Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Klaipėdos keleivių ir krovinių terminalas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atidarytas moderniausias Baltijos šalyse Klaipėdos Centrinis terminalas

    http://www.statybunaujienos.lt/nauji...terminalas/989
    Lithuanian Top 5 tallest buildings
    1. Europa Tower 126 m. 33 f.
    2. Pilsotas 112 m. 34 f.
    3. Arfa 100 m. 29 f.
    4. Helios City Tower A 96 m. 27 f.
    5. Europe Square Apartments 95 m. 27 f.

    Comment


      Moderniausią terminalą pasistatėme ne laiku?

      Lietuvai prireikė net 10 metų, kad Klaipėdos uoste būtų atidarytas naujas keleiviams ir kroviniams skirtas Centrinis Klaipėdos terminalas, į kurį buvo sudėta ne tik 110 mln. litų valstybės ir Europos Sąjungos litų, bet ir daug vilčių dėl naujų laivybos linijų pritraukimo.
      Tačiau per tą ilgą laikotarpį situacija laivybos rinkoje labai pasikeitė. Tad ar tikrai turėsime pamiršti naujas laivybos linijas?
      Tiek terminalo, tiek uosto direkcijos, tiek ir laivybos kompanijos "DFDS Seaways" vadovai mano, kad nepaisant dabartinės sudėtingos situacijos naujasis Klaipėdos uosto terminalas jis sulauks savo "laimės valandos"
      http://www.ve.lt/naujienos/jura/mode...laiku-1234195/
      GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

      Comment






        Šaltinis: http://www.delfi.lt/verslas/energeti...166488:5606625
        Paskutinis taisė LAZAS_; 2014.10.28, 14:21.

        Comment


          Į Centrinį Klaipėdos terminalą tuoj atplauks laivai

          Šių metų sausį Centrinis Klaipėdos terminalas, kuris buvo oficialiai atidarytas praėjusių metų vasarą, ir laivybos bendrovė „DFDS Seaways“ susitarė dėl keltų linijos veiklos pradžios. Terminale veiks keleivinių-krovininių keltų tipo linija (Ro-Pax), kuri sujungs Klaipėdos ir Švedijos uostus.

          ...

          Comment


            Uoste - keltų migracija

            Pernai vasarą oficialiai atidarytas Centrinis Klaipėdos terminalas (CKT) ir laivybos bendrovė "DFDS Seaways" susitarė dėl to, kad iš čia kursuos keltai į Švedijos miestą Karlshamną.

            Pasak "DFDS Seaways" vadovo Jono Nazarovo, į CKT keltai bus perkelti iš Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos (KLASCO) Jūrų perkėlos (Ro-Ro) terminalo.

            "Sieksime, kad tai būtų padaryta iki gegužės", - "Vakarų ekspresui" vakar sakė J. Nazarovas.

            Laivybos linija Klaipėda-Karlshamnas pernai buvo pervežta daugiau nei 100 tūkst. keleivių, beveik 50 tūkst. keleivinių transporto priemonių ir daugiau nei 100 tūkst. krovininių vienetų. Šioje laivybos linijoje šiuo metu dirba du laivai - "Athena Seaways" ir "Regina Seaways".

            CKT vienu metu gali švartuotis trys laivai. Terminalas turi vieną moderniausių reguliuojamų rampų, tinkančias naujo tipo Ro-Ro laivams ir gali atlaikyti didelio svorio apkrovas, kurios reikalingos sunkios technikos iškrovimui.

            Comment


              Keltų linijos: monopolininkės ar situacijos įkaitės?

              Klaipėdiečiai jau seniai piktinasi, kad iš Klaipėdos keliauti keltais yra kur kas brangiau nei iš Rygos ar Talino. Vos ne dešimt metų buvo statomas Centrinis Klaipėdos terminalas (CKT) ir visą tą laiką puoselėtos viltys, kad į uostą ateis naujos keltų linijos ir AB "DFDS Seaways" praradus monopolį mažės kainos.

              Naujasis terminalas pradėjo veikti pernai, tačiau naujos keltų linijos į jį taip ir neatėjo...

              ...

              Comment


                Ro-ro terminalai: kol kas iš vienos kišenės į kitą

                http://www.ve.lt/naujienos/jura/ro-r...-kita-1322791/
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Rinkliavos neatvestų naujų keltų

                  Pastaruoju metu vis aštriau iškyla klausimas – ar reikėjo statyti naują keleivių ir krovinių terminalą centrinėje uosto dalyje, jei naujų linijų į Klaipėdą nepavyksta pritraukti.

                  ...

                  Comment


                    Čia geri pasisakymai uosto direktoriaus...Lengvuosius automobilius (du mėnesius per metus į Naująją perkėlą) nori iškeisti į kelis milijonus tonų krovinių, vilkikų pavidalu, nerekonstruotame Baltijos prospekte.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Keltų linija Klaipėda – Karlshmanas pradėjo veiklą

                      Klaipėdos uoste pristatyta Centriniame Klaipėdos terminale (CKT) veiklą pradėjusi Ro-Pax keltų linija, kuri jungia Klaipėdos ir Karlshmano (Švedija) uostus. Praėjusiais metais šia linija buvo pervežta daugiau nei 90 tūkst. keleivių, daugiau nei 40 tūkst. keleivių transporto priemonių ir daugiau nei 60 tūkst. krovininių vienetų.

                      ...

                      Comment


                        Švedijos linija jau persikraustė į CKT

                        AB "DFDS Seaways" keltai, plaukiantys iš Klaipėdos į Karlshamną (Švedija), iš Jūrų perkėlos terminalo Klaipėdos uoste jau persikraustė į naują Centrinį Klaipėdos terminalą (CKT). Dabar šio terminalo pajėgumas bus išnaudojamas apie 30 proc.

                        Neatmetama galimybė, kad per metus į CKT bus perkeltos ir kitos "DFDS Seaways" linijos, t. y. Vokietijos ir Danijos linijos, kurios kol kas liko Jūrų perkėlos terminale (JPT), pietinėje uosto dalyje. Tada CKT pajėgumas bus išnaudojamas 80 proc. Likę 20 proc. bus panaudojami arba "DFDS Seaways" veiklai plėsti, arba naujoms linijoms pritraukti.

                        Terminale ir toliau bus aptarnaujami kiti laivai, tačiau pirmenybė, be abejo, bus teikiama linijiniams keltams.

                        Užvakar CKT buvo švartuojamas keltas "Athena Seaways", vakar - "Regina Seaways". Terminale vienu metu gali būti aptarnaujami trys laivai. Šiuo metu terminale prie krantinės jau kurį laiką stovi keltas "Kaunas Seaways" ir laukia "įdarbinimo". Birželio 29 d. į CKT atplauks šiemet pirmas kruizinis laivas, tą dieną bus ir keltas į Švediją, taigi vienu metu jau bus aptarnaujami du laivai.

                        ...

                        Comment


                          Būtų gerai, jeigu ateityje vėl plauktų keltai į Stokholmą.

                          Comment


                            Prasidėjo Jūrų perkėlos perdislokavimas

                            Su Karlshamno keltų linijos permetimu į Klaipėdos centrinį terminalą prasidėjo prieš 29 metus pastatytos Jūrų perkėlos kaip keltų terminalo saulėlydis.

                            „DFDS Seaways“ aptarnaujamos jūrų keltų linijos Klaipėda - Karlshamnas perkėlimas į Klaipėdos centrinį terminalą sulaukė nedviprasmiškos reakcijos. Už maždaug 250 mln. litų (apie 72,5 mln. eurų) pastatytas naujas keleivių ir krovinių terminalas, tačiau daugiau krovinių į Klaipėdos uostą nepritraukta. Kol kas tiesiog pasidalinta srautais.

                            Netgi Klaipėdos centrinį terminalą aptarnaujantys krovos operatoriai yra tie patys – atvykstantys iš Jūrų perkėlos, nes šį terminalą operuoja Klaipėdos jūrų krovinių kompanija.

                            Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos vadovas Arvydas Vaitkus tikino, jog yra gerai tai, kad sukurta infrastruktūra pagaliau pradėjo dirbti.

                            ...

                            Oficialiai Klaipėdos centrinis terminalas jau veikia 11 mėnesių. Aptarnauta per 120 įvairių tipų laivų, tarp jų ir kruizinių. Per tą laiką jis buvo panaudojamas labai maža iki 10 proc. apimtimi. Perkėlus keltų liniją Klaipėda-Karlshamnas terminalo panaudojimas šoktelės iki 35 proc. Anot Klaipėdos centrinio terminalo bendrovės vadovo Benedikto Petrausko, normalu, kai terminalas apkraunamas palaipsniui.

                            Perkėlus likusias linijas iš Jūrų perkėlos jo apkrovimas išaugtų iki 60-70 proc. Tai reiškia, kad dar liktų rezervas pritraukti naujas linijas. B.Petrauskas pripažino, kad terminalas gali galimybę kokybiškai ir greičiau aptarnauti srautus, turi rezervą ir galimybę plėstis.

                            „DFDS Seaways“ dar neatsisakė idėjos vėl atidaryti keltų laivybos liniją tarp Klaipėdos ir Travemiundės, bet jos likimas priklausys nuo pokyčių Rusijos rinkoje.

                            „Baltijos jūroje yra labai daug linijų, bet kad jos norėtų atplaukti taip nėra. Kai pastatai specializuotą terminalą gaunasi nauda ir ekonominis afektas. Sulaukiame daug lankytojų iš Švedijos, Vokietijos, kurie nori pamatyti, kaip funkcionuoja naujas terminalas“, - pastebėjo B.Petrauskas.

                            Comment


                              Latviams teks susimokėti netesybas

                              2013 metais centrinį Klaipėdos terminalą baigę įrenginėti latviai "Latvijas tilti" iki šiol su Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcija sukasi teismų karuselėje. Už vėlavusį darbų užbaigimą iš latvių klaipėdiečiai prisiteisė beveik 700 tūkst. litų, o neteisybės šiame sprendime nepastebėjo ir Lietuvos apeliacinis teismas.

                              Praėjusią savaitę Lietuvos apeliacinis teismas paskelbė savo verdiktą: Klaipėdos apygardos teismo iš Latvijos statybų bendrovės "Latvija tilti" uosto direkcijai priteisti kiek daugiau nei 697 tūkst. litų privalės būti sumokėti.

                              ...

                              Comment


                                Linijų perkėlimo nauda akivaizdi

                                Comment


                                  Įvažiavimas į keltą iš CKT, fotografuota prieš savaitę



                                  Ir vakar

                                  Paskutinis taisė Briedis; 2015.08.04, 15:25.

                                  Comment


                                    Keltų linijoje į Švediją daugėja keleivių

                                    Kompanijos „DFDS Seaways“ Švedijos maršrutų vadybininkas Kevinas Thygesdateris džiaugėsi, kad keltų linijoje Klaipėda – Karlshamnas šiemet 10 proc. daugiau plukdyta keleivių.

                                    Tai siejama su talpesniais keltais ir pradėtu keleivių plukdymu iš naujo terminalo Klaipėdoje.

                                    Maršrutą aptarnauja keltai „Athena Seaways“, pastatyta 2007 metais, ir „Regina Seaways“, pastatyta 2010 metais.

                                    Įtakos turėjo ir keltų linijose vykdomos įvairios priemonės, kurios traukia į keltus keleivius. Buvo ir kitų priežasčių. Pavyzdžiui, kad iš Lietuvos į Skandinavijos šalis vėl suintensyvėjo darbo jėgos emigracija.

                                    Comment


                                      DFDS pageidauja greitesnių pokyčių

                                      Centrinis Klaipėdos terminalas (CKT), pradėjęs veikti tik pernai birželį, o projektuotas daugiau nei prieš dešimt metų, šiomis dienomis prašosi patobulinamas. Viltys, kad į jį atplauks naujų linijų laivai, kol kas nepasitvirtino. Šiandien į jį nebūtų racionalu perkelti ir AB "DFDS Seaways" Vokietijos liniją aptarnaujančius keltus - bendrovė netolimoje ateityje ruošiasi eksploatuoti didesnius laivus, o visai neseniai pastatytas pirsas jiems yra per trumpas.

                                      Darbas dviejuose terminaluose - Švedijos linijos laivai šiemet jau persikraustė į CKT, o Vokietijos linijos keltai liko AB Klaipėdos jūrų krovinių kompanijos ("Klasco") Jūrų perkėlos terminale (JPT) - didina ne tik bendrovės "DFDS Seaways", jos klientų, bet ir juos aptarnaujančios "Klasco" išlaidas. DFDS norėtų Klaipėdos uoste nusipirkti savo terminalą ir mano, kad į kai kurių terminalų modernizavimo poreikius reaguojama kiek per lėtai. Klaipėdos valstybinio jūrų uosto direkcijos atstovai atsikerta, kad visam tam reikia pinigų.

                                      ...

                                      Comment


                                        2016 03





                                        Laukimo salės fragmentas
                                        Paskutinis taisė digital; 2023.11.03, 16:39. Priežastis: atkurtos nuotraukos
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          Klaipėdos centrinis terminalas

                                          2016 05







                                          Paskutinis taisė digital; 2023.11.03, 16:40.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X