Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Bet juk statoma nemažai gražių pastatų,tai nėbūtinai kažką išskirtinio terminale statyti? Bent jau ne tokių baisybių
    aišku reiktų nekreipt dėmesio į tokius pasisakymus, bet kartais nemoku.
    kam teršti temą, užuot pavarčius nuo pradžių ir pasiskaičius, sužinosi kas laimejo, kad jokiu "surių" nebus ir pan..
    ateini, pasakai kad viskas blogai ir nori kad su tavim kas "oponuotų"

    Comment


      Parašė toshas Rodyti pranešimą
      aišku reiktų nekreipt dėmesio į tokius pasisakymus, bet kartais nemoku.
      kam teršti temą, užuot pavarčius nuo pradžių ir pasiskaičius, sužinosi kas laimejo, kad jokiu "surių" nebus ir pan..
      ateini, pasakai kad viskas blogai ir nori kad su tavim kas "oponuotų"
      Ok,iš tikrųjų,patingėjau daugiau paskaitinėti.Tai buvo mano įspūdis,pamačius visus tuos "sūrius" ,"lentas" ir pan. Šiaip,peržvelgęs neblogai pasijuokiau "Vėtrungė" hmmm.. "Sūriai" prajuokino,o "mmmBoxes" - ... seniai taip nesijuokiau
      Paskutinis taisė Silber418; 2007.05.22, 19:40.

      Comment


        Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
        Bet juk statoma nemažai gražių pastatų,tai nėbūtinai kažką išskirtinio terminale statyti? Bent jau ne tokių baisybių
        O kodėl gi nestatyti terminale išskirtionio? Paoponuok..

        Comment


          /\ As irgi nesupantu kodel terminale negali buti isskirtiniu pastatu? Juk terminalas bus pirmasis pastatas, kuri keleiviai isvys atvyke i lietuva, ir greiciausiai pirmasis, kuriame apsilankys. Tai lyg orouostas, kai visi stengiasi pastatyti kuo ispudingesi ir reprezantytivesni

          Comment


            Parašė TheNewYork_er Rodyti pranešimą
            /\ As irgi nesupantu kodel terminale negali buti isskirtiniu pastatu? Juk terminalas bus pirmasis pastatas, kuri keleiviai isvys atvyke i lietuva, ir greiciausiai pirmasis, kuriame apsilankys. Tai lyg orouostas, kai visi stengiasi pastatyti kuo ispudingesi ir reprezantytivesni
            Gražūs gali būti,bet kai tokie "monstrai" pasiųlyti,tai ir parašiau,kad geriau tada nieko tokio "išmantraus" nelipdytų

            Comment


              Keleivių terminalas 2009-aisiais - labiau ambicinga nei realu



              Tikimasi, kad jau netrukus bus žengti pirmieji realūs žingsniai, atversiantys kelią naujojo keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdos uoste statybų procesui. Visgi Susisiekimo ministerijos atstovai pabrėžia, kad planai atidaryti šį terminalą Lietuvos vardo tūkstantmečio paminėjimo proga 2009 metais yra labiau ambicingi nei realūs.

              Vakar Susisiekimo ministerijoje vyko Klaipėdos krovinių ir keleivių terminalo priežiūros komiteto posėdis. Jam pirmininkaujantis šios ministerijos sekretorius Arvydas Vaitkus teigė, kad iki rugsėjo pabaigos turi būti priimti esminiai sprendimai. Vienas tokių - kas ir kaip finansuos Minijos gatvės ir Baltijos prospekto rekonstrukciją.

              "Kol kas nesvarstoma galimybė Baltijos prospektą perduoti automobilių kelių direkcijos žinion. Taip atsirastų precendentas ir daug kas norėtų Lietuvoje tokių būdu spręsti transporto problemas. Viena aišku, kad Baltijos ir Minijos sankryžos rekonstrukcijos našta nebus užkrauta ant miesto pečių. Dabar vertinama, kad ji atsies apie 30 milijonų litų, tačiau, manau, kad galime neapsieiti ir be 50 milijonų litų. Iki rugsėjo pabaigos ministerijos ir kelių direkcijos specialistai peržiūrės prioritetus ir apsispręs dėl finansavimo šaltinio", - sakė A. Vaitkus.

              Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius sako, kad šio projekto finansuotojas gali būti Uosto direkcija, nes įstatymai numato, jog ji gali skirti lėšų su uostu susijusios infrastruktūros darbams finansuoti.

              Gyventojams - gera vieta


              "Rugpjūčio 22 arba 29 dienos Vyriausybės posėdyje turėtų būti priimtas sprendimas dėl 10 hektarų rezervinės uosto teritorijos, būtinos naujajam terminalui, perdavimo į Uosto direkcijos balansą. Be šio nutarimo, užstrigtų kitų klausimų sprendimas", - sakė A. Vaitkus.

              Anot sekretoriaus, labai svarbu, kaip bus sprendžiami ir šioje rezervinėje uosto teritorijoje dar esančių gyventojų iškeldinimo klausimai.

              "Džiugina tai, kad uostamiesčio meras patikino, jog bus surasta patraukli vieta naujam namui statyti, į kurį būtų galima iškeldinti gyventojus, kurių dalis gyvena ir avarinės būklės būstuose", - sakė pokalbininkas.

              R. Traškevičiaus teigimu, jau yra numatytos kelios vietos tokiam namui, kurio statybas finansuotų Uosto direkcijai. Vienas variantas - sklypai, esantys už prekybos centro BIG.

              "Taip pat galime sujungti Savivaldybės socialinio būsto statybos ir šį projektą. Socialiniam būstui esame numatę porą vietų. Viena iš jų - sklypas, kuriame bus statoma areną. Dalyje jo numatyta statyti ir socialinį būstą", - sakė meras.

              Garažai kliūčių nesudarys


              Jau šį rudenį iš naujajam terminalui būtinos teritorijos bus pradėti iškraustyti bendrijos "Merkys" garažai. Iškraustymas vyks dviem etapais. Anot mero, šį klausimą kuruojantys Uosto direkcijos atstovai patikino, kad garažų bendrija jokių pretenzijų nekelia. Garažus siūloma perkelti į teritoriją šalia Tarptautinės jūrų perkėlos.

              Pasak A. Vaitkaus, dar reikia išspręsti ir rezervinėje uosto teritorijoje esančios kurčiųjų mokyklos iškėlimo finansavimo klausimus. Čia pažadėjo tarpininkauti Klaipėdos apskrities viršininko administracija.

              "Visgi noriu pabrėžti, kad 2009 metais atidaryti terminalą yra tik idėja, mūsų planai yra labiau ambicingi nei realūs, tačiau dedamos visos pastangos, kad būtų įmanoma juos įgyvendinti. Jau yra ir gerų pavyzdžių - kai kurie sprendimai ministerijoje priimami per dieną, nors jokie reglamentai nenumato tokios skubos", - sakė Susisiekimo ministerijos sekretorius.

              Martynas VAINORIUS

              www.ve.lt

              Comment


                Keleivių ir krovinių terminalas dabar



                Smeltės krantinių rekonstrukcija

                Comment


                  Parašė Adomux Rodyti pranešimą
                  Keleivių ir krovinių terminalas dabar



                  Smeltės krantinių rekonstrukcija

                  Grazus vaizdai.Ypac ispudingai atrodo Smeltes Konteineriu terminalas.

                  Comment


                    Naujienos

                    Keleivių terminalas - dar popieriuose

                    Pasiruošimas statyti keleivių terminalą įsibėgėja.

                    Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija paskelbė konkursą, kurio laimėtojas parengs Baltijos prospekto trijų sankryžų techninius projektus. Nugalėtojas turėtų paaiškėti lapkričio 9 dieną.

                    Žiedinės sankryžos, kuriose susidaro nuolatinės spūstys ir vyksta avarijos, bus pakeistos naujomis dviejų lygių sankryžomis.

                    Jose bus įrengti viadukai ir Minijos gatve, Taikos prospektu bei Šilutės plentu judantis transportas nesikirs su Baltijos prospektu važiuojančiais automobiliais.

                    Gerinti važiavimą Baltijos prospektu reikia ir dėl didėjančio uosto transporto srauto, ir dėl užsibrėžto tikslo Lietuvos vardo paminėjimo tūkstantmečio proga iki 2009 metų pastatyti naują keleivių terminalą.

                    Beveik 20 hektarų užimsiantis kompleksas, kurio statyba vertinama apie 350 mln. litų, vyktų Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovės teritorijoje šalia II Smiltynės perkėlos.

                    Jame būtų krantinės, kur vienu metu galėtų stovėti trys laivai, aikštelės automobiliams, moderni laukimo salė su darbo vietomis įvairioms tarnyboms, keleivių įlaipinimo į keltus galerijos. Šiuo metu architektai rengia būsimųjų statinių planus.

                    Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalo bendrovės direktorius Benediktas Petrauskas teigė, kad Baltijos prospekto pirmojo etapo rekonstrukcija turi prasidėti kitų metų vasarą.

                    Pirmiausiai bus tvarkoma Baltijos prospekto ir Minijos gatvės sankryža. To nepadarius laiku sustotų ir naujojo keleivių terminalo statyba.

                    Vidmantas Matutis
                    www.klaipeda.daily.lt
                    Įdomu. Vis dėlto kieno projektas buvo pasirinktas, jei kas ka žinote, tai paatviraukite .
                    Propoganda ir penas mintims >>>

                    Idėjos, mokslo pasiekimai ir įdomybės
                    www.ted.com

                    Comment


                      jokiu pasirinkimu nebuvo ir nebus. Dar pries konkursa buvo aiskus laimetojas....
                      "Neturtėlis- tai žmogus, manantis, kad idėja jam tinka tik tada, jei yra jo paties".

                      Comment


                        O Baltijos stadioną naikina?

                        Comment


                          Parašė bronius Rodyti pranešimą
                          O Baltijos stadioną naikina?
                          Taip.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Tikiuos lapkričio 9 d. konkurso nugaletojas nebus išrinktas su tarkim 1 ,...2,....etapo sankryžų lygio. ar dar kokio absurdo minėto ankščiau.

                            Comment


                              Žingsnis geležinkelio viaduko rekonstrukcijos link



                              Pradėti geležinkelio viaduko Klaipėdoje, Varnėnų gatvėje, rekonstrukcijos projektavimo darbai.

                              Pertvarkyti šį viaduką būtina dėl būsimų Klaipėdos uoste keleivių ir krovinių terminalo statybų.

                              Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos (KVJUD) skelbtą projektavimo konkursą laimėjo UAB "Kelprojektas". Planuojama, kad projektuotojai savo darbą atliks per 4 mėnesius, o viaduko rekonstrukcija bus pradėta kitų metų antroje pusėje. Darbus finansuos KVJUD.

                              Naują terminalą centrinėje Klaipėdos uosto dalyje statysiančios UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" direktoriaus Benedikto Petrausko teigimu, rekonstruotas viadukas bus gelžbetoninių konstrukcijų. Jis taps beveik du kartus ilgesnis ir platesnis nei dabar. Dalis viaduko ir toliau eis virš Varnėnų g. (įvažiavimas į II-ąją Smiltynės perkėlą), dalis - jau virš naujo keleivių ir krovinių terminalo teritorijos.

                              "Planuojama, kad rekonstrukcija užtruks nuo pusantrų iki dvejų metų. Darbai bus vykdomi taip, kad nesutriktų automobilių ir pėsčiųjų eismas į perkėlą", - pažymėjo B. Petrauskas.

                              Koncerno "Achemos grupė" ir UAB "Ega" valdoma UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" naują terminalą ketina pastatyti 2009-aisiais metais. Bendrovė į modernų keleivių salės pastatą su dengta galerija, sandėlius, automobilių aikšteles, pasienio ir kitą infrastruktūrą planuoja investuoti apie 150 mln. litų.

                              "Vakarų ekspreso" informacija

                              Comment


                                Klaipėdos jūrų uosto keleivių ir krovinių terminalo projektavimas ir statyba

                                Info: www.transp.lt

                                Spalio 30 d. Susisiekimo ministerijoje vykusiame Klaipėdos valstybinio jūrų uosto Keleivių ir krovinių priežiūros komiteto posėdyje apsvarstyta būsimo naujojo Klaipėdos valstybinio jūrų uosto keleivių ir krovinių terminalo projektavimo ir statybos darbų eiga.
                                „Visi naujo keleivių ir krovinių terminalo statybos darbai turi būti atlikti laiku, todėl reikalauju griežtai sekti rangovinių sutarčių vykdymo eigą ir laiku koreguoti sąmatas“, - sakė komiteto nariams posėdžiui pirmininkavęs susisiekimo ministras A. Butkevičius svarstant atliekamus ir planuojamus darbus, susijusius su naujo terminalo projektavimo ir statybos darbais.
                                Klaipėdos valstybinio jūrų uosto Keleivių ir krovinių priežiūros komiteto posėdyje buvo aptariami krantinių Nr. 80 – 81, Nr. 80a-81a rekonstravimo, pratęsimo projektavimo ir statybos eiga, sutarčių su rangovais pasirašymas. Apsvarstytas rengiamas techninis projektas dėl geležinkelio viaduko per Varnėnų gatvę rekonstravimo. Išklausyta Klaipėdos valstybinio jūrų uosto atstovų ataskaita apie Baltijos prospekto – Minijos gatvės, Baltijos prospekto – Taikos prospekto, Baltijos prospekto – Šilutės plento bei Jakų sankryžų rekonstravimo darbus.
                                Posėdyje diskutuota ir uosto rezervinių teritorijų prijungimo prie uosto teritorijos bei privačių sklypų paėmimo uosto poreikiams kausimais. Apsvarstytos čia iškilusios problemos ir jų sprendimo būdai – galimybės statyti socialinius būstus iškeliamiems iš paimamų teritorijų gyventojams. Apsvarstyta ir nereikalingų statinių uosto teritorijoje nugriovimo eiga.
                                Klaipėdos valstybinio jūrų uosto Keleivių ir krovinių priežiūros komiteto nariai nutarė kontroliuoti rangovinių sutarčių vykdymą ir žemėtvarkinių projektų rengimo eigą.

                                Comment


                                  Naujo keleivių terminalo teks palaukti iki 2010-ųjų


                                  UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" (KKKT) direktorius Benediktas Petrauskas vakar informavo, jog naujo keleivių terminalo statybos darbus dabar jau planuojama baigti ne iki Lietuvos vardopaminėjimo tūkstantmečio 2009-aisiais, kaip žadėta, o iki 2010 metų sezono pradžios.

                                  Pasak B. Petrausko, "rožiniai" planai terminalą pastatyti iki 2009 metų birželio nebus įgyvendinti dėl begalės būtinų procedūrų, atimančių labai daug laiko.

                                  Susisiekimo ministerijos sekretoriaus Arvydo Vaitkaus manymu, per dvejus metus įgyvendinti tokį projektą, kurio bendra vertė, turint omenyje, ir Klaipėdos miesto sankryžų rekonstrukcijas, ir geležinkelio viaduką per Varnėnų gatvę, - apie 1,5 milijardo litų, būtų sunku ir labiau nei Lietuva išsivysčiusioje šalyje.

                                  Sekretorius "rožinius" klaipėdiečiu planus įvardijo kaip per daug ambicingus. "Būkim optimistai, bet realiai toks terminalas galėtų atsirasti 2010 metų vidury arba pabaigoje", -teigė ministerijos sekretorius.

                                  Vakar Susisiekimo ministerijoje vyko eilinis Keleivių ir krovinių terminalo statybos Klaipėdos uoste komiteto, kurio pirmininkas yra A. Vaitkus, narių posėdis. Šiam posėdžiui pirmininkavo pats susisiekimo ministras Algirdas Butkevičius, svarstyti visi aktualūs su terminalo statyba susiję klausimai.

                                  Šiuo metu jau pradėti naujojo terminalo krantinės ir pirso projektavimo darbai, kuriuos atlieka jungtinės Lietuvos ir Vokietijos koncerno pajėgos.

                                  Kas projektuos tris - Baltijos pr. ir Minijos gatvės, Baltijos pr. ir Taikos pr., Baltijos pr. ir Šilutės plento - sankryžas, turėtų paaiškėti lapkričio 9 d., kai baigsis konkursas.

                                  B. Petrauskas ir minėto komiteto narys Klaipėdos meras Rimantas Taraškevičius vakar pasidžiaugė tuo, jog Jakų žiedo rekonstrukcijos pirmojo etapo darbai, kurių dėka bus pagerintas įvažiavimas į Klaipėdą iš Vilniaus pusės, bus pradėti jau kitais metais.

                                  Problema tebėra gyventojų iškeldinimas iš uosto rezervinės teritorijos. Pasak mero, joje yra ne tik Savivaldybei priklausantys, bet ir privatizuoti butai, garažai ir t. t. Per 100 gyventojų iškeldinimo kaštai gula ant Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos pečių.

                                  http://www.ve.lt/

                                  Comment


                                    Artėja naujo terminalo statybų pradžia

                                    Naują keleivių ir krovinių terminalą Klaipėdos uoste statysiančiai UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" atvertas kelias pradėti projektavimo darbus.


                                    LR Vyriausybė perdavė VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai beveik 7 hektarus rezervinėje uosto teritorijoje esančios valstybinės žemės, kuri vėliau bus išnuomota UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas".

                                    "Be šio ministrų kabineto sprendimo negalėjome pradėti naujo terminalo projektavimo, dėl to strigo ir kiti pasirengimo statyboms darbai", - teigia UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" direktorius Benediktas Petrauskas.

                                    Planuojama, kad naujas terminalas centrinėje Klaipėdos uosto dalyje bus pastatytas 2010-aisiais metais. Numatomas bendras jo plotas - beveik 20 hektarų.

                                    "Uoste sparčiai augant keleivių ir jūrų keltais gabenamų krovinių kiekiui modernaus keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdai jau reikia šiandien", - sako B. Petrauskas, - "Tikimės, kad įgyvendinus šį projektą bus sudarytos geresnės sąlygos vystyti vandens turizmą ir pritraukti daugiau jūriniais keliais į Lietuvą atvykstančių turistų".

                                    Koncerno "Achemos grupė" ir UAB "Ega" valdoma UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" į modernų keleivių salės pastatą su dengta galerija, sandėlius, automobilių aikšteles, pasienio ir kitą infrastruktūrą planuoja investuoti apie 150 mln. litų. Taip pat, statant terminalą, valstybės ir Europos Sąjungos lėšomis ketinama rekonstruoti Baltijos pr. sankryžas, geležinkelio viaduką per Varnėnų g., pastatyti krantinę su pirsu.

                                    "Vakarų ekspreso" informacija


                                    Atskira tema "Keleivių ir krovinių terminalas".
                                    Paskutinis taisė RDA; 2007.11.15, 14:06.

                                    Comment


                                      RDA jau įdėjo šį straipsnį į uosto temą, bet manau reikėtų ir čią jį paskelbt:

                                      Artėja naujo terminalo statybų pradžia


                                      Dar negalutinė būsimojo keleivių ir krovinių terminalo vizija

                                      Naują keleivių ir krovinių terminalą Klaipėdos uoste statysiančiai UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" atvertas kelias pradėti projektavimo darbus.


                                      LR Vyriausybė perdavė VĮ Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijai beveik 7 hektarus rezervinėje uosto teritorijoje esančios valstybinės žemės, kuri vėliau bus išnuomota UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas".

                                      "Be šio ministrų kabineto sprendimo negalėjome pradėti naujo terminalo projektavimo, dėl to strigo ir kiti pasirengimo statyboms darbai", - teigia UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" direktorius Benediktas Petrauskas.

                                      Planuojama, kad naujas terminalas centrinėje Klaipėdos uosto dalyje bus pastatytas 2010-aisiais metais. Numatomas bendras jo plotas - beveik 20 hektarų.

                                      "Uoste sparčiai augant keleivių ir jūrų keltais gabenamų krovinių kiekiui modernaus keleivių ir krovinių terminalo Klaipėdai jau reikia šiandien", - sako B. Petrauskas, - "Tikimės, kad įgyvendinus šį projektą bus sudarytos geresnės sąlygos vystyti vandens turizmą ir pritraukti daugiau jūriniais keliais į Lietuvą atvykstančių turistų".

                                      Koncerno "Achemos grupė" ir UAB "Ega" valdoma UAB "Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas" į modernų keleivių salės pastatą su dengta galerija, sandėlius, automobilių aikšteles, pasienio ir kitą infrastruktūrą planuoja investuoti apie 150 mln. litų. Taip pat, statant terminalą, valstybės ir Europos Sąjungos lėšomis ketinama rekonstruoti Baltijos pr. sankryžas, geležinkelio viaduką per Varnėnų g., pastatyti krantinę su pirsu.

                                      "Vakarų ekspreso" informacija
                                      <...>

                                      Comment


                                        O tie rudi pastatai gyvenamieji ?

                                        Comment


                                          komercija

                                          Comment

                                          Working...
                                          X