Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lietuvos oro linijų kompanijos (FlyLAL, Star1, Aurela...)

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Citata:

    Didžiausios Lietuvos privataus kapitalo avialinijos "flyLAL - Lithuanian Airlines" užsibrėžė šiemet užimti lyderės pozicijas Lietuvos rinkoje, perveždamos dvigubai daugiau keleivių
    nei 2007 m. Išplėtusi maršrutų pasiūlą vasaros skrydžių sezonui, "flyLAL" tikisi tapti sparčiausiai augančia skrydžių bendrove Baltijos šalyse. Įmonė paskelbė šiemet ketinanti augti dvigubai. Į plėtrą 2008-2009 m. bendrovė planuoja investuoti beveik 0,5 mlrd. litų. Numatoma, kad 2008 m. aviakompanijos orlaivių parke bus 16 lėktuvų - 12 "Boeing" bei keturi "Saab 2000".
    "Pradedame naujus skrydžius į Rygą, Barseloną, Palmą de Maljorką, Almatą, Tbilisį, Salonikus ir Larnaką", - teigė "flyLAL - Lithuanian Airlines" Plėtros departamento direktoriaus pavaduotojas L. Tarabrinas. Įmonė nuo kovo mėnesio pradeda vasaros skrydžių sezoną, per kurį taip pat pasiūlys daugiau reisų į Milaną, Paryžių, Frankfurtą, Briuselį, Kijevą,
    Maskvą. Avialinijos taip pat planuoja pradėti rytinius skrydžius į Londoną. Tarp naujų "flyLAL" darbo vietų vasaros sezono metu atsiras Ryga, kurioje yra įsitvirtinusi konkurentė Latvijos "airBaltic". Pastaroji pirmaujančias pozicijas iš "flyLAL" paveržė ir Vilniaus oro uoste.
    Vasaros sezonu "flyLAL - Lithuanian Airlines" taip pat skraidins maršrutu iš Vilniaus į Palangą, o iš Palangos atidaromi du nauji maršrutai į Dubliną bei Londoną. Pasak "flyLAL" atstovų, skrydžių kainos iš Palangos bus patrauklios ir konkuruos su Airijos pigių skrydžių bendrovės "Ryanair", dirbančios Kauno oro uoste, pasiūlymais.

    BNS.2008.01.22

    Comment


      #82
      Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
      Kodėl FlyLAL nebeskrenda į Kopenhagą ar Stokholmą matyt ir taip visiem aišku.
      Pavyzdziui man ne visai aisku, ankstesniuose komentaruose buvau rases kame probleminiai klausimai.
      Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

      Comment


        #83
        gal jiems nepelningi del to atsauke

        Comment


          #84
          Parašė praetor Rodyti pranešimą
          Pavyzdziui man ne visai aisku, ankstesniuose komentaruose buvau rases kame probleminiai klausimai.
          1) Kopenhagoje didžioji dauguma keleivių persėda į kitą reisą - Kopenhaga nėra galutinis jų kelionės tikslas
          2) Kopenhagos oro uoste dominuoja SAS
          3) Airbaltic yra valdomas SASo ir dirba jam, SASui priklauso 47% akcijų

          Rezultatas - keleiviui, kuris iš Kopenhagos skrenda kažkur toliau, skrydis VNO-CPH gali būti parduodamas pusdykiai - nes tikslas yra "pamaitinti" CPH oro uostą keleiviais iš smulkiųjų uostukų. Pelną generuoja ilgieji skrydžiai iš CPH.

          Comment


            #85
            Skrydziai i Kopenhaga tikrai yra pelningi. Bent Jau turetu buti, nes lektuvai tiek is Palangos, tiek is Vilniaus dukartu per diena i CPH skrenda arba pilni arba beveik pilni. Zinau, nes paciam daznai tenka skristi per CPH. SAS'as su Airbaltic tai daro gana protingai- is PLQ skraidina nedideliu lektuvu, kas leidzia ji pilnai uzpildyti, taip neanesant nuostoliu, del neisparduotu vietu (kiekviena neisparduota vieta atnesa nuostoli), o is VLN AirBaltic'as skraidina nemazu Boeing'u. FlyLAL'as, turbut, neskraido todel, kad ju konkurentai pilnai uzpildo ta nisa, todel jiems tiesiog nebera vietos. O kodel neskraido i Stockholm'a? Na, gal todel, kad nelabai kas ten skraido. Patys Si vedai mieliau skraido is Kopenhagos (isskyrus Stockholmiecius bei Siaurine Svedijos dalis).

            Siaip tai FlyLAL'ui siulyciau isigyti kelis CanadianAir Jet'us, kurie yra nedideli, taciau greiti, taip galetu plesti skrydziu geografija i ne tokias maisiskai populiarias vietoves, kaip kas Zurich'as.

            Labai sunervavo, kai AirBaltic'as po nauju nutrauke tiesioginius skrydzius i Zurich'a. Na, lektuvas nebudavo pilnas, taciau tas reisas susilaukdavo tikrai nemazai keleiviu (neapsiimsiu pateikineti skaiciu, nes nei karto neskaiciavau), taciau atsiusdavo savo 500'ini Boeing'a. Nesamone.

            Comment


              #86
              flyLAL kelionių naujienos
              „flyLAL-Lithuanian Airlines“ rengiasi užkariauti Lietuvos ir Baltijos šalių rinką
              2008 m. sausio 22 d.

              Vilnius, sausio 22 d. Aviacijos bendrovė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ užsibrėžė 2008 m. pasiekti lyderės pozicijas Lietuvos aviacijos rinkoje ir ketina tapti sparčiausiai augančia skrydžių bendrove Baltijos šalyse. Bendrovė per šiuos metus ketina užaugti dvigubai. Į tai bendrovė paskelbė investuosianti beveik 0,5 milijardo litų.

              Apie bendrovės plėtrą bei ambicingus verslo planus antradienį pranešė bendrovės „flyLAL“ generalinis direktorius Tadas Pukšta ir Plėtros departamento direktoriaus pavaduotojas Liutauras Tarabrinas.

              „Savo strateginių tikslų Lietuvoje sieksime didindami skrydžių skaičių populiariausiomis kryptimis bei siūlydami keleiviams skristi naujais maršrutais. Didelį dėmesį skirsime Latvijos ir Estijos rinkoms – šių šalių gyventojams sudarysime sąlygas patogiai ir itin palankiomis kainomis per Lietuvą pasiekti Rytų ir Vakarų Europos bei kitas šalis“, – sakė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ vadovas Tadas Pukšta.

              Jo teigimu, per 2008 m. „flyLAL-Lithuanian Airlines“ paslaugomis turėtų pasinaudoti dvigubai daugiau keleivių nei 2007 m. – šiemet Lietuvos bendrovė tikisi milijono keleivių. Skrydžių bendrovė įsigis dvigubai daugiau lėktuvų, t.y. 2008 m. keleiviai bus skraidinami 16 Lietuvos kompanijos orlaivių – 4 SAAB ir 12 „Boeing“ lėktuvų, tarp kurių bus net 2 avialaineriai „Boeing 757“, kurie gali leistis Vilniaus oro uoste.

              „flyLAL-Lithuanian Airlines“ nuo kovo mėnesio pradeda vasaros skrydžių sezoną, per kurį pasiūlys daugiau reisų populiariausiomis kryptimis – į Milaną, Paryžių, Frankfurtą, Briuselį, Kijevą, Maskvą. Į kai kuriuos miestus keleiviai bus skraidinami net du kartus per dieną. Į Londoną numatyti ir nauji rytiniai skrydžiai, kurie turėtų patenkinti Lietuvos verslo bendruomenės poreikius.

              „Mūsų strategija – suteikti galimybę Lietuvos ir kaimyninių šalių gyventojams patogiai pasiekti Europą ir kitas pasaulio šalis. Pradedame naujus skrydžius į Rygą, Barseloną, Palmą de Maljorką, Almatą, Tbilisį, Salonikus ir Larnaką. Aviakompanija turi pakankamai resursų šią vasarą pradėti dar daugiau skrydžių naujomis kryptimis, kurios šiuo metu yra derinamos ir vyksta pasirengimo darbai“, – sakė „flyLAL-Lithuanian Airlines“ Plėtros departamento direktoriaus pavaduotojas Liutauras Tarabrinas.

              Anot jo, reguliarūs „flyLAL-Lithuanian Airlines“ skrydžiai iš Rygos, Talino ir Vilniaus bei didelė dažnų skrydžių Rytų bei Vakarų kryptimis pasiūla taps stipriu konkurenciniu pranašumu Baltijos šalių rinkoje.

              Kaip dar vieną iš strateginių tikslų Lietuvos aviakompanija užsibrėžė ir Palangos oro uosto galimybių panaudojimą. Vasaros sezonu „flyLAL-Lithuanian Airlines“ skraidins maršrutu iš Vilniaus į Palangą, o iš Palangos atidaromi du nauji maršrutai į Londoną ir Dubliną.

              „Palangoje matome daug nepanaudotų galimybių – Vakarų Lietuvos gyventojai iki artimiausio oro uosto turėjo važiuoti į Kauną ar Latviją, o dabar žemaičių kraštas galės į Vakarų Europą keliauti iš greta esančios Palangos. Šiuo metu siūlome jiems tuos maršrutus, kuriais daugiausiai lietuviai ir keliauja – į Angliją ir Airiją. Be to, numatyti skrydžiai į visus pagrindinius miestus iš Palangos su trumpu sustojimu Vilniuje“, – pasakojo Liutauras Tarabrinas.

              Pasak „flyLAL-Lithuanian Airlines“ vadovo Tado Pukštos, tokių ambicingų „flyLAL-Lithuanian Airlines“ planų siekti įmanoma tik turint stiprią techninę bazę.

              „Mūsų itin stiprus konkurencinis pranašumas yra geriausias Baltijos šalyse lėktuvų aptarnavimo techninis centras. Visi 16 orlaivių nuolat turi būti pačios geriausios techninės būklės. Jau 17 metų dirbame su „Boeing“ lėktuvais ir teikiame lėktuvų priežiūros paslaugas net kitų šalių aviakompanijoms. Į keleivių saugumo užtikrinimą jau investuota per 120 mln.litų“, – teigė T.Pukšta. Jis pabrėžė, kad techninis aviacijos paslaugų aspektas dažniausiai lieka nepastebimas, tačiau būtent jis suteikia keleiviams tikrumo, kad skrisdami su „flyLAL-Lithuanian Airlines“ jie patirs mažiausiai galimų trukdžių, susijusių su techniniais orlaivių būklės nesklandumais.

              Pasak. T.Pukštos, intensyvi „flyLAL-Lithuanian Airlines“ plėtra leis ne tik Lietuvos aviacijos verslą pakelti į kokybiškai naują lygmenį, ji prisidės prie turizmo plėtros. Jo teigimu, Lietuva papildomai gali gauti iki 0,9 mlrd. litų pajamų.

              flylal

              neblogai

              Comment


                #87
                Nenutraukė į Ciurichą, paliko šeštadieniais. Šiaip tai lėktuvas tikrai būdavo pustuštis, ypač į Ciurichą (nu kas skris darbo reikalais 17:20, tai oro uoste reikia būti preiš penkias). Atgal irgi nepririnkdavo pilno.

                Comment


                  #88
                  o tarkim i londona, dublina? paryziu? kiek kainuos skrydis is tvou i palanga?
                  Paskutinis taisė Kazimieras; 2008.01.22, 15:58.

                  Comment


                    #89
                    tai „flyLAL-Lithuanian Airlines“ gavo leidima statyti savo asmenini terminala?

                    Comment


                      #90
                      is sio straipsnio („flyLAL-Lithuanian Airlines“ rengiasi užkariauti Lietuvos ir Baltijos šalių rinką) tai nepanasu kad gavo leidima statyti terminala, bet tesiog labai isples skrydziu geografija

                      Comment


                        #91
                        Aš tiesiog ne čia parašiau

                        Comment


                          #92
                          Na, stipriai jie ten.... Saunuoliai! As kaip lietuvis labai palaikau FlyLAL.

                          Comment


                            #93
                            Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
                            O kodel neskraido i Stockholm'a? Na, gal todel, kad nelabai kas ten skraido. Patys Si vedai mieliau skraido is Kopenhagos (isskyrus Stockholmiecius bei Siaurine Svedijos dalis).
                            Vat tas monopolis i Stockholma ir Kopenhaga yra lb negerai.
                            Reikia tarkim bilieta rinktis i Reykjavika, tai imant per Stockhoklma sumoku 300 iki jo, o is ten tik 200. O apie aptarnavimo lygi sneket tikrai net neverta.
                            Paskutinis taisė Mantas; 2008.01.23, 20:27.
                            Tik nepakantumas teisės pažeidimams ir optimizmo skleidimas atves mūsų valstybę į tiesos kelią :)

                            Comment


                              #94
                              Rezervavimo sistemoje jau įvesti tokie nauji flyLAL skrydžiai:
                              Palanga-Londonas (Stanstedas) - ketvirtadieniais, šeštadieniais
                              Palanga-Dublinas - trečiadieniais, penktadieniais
                              Vilnius-Palma de Mallorca - šeštadieniais (arba sekmad.)
                              Vilnius-Barselona - antradieniais, penktadieniais
                              Vilnius-Salonikai - sekmadieniais (arba šeštad.)
                              Vilnius-Ryga (iki trijų kartų per dieną)
                              Vilnius-Almata - sekmadieniais, iki kovo 28d.
                              Vilnius-Larnaka - šeštadieniais

                              Taip pat padaugėja skrydžių į Kijevą - iki dviejų kartų per dieną (darbo dienomis), Paryžių (kasdien, išskyrus šeštadienį), Milaną (kasdien, išskyrus šeštadienį).

                              Dar nėra Vilnius-Tbilisis, Vilnius-Palanga tvarkaščių.

                              Žinoma, visa šita info gali keistis. Berods, planuoja rytinį skrydį į Londoną, dar yra klausimų dėl Palangos-Vokietijos skrydžių.

                              Į Rygą skraidys sabukai, o į kitus minėtus miestus - 733 ir 735. Didesnis 752 kol kas niekur nefigūruoja.
                              Paskutinis taisė fow; 2008.01.24, 15:29.

                              Comment


                                #95
                                Vilnius-Barselona - antradieniais, penktadieniais

                                Nors esu gan priesiskai nusiteikes Lalailos atzvilgiu, bet uz sita reisa didelis aciu

                                Comment


                                  #96
                                  Aš truputį likau nesupratęs... O tai nebus taip, kad flyLAL jau ir iš Gatwicko pabėgo?

                                  Kažkaip labai tyliai viskas praėjo, gal tada dar kur toliau į Londono oro uostą pradės skraidyti? O kažkada skraidė į Heathrow su visomis iš to sekančiomis jungiamųjų skrydžių galimybėmis...

                                  Comment


                                    #97
                                    Bent jau Palangos -Dublino reisas suplanuotas kaip grynai sezoninis - nuo gegužės vidurio iki rugsėjo 13, tad gali būti, kad LAL tik vasarai geografiją šiek tiek praplečia, o paskui, duok Dieve, kad tik Vilnius - Palanga liktų.

                                    Comment


                                      #98
                                      Jei bus susidomėjimas ir pririnks skrendančiųjų, tai galime tikėtis jog maršrutai liks.

                                      Comment


                                        #99
                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Jei bus susidomėjimas ir pririnks skrendančiųjų, tai galime tikėtis jog maršrutai liks.
                                        Iš LAL'o regioninės politikos galima visko tikėtis. Jei jie nuspręs, kad jiems patogiau tik iš Vilniaus skraidyti, tai taip ir bus; nei keleivių srautai, nei ekonominiai skaičiavimai nelabai jų veikia. Įdomiai atrodytų, jei kokia Lufthansa nuspręstų, kad jai apsimoka tik į kokią Varšuvą ar tik į Rygą skraidyti, esą, netoli, keleiviai, jei nori, gali patys atvažiuoti. Normalios kompanijos eina paskui keleivius, stengiasi, kad jiems būtų patogiau, o LAL mano, kad visi turėtų į Vilnių atvažiuoti, nesvarbu, kad ir nakties vidury.

                                        Comment


                                          Parašė fow Rodyti pranešimą
                                          Rezervavimo sistemoje jau įvesti tokie nauji flyLAL skrydžiai:
                                          Palanga-Londonas (Stanstedas) - ketvirtadieniais, šeštadieniais
                                          Palanga-Dublinas - trečiadieniais, penktadieniais
                                          Vilnius-Palma de Mallorca - šeštadieniais (arba sekmad.)
                                          Vilnius-Barselona - antradieniais, penktadieniais
                                          Vilnius-Salonikai - sekmadieniais (arba šeštad.)
                                          Vilnius-Ryga (iki trijų kartų per dieną)
                                          Vilnius-Almata - sekmadieniais, iki kovo 28d.
                                          Vilnius-Larnaka - šeštadieniais
                                          ...
                                          Cia kazkokioje vidinėje sistemoje? Nes flylal.lt pusplapyje naujų reisų dar neradau. O taip norėtųsi kainas pamatyti...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X