Planuojama, kad papildomų 40-ies „A220-300“ pristatymas bus pradėtas 2026 metais.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
airBaltic
Collapse
X
-
Baltijos šalių oro linijų bendrovė „airBaltic" ir orlaivių gamintoja „Airbus" pranešė, kad aviakompanija pasinaudojo turėta pasirinkimo sandorio (opciono) teise įsigyti dar 10-imt „Airbus A220-300" lėktuvų. Šis sandoris yra dalis 2023 m. Dubajaus aviacijos parodoje „Dubai Airshow“ paskelbto susitarimo, kuriuo „airBaltic" įsipareigojo įsigyti 30 „Airbus A220-300" orlaivių su teise įsigyti dar 20 šio tipo orlaivių, rašoma „airBaltic" pranešime žiniasklaidoje.
-
https://vote.airbaltic.com/lv/leaderboard/
Paskutinis taisė Arunasx; 2024.08.13, 14:23.
Komentuoti:
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
Balsavimas čia: https://vote.airbaltic.com/lt/
---------
O kad gražiai atrodytų, dar įmetė Rumšiškes į balsavimą.
Kurie Baltijos šalių miestai atsidurs ant lėktuvų sparnų? Pirmauja Estija su miestu, kurio pavadinimas daugeliui kelia šypseną, rašo Jauns.lv.
Estijos miestelio Pisi pavadinimas sukėlė sensaciją socialiniuose tinkluose, o dabar šio šiaurės rytų Estijoje esančio miestelio, kuriame gyvena mažiau nei tūkstantis gyventojų, pavadinimas dėl aktyvaus gerbėjų palaikymo turi nemažai šansų būti užrašytas ant "airBaltic" lėktuvo sparno.
Komentuoti:
-
Iš visų trijų Baltijos valstybių sostinių skraidinanti Latvijos nacionalinė oro linijų bendrovė „Air Baltic“ pranešė pasinaudojusi su Europos orlaivių gamintoja „Airbus“ turėta pasirinkimo sandorio (opciono) teise įsigyti dar 10 „Airbus A220-300“ lėktuvų. Šis sandoris yra dalis pernai pasiekto susitarimo, kuriuo „Air Baltic“ įsipareigojo įsigyti 30 „A220-300“ orlaivių su teise įsigyti dar 20 šio tipo lėktuvų. Dabar „Air Baltic“ lėktuvų parką sudaro 48 „A220-300“ orlaiviai, vien tik juos aviakompanija naudoja nuo 2020-ųjų gegužės.
„Bendrovė planuoja turėti beveik šimto „A220-300“ orlaivių parką. Planuojama, kad papildomų 40-ies „A220-300“ pristatymas Latvijos aviakompanijai prasidės 2026 metais.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Švęsdami 35-ąsias Baltijos kelio metines, AirBaltic nutarė 48 savo lėktuvus pavadinti Baltijos šalių miestų vardais – po 16 kiekvienai iš trijų Baltijos šalių: Lietuvoje, Latvijoje ir Estijoje.
---------
O kad gražiai atrodytų, dar įmetė Rumšiškes į balsavimą.Paskutinis taisė bato_usai; 2024.08.11, 22:02.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Manau, kad tai gera paraiška BT plėtrai VNO. Panašu, kad atmetus transferius ir tai, kad LT yra trys oro uostai, Vilniaus regiono perkamoji galia yra didesnė už Rygos.
Tai kitąmet laukiam iš BT Madrido ir Prahos.
Komentuoti:
-
Latvijos oro linijų bendrovė „Air Baltic“ vien Lietuvoje šiemet sausį–liepą skraidino 411.000 keleivių – 21% daugiau nei tuo pačiu laikotarpiu pernai, atliko 4.400 skrydžių – 24% daugiau, pranešė bendrovė. Vien liepą įmonė Lietuvoje pervežė 80.000 keleivių – 24% daugiau nei prieš metus, kai jų skaičius siekė 65.000, taip pat atliko 742 skrydžius – 21% daugiau (prieš metus tuo pat laikotarpiu buvo atlikta 612 skrydžių).
„Air Baltic“ teigimu, tai buvo didžiausias kada nors Lietuvoje užfiksuotas liepos mėnesį aptarnautų keleivių skaičius. Liepą taip pat pasiektas rekordinis užimtumo koeficientas – 88,8% – 5,8 proc. punkto didesnis nei pernai (83%).
„Liepos mėnesį „Air Baltic“ išlaikė gerus veiklos rezultatus, skraidino reikšmingą keleivių skaičių ir pasiekė naujus rekordus savo namų rinkose – Lietuvoje ir Estijoje“, – pranešime sakė „Air Baltic“ operacijų vadovas Paulas Calitis.
Jo teigimu, „Air Baltic“ ateinantį žiemos sezoną planuoja pristatyti 6 naujus maršrutus iš Baltijos šalių – vieną iš Vilniaus, keturis iš Rygos ir vieną iš Talino.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Tam tikrų krypčių finansavimas pasidalinant riziką su avialinijomis manyčiau mažiau įpareigojantis, mažiau kainuojantis variantas. Tuo labiau ir Air Baltic CEO prieš keletą dienų pozityviai atsiliepė apie tokį variantą.
Komentuoti:
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Pagrindinis hub'as gal ir nebus perkeltas iš Rygos, bet bus bazuojama daugiau lėktuvų ir daugiau turėsim tiesioginių skrydžių iš VNO.
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kam pirkti vien dėl pavadinimo jei ir neperkant tas pavadinimas liks toks pat?
Gal vishi ne dėl pavadinimo perka, o dėl to, kad tikisi daugiau skrydžių į Lt pritraukti?
Taigi, Lietuvos ir Vilniaus tikslas yra nedalyvauti kazkokiam biznyje, bandant kurti Ryga kaip Rytu Europos huba, bet uztikrinti paprastus dalykus:
1)patogus KASDIENINIAI rytiniai skrydziai i pagrindinius aviacijos hubus, didziausius miestus. I pacius populiariausius miestus ir kelis kartus per diena (Paryzius, Amsterdamas, Miunchenas etc.)
2) I antraeilius, bet irgi svarbius miestus uztikrinti susisiekima bent 2-3 kartus i savaite ( Atenai, Nica, Barcelona, Budapestas, Praha, Hamburgas, etc.)
3) del atsiradusios konkurencijos sumazinti skrydziu kaina low-costais. Jeigu bus tiesioginis skrydis Vilnius-Barcelona, niekas nemokes uz ryanaira tokiu paciu marsrutu (be lagaminuko) 120e i viena puse.
Taip, kad del labai skirtingu Latvijos ir Lietuvos tikslu, reikia kurti savo avialinijas, o ne pirkti akcijas is latviu. (Vienintele isimtis butu jei akcijos butu parduotos po lygiai, bet to tikrai neivyks, atsizvelgiant kiek streso, meiles ir pastangu latviai idejo saugodami ir pletodami avialinijas per visas krizes - tai sukeltu politine krize namuose).
- 3 patinka
Komentuoti:
-
Manau kad net 49 % suteikia galimybes dalyvauti board'e, bei kitose valdymo struktūrose ir daryti įtaką strateginiams sprendimams. Tai nėra kontrolinis paketas, bet vis tiek gerai
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąDeja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
Gal vishi ne dėl pavadinimo perka, o dėl to, kad tikisi daugiau skrydžių į Lt pritraukti?
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimąDeja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
Komentuoti:
-
Jei likusieji 51 % bus vienuose rankose, tai pirkti 49 % tikrai neapsimoka. Tuo labiau, kad pavadinimas dabar AirBaltic. Tai kuo jis blogas? Ar bus naujas pavadinimas LatLit Air?
- 1 patinka
Komentuoti:
-
Deja, bet max parduos 49 proc, kas neitakos sprendimu priemimo kompanijoje. Realiai svarstoma pirkti vien del pavadinimo. Jeigu vadintusi "Latvia Air" niekas net nesvarstytu tokio varianto.
Komentuoti:
-
Labai pritariu AirBaltic pirkimui. Trumpuoju periodu ekonominio efekto nebus, bet ilgalaikės strategijos požiūriu tai teisingas sprendimas. Atsirastų galimybė vystyti Vilnių kaip antrą hub’ą nekonkuruojant su Ryga.
- 2 patinka
Komentuoti:
-
Parašė Arunasx Rodyti pranešimąTokioms fantazijoms geras atsakymas yra protingųjų estų 2 kartus X nacionalinės avialinijos.Paskutinis taisė Lettered; 2024.06.06, 18:22.
Komentuoti:
-
Parašė TIME Rodyti pranešimą
pamirsk Rusija/Baltarusija bent jau artimiausiems 10 metu. Artumas iki ju nieko siuo metu nereiskia.
Vilnius yra prastai pasiekiamas del nacionaliniu avialiniju nebuvimo, o ne del to, kad kazkokie dideli oro uostai labai artiKažkodėl ne Air Latvia.
- 1 patinka
Komentuoti:
Komentuoti: