Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Pasikeitimai VNO tvarkaraštyje po 2009.01.16

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Parašė smb Rodyti pranešimą
    Todėl "Estonian Air" atėjimas realiai būtų SAS netiesioginis atėjimas - tačiau asmeniškai nelabai patiktų matyti VNO besibazuonančius lėktuvus su užrašu ESTONIA patriotizmas, visgi.

    "Estonian" planavo visai atsisakyti "Boeing 737" lėktuvų, tai realiai jie Vilnius-Londonas, Vilnius-Briuselis, Vilnius-Kopenhaga skraidymui visai tiktų.
    Pritariu, kad Estonian atėjimas į Lietuvos rinką su tuo pačiu prekės ženklu būtų, švelniai tariant, nesusipratimas. Manau jei Estonian atėjimas į Lietuvą yra tiesa, jie įkurtų kokią dukterinę kompaniją neutraliu pavadinimu, nes kitaip patys sukurtų priešišką potencialių keleivių reakciją.

    Su Airbaltic'u kitaip, nes jų pavadinimas neturi nieko bendro su Latvija. Juk mes irgi tapatinam save su Baltijos regionu, todėl pavadinimas AirBaltic nežeidžia mūsų nacionalinio išdidumo.
    BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

    Comment


      #82
      Parašė Berliner Rodyti pranešimą
      Pritariu, kad Estonian atėjimas į Lietuvos rinką su tuo pačiu prekės ženklu būtų, švelniai tariant, nesusipratimas. Manau jei Estonian atėjimas į Lietuvą yra tiesa, jie įkurtų kokią dukterinę kompaniją neutraliu pavadinimu, nes kitaip patys sukurtų priešišką potencialių keleivių reakciją.

      Su Airbaltic'u kitaip, nes jų pavadinimas neturi nieko bendro su Latvija. Juk mes irgi tapatinam save su Baltijos regionu, todėl pavadinimas AirBaltic nežeidžia mūsų nacionalinio išdidumo.
      Prekės ženklas "Estija" pasaulyje yra žymiai geriau vertinamas ir išreklamuotas už prekės ženklą "Baltija", jau nekalbant apie "Lietuvą". Tegul tik ateina.
      Tiesą sakant, tegul išvis kas nors ateina. Pasiskaitykite http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...go-ispudingai/ apie bilietų kainų pokyčius.

      Comment


        #83
        Parašė balietis Rodyti pranešimą
        Prekės ženklas "Estija" pasaulyje yra žymiai geriau vertinamas ir išreklamuotas už prekės ženklą "Baltija", jau nekalbant apie "Lietuvą". Tegul tik ateina.
        Na, čia labai subjektyvi mintis, sakyčiau. Yra kokių nors tyrimų, ar labiau žinoma Estija ar Baltijos šalys apskritai?

        Parašė balietis Rodyti pranešimą
        Tiesą sakant, tegul išvis kas nors ateina. Pasiskaitykite http://simonas.bartkus.lt/blog/2009/...go-ispudingai/ apie bilietų kainų pokyčius.
        Čia visiškai pritariu.
        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

        Comment


          #84
          Parašė Berliner Rodyti pranešimą
          Na, čia labai subjektyvi mintis, sakyčiau. Yra kokių nors tyrimų, ar labiau žinoma Estija ar Baltijos šalys apskritai?
          Tyrimu tikrai buvo. O estu zinomumas visai nestebina, jie jau skirtingai nuo musu pirdunu jau senai kryptingai investuoja i salies reklamos kompanija.

          Comment


            #85
            Svarbu, kad kuo greičiau ateitų naujos aviakompanijos į Vilniaus oro uostą ne tik dėl pakilusių kainų ir prasto susisiekimo. Vilnius juk kultūros sostinė ir pavasario pabaigoje ims plūsti turistai. Reikia užtikrinti gerą Vilniaus pasiekiamumą oro skrydžiais. Būtų ne tik paradoksas, bet ir absurdas išsireklamavus imti ir nesudaryti galimybių atvykti susidomėjusiems.

            Parašė a_p Rodyti pranešimą
            Tyrimu tikrai buvo. O estu zinomumas visai nestebina, jie jau skirtingai nuo musu pirdunu jau senai kryptingai investuoja i salies reklamos kompanija.
            Esmė ne tik tame. Estus nuo seno gausiai šelpia suomiai. Va iš kur ir Estijos žinomumas, ir labiau išvystyta pramonė, technologijos, geresnė ekonominė situacija... Jie tiesiog turi už ką investuoti! Be to, estai produktyviai bendradarbiauja su tais pačiais suomiais.
            Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.22, 22:48.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              #86
              Parašė Berliner Rodyti pranešimą
              Pritariu, kad Estonian atėjimas į Lietuvos rinką su tuo pačiu prekės ženklu būtų, švelniai tariant, nesusipratimas. Manau jei Estonian atėjimas į Lietuvą yra tiesa, jie įkurtų kokią dukterinę kompaniją neutraliu pavadinimu, nes kitaip patys sukurtų priešišką potencialių keleivių reakciją.
              Nezinau, bent jau man praktiskai belekas geriau nei idiotiskas pavadinimas 'flylal' su ju firmine saltibarsciu spalva. Net ir estai.

              O juk buvo "lithuanian airlines" su visai skoninga trispalve..

              Comment


                #87
                O kaip dėl Aurelos? Ji turi galimybių aptarnauti Vilniaus oro uostą? Kažkodėl man ši įmonė atrodo sava ir priimtiniausia.
                Paskutinis taisė Ametistas; 2009.01.22, 22:54.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  #88
                  Parašė amiko Rodyti pranešimą
                  Esmė ne tik tame. Estus nuo seno gausiai šelpia suomiai. Va iš kur ir Estijos žinomumas, ir labiau išvystyta pramonė, technologijos, geresnė ekonominė situacija... Jie tiesiog turi už ką investuoti! Be to, estai produktyviai bendradarbiauja su tais pačiais suomiais.
                  Tai kad mes irgi lyg ir ne biedni. Esminis skirtumas tame, kad estai rupinasi savo imidzu ir jau niolika metu bent jau bando vaizduoti kulturingus, modernius ir pasitempusius. O musu pirdylos nesirupina, sedi apsmuke ir patenkinti. Nors visiskai nebutinai biednesni.

                  Juk visi puikiai pamenam lietuvos prekes zenklo kurimo istorija. Kiek metu prireike kol kazkas uzvire ir kas is to isejo....

                  Comment


                    #89
                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    O kaip dėl Aurelos? Ji turi galimybių aptarnauti Vilniaus oro uostą? Kažkodėl man ši įmonė atrodo sava ir priimtiniausia.
                    Gal ir galėtų, bet ar neužimti Aurelos visi b737-300? lygtais skraido iš Lenkijos užsakytais skrydžiais, ir kažkur rašyta buvo, jog vasara bus labai puiki Aurelai(labai užimti lėktuvai bus). Bet jei laisvas liktų vienas b733 tai aš jų vadovo vietoje užsiimčiau keletą reisų iš Vilniaus, kad ir į Londoną. Aurela juk Lietuvos kapitalo įmonė, moka mokesčius Lietuvai, o ne kitai valstybei, nors ir Lenkijoje skraido....
                    Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                    Comment


                      #90
                      Parašė a_p Rodyti pranešimą
                      Tyrimu tikrai buvo. O estu zinomumas visai nestebina, jie jau skirtingai nuo musu pirdunu jau senai kryptingai investuoja i salies reklamos kompanija.
                      Aš šitą puikiausiai žinau, visgi aš abejoju dėl to jų žinomumo. Tai labai maža šalis, ir ji vis tiek tapatinama su "Baltic countries". Nors realiai daug labai žmonių vakaruose nelabai supranta ir šito "Baltic countries" apibrėžimo.

                      Kaip ten bebūtų, čia nelabai į temą ši diskusija dėl Estų žinomumo ar nežinomumo.
                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                      Comment


                        #91
                        Parašė a_p Rodyti pranešimą
                        Nezinau, bent jau man praktiskai belekas geriau nei idiotiskas pavadinimas 'flylal' su ju firmine saltibarsciu spalva. Net ir estai.

                        O juk buvo "lithuanian airlines" su visai skoninga trispalve..
                        Na, oficialus jų pavadinimas yra "flyLAL - Lithuanian airlines". Galų gale tai tik skonio reikalas. Nieko blogo nematau prieš tą šaltibarščių spalvą. Kuo geresnis AirBaltic'as su savo salotine spalva?

                        Visgi tikrai būtų keista atsiversti leidinį užsienyje su reklama į vieną iš Kultūros Sostinės renginių su prierašu "Fly to Vilnius from London, Dublin, Frankfurt with Estonian airlines..." ???
                        BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                        Comment


                          #92
                          Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                          Na, oficialus jų pavadinimas yra "flyLAL - Lithuanian airlines". Galų gale tai tik skonio reikalas. Nieko blogo nematau prieš tą šaltibarščių spalvą. Kuo geresnis AirBaltic'as su savo salotine spalva?
                          Bent jau mano subjektyvus skonis sako, kad salotine yra way better uz saltibarscius
                          Vienaip ar kitaip ankstesne LAL'o spalvu schema buvo zymiai skoningesne. Ai, koks ten skirtumas, saltibarsciu gi irgi neliko...

                          Visgi tikrai būtų keista atsiversti leidinį užsienyje su reklama į vieną iš Kultūros Sostinės renginių su prierašu "Fly to Vilnius from London, Dublin, Frankfurt with Estonian airlines..." ???
                          Tokios reklamos paprasciausiai nebus, nes Estonian air Vilnius yra tik viena is krypciu. T.y. bus parasyta "fly with estonian air to the following destinations" jei reiklamuotusi estukai ir "fly to vilnius from X Y Z with leading airlines" jei sumanytu pasireklamuot koks turizmo biuras ar aerouostas

                          Comment


                            #93
                            Parašė a_p Rodyti pranešimą
                            Tokios reklamos paprasciausiai nebus, nes Estonian air Vilnius yra tik viena is krypciu. T.y. bus parasyta "fly with estonian air to the following destinations" jei reiklamuotusi estukai ir "fly to vilnius from X Y Z with leading airlines" jei sumanytu pasireklamuot koks turizmo biuras ar aerouostas
                            Na bet juk tokiose reklamose būna nurodytos konkrečios oro linijos, kokretus maršrutas ir net apytikslė kaina. Tai įdomu, kaip jie paslėps Estonian Air po "leading airline" pavadinimu Turiu omeny tokią reklamą:

                            Parašė Jay-M Rodyti pranešimą

                            http://www.timesonline.co.uk/tol/tra...fset=36&page=4

                            SEPTEMBER 18-20 Art in Vilnius The capital of Lithuania is one of the European Capitals of Culture in 2009, and among the eccentric events scheduled is Art in Unusual Places – an intriguing game of artistic hide-and-seek in which visitors are invited to explore back-streets, abandoned warehouses and hidden courtyards in search of installations, exhibitions and performance art. Fly there with Air Baltic (www.airbaltic.com ; from £190) and stay at the family-run Apia Hotel (00 370-5 212 3426, www.apia.lt ), in the heart of the old town, for £88. For more details of the programme, visit www.culturelive.lt .
                            BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                            Comment


                              #94
                              Maršrutas Vilnius - Londonas dabar būtų garantuotai pelningas. Keista, kad susidomėjimas juo yra toks mažas (bent jau susidaro toks įspūdis).
                              You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

                              Comment


                                #95
                                Parašė John
                                Reiktu pripazinti, kad "Estonian Air" tikrai nera pats tinkamiausias prekes zenklas Lietuvoje. Nors tai tera psichologines priezastys, bet jos siuo atveju pakankamai svarbios. Kur kas mieliau Vilniuje matyciau SAS, KLM, BA ar net daugiau LOT siulomu marsrutu.

                                Beje, visgi darosi idomu, kas skraidins tiesiogiai i Londona?
                                Prašome visus nepergyventi. Iš visko sprendžiant Estonian Air bus tik operatorius vykdantis SAS reisus. Na, TLL-VNO-TLL, aišku, skraidys ir po savo vėliava.

                                Comment


                                  #96
                                  Nuo kovo 29 d. Brussels Airlines skraidys į Vilnių 4 kartus per savaitę vidurdieniais.
                                  Paskutinis taisė alm; 2009.01.28, 10:05. Priežastis: nuo 29 d.
                                  kaip?

                                  Comment


                                    #97
                                    Delfi straipsnyje Iš Vilniaus į Briuselį vėl turėtų tiesiogiai skristi lėktuvai minimi kiti skrydžio laikai, kad iš Vilniaus iškskris ryte, o atskris vakarop. Būtų žymiai patogesnis tvarkaraštis.
                                    Reiks palaukt kol bilietai pasirodys pardavime, tada turėtų paaiškėti.

                                    Visgi Delfi neteisingai skrydžio laikai minimi. Tvarkaraštis:
                                    BRU-VNO 10:00-13:35 1-3-5-7
                                    VNO-BRU 14:10-15:55 1-3-5-7
                                    Paskutinis taisė alm; 2009.01.28, 10:09. Priežastis: tvarkaraštis
                                    kaip?

                                    Comment


                                      #98
                                      KLM greitu metu Vilniuje galime nebesitikėti, iš pradžių buvo žinios apie 500 mln. eur nuostolius, dabar paskelbė, kad nuo gegužės 4 nustos skraidyti į Taliną.
                                      kaip?

                                      Comment

                                      Working...
                                      X