Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Jūrų uostai užsienio šalyse

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Ventspilio uostas

    Parametrai:
    * Maximalus gylis: 17,5 m
    * Maximali grimzlė: 15 m
    * Krantinių skaičius: 60
    * Bendras krantinių ilgis: 11 012 m
    * Krantinių ilgis suverstiniams ir generaliniams kroviniams: 7 896 m
    * Krantinių ilgis skystiems kroviniams: 3 116 m
    * Maksimalus laivų ilgis: 270 m
    * Bendra skystų krovinių rezervuarų talpa: 1 500 000 m³
    * Dengtų sandėlių plotas: 170 000 m²
    * Atvirų aikštelių plotas: 190 000 m²
    * Sandėlio šaldytuvo plotas: 5 000 m²
    * Bendras uosto plotas: 2 451,39 ha
    * Laisvos teritorijos: 1 240 ha

    http://www.portofventspils.lv/lv/
    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

    Comment


      #22
      2010 08 14

      Trąšų terminalas. Galingesnis už mūsiškius, bet nuo jų skaudžiai nukentėjęs konkurencinėje kovoje


      Žemsiurbė






      Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 12:04. Priežastis: atkurtos nuotraukos
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        #23
        Mažasis žvejybos trauleris




        Locmanų laivai


        Ne sezonas


        Lyg ir patrulinis, ir jau nebenaudojamas
        Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 12:05.
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #24
          Vakaruose pirktas


          Jachtų uostas tai krantinės dalis prie žvejybinių laivų konservų fabrikų kaiminystėje




          Uosto vartai






          Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 12:07.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            #25




            Žvejams ir jachtoms




            Venta




            Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 12:09.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #26
              Vilkikai






              Pabaiga.
              Paskutinis taisė digital; 2023.11.08, 12:10.
              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

              Comment


                #27
                Oi, ne kas dabar toms laivybos kompanijoms, kurios plukdo savo laivus į Rygos uostą. 34 laivai šiuo metu yra įstrigę leduose, Rygos įlankoje. Tą įlanka lyg prakeiksmas Rygos uostui. Kai tik šaltesnė žiema, tuoj pat susidaro ledas joje. Tai rodo, kad Rygos uostui būtina įsigyti dar kelis ledlaužius. Reikia tik pasiguosti, kad mūsų uostas randasi geografiškai patogesnėje vietoje lyginant su kaimynų uostu. Nors Rygos uosto atstovai vis bando įtikinėti, kad yra priešingai.

                Stevedores outraged at chaos at Riga Port
                http://www.baltic-course.com/eng/transport/?doc=37626

                Comment


                  #28
                  Krova Rygos uoste šiemet sumenko 11,4 proc
                  https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=88924507
                  Rygos uostas pranešė per 11 šių metų mėnesių perkrovęs 19,407 mln. tonų krovinių – 11,4 proc. mažiau nei per tą patį laikotarpį pernai. Visa krova praėjusį mėnesį – 2,145 mln. tonų.

                  Birių krovinių srautai sunyko 16,1% iki 10,593 mln. tonų, generalinių – 0,3% iki 6,738 mln. tonų, skystų – 17,7% iki 2,076 mln. tonų.

                  Daugiausiai perkrauta krovinių konteineriuose – 3,914 mln. tonų (20,1 proc. visos krovos), 7,5 proc. mažiau nei pernai sausį-spalį. Grūdų ir jų produktų krova padidėjo 1,2 proc. iki 2,567 mln. tonų (13,2 proc.), medienos – 22,2 proc. iki 2,465 mln. tonų (12,7 proc.). Naftos produktų perpilta 17,7 proc. mažiau – 1,990 mln. tonų (10,2 proc.).

                  2020-aisiais Rygos uoste perkrauta 23,687 mln. tonų krovinių – 27,7 proc. mažiau nei užpernai.

                  Comment


                    #29
                    Baltarusija ir toliau aktyviai eksportuoja naftos produktus bei kitas prekes per Estijos uostus, nepaisydama Vakarų šalių įvestų sankcijų, trečiadienį rašo estų laikraštis „Eesti Paevaleht“.

                    „Iš statistikos departamento duomenų matyti, kad rekordinės apimtys iš Baltarusijos importuojamų prekių, kurios [per Estiją] daugiausia gabenamos tranzitu, buvo viršytos jau iki spalio. Per dešimt šių metų mėnesių į Estiją iš ten įvežta prekių už pusę milijardo eurų. Tai daugiausia sunkieji naftos produktai, tokie kaip mazutas, kurie sudaro keturis penktadalius importo“, – rašo leidinys.

                    Naftos produktai per Estiją daugiausia gabenami geležinkeliais ir didžiosios dalies šių krovinių gabenimu rūpinasi valstybinė bendrovė „Operail“. Pasak šios geležinkelių logistikos bendrovės vadovo Raulo Toomsalu, „Operail“ paslaugas užsako ne Baltarusijos krovinių siuntėjai, o vietos bendrovės.
                    https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-662-1613946
                    Paskutinis taisė bato_usai; 2021.12.15, 01:27.

                    Comment


                      #30
                      Krovinių srautai per Kaliningrado jungtinį uostą šiemet padidėjo pirmąkart per pastaruosius trejus metus. Federalinės įmonės „Rosmorport“ duomenimis, per 11 šių metų mėnesių Kaliningrado uostuose perkrauta daugiau kaip 9,6 mln. tonų krovinių – 0,5 proc. daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.
                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...ju-662-1615092

                      Comment


                        #31
                        2022 prognozuoju visi rytines Baltijos uostai augins krova Klaipedos kritimo saskaita. Baltarusijos srautai juk nenustos eiti, tik persiskirstys.

                        Comment


                          #32
                          Rygoje per penkis šių metų mėnesius krova padidėjo 10.4%

                          Comment


                            #33
                            Liepojos uostas per 6 mėn. paaugo 15,2%

                            In the first six months of 2022, Liepāja port increased its cargo turnover by 15.2% and hit the half-year record, Latvian Radio reported on July 14.
                            The first half of 2022 is a record half-year in Liepāja port history – 3.88 million tonnes of cargo. This is more than other years[..] and also slightly more than in 2018 when the record volume was transhipped throughout the year,” Uldis Hmieļevskis, manager of the Special Economic Zone of Liepāja (SEZ), said.
                            Kaip ten Klaipėda? Kiek šiemet paaugs procentu?

                            Comment


                              #34
                              „Avia Solutions Group“ Liepojoje statys didžiausią ir pažangiausią tvaraus aviacinio kuro (angl. sustainable aviation fuel arba SAF) gamyklą Šiaurės Europoje

                              Anot V. Čekanavičiaus, Liepojoje bus naudojama JAV įmonės „KBR“ vystoma gamybos technologija, kai naudojamas alkoholis, bet į procesą įtraukiamas ir vandenilis su CO2. Tai reiškia, kad bus gaminamas tiek paprastas, tiek sintetinis SAF kuras. Pradėti kuro gamybą ji turėtų 2030 m. Nuo šių metų įsigaliojo Europos Sąjungos reikalavimas, kad didesniuose oro uostuose bent 2 proc. viso sunaudojamo kuro turi būti SAF tipo. Šis mandatas palaipsniui kils, 2030 m. jau sieks 6 proc., 2035 m. – 20 proc. 2050 m. jo dalis jau turėti siekti 70 proc. „Svarbu suprasti, kad 2030 m. atsiras dar viena svarbi sąlyga – iš viso patiekiamo SAF 1,2 proc. turės būti sintetinis. Toks kuras gaminamas be biologinių komponentų – naudojant žaliąją energiją gaminamas vandenilis, kuris maišomas su anglies dvideginiu. Šis mandatas irgi palaipsniui augs, ir 2050 m. jau pusė viso SAF kuro privalės būti sintetinis. [...]“, – sako „Avia Solutions Group“ priklausančios „Baltic Ground Services“ („BGS“) vadovas ir Norsaf valdybos narys Vytautas Čekanavičius.

                              „Liepojos Laisvojoje ekonominėje zonoje yra ir vamzdynai, ir geležinkelio linija, čia jau vyksta ir etanolio perkrova, planuojama, kad atsiras ir žaliojo vandenilio gamykla. Kitaip tariant, egzistuoja didelė dalis mums reikalingos infrastruktūros. Šiuo metu vyksta derybos ir su viena didele kompanija, kurios išskiriamą CO2 naudotume savo sintetinio SAF gamybai“, – dėsto „BGS“ vadovas.

                              Click image for larger version  Name:	original_NorSAF_AviaSolutionsGroup2.jpg Views:	0 Size:	1,006.2 KB ID:	2198334

                              Comment


                                #35
                                Rīga's port area plans major development in coming years

                                At least another EUR 500 million is planned to be invested in the development of strategically important projects in Rīga's Kundziņsala area (around the Freeport of Rīga) until 2030, Ansis Zeltiņš, the port's manager, told LETA on Wednesday, 16 July. He said that the Kundziņsala industrial area covers 360 hectares, including about 30 hectares of planned projects, with another 100 to 120 hectares to be developed.

                                Among the development projects is the establishment of a hydrotreated vegetable oil (HVO) and sustainable aviation fuel (SAF) production facility. The project has now been submitted to the construction authority and Amber Flow Fuels plans to invest around €120 million in the plant. Zeltiņš stressed that the project is included in the priority list of the Latvian Investment and Development Agency (LIAA) and production is planned to start in 2027. The Authority said that at least seven more companies, including cargo terminals, logistics centres, energy companies and smart factories, will start operations in Kundziņsala in the coming years, providing around 800 new jobs.

                                At the same time, he said that the construction of the traffic overpass from Tvaika Street to Kundziņsala will be completed within the next year in cooperation with the Rīga municipality, with a total investment of EUR 82.6 million. He said the overpass will allow up to 8,000 cars to cross per day and will also play a key role in diverting freight traffic from the city centre.
                                Click image for larger version  Name:	DJI_20250204142246_0010_r.jpg Views:	0 Size:	2.14 MB ID:	2210984
                                Boris Andrejev nuotr.

                                Comment

                                Working...
                                X