Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Pilaitė

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
    Autobusais aš viską žinau, visą gyvenimą jais važinėju. Yra dar autobusų juostos kai kur palengvinančios šitas keliones, tai va dėl to ir klausimas kiek laiko užtrunka automobilis šitoj distancijoj šituo metu, nes važiuodamas į darbą matau ilgiausias eiles stovinčias. Ir stebint Pilaitės būtų pasiūlą ir NMC plėtrą, šita eilė tik augs.
    is kolegu pasakojimu: 20-45minutes. Ir sitas laiko tarpas tikrai nemazes

    Comment


      Parašė dondc Rodyti pranešimą
      <...> pirmoje foto raudonas automobilis blokuoja lygiai pusę šaligatvio. <...>
      Šio automobilio savininkui buvo surašytas administracinės teisės pažeidimo protokolas dėl stovėjimo neįgaliesiems skirtoje vietoje.

      Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimą
      <...> dar filmuoti, papildomą etatą samdyti, elektrą naudoti... Galo nėra. Išmoktumėme tvarkingai statyti, tvarkingai prisižiūrėti savo aplinką - negražiai besielgiantys automatiškai mažiau lankytusi toje vietoje.<...>
      Jau ne vienas daugiabutis, matomas digital fotoreportaže, yra prisijungęs prie prevencinio projekto „Mano rajonas saugiausias“, bei įsidiegęs IP vaizdo stebėjimo kamerų paslaugą su nuotolinio operatoriaus funkcija.



      Vaizdo kamerų nuotraukos tamsiu paros metu




      2011 metų pavasarį startavęs projektas yra vykdomas policijos rėmėjų iniciatyva. Esminis šio projekto tikslas – pasitelkus IP vaizdo stebėjimo kameras, užtikrinti mikrorajonų gyvenamojoje teritorijoje saugumą ir tvarką. Siekant šio tikslo, bendradarbiaujama su daugiabučių namų gyventojais, miesto policija bei policijos rėmėjais.
      Paskutinis taisė M1gdas; 2017.03.26, 10:29. Priežastis: Papildyta nuotraukomis

      Comment


        Parašė mr_miegas Rodyti pranešimą
        is kolegu pasakojimu: 20-45minutes. Ir sitas laiko tarpas tikrai nemazes
        Na, ten rytais dažnai būna kamštukas Narbuto gatvėje už sankryžos su Saltoniškių g., kurį sudaro norintys išvažiuoti į Pedagoginio žiedą. Autobusas šio kamščio išvengia, išvažiuodamas į žiedą iš savo A juostos.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
          Aš irgi visur laipiodavau, bet ne tie vaikai dviračius, reguliatorius nuo radiatorių laiptinėse ar bet kurį kitą turtą vagią, šiukšlina, taip pat ir grafiti piešia ne vaikai, o tie patys suaugę degradavę marozai. Taip, kad kol tokių tipų dar bus, tol be tvorų ar kamerų ramaus gyvenimo nenusimato.
          Tai ir reikia kovoti su marozais ir žulikais, o ne tvoras statyti.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Tai ir reikia kovoti su marozais ir žulikais, o ne tvoras statyti.
            Kol kova nebaigta, tol ir tvoros stovės.
            Flickr

            Comment


              Apibendrinant - Naujoji Pilaitė man patinka labiau, negu nauji namai Žvėryne ar Bajoruose, nes nėra tvorų. Aišku aš žiūriu iš praeivio, o ne vietinio gyventojo pusės. Bet, kaip rašė M1gdas, sėkmingai galima apsieiti ir be tvorų - prisijungus prie prevencinio projekto „Mano rajonas saugiausias“ bei įsidiegus IP vaizdo stebėjimo kamerų paslaugą su nuotolinio operatoriaus funkcija.

              Comment


                Man naujieji Pilaitės kvartalai irgi patinka. Nors ne taip, kaip kokios Ąžuolų terasos, bet vis gi... tik trūksta daugiau žalumos (nebūtinai medžių), norėtųsi mažiau pievų, o daugiau "gėlynų" (nebūtinai žydinčių gėlių).

                Comment


                  Pilaitė virsta Vilniaus megarajonu – kranai kils vis dažniau
                  Nekilnojamojo turto paslaugų bendrovės „Ober-Haus“ duomenimis, per 2012-2016 metus Pilaitėje pastatyta 1668 nauji butai ir 89,8 tūkst. kv. m ploto. Tačiau vien šiais metais planuojama įgyvendinti projektus, kuriuose bus įrengta 526 butai ir pastatyta apie 27 tūkst. kv. m ploto – beveik trečdalis to, kas pastatyta per penkerius metus.

                  „Ober-Haus“ Vertinimo ir rinkos tyrimų departamento vadovo Sauliaus Vagonio teigimu, Pilaitėje per penkerius metus nuo 2012 metų daugiabučių rinkoje madas diktuoja du plėtotojai – „Eika“ ir „Vilmestos projektai“. Iš paskos seka dar trys mažesni – „Citus“, „Conresta“ ir „Namila“. Šie penki rinkos žaidėjai užima 90 proc. visos rajono rinkos.

                  „Šio rajono plėtra vykdoma labai tvarkingai, nes nemaža dalis projektų yra sukoncentruota kelių didelių plėtotojų rankose, kurie nuosekliai stato savo gyvenamuosius kvartalus. Auga ištisi kvartalai su aiškia koncepcija, tvarkingu, aiškiai į ateitį numatytu, o ne chaotišku suplanavimu“, – lygino S.Vagonis.

                  Be to, Pilaitė turėtų išvengti ir Perkūnkiemio likimo, kur dėl didelio galimo užstatymo intensyvumo, rajonas dabar susiduria su didelėmis automobilių spūsčių ir jų statymo problemomis.

                  „Perkūnkiemyje buvo labai dideli leistini reglamentai ir ankstesni plėtotojai išnaudojo maksimaliai tą plėtros intensyvumą. Pilaitėje leidžiamas užstatymo intensyvumas yra dvigubai mažesnis. Nuo besaikio ir aktyvaus urbanizavimo Pilaitę išgelbėjo Vilniaus reglamentai, kurie leido statyti dvigubai mažesniu intensyvumu“, – įsitikinęs S.Vagonis.

                  „Pagal Pilaitės šiaurinės dalies teritorijos detalųjį planą, apimantį apie 230 ha teritorijos, planuojamas gyventojų skaičius teritorijoje – 13,8 tūkst. gyventojų. 2016 metais Pilaitės šiaurinėje dalyje gyveno 4068 gyventojai. Pagal tendencijas, Pilaitės šiaurinėje dalyje per pastaruosius 5 metus kasmet įregistruojama apie 300 naujų gyventojų. Galima prognozuoti, kad Pilaitės šiaurinė dalis visiškai užstatyta bus po 30 metų“, – atsakė jis.

                  M.Pakalnis 15min pasakojo, kad dabartinė rajono plėtra nėra atsitiktinė – ji buvo suplanuota dar prieš 30 metų. Dėl to praėjusio šimtmečio pabaigoje buvo parengta Šiaurinės miesto dalies bendrasis planas, kuriame numatytas Pilaitės prospektas ir didžiuliai inžineriniai tinklai.

                  „Dabar vyksta tai, kas buvo numatyta pieš 30 metų. Plėtra į tą pusę buvo numatyta tuometiniame generaliniame miesto plane. Planuota, kad toje kryptyje gyvens 200 tūkst. žmonių. Dėl to tiestas Pilaitės pr. ir Vakarinis aplinkkelis“, – kalbėjo architektas.

                  Comment


                    Vilniuje atidaryta nauja gatvė, kurią jau keikia Pilaitės gyventojai
                    Penktadienį prieš Velykas Vilniuje atidaryta nauja V.Pociūno gatvė, kuri sujungė Pilaitės pr. su Sidaronių ir Mozūriškių gatvėmis. Nuo Pilaitės pr. iki Sidaronių g. buvo nutiesta 4 eismo juostų, 0,5 km ilgio gatvė, kuri nuo šiol, Vilniaus savivaldybės teigimu, pagerins susisiekimą Buivydiškių gyventojams. Tačiau Pilaitės gyventojai tvirtina, kad jų ir taip ilgos kelionės į miestą ir iš jo dar pailgės.

                    Jau ketvirtadienio vakarą, kai šioje sankryžoje buvo įjungtas šviesoforas, socialiniame tinkle užvirė diskusijos dėl dar vieno šviesoforo ir taip nuolat besikemšančiame prospekte.

                    „Nebeišvažiuosime iš Pilaitės be spūsčių niekada“, „Spūstis jau nuo aplinkkelio link Pilaitės...“, „Miške reikia 4 juostų“, „Nors ne pikas, bet važiuojant link miesto jau nuo Saugumo pastovėt teko... Apie rytojų, net galvot nesinori...“, „Jei jau taip reikėjo čia sankryžos, tai bent žiedinę būtų padarę... Jos bent lengviau tvarkosi su srautais...“, „Pralaukėm 20 min, o iš to šalutinio kelio 2 mašinos kirto sankryžą!!! Kur logika?“
                    Yra nuotraukų. Tik keista, kad naujoje gatvėje nėra net techninių šaligatvių.

                    Comment


                      Vienintelis geras sprendimas yra sujungti Sidaronių g. su Šešuolių g. viaduku virš aplinkkelio. Tai leistų žymiai geriau paskirstyti srautus. O Pociūno ir Pilaitės pr. sankryžoje palikti dviejų fazių šviesoforą, kur fazė nuo Pociūno g. būtų labai trumpa. Tai vienintelis geras sprendimas, mano nuomone.
                      Lietuva visiems.

                      Comment


                        Parašė abruo Rodyti pranešimą
                        Vienintelis geras sprendimas yra sujungti Sidaronių g. su Šešuolių g. viaduku virš aplinkkelio. Tai leistų žymiai geriau paskirstyti srautus. O Pociūno ir Pilaitės pr. sankryžoje palikti dviejų fazių šviesoforą, kur fazė nuo Pociūno g. būtų labai trumpa. Tai vienintelis geras sprendimas, mano nuomone.
                        Yra geresnis sprendimas - pastatyti Pilaitėje 10 mokyklų ir darželių, kad nereiktų į miestą vežt Šią savaitę vaikai atostogauji - visiškai jokių kamščių

                        Comment


                          Parašė Mindzius-LT Rodyti pranešimą
                          Yra geresnis sprendimas - pastatyti Pilaitėje 10 mokyklų ir darželių, kad nereiktų į miestą vežt Šią savaitę vaikai atostogauji - visiškai jokių kamščių
                          O dar geriau iškelti valdžiažmogių įstaigas iš centro prie Vakarinio/Panevėžio kelio.

                          Comment


                            Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                            O dar geriau iškelti valdžiažmogių įstaigas iš centro prie Vakarinio/Panevėžio kelio.
                            Labai įdomu, kas tose vietose įsikurtų? Parduotuvės/ butai/ kt. ofisai? Apmirtų senamiestis..
                            Tiesa, pritariu, kad didžioji dalis valdžios institucijų turėtų išsikelt į vieną kompleksą O toks galėtų būti... vakarinėje miesto dalyje - prie Vakarinio/ Pilaitės pr. Kažkada panašiai ir planavo.

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Vilniuje atidaryta nauja gatvė, kurią jau keikia Pilaitės gyventojai

                              Yra nuotraukų. Tik keista, kad naujoje gatvėje nėra net techninių šaligatvių.
                              Suprojektuoti berods buvo. Bet savivaldybė nepirko. Dabar madoj taupyti ir priiminėti "laikinus" sprendimus. Nu pabus taip laikinai iki... iki kada prireiks.

                              Comment


                                Kažkas rašė, kad Skandinavijoj pilna aptvertų daugiabučių. Neseniai grįžau iš Stokholmo - tvorų nedaug, bet yra. Tik kiek mačiau, nerakinama. Pvz.:



                                Čia sakyčiau tvora grynai dėl aukščių skirtumo. Praėjimas laisvas.

                                Comment


                                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                                  Kažkas rašė, kad Skandinavijoj pilna aptvertų daugiabučių. Neseniai grįžau iš Stokholmo - tvorų nedaug, bet yra. Tik kiek mačiau, nerakinama. Pvz.:



                                  Čia sakyčiau tvora grynai dėl aukščių skirtumo. Praėjimas laisvas.
                                  Aukščių skirtumas nėra toks didelis, kad nebūtų galima apseiti be sienutės. Esmė ne rakinime, o kad sukurta uždara erdvė.

                                  Comment


                                    Rašo apie Pilaitę ("Vakarinės naujienos", 1959).

                                    Paskutinis taisė digital; 2018.06.19, 22:52.

                                    Comment


                                      Sveikinu pilaičius:

                                      Neįtikėtina, bet Pilaitė plėsis dar ne vieną dešimtmetį

                                      „Pilaitėje viskas vyksta pagal numatytą ir neblogai parengtą detalųjį miesto planą. Todėl susiformavo geras gatvių tinklas, infrastruktūra, viešosios erdvės. Iš Pilaitės lengvai pasiekiamas miesto centras tiek viešuoju transportu, tiek automobiliu.
                                      http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...tmeti-2262207/

                                      Comment


                                        Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                                        Sveikinu pilaičius:

                                        Neįtikėtina, bet Pilaitė plėsis dar ne vieną dešimtmetį


                                        http://bustas.lrytas.lt/nekilnojamas...tmeti-2262207/
                                        Tai kad čia ne straipsnis, o reklama. Nemanau, kad reikia rimtai žiūrėti. Berods savivaldybė jau buvo aiškiai identifikavusi, kad susiekimas jau dabar yra labai prastas ir be papildomų kanalų ir t.t. ten bus tik dar blogiau. Ar kažkas įvyks greitu metu - čia jau paspėlioti galim.

                                        Comment


                                          Tai jau peržengia ribas: vieną Vilniaus rajoną verčia monstru

                                          Kadaise viliojamai atrodęs pušų apsuptyje iškilęs Pilaitės rajonas virto monstru. Čia gyvena 25 tūkst. žmonių, kyla 145 nauji namai, o į miestą veda vienas kelias. Rytais ir vakarais jame – akimis neaprėpiamos spūstys.

                                          Pilaitėje geriausia gyventi taksistams. Juk net važiuodami be keleivių jie gali naudotis A juosta, o tai šio rajono gyventojams – didelis privalumas. Mat kelionė į darbą iš Pilaitės į centrą ne miesto transportu, taksi, o nuosavu automobiliu gali trukti ir valandą, dvi...
                                          ...Ji jau vadinama greičiausiai augančiu Vilniaus megarajonu. Ir tai nestebina – vien šiuo metu čia kyla net 145 namai, daugiau nei pusė tūkstančio butų...
                                          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                          Comment

                                          Unconfigured Ad Widget

                                          Collapse
                                          Working...
                                          X