Man va vienas dalykas sudomino... Kodel is Palangos skraide tik SAS? Gal del mazo keleiviu skaiciaus? Bet va seis metai skrydziu atsirado... Kazkaip neskraidziau pries kelis metus ir anksciau o dabar tenka... Gal kas zino kaip ten Palangoje su geografija buvo... Ar cia vien didzio problema?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)
Collapse
X
-
Darys kiekvienu atveju taip, kad butu daugiau bapkiuParašė Paulius Rodyti pranešimąMetų gale visų Lietuvos avialinijų garažai tvarkingai atrodys. Įdomu, ką FlyLAL darys su 757-200. Tiesioginiai skrydžiai į Niujorką? Čikagą? Nenustebčiau, kad vasaros sezonu atidarytų ir reisus į Indiją, Tailandą. Taip būtų atsisakyta tipinių Vilnius-Kopenhaga-xxx ar Vilnius-Frankfurtas-xxx variantų.
Vienas b757 "rezervuotas" Teztuor'ui, su kitu tikrai velniai zino kas bus.
Reisu i siaures amerika ekonomines prasmes tikrai neatmesciau. Manau tikrai reali. Pasikartosiu, jog vizu panaikinimas butu IDEALUS dalykas santykyje su apgalvota rinkodara, taciau sito reikia dar palaukt.
Kita vertus b757 normalaus tolimojo skrydzio net neatliksi, juk populiarieji miestai pietryciu azijoje nutole ~9000km.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
Manau jie cia raso, jog nuo 2008.12.01 bus isviso du Boeingai 757, o ne prisides du nauji. Kaip ten bebutu augimo tempai isties ispudingi.Parašė Recoiler Rodyti pranešimąNu cia taip neblogai ples parka
metu pabaigoj trys 757 bus
i uz atlante gal megins mazu ka?
Comment
-
Siūlau tau panaršyti šiose diskusijose:Parašė Nikas Rodyti pranešimąTuriu klausimą aviacijos megėjams: kur Vilniuje galima "patogiausiai" stebėti lektvuvų pakilimą ir nusileidimą? Mat mūsų "šauniajame" oro uoste nėra apžvalgos aikštelės.
http://www.lt-vacc.org/forumas/
Ten gali rasti tikrai ko ieškai. Iš tikro tu vietų yra ne viena ir ne dvi...
Beje katik skridau su Airbalticu, tai savo žurnaliuke, esamčiam kiekvieno lėktuvo salione, jie irgi skelbiasi turį net 2 B757-200 (asmeniškai manau kad tai irgi dar tik šių metų planai).Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.03.27, 00:10.
Comment
-
Malonu, kad flyLAL plečiasi. 752, net subliūškus entuziazmui dėl čarterių į Indiją (nemanau, kad užpildymas visą laiką bus patenkinamas, visgi 235 vietos), juos galės pritaikyti ir trumpesniems užsakomiesiems skrydžiams (pvz. Kanarų salos), kurie jau kelis metus iš eilės labai paklausūs, o galų gale išnuomos kokiai kitai a/k per savo dukterinę įmonę. Tokio didelio lėktuvo regiliariems skrydžiams iš Vilniaus į Europos miestus poreikio tikrai nėra, nes net 737 užildymas nėra toks didelis.
Kita vertus, flylal.com pastebėjau naujieną - tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į Stokholmą nuo birželio 16d. tris kartus per savaitę. Rinkodarinis triukas - skrydis su B735 (atsvara airBaltic'o F50). Įdomu, kiek ilgai toks skrydis išsilaikys, o jei visgi flyLAL sutiks palaukti grąžos ilgiau - kiek ilgai jam bus naudojamas B735...
Comment
-
Man taip pat atrodo, kad nuo tos datos turės tiek lėktuvų, o ne tiek tada jų papildomai kursuoti pradės.Parašė Eidvis Rodyti pranešimąManau jie cia raso, jog nuo 2008.12.01 bus isviso du Boeingai 757, o ne prisides du nauji. Kaip ten bebutu augimo tempai isties ispudingi.
Suskaičiavęs pastaruoju būdu (nuo tam tikros datos kursuos tiek lėktuvų, o ne pasipildys tiek), gavau 16, reiškia, kad teisingas skaičiavimas. Sekmės FlyLAL'ui išnaudojant naujus orlaiviusPer 2008 m. „flyLAL-Lithuanian Airlines“ paslaugomis turėtų pasinaudoti dvigubai daugiau keleivių nei 2007 m. – šiemet Lietuvos bendrovė tikisi milijono keleivių. Skrydžių bendrovė įsigis dvigubai daugiau lėktuvų, t.y. 2008 m. keleiviai bus skraidinami 16 Lietuvos kompanijos orlaivių.
Comment
-
„flyLAL“ pradėjo skrydžius iš Rygos
Lietuvos skrydžių bendrovės „flyLAL-Lithuanian Airlines“ lėktuvai pirmadienį pradėjo kilti iš Rygos oro uosto. Bendrovė skraidina pirmuosius keleivius į Vilnių bei pirmuosius tranzitinius keleivius per Vilnių į Rytų ir Vakarų Europos šalis.
Į Rygą „flyLAL-Lithuanian Airlines“ lėktuvai skraidys keturis kartus per dieną darbo dienomis, dukart per dieną šeštadieniais ir kartą sekmadieniais.
Latvijos rinkai „flyLAL-Lithuanian Airlines“ pasiūlė patogius jungiamuosius skrydžius į 14 Europos miestų per Vilnių.
Anot „flyLAL-Lithuanian Airlines“ vadovo Tado Pukštos, reguliarūs „flyLAL-Lithuanian Airlines“ skrydžiai iš Rygos, Talino ir Vilniaus bei didelė dažnų skrydžių Rytų bei Vakarų kryptimis pasiūla taps stipriu konkurenciniu pranašumu Baltijos šalių rinkoje.
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16510390
Comment
-
Kaina dazniausiai buna svarbesne, uz laika. Beto ne visos kryptys sutampa. Pvz Airbaltic'as neskraidina i Amsterdama, kai FlyLAL'o tai viena pagrindiniu krypciu.Parašė JohnNelabai suprantu prasmes skraidinti keleivius is Rygos tranzitu per Vilniu... juk tokiu atveju nuskristi iki kokio nors Europos miesto uztruktu kone dvigubai ilgiau, nei tiesiogiai. Kazkokia nesamone.
“flyLAL-Lithuanian Airlines” tapo Lietuvos rinkos lydere
Lietuvos skrydžių bendrovė ”flyLAL-Lithuanian Airlines” kovo mėnesį pervežė daugiausiai keleivių Lietuvoje ir tapo šalies skrydžių rinkos lydere. Šių metų kovą ”flyLAL-Lithuanian Airlines” lėktuvais skrido 53757 keleiviai, t.y. 58 proc. daugiau keleivių nei praėjusių metų kovą.
”Mes pasiekėme užsibrėžto tikslo ir pagal keleivių skaičių jau kovo mėnesį užėmėme pirmą poziciją Lietuvoje - ”flyLAL-Lithuanian Airlines” kovo mėnesį skraidino 33,5 proc. visų Vilniaus oro uosto keleivių. Mes tikslingai ėjome šio tikslo link ir tikimės nebeužleisti lyderių pozicijų. Prasidedantis vasaros skrydžių sezonas, kuriam ”flyLAL-Lithuanian Airlines” parengė itin platų skrydžių spektrą ir palankias kainas, sulauks dar didesnio keleivių dėmesio”, - teigė “flyLAL-Lithuanian Airlines” generalinis direktorius Tadas Pukšta.
Pasak jo, šių metų sausį “flyLAL-Lithuanian Airlines” lėktuvais skrido 36 proc. daugiau nei 2007 m. sausį, vasarį šis augimas siekė jau 46 proc., kovą keleivių skaičius paaugo 58 proc.
Aviacijos bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ užsibrėžė 2008 m. pasiekti lyderės pozicijas Lietuvos aviacijos rinkoje ir ketina tapti sparčiausiai augančia skrydžių bendrove Baltijos šalyse. Bendrovė per šiuos metus ketina užaugti dvigubai. Į tai bendrovė paskelbė investuosianti beveik 0,5 milijardo litų.
Per 2008 m. „flyLAL-Lithuanian Airlines“ paslaugomis turėtų pasinaudoti dvigubai daugiau keleivių nei 2007 m. – šiemet Lietuvos bendrovė tikisi milijono keleivių. Skrydžių bendrovė įsigis dvigubai daugiau lėktuvų, t.y. 2008 m. keleiviai bus skraidinami 16 Lietuvos kompanijos orlaivių.
Comment
-
Beje puslapy www.lt-vacc.org jau ideta nuoroda i sio orlaivio nuotrauka:
http://skyliner-aviation.de/viewphot...av2&picid=4564
Kaip matom, latviai santykyje su Flylal siek tiek issiverze i prieki kalbant apie didesnius orlaivius.Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)
Comment
-
LAL'o pirmasis skrydis nauju 757 suplanuotas birželio 5, ar 6d. Dabar lėktuvas praeidinėja išsamią patikrą.Parašė praetor Rodyti pranešimąBeje puslapy www.lt-vacc.org jau ideta nuoroda i sio orlaivio nuotrauka:
http://skyliner-aviation.de/viewphot...av2&picid=4564
Kaip matom, latviai santykyje su Flylal siek tiek issiverze i prieki kalbant apie didesnius orlaivius.
Comment
-
Cool, man labai patinka. Gerai, kad neliko tos įkyrios trečių kompanijų reklamos, Omnitelį nukišo į apačią ir tikėkimės jo neliks artimiausiu metu.Parašė fow Rodyti pranešimąKaip jums naujas flyLAL puslapis?
Šiaip iš tikro džiugu, kad FlyLAL taip užtikrintai juda į priekį. Jei prieš kelis metus FlyLAL nebuvo ko ir lyginti su AirBaltic, tai dabar jie lygūs konkurentai.
Turint tokią konkurenciją, manau laukia keli labai įdomūs metai LT ir visų Baltijos šalių aviacijos rinkoj.
Comment
-
Na, tai kaip tik yra labai protingas žingsnis. AirBalticas šitą su lietuviais daro jau daug metų. Nebent čia koją pakištų latvių principai (girdėjau jie nelabai į Maximą mėgsta vaikščiot).Parašė JohnNelabai suprantu prasmes skraidinti keleivius is Rygos tranzitu per Vilniu... juk tokiu atveju nuskristi iki kokio nors Europos miesto uztruktu kone dvigubai ilgiau, nei tiesiogiai. Kazkokia nesamone.
Bet šiaip, žiūrint iš vartotojų pozicijų, jei aš galiu pigiau nuskristi į Vakarų Europą, sugaišdamas papildomas 2 valandas - let it be, kaina daugumoj atvejų svarbiau.
Juolab, kad FlyLAL pasiūlymai, kiek teko matyt, iš Rygos yra labai patrauklūs.
Comment
-
Šiame straipsnyje kažkoks marmalas su skaičiais - sakinio pradžioje kalbama apie keleivius, pervežtus Lietuvoje, sakinio pabaigoje jau minimi keleiviai Vilniaus oro uoste... Neįmanoma vienareikšmiškai suprasti, kas su kuo lyginama.Parašė Eidvis Rodyti pranešimą“flyLAL-Lithuanian Airlines” tapo Lietuvos rinkos lydere
Lietuvos skrydžių bendrovė ”flyLAL-Lithuanian Airlines” kovo mėnesį pervežė daugiausiai keleivių Lietuvoje ir tapo šalies skrydžių rinkos lydere. Šių metų kovą ”flyLAL-Lithuanian Airlines” lėktuvais skrido 53757 keleiviai, t.y. 58 proc. daugiau keleivių nei praėjusių metų kovą.
”Mes pasiekėme užsibrėžto tikslo ir pagal keleivių skaičių jau kovo mėnesį užėmėme pirmą poziciją Lietuvoje - ”flyLAL-Lithuanian Airlines” kovo mėnesį skraidino 33,5 proc. visų Vilniaus oro uosto keleivių. Mes tikslingai ėjome šio tikslo link ir tikimės nebeužleisti lyderių pozicijų. Prasidedantis vasaros skrydžių sezonas, kuriam ”flyLAL-Lithuanian Airlines” parengė itin platų skrydžių spektrą ir palankias kainas, sulauks dar didesnio keleivių dėmesio”, - teigė “flyLAL-Lithuanian Airlines” generalinis direktorius Tadas Pukšta.
Pasak jo, šių metų sausį “flyLAL-Lithuanian Airlines” lėktuvais skrido 36 proc. daugiau nei 2007 m. sausį, vasarį šis augimas siekė jau 46 proc., kovą keleivių skaičius paaugo 58 proc.
Aviacijos bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ užsibrėžė 2008 m. pasiekti lyderės pozicijas Lietuvos aviacijos rinkoje ir ketina tapti sparčiausiai augančia skrydžių bendrove Baltijos šalyse. Bendrovė per šiuos metus ketina užaugti dvigubai. Į tai bendrovė paskelbė investuosianti beveik 0,5 milijardo litų.
Per 2008 m. „flyLAL-Lithuanian Airlines“ paslaugomis turėtų pasinaudoti dvigubai daugiau keleivių nei 2007 m. – šiemet Lietuvos bendrovė tikisi milijono keleivių. Skrydžių bendrovė įsigis dvigubai daugiau lėktuvų, t.y. 2008 m. keleiviai bus skraidinami 16 Lietuvos kompanijos orlaivių.
Comment
-
Na o taip šiuo metu jau atrodo pirmasis LAL B757, kuris jau paruoštas perdažymui (nuimti senieji logotipai) ir turi jau lietuvišką registracijos numerį LY-FLGParašė vytauc Rodyti pranešimąLAL'o pirmasis skrydis nauju 757 suplanuotas birželio 5, ar 6d. Dabar lėktuvas praeidinėja išsamią patikrą.
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=6215611Paskutinis taisė Jegermeister; 2008.04.13, 22:41.
Comment
-
flyLAL – Lithuanian Airlines“ stiprina vadovų komandą
2008 m. balandžio 15 d.
Sėkmingai išsiveržusi į Lietuvos rinkos lyderes ir siekdama įgyvendinti ambicingus planus Lietuvoje ir Baltijos šalyse, „flyLAL – Lithuanian Airlines“ toliau stiprina vadovų komandą. Į „flyLAL – Lithuanian Airlines“ ateina dirbti nauji patyrę, savo galimybes rinkoje jau įrodę specialistai.
Nuo gegužės 5 dienos „flyLAL – Lithuanian Airlines“ generalinio direktoriaus pareigas pradeda eiti Vytautas Kaikaris. Vytautas Kaikaris iki šiol ėjo BITĖS grupės marketingo direktoriaus pareigas. BITĖJE Vytautas Kaikaris dirbo daugiau nei 5 metus.
V. Kaikaris yra sukaupęs daugiau nei 7 metų darbo patirtį marketingo, santykių su klientais valdymo, strateginio planavimo srityse. Naujasis „flyLAL – Lithuanian Airlines“ vadovas yra baigęs verslo administravimo studijas Tarptautiniame Concordia universitete (Estija) bei šiuo metu studijuoja magistratūrą Vadybos ir ekonomikos universitete (ISM) Vilniuje.
nuoroda:
http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=132041
kita naujiena:
flyLAL - Lithuanian Airlines“ didina krovinių pervežimo apimtis
2008 m. balandžio 16 d.
Skrydžių bendrovė „flyLAL – Lithuanian Airlines“ 2008 metų vasaros tvarkaraščio skrydžiuose tris kartus didina krovinių pervežimo talpas. 2007 m. bendrovė pervežė 1500 tonų krovinių. Šiemet „flyLAL“ lėktuvais ketinama pervežti iki 2500 tonų krovinių. Planuojama, kad tai įmonės krovinių gabenimo veiklos pajamas padidins iki 90 proc.
„Mūsų bendrovės lėktuvai tiesioginiais reisais skraido jau į 20 Rytų ir Vakarų Europos miestų, padidinome skrydžių tankį populiariais maršrutais, plečiame lėktuvų parką. Visi šie faktoriai suteikė galimybes skraidinti ir daugiau krovinių“, - sako „flyLAL – Lithuanian Airlines“ krovinių departamento vadovė Lina Rutkauskienė.
nuoroda:
http://www.flylal.com/lt/bottom/news?id=132014
Comment
-
Air Baltic atėjo į Vilnių ne visai sąžiningais būdais. Kaip žinote SAS "bandė" privatizuoti LAL, gavo visus dokumentus vos už 40000Lt, įskaitant konfidencialias sutartis, kainas ir net verslo planus, kuriuos tiesiog "kilniaširdiškai" įsakė pateikti mūsų SM. Tuomet LAL buvo tikrai sudėtingoje padėtyje (kokioje gali būti kompanija, privatizuojama 8-rius metus).Parašė Berliner Rodyti pranešimąNa, tai kaip tik yra labai protingas žingsnis. AirBalticas šitą su lietuviais daro jau daug metų. Nebent čia koją pakištų latvių principai (girdėjau jie nelabai į Maximą mėgsta vaikščiot).
Bet šiaip, žiūrint iš vartotojų pozicijų, jei aš galiu pigiau nuskristi į Vakarų Europą, sugaišdamas papildomas 2 valandas - let it be, kaina daugumoj atvejų svarbiau.
Juolab, kad FlyLAL pasiūlymai, kiek teko matyt, iš Rygos yra labai patrauklūs.
Na, o po mažiau nei metų, 2004 pavasarį, Air Baltic'as pradėjo itin aktyvią veiklą ne kur nors kitur, o Vilniuje.
Comment
-
„flyLAL Group“ bendrovė Susisiekimo ministerijai pristatė skrydžių plėtros planus
Balandžio 17 d. Susisiekimo ministerijoje susirinkę ministerijos Civilinės aviacijos ir Teisės departamentų specialistai bei VĮ Vilniaus tarptautinio oro uosto atstovai išklausė akcinės bendrovės „flyLAL Group“ atstovų planus ir siūlymus, kaip plėtoti kompanijos skrydžius ir oro keleivių srautus. Sutarta iš visų suinteresuotų institucijų atstovų sudaryti darbo grupę, kuri išanalizuotų pateiktus siūlymus ir pateiktų sprendimų variantus.
„Ministerijos ir Tarptautinio Vilniaus oro uostai tikslai sutampa su jūsų norais – plečiant skrydžių geografiją ir didinant oro keleivių srautus įtvirtinti sostinės oro uostą lyderiu regione“, - išklausius susitikimo dalyviams „flyLAL Group“ generalinio direktoriaus Lino Dovydėno prezentaciją pasakė posėdžiui pirmininkavusi Susisiekimo ministerijos sekretorė Liudmila Zumerienė. Ji pasiūlė iš Susisiekimo ministerijos Civilinės aviacijos ir Teisės departamentų, VĮ „Oro navigacija“ ir Civilinės aviacijos administracijos, Tarptautinio Vilniaus oro uosto bei „flyLAL Group“ bendrovės atstovų sudaryti darbo grupę. Pastaroji, išanalizavusi gautus siūlymus dėl naujo keleivių terminalo statybos, turės identifikuoti spręstinus tam tikslui įgyvendinti techninius ir teisinius klausimus bei pasiūlyti būdus, kaip tai padaryti..
AB „fly LAL Group“ generalinis direktorius Linas Dovydėnas susitikimo dalyviams pristatė kompanijos struktūrą, skraidinimo tranzitinius keleivius per Vilniaus oro uostą rezultatus ir ateities planus. Įgyvendinus mūsų viziją, planuojame aplenkti konkuruojančius kaimyninių šalių oro uostus ir tapti lyderiu regione, teigė jis.
Bendrovės atstovai taip pat pristatė kartu su VĮ Tarptautiniu Vilniaus oro uostu planuojamą socialinę akciją - šalies mokytojus nemokamai nuskraidinti į žymesnius pasaulio kultūros centrus.
Sutarta sprendimus visais klausimais priimti kitame susitikime, įvyksiančiame gegužės mėnesio viduryje.
http://www.transp.lt/
Comment
-
Kiek suprantu, į tranzitinius keleivius realiai pradėta taikytis tik nuo 2008 m. kovo 30 d. (iš Rygos). Jeigu rezultatai jau yra, būtų įdomu žinoti kokie jie.Parašė gruobuonis Rodyti pranešimąsusitikimo dalyviams pristatė kompanijos struktūrą, skraidinimo tranzitinius keleivius per Vilniaus oro uostą rezultatus ir ateities planus.
Comment
Comment