Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos giliavandenis uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Šiuo klausimu palaikau Vaitkų ir linkiu jam sėkmės naujose atsakingose ir ypatingo analitinio mastymo reikalaujančiose pareigose.

    Comment


      O kokie argumentai, be kainos? (nors ir dėl jos neaišku).
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment


        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
        O kokie argumentai, be kainos? (nors ir dėl jos neaišku).
        Mano argumentai remiasi subjektyviais pastebėjimais, bet pro-ekologiška pozicija.

        Pagrindinis argumentas yra šis - Lietuva turi tik 99 km pajūrio ir tai yra labai mažai.

        Turiu pasakyti, kad neturiu jokių asmeninių ryšių su Klaipėda, todėl manęs nesieja joks ypatingas emocinis ryšys su Giruliais. Gal net ir atvirkščiai, kadangi esu aplankęs didžiąją dalį Lietuvos paplūdimių, mano nuomone, šis yra labiausiai užterštas ir mažiausiai vertingas dėl šalia veikiančio pramoninio uosto.

        Tuo tarpu Būtingės paplūdimio landšaftas nors ir patyrė intervenciją, tačiau nėra beviltiškai sugadintas. Tačiau labai geras pavyzdys ko galima būtų tikėtis ten statant giliavandenį uostą, yra tai kokį efektą duoda nedidukas Būtingės jūrinis naftos terminalas, kuris ne tik rėžia akį būnant Šventojoje, bet ir matosi nuo Palangos tilto.

        O dabar pabandykime įsivaizduoti kokį pajūrį turėtumėme jeigu giliavandenis uostas būtų pastatytas Būtingėje.

        Atostogauti atvykusiam kokiam vietiniam iš Ignalinos ar Zarasų rajono, tai gal dar prakištum tokią natūralią pramoninę jūrinę panoramą, bet apie užsienio turistus faktiškai būtų galima pamiršti.

        Giliavandenis uostas Būtingėje iš Lietuvos atimtų apie 17 km pajūrio, o tai yra labai daug mūsų sąlygomis.

        Štai tokie mano argumentai.

        Comment


          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Mano argumentai remiasi subjektyviais pastebėjimais, bet pro-ekologiška pozicija.

          Pagrindinis argumentas yra šis - Lietuva turi tik 99 km pajūrio ir tai yra labai mažai.

          Turiu pasakyti, kad neturiu jokių asmeninių ryšių su Klaipėda, todėl manęs nesieja joks ypatingas emocinis ryšys su Giruliais. Gal net ir atvirkščiai, kadangi esu aplankęs didžiąją dalį Lietuvos paplūdimių, mano nuomone, šis yra labiausiai užterštas ir mažiausiai vertingas dėl šalia veikiančio pramoninio uosto.

          Tuo tarpu Būtingės paplūdimio landšaftas nors ir patyrė intervenciją, tačiau nėra beviltiškai sugadintas. Tačiau labai geras pavyzdys ko galima būtų tikėtis ten statant giliavandenį uostą, yra tai kokį efektą duoda nedidukas Būtingės jūrinis naftos terminalas, kuris ne tik rėžia akį būnant Šventojoje, bet ir matosi nuo Palangos tilto.

          O dabar pabandykime įsivaizduoti kokį pajūrį turėtumėme jeigu giliavandenis uostas būtų pastatytas Būtingėje.

          Atostogauti atvykusiam kokiam vietiniam iš Ignalinos ar Zarasų rajono, tai gal dar prakištum tokią natūralią pramoninę jūrinę panoramą, bet apie užsienio turistus faktiškai būtų galima pamiršti.

          Giliavandenis uostas Būtingėje iš Lietuvos atimtų apie 17 km pajūrio, o tai yra labai daug mūsų sąlygomis.

          Štai tokie mano argumentai.
          Labai teisingi pastebėjimai, pritariu, jog naujas giliavandenis uostas turi būti Klaipėdoje, šalia dabar esamo.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą
            Labai teisingi pastebėjimai, pritariu, jog naujas giliavandenis uostas turi būti Klaipėdoje, šalia dabar esamo.
            O klaipediskius palikt visiskai be normalios juros tai cia normalu?
            Show must go von!

            Comment


              Sakyčiau, daug svarbesnis ne klaipėdiečių be paplūdimio klausimas, o tai, kaip šioje vietoje įrengtas uostas būtų aptarnaujamas - kalbu apie privažiavimo kelius automobiliams (sunkvežimiai, kroviniai ir pan.), geležinkelis. Šia prasme šis pasiūlymas yra šiek tiek utopinis, nes paprasčiau per laukus nutiest arterijas iki Būtingės, negu išpirkt namus, sklypus Giruliuose, Melnragėj.
              N N N

              Comment


                Parašė VNS Rodyti pranešimą
                O klaipediskius palikt visiskai be normalios juros tai cia normalu?
                Paplūdimys ten liks bet kuriuo atveju, o šiaip pagrindinis ir daug geresnis paplūdimys yra Smiltynėje, pats ten visada važiuoju. Beto įvažiavimas būtų ne per pačią Melnragę, o pro šoną šalia molo, ten dabar ta teritorija bet kokiu atveju gana prastai atrodo:
                http://goo.gl/maps/bS8tZ
                Paskutinis taisė Lettered; 2013.02.06, 21:48.
                Flickr

                Comment


                  Pasinagrinėk Klaipėdos žemėlapį kur nukreipt transportą toliau tavo to molo
                  Show must go von!

                  Comment


                    Smiltynėje tikrai geresnis, bet susisiekimas prastesnis, ir ne guminis jis, nors ir nevisiškai viskas užpildyta. O dėl paplūdimio likimo neaišku kaip būtų, dėl dar pailgėsiančių molų, tada Melnragėje dar labiau krantas trauktųsi, ir procesas pasislinktų link Olando kepurės. Galimas variantas, kad visas ruožas nuo molo iki Olando kepurės taptų siaura apgraužta juosta. Smiltynėje galbūt paplatėtų papludymys. Būtingės variantu tikėtina analogiški vyktų procesai (nešmenų srautas yra link Latvijos), jei nuo kranto būtų pilamas pylimas link supiltos teritorijos jūroje.

                    Dėl privažiavimo. Automobilių kelią dar galima aplink "Klaipėdos naftą" išraityti, o geležinkeliui jau reiktų žemės nors ir vieną kelią tiesiant, bet ir tokiu atveju kur būtų stoties kelynas, aptarnaujantis naują kompleksą?

                    Būtingės atveju tokių problemų nėra, atgaivinti Darbėnų stotį, pastatyti dar naują stotį tarp Darbėnų ir objekto.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      LG tikiuosi nenuardžiusi geležinkelio iki Darbėnų
                      Show must go von!

                      Comment


                        Iki Darbėnų veikiantis, bet tektų atkurti kaip magistralinę liniją.
                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                        Comment


                          Jeigu jau pradedame kalbėti apie kainą tai reikėtų paskaičiuoti ir tokius dalykus:

                          - Palanga-Latvijos siena (apie 17 km) pajūrio landšafto sugadinimą. Kuris šiuo metu yra idealus turizmui. Kiek kainuoja 17 km pajūrio panoramos? Čia tik gamtos suniokojimo kaina.

                          - Įtaka pajūrio kurortams: Palangai ir ypatingai Šventajai.

                          Tad pasvarstymai apie naujos infrastruktūros sukūrimą Melnragėje nebe atrodo taip beprotiškai.

                          Comment


                            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                            O dabar pabandykime įsivaizduoti kokį pajūrį turėtumėme jeigu giliavandenis uostas būtų pastatytas Būtingėje.
                            Atostogauti atvykusiam kokiam vietiniam iš Ignalinos ar Zarasų rajono, tai gal dar prakištum tokią natūralią pramoninę jūrinę panoramą, bet apie užsienio turistus faktiškai būtų galima pamiršti.
                            Giliavandenis uostas Būtingėje iš Lietuvos atimtų apie 17 km pajūrio, o tai yra labai daug mūsų sąlygomis.
                            Štai tokie mano argumentai.
                            Kadangi turime tik 99 km pajūrio, tai būtent tenka daugiau ir paaukoti ir negalime sau leisti turėti daug rekreacinių zonų, tiesiog turime tą pripažinti ir savęs neapgaudinėti, kad visi 99 km turi būti poilsiui.

                            Mūsų pajūris nėra pasaulinė sensacija, ir nėra kažkas išskirtinio ko nebūtų kitur. Tikro laukinio pajūrio toli ieško nereikia - Latvijoj pilna. Olandijos pajūris atrodo lygiai taip pat - smėlėtas paplūdimys. Tad čia irgi, vienąsyk nusileiskim ant žemės ir savęs neapgaudinėkime, kad turime kažką tokio išskirtinio.
                            Juk turime iš kažko gyventi, o ne tik užsiimti teritorijų "saugojimu".

                            Beje ten kur pretenduoja į šiek tiek patrauklesnį objektą, tai Kuršių Nerija, o ten niekas ir nesiruošia jokio pramonės vystyti. Turim 50(!) km visiškai tuščio pajūrio, prašom.

                            Aš asmeniškai pasisakyčiau už uostą Melnaragėje. Vistiek čia yra daugiau uostui skirtos infrastruktūros. Pati Melnaragė nėra koks gamtos stebuklas, ne kartą čia esu buvęs. Nėra čia labai smagu - eilinis apšniurkštas didmiesčio priemiestis. Tad uostas gal net išgelbėtų, galbūt susitvarkytų aplinka, vietiniai darbo turėtų.

                            Comment


                              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                              Kadangi turime tik 99 km pajūrio, tai būtent tenka daugiau ir paaukoti ir negalime sau leisti turėti daug rekreacinių zonų, tiesiog turime tą pripažinti ir savęs neapgaudinėti, kad visi 99 km turi būti poilsiui.

                              Mūsų pajūris nėra pasaulinė sensacija, ir nėra kažkas išskirtinio ko nebūtų kitur. Tikro laukinio pajūrio toli ieško nereikia - Latvijoj pilna. Olandijos pajūris atrodo lygiai taip pat - smėlėtas paplūdimys. Tad čia irgi, vienąsyk nusileiskim ant žemės ir savęs neapgaudinėkime, kad turime kažką tokio išskirtinio.
                              Juk turime iš kažko gyventi, o ne tik užsiimti teritorijų "saugojimu".

                              Beje ten kur pretenduoja į šiek tiek patrauklesnį objektą, tai Kuršių Nerija, o ten niekas ir nesiruošia jokio pramonės vystyti. Turim 50(!) km visiškai tuščio pajūrio, prašom.

                              Aš asmeniškai pasisakyčiau už uostą Melnaragėje. Vistiek čia yra daugiau uostui skirtos infrastruktūros. Pati Melnaragė nėra koks gamtos stebuklas, ne kartą čia esu buvęs. Nėra čia labai smagu - eilinis apšniurkštas didmiesčio priemiestis. Tad uostas gal net išgelbėtų, galbūt susitvarkytų aplinka, vietiniai darbo turėtų.
                              Aš neginčiju giliavandenio uosto būtinybės idėjos. Klausimas tik toks kas yra labiau naudinga Lietuvai ar statyti visiškai naują uostą su nauja infrastruktūra, ar plėstis jau šalia esamo.

                              Nors abejojama dėl statybos kainos, vieni sako, kad Būtingėje pigiau, kiti, kad Melnragėje. Mano pozicija yra tokia, kad jei Būtingėje ir pigiau keliais šimtais milijonų, tačiau nesudarkytas pajūrio landšaftas tikrai yra tų pinigų vertas.

                              Tarp kitko, smėlėti Lietuvos paplūdimiai jau nėra toks nieko vertas dalykas.
                              http://www.guardian.co.uk/travel/200...s.europe.top10

                              Jei Kuršių Nerija pagal Guardian buvo Europos pliažų top 10 antroje vietoje, tai Palangos ir Šventosios paplūdimiai, nors ir neprilygsta Nerijai, tačiau tikrai yra šio to verti
                              Paskutinis taisė Perfect; 2013.02.07, 15:49.

                              Comment


                                Arvydas Vaitkus: "Nereikia jokio išorinio uosto"

                                http://www.ve.lt/naujienos/jura/arvy...-uosto-986976/
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  Kinijos investuotojai domisi Klaipėdos giliavandenio uosto statybomis

                                  Iš pirmo žvilgsnio labai džiugi naujiena
                                  Aviate, navigate, communicate

                                  Comment


                                    Įstrigo "Baltmax" uosto planavimas

                                    http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...3#.UmUy_-UWTnk
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      2014-06-16, 14:32
                                      Ateitis – be išorinio uosto

                                      Baigiama rengti artimiausių dešimtmečių Lietuvos uostų vystymo perspektyva, kurioje nebus nei Būtingės, nei Melnragės išorinių uostų. „Baltmax“ funkcijas atliks dabartinis Klaipėdos uostas.
                                      http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...o-uosto-506231
                                      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                      Comment


                                        Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                        2014-06-16, 14:32
                                        Ateitis – be išorinio uosto



                                        http://www.jura24.lt/lt/naujienos/uo...o-uosto-506231
                                        Nesu specialistas, bet man šis sprendimas patinka. Belieka tikėtis, kad Kuršių marių ekosistemos apsaugai bus rasti adekvatūs sprendimai.

                                        Comment


                                          Parašė LBP
                                          Na, uosto gilinimas yra vienas didesnių pavojų, nes jūros vanduo plūsta į marias, atitinkamai keičiasi ir ekosistema.
                                          Ar negalima pastatyti bunų už uosto į marių pusę?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X