

      Pats stoties pastatas projektuojamas netaisyklingos trapecijos formos. Jo fasadai bus skaidraus stiklo. Viduje numatyta maždaug 160 kv. m keleivių laukiamoji salė, 50 kv. m kavinė, bilietų kasos, vairuotojų poilsio kambarys, bagažo ir smulkių siuntų skyrius, dispečerinė, informacijos tarnyba, sanitarinės ir administracinės patalpos.

      Po pastatu bei peronu planuojama įrengti vieno aukšto 92 vietų požeminę automobilių stovėjimo aikštelę.

      Akcentas – bokštas su laikrodžiu

      Būsimosios stoties, o kartu ir miesto centrinės dalies akcentu taptų kampe į J. Basanavičiaus gatvės pusę įrengtas bokštas su laikrodžiu. Pagal šiandien galiojančius statybos apribojimus pastatams šioje vietoje leistinas 19 metrų aukštingumas. Visgi, pasak R. Paleko, kadangi pats bokštas nėra pastatas, o tik jo akcentas, bus siekiama, kad jis būtų bent metru ar dviem aukštesnis ir matomas iš tolo atvažiuojant į stotį.

      Architektas neatmeta, jog bokštą būtų galima pritaikyti ir kaip apžvalgos aikštelę.

      Panevėžiečiams būsimosios stoties viziją pristatę architektai planuoja, jog projektas iki galo bus užbaigtas dar šiais metais. Tolesnis jo gyvavimas – Panevėžio politikų rankose. Jei miesto Tarybos dauguma jam pritars, Savivaldybės administracija planuoja jau iki kitų metų vasario turėti leidimą statybai ir pavasarį skelbti rangos darbų viešųjų pirkimų konkursą.

      Savivaldybė teigia jau parengusi projektui įgyvendinti būtinus dokumentus, parengtas ir teritorijos (ribojamos J. Basanavičiaus, Ukmergės g., Laisvės ir Savanorių a.) detalusis planas, suformuotas žemės sklypas būsimajai stočiai, atlikti kadastriniai matavimai, o Nacionalinė žemės tarnyba perdavusi sklypą neatlygintinai naudotis Savivaldybei – sudaryta valstybinės žemės panaudos sutartis.

      Verslininkės – už ekologiją ir tvarumą

      Nors naujosios Panevėžio autobusų stoties statybos tema – viena karščiausių ir labiausiai aptarinėjamų, o apie projekto pristatymą buvo plačiai skelbta, visgi iš pačių projektuotojų išgirsti ir pamatyti, ką jie parengė Aukštaitijos sostinei, susirinko vos trys dešimtys panevėžiečių. Dar keletas savo pasiūlymus iš anksto pateikė raštu.

      Panevėžio verslo moterų tinklo atstovės pateikė siūlymus, susijusius su ekologija ir tvariu naudojimu – stotyje numatyti elektrinių dviračių ir paspirtukų, elektromobilių krovimo stotelių vietas, apgalvoti atsinaujinančios energijos gavimo, taip pat protingus ir taupius vandens panaudojimo būdus, kas leistų sutaupyti pastato eksploatavimo išlaidų sąskaita. Verslo atstovės siūlė stotyje nepamiršti interneto, telefonų ir kompiuterių krovimo stotelių, numatyti vietas keičiamoms meno ekspozicijoms, skaitymui, vaikų žaidimo aikštelę.

      „Turbūt išties nėra blogo, kas neišeitų į gera – tas projekto vilkinimas galbūt Panevėžiui išeis į naudą ir turėsime Lietuvoje inovatyviausią autobusų stotį“, – mano Panevėžio verslo moterų tinklo vadovė ir viešbučio „Romantic“ direktorė Dovilė Šipelienė.

      Anot jos, šiuo metu svarbiausia – projektą kuo greičiau įgyvendinti.

      „Dabartinė stotis labai gadina miesto reputaciją tiek Lietuvos, tiek užsienio keliautojų akyse. Iš klientų sulaukiame pasakymų, kad prieš dvidešimt metų stotis atrodė taip pat – kai į ją patenka, jaučiasi kaip kelionėje laiku atgal į Tarybų Sąjungą. Iš pradžių buvo juokinga girdėti, dabar jau gėda“, – sako D. Šipelienė.

      Visgi naujosios stoties projektuotojai sulaukė ir pareiškimų, jog tokios esminės permainos miestui nėra būtinos. Tokią mintį raštu išdėstęs panevėžietis teigė esąs įsitikinęs, jog pakaktų sutvarkyti esamą stoties pastatą.

      Šią idėją ne kartą yra išsakę ir kai kurie Panevėžio politikai.

      Toks negatyvus vertinimas D. Šipelienės nestebina. „Pastebėjau, kad visada atsiras žmonių, kurie turbūt nesijaučia ganėtinai protingi, jei neatranda būdų, kaip paprieštarauti ar kažką pasakyti negatyvaus, nors ir kokia geniali idėja būtų. Dabartinio stoties pastato perdažymas nieko neišspręstų, tebūtų dažų, darbo ir laiko eikvojimas veltui. Stotis morališkai pasenusi ir jau pribrendo laikas ją pastatyti kažkuo ypatingą“, – mano verslo atstovė.

      Nedaryti Kupiškio klaidų

      Naujos stoties projektą taip pat palaikantis Panevėžio krašto žmonių su negalia sąjungos vadovas Jonas Dumša atkreipė projektuotojų dėmesį į aplinkos pritaikymą žmonėms, turintiems įvairių negalių. Anot jo, tokių klaidų jau padaryta statant stotį Kupiškyje – sustojimo aikštelėse užrašai pilkame fone neįžiūrimi silpnaregiams. J. Dumšos teigimu, jei Panevėžyje, kaip suprojektuota, bus įrengtos elektroninės švieslentės, tokia problema neturėtų iškilti.

      J. Dumšai labiausiai imponuoja numatytas bokštas su laikrodžiu. Jis tikisi, jog architektai su inžinieriais suras techninių galimybių, kad jame įrengta apžvalgos aikštelė būtų pasiekiama ir žmonėms, turintiems judėjimo negalią.

      „Lietuvoje pristatyta daug apžvalgos bokštų, bet turintiems judėjimo negalią žmonėms į juos pakliūti neįmanoma. O po šiuo numatyta požeminė automobilių stovėjimo aikštelė. Kodėl neįrengus iš jos aukštyn kylančio lifto?“ – mano J. Dumša.

      Panevėžio krašto žmonių su negalia sąjungos vadovo teigimu, dabartinė Panevėžio stotis visiškai nepritaikyta neįgaliesiems ir šiems kelia nemenkų sunkumų.

      „Tie, kas siūlo jos kosmetinį remontą, lai sėda į neįgaliojo vežimėlį ir bando nuvažiuoti į tualetą. Arba užsiriša akis ir bando nueiti į jį kitoje stoties pusėje. O tada tegul ir rekomenduoja remontuoti. Dabartinė stotis nepritaikyta neįgaliesiems jau vien dėl to, kad jos tualetas neprieinamas. Keičiasi laikai, poreikiai ir jei miestas turi galimybę pasistatyti kažką gražaus ir išskirtinio, kodėl gi ne? Sustabarėjęs mąstymas turi nueiti į šalį“, – sako J. Dumša.

      Ketverių metų idėja

      Su tokios stoties idėja panevėžiečiai buvo supažindinti dar 2016 metais. Ji sulaukė pritarimo ir Panevėžio miesto architektūros ir urbanistikos ekspertų taryboje.

      Savivaldybė netgi buvo pasirašiusi sutartį su stoties statytoja – sklypą ir prekybos centrą šalia dabartinės autobusų stoties valdančia bendrove „Baltisches Haus“. Visgi šią sutartį teko nutraukti, kai miesto Tarybos opozicijos atstovų rašto sulaukusi Specialiųjų tyrimų tarnyba atsiuntė pasiūlymą koreguoti investicinių sutarčių sudarymo tvarkos aprašą ir dar kartą peržiūrėti Tarybos sprendimą dėl sutarties su „Baltisches Haus“ pasirašymo.

      Tuomet R. Paleko architektų studijos parengtas modernios autobusų stoties projektas atgaivintas, prekybos centro pastato valdytojui pasisiūlius iš savo kišenės parengti stoties techninį projektą ir prižiūrėti statybą. Bendra tokios paramos Panevėžiui suma – 123 tūkst. eurų, iš jų 100 tūkst. skiriama pačiam projektui, 23 tūkst. eurų – būsimų statybų priežiūrai. Su įmone Savivaldybė paramos sutartį pasirašė vasarį.

      O pačios statybos būtų finansuojamos iš miesto biudžeto.

      Postūmis Panevėžiui

      „Tikrai džiugu, kad nors praėjo jau net ketveri metai, tačiau procesas nenutrūko ir šita idėja, tuo metu pateikta, įvertinta ir sulaukusi architektūros ir urbanistikos ekspertų tarybos pritarimo, nenumirė, juda į priekį. Tie projektiniai pasiūlymai duos didžiulį labai teigiamą postūmį miesto visuomenei ir pačiam Panevėžiui“, – įsitikinęs Panevėžio architektas Vidminas Stankevičius.

      Anot jo, naująją Panevėžio stotį suprojektavusi architektų komanda yra viena stipriausių Lietuvoje, jos vadovas R. Palekas už objektus apdovanotas Nacionaline premija, todėl V. Stankevičius sako nemanantis, kad labai reikėtų kreipti dėmesį „į cecho architektų ambicijas“, kodėl nebuvo paskelbtas konkursas tokiam projektui.

      Visgi, pasak architekto, tokio masto projektus lydinčios ambicijos – ne vien Panevėžio vizitinė kortelė.

      „Lygiai tas pats buvo ir Vilkaviškyje statant stotį. Daug labai ambicijų, daug nuomonių, kad nereikia iš esmės nieko keisti, užtenka paremontuoti seną stotį, o galiausiai rezultatas toks, kad realizavus projektą ten įvyko architektūrinis sprogimas. Vilkaviškio autobusų stotis yra objektas, vertas net didžiausių Lietuvos miestų konteksto. Ambicijas kartais verčiau padėti į stalčių ir prikąsti liežuvį. Panevėžyje yra labai didelis bet kokios šviežios idėjos, bet kokio šviežio požiūrio nihilizmas. Jau ne kartą susidūrėme su procesų stabdymu ir tai baisu. Reikia ne stabdyti, o išanalizuoti ir paleisti į priekį, kad tie projektai kuo greičiau suktųsi“, – sako V. Stankevičius.

      Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/panevez...f93x5-_Z4Pjv8c
      Paskutinis taisė Audrys; 2020.08.27, 18:29.

      Comment


        Pateikti projektiniai pasiūlymai, gal nueisim iki techninio projekto ruošimo, rangos konkursų.


        Informacija apie visuomenei svarbaus statinio projektavimą

        2020.11.14

        INFORMACIJA APIE viešinamus statinio projektinius pasiūlymus


        Informuojame, kad vadovaujantis LR Statybos įstatymu ir STR 1.04.04:2017 „Statinio projektavimas, projekto ekspertizė“ VIII skyriaus „Visuomenės informavimas apie numatomą statinių (jų dalių) projektavimą ir visuomenės dalyvavimas svarstant statinių (jų dalių) projektinius pasiūlymus“ nuostatomis parengti „Panevėžio autobusų stoties su požemine automobilių stovėjimo aikštele Savanorių a. 9, Panevėžyje, statybos projektO“ projektiniai pasiūlymai.

        Statybvietės adresas: Savanorių a. 9, Panevėžio m.

        Žemės sklypo kadastrinis numeris: 2701/0020:451.

        Statinio numatoma pagrindinė naudojimo paskirtis: Transporto paskirties pastatai, kitos paskirties inžineriniai statiniai.

        Statybos rūšis: Nauja statyba.

        Statinio kategorija: Ypatingasis statinys.

        Žemės sklypo pagrindinė naudojimo paskirtis ir būdas: paskirtis - Kita, naudojimo būdas - Visuomeninės paskirties teritorijos ir susisiekimo ir inžinerinių komunikacijų aptarnavimo objektų teritorijos.

        Projektinius pasiūlymas parengusio projektuotojo duomenys: UAB „Miesto planas“, Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334 Kaunas.

        Projekto vadovas: Nerijus Stanionis, kval. atestato Nr. A969, el. paštas: info@miestoplanas.lt, tel.: 8 614 22867.

        Projektinius pasiūlymus parengę statinių architektai (autoriai): UAB „PALEKO ARCHSTUDIJA“, Jasinskio g. 14A-13, Vilnius. Studijos vadovas - architektas Rolandas Palekas, kval. atestato Nr. A106, el. paštas: rolandas@palekas.lt; architektė Dalia Uogintė , el. paštas: dalia@palekas.lt.

        Statytojas: PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ, Laisvės a. 20, Panevėžys, tel.: 8 45 501 221, el. paštas: saulius.glinskis@panevezys.lt.

        Susipažinti su projektiniais pasiūlymais galima: Panevėžio miesto savivaldybės interneto svetainėje adresu: https://www.panevezys.lt/lt/veiklos-sritys/architekturos-ir-urbanistikos-skyrius/projektiniai-pasiulymai arba iki 2020-12-02 nuo 8.00 iki 17.00 val. adresu: UAB „Miesto planas“, Karaliaus Mindaugo pr. 50, LT-44334 Kaunas.

        Motyvuotas pastabas ir pasiūlymus dėl projektinių pasiūlymų sprendinių galima teikti: Projektuotojui elektroniniu paštu: info@miestoplanas.ltper visą visuomenei susipažinti su projektiniais pasiūlymais skiriamą laikotarpį ir viešo susirinkimo metu.

        Teikiant pasiūlymus, turi būti nurodyta: vardas, pavardė (organizacijos pavadinimas), adresas, kiti ryšio duomenys, pasiūlymo teikimo data, informacija ir aplinkybės, kuo grindžiamas pasiūlymas.

        Viešo susirinkimo vieta ir laikas: Viešas susirinkimas įvyks 2020 m. gruodžio 03 d. 17:00 val.

        Vyriausybės nutarimu šalyje paskelbus karantiną, viešas susirinkimas vyks tiesioginės internetinės vaizdo transliacijos būdu.

        Viešo svarstymo tiesioginės internetinės vaizdo transliacijos laikas: 2020 m. gruodžio 03 d., 17:00 val.

        Projektinių pasiūlymų viešo svarstymo tiesioginės internetinės vaizdo transliacijos nuoroda: https://join.skype.com/gvTCAKXVEo2z (nuorodą rekomenduojama atidaryti per „Google Chrome“ naršyklę).

        https://www.panevezys.lt/lt/veiklos-...mas_29157.html
        Attached Files
        Paskutinis taisė Panevezietis; 2020.11.17, 11:26.

        Comment


          Požeminis parkingas yra didelis pliusas, bet šiaip tai primena 50 metų senumo Palangos kavinės projektą.

          Comment


            Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
            Požeminis parkingas yra didelis pliusas, bet šiaip tai primena 50 metų senumo Palangos kavinės projektą.
            Būtų pirmas požeminis parkingas mieste, po visuomeniniu-administraciniu pastatu.
            Skamba liūdnokai.

            Comment

            Working...
            X