Parašė VLR
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Gedimino prospektas
Collapse
X
-
Ok melagis as tau tai melagis, ka padarysi, su super-urbanistu ziurinciu kitus super-urbanistus Youtube, kaip Adam Something as nepasigincysiu. Tik paskutini karta as tau pakartosiu, jei patalpos netinka mazmeniniam pardavejui, jo ten ir nebus, ypac kai siais laikais nemaza dali pardavimu fizinese parduotuvese, kanibalizuoja internetine prekyba, ir mazmeninkas nesiims kapitalines pastato renovacijos, nes jis NT vesrle nedalyvauja. Atsiras NT vystytoju, kurie pasiskaiciave ir pamate, kad apsimoka, prades kapitaliai rekonstruot patalpas palei Gedimino prospekta, kad atitiktu siuolaikinius mazmeninku reikalavimus, tada ir gris visos Zaros ir dar daugiau. Dabar taip nera, ir trendas eina, kad geriau statyt centre ar salia centro nuo nulio, ir taip pleciant centra, turet normalias patalpas. Kiek pagausi, tiek, tavo reikalas.
-
Tai kad tas žmogus nemeluoja - jis sako, kad mažesni žmonių srautai, o kodėl jie mažesni, paaiškino TrippleA.Parašė VLR Rodyti pranešimąVis dar neatsakei, koks tikslas tam žmogui meluoti apie uždarymo priežastis - vis dar laukiu atirsakymo.
Comment
-
Perskaičius TrippleA ir VLR labai įdomius debatus dėl Zara išsikėlimo, man kol dar viena mintis. Gal tai ne Inditex politika, o Aprangos/Pamernecko sprendimas optimizuoti lokacijas? Tiesiog Pamerneckui krito frančizės pajamingumas ir jis nutatė killinti silpniausią lokaciją, nors ji pati savaime nebuvo beviltiška.
Comment
-
…ir visiems primeluos, kad išeina ne dėl netinkamų patalpų, o dėl srautų gatvėje nebuvimo. Logiška.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tik paskutini karta as tau pakartosiu, jei patalpos netinka mazmeniniam pardavejui, jo ten ir nebus,.
O šiaip tai tendencijos tikrai yra tos, kad High Street’ams yra sunku, bet kitur jie sugeba konkuruoti ir parduotuvės (bent tokios kaip Zara) juose pasilieka, nes miestai turi sukūrę būdus suvežti daug žmonių į centrą. Pvz. panašaus dydžio į Vilnių mieste Gothenburg, yra dvylika tramvajaus linijų ir priemiestinis geležinkelis su gerai suformuotais mazgais. Dabar centrinis mazgas yra visas iškasinėtas ir plečiamas, statomi 6km tunelių mieste. ‘Centrinė’ Zara yra keturios minutės kelio pėsčiomis nuo centrinio mazgo. Net ir turint tokią infrastruktūrą su priemiestiniais centrais konkuruoti yra sunku, bet įmanoma. Vilniaus atveju, įmanoma nėra, dėl to miesto komerciniai centrai yra privačių oligarchų, sugebėjusių pastatyti daug parkofkių, rankose.
Comment
-
Taip, cia viena is preizasciu. Po kovido ju prirotetas didesnes ir naujo standarto parduotuves. https://www.theguardian.com/business...ound-the-worldParašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimąPerskaičius TrippleA ir VLR labai įdomius debatus dėl Zara išsikėlimo, man kol dar viena mintis. Gal tai ne Inditex politika, o Aprangos/Pamernecko sprendimas optimizuoti lokacijas? Tiesiog Pamerneckui krito frančizės pajamingumas ir jis nutatė killinti silpniausią lokaciją, nors ji pati savaime nebuvo beviltiška.
- 1 patinka
Comment
-
Tu gal straipsni pilnai paskaityk, o ne viena sakini cituok.Parašė VLR Rodyti pranešimą
…ir visiems primeluos, kad išeina ne dėl netinkamų patalpų, o dėl srautų gatvėje nebuvimo. Logiška.
O šiaip tai tendencijos tikrai yra tos, kad High Street’ams yra sunku, bet kitur jie sugeba konkuruoti ir parduotuvės (bent tokios kaip Zara) juose pasilieka, nes miestai turi sukūrę būdus suvežti daug žmonių į centrą. Pvz. panašaus dydžio į Vilnių mieste Gothenburg, yra dvylika tramvajaus linijų ir priemiestinis geležinkelis su gerai suformuotais mazgais. Dabar centrinis mazgas yra visas iškasinėtas ir plečiamas, statomi 6km tunelių mieste. ‘Centrinė’ Zara yra keturios minutės kelio pėsčiomis nuo centrinio mazgo. Net ir turint tokią infrastruktūrą su priemiestiniais centrais konkuruoti yra sunku, bet įmanoma. Vilniaus atveju, įmanoma nėra, dėl to miesto komerciniai centrai yra privačių oligarchų, sugebėjusių pastatyti daug parkofkių, rankose.
Comment
-
Aš tau pacitavau tą vietą, kur jis sako, kad Gedimino prospektas nėra kieta komercinė gatvė ir ten per maži žmonių srautai, o kadangi Zaros politika nebeverčia būti centre, jie ten ir nebebus. Dabar tu man pacituok tą vietą, kur jis sako, kad NT savininkai atsisakė pritaikyti patalpas naujai koncepcijai, kas buvo padaryta daugybėje kitų miestų centruose esančiose parduotuvėse.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Tu gal straipsni pilnai paskaityk, o ne viena sakini cituok.
- 1 patinka
Comment
-
Pirma nuotruaka, kad pasikeite prekybos aplinka ir prekybos centrai yra geresnes vietos tokiai komercijai. Antra nuotrauka, kad norint pritraukti daugiau klientu i ju Gedimino pr. patalpas, reiketu investuoti daug pinigu i ju pertvarka pagal nauja koncepta, kas butu neadekvaciai brangu. Jiem tas nepasimoka, NT savininkai to nedarys, todel jie palieka patalpas.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Aš tau pacitavau tą vietą, kur jis sako, kad Gedimino prospektas nėra kieta komercinė gatvė ir ten per maži žmonių srautai, o kadangi Zaros politika nebeverčia būti centre, jie ten ir nebebus. Dabar tu man pacituok tą vietą, kur jis sako, kad NT savininkai atsisakė pritaikyti patalpas naujai koncepcijai, kas buvo padaryta daugybėje kitų miestų centruose esančiose parduotuvėse.
Straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...r-veikusi-zara
Comment
-
Tai nėra visai tas pats, ko prašiau. Tu ankščiau teigei, kad centre yra sunku ar neįmanoma padaryti patalpas tinkamomis. Dabar jau einame link to, kad tai buvo įmanoma, bet investuoti (kaip kituose miestuose) buvo ‘neadekvatu’. ‘Adekvatumas’ investicijų yra sprendžiamas pagal gaunamas pajamas. Barselonoje ir krūvoje kitų miestų centruose investuoti buvo ‘adekvatu’, Vilniuje - ne. Investicijų ‘neadekvatumas’ yra problemos pasekmė ar simptomas, o problema yra įvardijama aiškiai - per maži pirkėjų srautai Gedimino prospekte.Parašė TrippleA Rodyti pranešimą
Pirma nuotruaka, kad pasikeite prekybos aplinka ir prekybos centrai yra geresnes vietos tokiai komercijai. Antra nuotrauka, kad norint pritraukti daugiau klientu i ju Gedimino pr. patalpas, reiketu investuoti daug pinigu i ju pertvarka pagal nauja koncepta, kas butu neadekvaciai brangu. Jiem tas nepasimoka, NT savininkai to nedarys, todel jie palieka patalpas.
Straipsnis: https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...r-veikusi-zara
Lankydavausi toje Zaroje - žmonių ten tikrai gerokai mažiau nei Akropolyje. Mano spėjimas būtų, kad ji laikėsi daugumaž ant nulio, tada atėjo laikas investuoti į pastatą (kaip ir visur) ko tiesiog Vilniaus centre neapsimokėjo daryti. Tu bandai tai pateikti kaip tendenciją, bet tai labiau atrodo kaip tik Vilniaus ar dar kokio nors rytų Europos užkampio problemos. Keliuose vakarų Europos miestuose užsidarė centrinės Zaros paliekant tik priemiestines? Spėčiau, kad nei viename.
Comment
-
Apskritai, galbūt pirmieji Vilniaus centro "klaipėdiškėjimo" * simptomai. Jeigu bus dar daugiau pc šalia miesto centro ir už jo ribų, centras taps mažiau patraukliu tiek verslams, tiek lankytojams.
* Klaipėdiškėjimas - miesto centro patrauklaumo verslams mažėjimas dėl prekybos centrų tendencijos pritraukti didesnius lankytojų srautus. Proceso pasėkmė - ženkliai mažiau gyvybingas senamiestis ne vasaros sezono metu.Paskutinis taisė Silber418; 2023.08.19, 20:01.
- 5 patinka
Comment
-
Tu gal baik kurt faktus, ka as sakiau, ka ne? Kur parasyta pas mane, kad neimanoma kovertuot tu patalpu? As aiskiai rasiau ir dabar tau rasau, kad reikalinga kapitaline rekonstrukcija, kas yra neadekvaciai brangu mazmenininkui. Nori sedek sau isikales i galva, kad tu vienas esi protingas, o visi kiti durni. Antra, kur tu priemesty Vilniuj Zara zinai? Akropolis ar Ozas nera primeiestis, naujas Akropolis prie Vingio parko is viso bus centre ir dar nauja traukos centra sukurs.Parašė VLR Rodyti pranešimą
Tai nėra visai tas pats, ko prašiau. Tu ankščiau teigei, kad centre yra sunku ar neįmanoma padaryti patalpas tinkamomis. Dabar jau einame link to, kad tai buvo įmanoma, bet investuoti (kaip kituose miestuose) buvo ‘neadekvatu’. ‘Adekvatumas’ investicijų yra sprendžiamas pagal gaunamas pajamas. Barselonoje ir krūvoje kitų miestų centruose investuoti buvo ‘adekvatu’, Vilniuje - ne. Investicijų ‘neadekvatumas’ yra problemos pasekmė ar simptomas, o problema yra įvardijama aiškiai - per maži pirkėjų srautai Gedimino prospekte.
Lankydavausi toje Zaroje - žmonių ten tikrai gerokai mažiau nei Akropolyje. Mano spėjimas būtų, kad ji laikėsi daugumaž ant nulio, tada atėjo laikas investuoti į pastatą (kaip ir visur) ko tiesiog Vilniaus centre neapsimokėjo daryti. Tu bandai tai pateikti kaip tendenciją, bet tai labiau atrodo kaip tik Vilniaus ar dar kokio nors rytų Europos užkampio problemos. Keliuose vakarų Europos miestuose užsidarė centrinės Zaros paliekant tik priemiestines? Spėčiau, kad nei viename.
Comment
-
TrippleA
Vilnius centruojasi ties Konstitucijos prospekto, upės ir Gedimino prospekto ašimi. Visi kiti ‘centrai’ egzistuoja tik NT agentų brošiūrose.
Beje, tas pastatas, kuriame buvo Zara, viduje yra pilnai modernus ir jo mesti į vieną kibirą su moderniai komercijai netinkančiais, senais centro pastatais tikrai nereiktų. Investicijos ten nebūtų buvusios smarkiai didesnės nei kituose pastatuose, jos tiesiog buvo per didelės esamiems pirkėjų srautams.
Iš esmės, Zarai:
- Investuoti į Akropolio parduotuvę (prie kurios yra milžiniška nemokama parkofkė) apsimokėjo
- Investuoti į Ozo parduotuvę (prie kurios yra milžiniška nemokama parkofkė) apsimokėjo
- Atidarinėti visiškai naują parduotuvę naujajame Akropolyje (prie kurio bus milžiniška nemokama parkofkė) irgi apsimokės
- Investuoti į Gedimino Pr. parduotuvę moderniame pastate (prie kurios nebuvo milžiniškos nemokamos parkofkės) neapsimokėjo
Ir tai yra Vilniaus realybė - jie nei pirmi, nei paskutiniai kurie išėjo ar išeis iš centro kol mieste vienintelis civilizuotas būdas judėti bus automobilis. Vienintelė išeitis iš to ir problemos sprendimas yra didelės investicijos į viešąjį transportą, kito kelio nėra ir kuo ilgiau dėlsime, tuo centras labiau klaipėdės.
Bet kokiu atveju - galim sutikti nesutikti (let’s agree to disagree). Manau nebepakeisim vienas kito nuomonių tai pasiliekam prie to, aš jau pasakiau ką galvoju ir nebenoriu ‘spaminti’.
- 5 patinka
Comment
-
Anskčiau – kol važinėjo trūlikai iki KatedrosParašė Sula Rodyti pranešimą
O tai kokia gatvė Vilniuje yra prekybinė? Mieste su 600-700 tūkst gyv. tokios tiesiog nėra.
Nors pvz.: per muges žmonės prasibrauti negali
– tikrai buvo prekybinė. Asmeniškai užeidavau į (pradeant Pilies g. viršum ir tęsiant prospektu): Big Star, Umarai, Adidas, Vero Moda (ne dėl savęs), Only (ne dėl savęs), United Colors of Beneton, Žygio batai, Danija, Sport Line (dab. Sportland), Žaislų planeta, Salamander, Zara (kartą pirkau kostiumą, kuris labai glamžosi ir kaklaraištį, kurio siūlės iškart prairo – daugiau nepirkčiau ten).
Atrodo, net Nijolės kailiniai užsidarę saniausiai. Juokingiausia, kad išpirdolino trūlikus nu ne negražu, bet mašinų ne, nu nes tipo juodi dūmai nesmirda su galimai padirbta TA.
Vienintelis dalykas guodžia, kad buvo aplausa VMS el. svetainėje apie centrą (dalinosi forumietis), tai pasiūliau išspirt mašinas, praplatint šaligatvius (nes visokios Neringos pasistato nelegalius laiptus), taip pat dviračių juostas ir padaryti raudono asfalto (tipo LDK paveldas, raudonos istorinės vėliavos paveldinė spalva), dar pastatyti Generaliniame plane (dab. BP) kadaise numatytą tramvajų / geležinkelį po centru. Nu žiūrėsim, kaip pavyks atgaivint centriuką.
Dabar žmonių ten daug tik turistų ir einančių pavalgyt bei pagert. Didžiausias pirkėjas būtų ten dirbantis ir važinėjantis VT.
♚ instagram.com/street.skins.intl ♚
- 8 patinka
Comment
-
Yra tokia Chain-link Theory. Šiek tiek panaši į Goldratt'o Apribojimų teoriją, kuri pas mus vienu metu buvo labai aktyviai stumiama, bet pastaroji orientuota labiau į gamybą. Chain-link yra strateginio valdymo įrankis, jos idėja - visa sistema veikia pagal silpniausią elementą. Jis yra sistemos limiting factor. Vilniuje urbanistinės sistemos limiting factor šiuo metu yra VT. Tu gali kiek nori tiesti dviračių takų, pilti tonas mulčiaus ir siaurinti gatves. Bet tai neveiks. Tiksliau sakant tai veiks, bet ne taip kaip mes norime (tuo modelis ir skiriasi nuo Apribojimų teorijos, kur srautas tiesiog užsikemša). Veiks, Vilnius augs ir taps didele Klaipėda. Todėl kiti faktoriai, kuriuos mini TrippleA, pavyzdžiui netinkamas "Vaikų pasaulio" išplanavimas ir pan., jie taip pat daro įtaką, bet jie nėra limiting factor dėl kurio Vilniaus senasis centras, komercijos aktyvumo prasme, stipriai stagnuoja.
- 10 patinka
Comment
-
Faina diskusija. Deja remiasi reklamos užsakovus maloninančia žiniasklaida. Vedžiojau po miestą šimtus tarptautinių prekybos plėtrininkų. Gedo pr yra centrinė sostinės, kurios perkamoji galia kas dešimt metų dvigubėja, gatvė. Bet kažkas leido regioniniais prek centrais apstatyti ir komerciškai ją nužudyti. Tai tiek apie Vilniaus masterplanerius
- 2 patinka
Comment
-
Man labiau šitas protestas būtų įrodymas, kaip viena centrinių miesto gatvių galėtų būti uždaryta.Parašė rmss Rodyti pranešimąGatvių tvarkyt pagal galiojančius STR negalima nes nepravažiuos gaisrinės ir Janina su 4G autobusu, bet užstatyt viską griozdiškais traktoriais tai ok.
__________________________________________________ __________________________________
Bužinskas: traktoriams apgadinus sostinės asfaltą, organizatoriai turės padengti tvarkymo išlaidas
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...box=1706013818„Mačiau sklando nuogąstavimai, kad neatlaikys asfaltas ar Gedimino pr. trinkelės. (...) „Grindos“ barstytuvai ir kita technika sveria ženkliai daugiau už šiandien atvažiavusius traktorius, o jų kiekis mūsų taip pat negąsdina. Keliais gali važiuoti tik tos transporto priemonės, kurių ašiai tenka ne didesnė nei 11,5 tonos apkrova. Būtent taip ir yra suprojektuoti visi keliai. O jei po šio renginio bus padaryta žala miesto infrastruktūrai, organizatoriai privalės padengti tvarkymo išlaidas. Puikus to pavyzdys – Kariuomenės paradas, kuomet nesėkmingai parkuojantis buvo išmalti Upės g. esantys bortai“, – socialiniame tinkle nurodė A. Bužinskas.
Palyginimui. Galingiausias John Deere traktorius sveria 9,5 t, Lietuvos kariuomenės tankas (Haubica) - apie 50 t
- 1 patinka
Comment
-
Nesugalvojau tinkamesnės temos
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...eles--30193905Buvęs Vilniaus miesto mero Remigijaus Šimašiaus patarėjas Karolis Žukauskas savo poziciją išdėstė socialinio tinklo „Facebook“ paskyroje. Jis iškėlė du klausimus, vienas iš jų – kas išdavė leidimą ir kas finansuos nuostolius miestui dėl pažeistos plytelių dangos?
„Ir dar svarbesnis klausimas – kas ir kodėl išdavė leidimą su šimtais sunkiasvorių traktorių drožti ir taip ne pačias stipriausias kiniškas Gedimino pr. granito trinkeles? VAIZDAI IŠ VILNIAUS SENAMIESČIO: GATVES UŽPILDĖ TRAKTORIAI BEI SUNKVEŽIMIAI, UŽFIKSUOTAS IR P. GRAŽULIS Visas šias dienas lauke bus atlydys, nuo 0 iki 3 laipsnių, t.y. pats blogiausias oras, daug vandens grunte po trinkelėmis. Kai vienas traktorius sveria 8–13 tonų, kai kurios trinkelės patirs taškinį bent 2–4 tonų spaudimą, nenustebčiau, kad jos išsivaikščios.
Kas finansuos nuostolius miestui? Prieš 10 metų jau buvo skandalas, kai vakarinėje prospekto pusėje suskeldėjusių trinkelių remontui reikėjo bent 3 mln. eurų. Ir ten be jokių traktorių, tiesiog dėl prastos kokybės. Įdomu, kaip Gedimino pr. grindinys atrodys pavasarį“, – įraše klausia K.Žukauskas.
- 3 patinka
Comment
-
Per šių metų Kaziuką buvo puikus oras.
Į kadrą pateko ir vienas kitas gražiai apšviestas prospekto pastatas
Foto 2024.03









Žvilgsnis atgal

Daugiau nuotraukų - temoje Kovas. Kaziuko mugė
Comment
-
Prospektas per Kaziuką-2024
Foto 2024.03
Savivalldybės aikštė

Vilniaus gatvė


Buvusi savivalldybė


Iš SEB banko prospekte teliko tik bankomatas - bent kol kas. kas gali paneigti, kad gali nelikti ir jo
Dabar šiame pastate - Indijos ambasada


Totorių gatvė

Mokslų akademija


Žvilgsnis atgal į prospektą.
Visi kažką forografuoja


Katedra mugės palapinių forne

Daugiau nuotraukų - temoje Kovas. Kaziuko mugė
Comment
-
Ne visai iš tos temos, bet gal kas nors galit papasakoti kaip įvyko šitas Euroremontas Gedimino prospekte:
Prieš:
https://maps.app.goo.gl/MEPXWZKP2Fq7iKeg6
Po:
https://maps.app.goo.gl/YXYyjTGpxPekdcQq9
Comment
Comment