Parašė Torkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Nelaimingi atsitikimai ir incidentai aviacijoje
Collapse
X
-
Bet kai skrydžių šiais laikais tūkstančiai kasdien, tai gal ir yra tikimybė, kad pasitaikys tokia situacija, kai vienas išėjęs, o kitam kaip tik tuo metu kažkas su sveikata atsitinka? Beto kaip suprantu iš kabinos jokių garsų nesklinda? Koks tikslas atsitverti tylos siena prieš padarant "žygdarbį"?Parašė k0fis Rodyti pranešimąTaip išeina taip susijaudino paliktas vienas, kad iškarto vos išėjus kapitinojui ėmė ir atsijung iš tos laimės. Labai jau didėlis sutapimas.
Comment
-
Tai kad logiškai galima išmastyti, kad tokių dalykų nenuslėpsi.Parašė senasnamas Rodyti pranešimąDvi dienas laukiau, o ne dvi valandas
.
Kad kitiems dar toli iki tamstos lygio.Man didelė garbė, kad pastebi tik mano "konspiracijas"
.
Comment
-
Man tai atrodo, kas nori nusižudyti tai ima ir daro, o ne pvz. stovi ant tilto ir laukia dėmėsio. Jei žmogus buvo pasirengęs tai padaryti jis tai ir darė o ne psichologinės pakalbos tikėjosi.Parašė Lettered Rodyti pranešimąBet kai skrydžių šiais laikais tūkstančiai kasdien, tai gal ir yra tikimybė, kad pasitaikys tokia situacija, kai vienas išėjęs, o kitam kaip tik tuo metu kažkas su sveikata atsitinka? Beto kaip suprantu iš kabinos jokių garsų nesklinda? Koks tikslas atsitverti tylos siena prieš padarant "žygdarbį"?
Kiek šendien skaičiau, tai ne pirmas atvėjis kai pilotas taip baigia savo (ir keleivių) gyvenimą. Netgi buvo identiškas atvėjis, kai pagrindinis pilotas kažkur išėjo ir jo atgal antras pilotas neįleido.Paskutinis taisė k0fis; 2015.03.26, 15:54.
Comment
-
Savižudybė yra tik savęs nužudymas, jei žmogus susisprogdina oro uoste arba lėktuvą tyčia sudaužo, tai jau teroristinis išpuolis.Parašė k0fis Rodyti pranešimąMan tai atrodo, kas nori nusižudyti tai ima ir daro, o ne pvz. stovi ant tilto ir laukia dėmėsio. Jei žmogus buvo pasirengęs tai padaryti jis tai ir darė o ne psichologinės pakalbos tikėjosi.
Kiek šendien skaičiau, tai ne pirmas atvėjis kai pilotas taip baigia savo (ir keleivių) gyvenimą. Netgi buvo identiškas atvėjis, kai pagrindinis pilotas kažkur išėjo ir jo atgal antras pilotas neįleido.
Comment
-
Kaip tik pasireiškė išgirtasis vokiškasis efektyvumas ir našumas. Vienu smūgiu - 150 žmonių.Parašė Torkas Rodyti pranešimąBet tai kokia logika atsikelti, ateiti į darbą ir nusižudyti? Pilna žmonių, veiklos - sunku susikoncentruoti ties tokiu tragišku apsisprendimu. Be to tokia pompastika tikrai netiktų vokiškam mentalitetui.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
O Johnas mano, kad čia kremliaus darbas. Vis tiek Putinas čia kažkaip turi būti prisidėjęs.Senasnamas visvien giliai širdy tiki, kad lėktuvas susidūrė su Nibiru arba ateivių laivu.
Sveikatos sutrikimo (gaisro) variantas, panašu, kad tikrai atkrenta
Read more: http://www.businessinsider.com/timel...#ixzz3VVA4YyJJThe co-pilot was conscious and breathing normally just before the plane came down, audio recordings indicate.
Comment
-
Raso,kad girdimas kvepavimas uzsirakinusio piloto,duru dauzymai poto is salono puses ir paskutinem sekundem keleiviu klyksmasParašė Lettered Rodyti pranešimąBet kai skrydžių šiais laikais tūkstančiai kasdien, tai gal ir yra tikimybė, kad pasitaikys tokia situacija, kai vienas išėjęs, o kitam kaip tik tuo metu kažkas su sveikata atsitinka? Beto kaip suprantu iš kabinos jokių garsų nesklinda? Koks tikslas atsitverti tylos siena prieš padarant "žygdarbį"?
Comment
-
Nualpęs žmogus irgi gali normaliai kvėpuoti.Parašė Jopapa Rodyti pranešimąRaso,kad girdimas kvepavimas uzsirakinusio piloto,duru dauzymai poto is salono puses ir paskutinem sekundem keleiviu klyksmas
Comment
-
Reikalas tame, kad prie šio faktoriaus turėjo būtinai prisidėti jungiklio pozicija "door locked". Ir, ko gero, (nežinom tiksliai), ji turėjo būti patvirtinta keletą kartų po avarinio atidarymo kodo įvedimo. T.y. tiesiog kūno užgriuvimas ant jungiklio programiškai eliminuotas.Parašė Torkas Rodyti pranešimąNualpęs žmogus irgi gali normaliai kvėpuoti.
Comment
-
Mes nežinom, ar apskritai realiai veikė ta sistema kaip teoriškai apie ją rašo, ar kitas pilotas mintinai žinojo visus kodus ir pan.Parašė Sula Rodyti pranešimąReikalas tame, kad prie šio faktoriaus turėjo būtinai prisidėti jungiklio pozicija "door locked". Ir, ko gero, (nežinom tiksliai), ji turėjo būti patvirtinta keletą kartų po avarinio atidarymo kodo įvedimo. T.y. tiesiog kūno užgriuvimas ant jungiklio programiškai eliminuotas.
Juolab rašo, kad kvėpavimas tolygus, t.y. jokio streso ir dėl to padažnėjusio kvėpavimo, nekalbant apie kitus fizinius garsus.Parašė Torkas Rodyti pranešimąNualpęs žmogus irgi gali normaliai kvėpuoti.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMes nežinom, ar apskritai realiai veikė ta sistema kaip teoriškai apie ją rašo, ar kitas pilotas mintinai žinojo visus kodus ir pan.
Juolab rašo, kad kvėpavimas tolygus, t.y. jokio streso ir dėl to padažnėjusio kvėpavimo, nekalbant apie kitus fizinius garsus.
Kodus zino visa igula, ne tik pilotas.
Comment
-
O tai tie kodai buvo ant duru? Skaiciau, kad lektuvas ten buvo senas kaip gyvenimas. Gal niekas jame nerekonstruotaParašė k0fis Rodyti pranešimąKodus zino visa igula, ne tik pilotas.Show must go von!
Comment
-
skaiciau,kad lektuvas 24 metu,bet nepriekaistingos bukles.Lektuvui nera didelis amziusParašė VNS Rodyti pranešimąO tai tie kodai buvo ant duru? Skaiciau, kad lektuvas ten buvo senas kaip gyvenimas.
Comment
Comment