Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Diskusijos apie lėktuvus

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Diskusijos apie lėktuvus

    Parašė pauliaK Rodyti pranešimą

    Naujo terminalo ir ilgesnio tako deja bet šitam neužteks, reikia turėti vežėją, kuriam Vilnius būtų pagrindinė-namų bazė, tam kad tokio tipo tranzitas galėtų vykti. Vargu ar Suomijos vyriausybė sutiks perkelti Finnair operacijas iš Helsinkio į Vilnių dėl mažesnių oro uosto mokesčių ir gražiau atrodančio terminalo .
    Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako. O ilgiem skrydziam scarbu terminalo instaliacijos, tad neturim tokiu skrydziu nes netinka infa, debiliskas dalykas laukti stebuklo kad paskui aceit prisitaikyti. Nesakau kad statom ir laukiam kol kazkas atskris, orlaiviu gamintojai irgi ne is fantazijos naujus modelius kuria, o tariasi su oro linijom ir iesko neuzpildytu ar netenkinamu nisu kad jas patenkinti ir uzsidirbti. Na o VNO niekuo netaps irgi jei bus tik naturalus pasyvus augimas.

    #2
    Problemos baigėsi? Pasirodo, ne: pasaulis kyla prieš „Boeing“ ir federalinę aviacijos saugumo agentūrą
    https://www.15min.lt/mokslasit/strai...ra-646-1205672
    FAA glaudžiai bendradarbiavo su „Boeing“. Tiksliau sakant ji neretai net netikrindavo įmonės, pasitikėdavo jos priimtais sprendimais. Taip kompanija įtikino, kad naujuose lėktuvuose diegiama nauja įranga tėra nežymus patobulinimas ir papildomo sertifikavimo nereikia.
    Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
    Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
    [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

    Comment


      #3
      „Thomas Cook“ bankrotas, kurį Jungtinės Karalystės kelionių operatorė paskelbė pirmadienį, sugadino maždaug 600 tūkst. Europos turistų atostogas.

      Skaitykite daugiau: https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...tm_medium=Copy

      Comment


        #4
        Nacionalinių avialinijų kūrimo fanams:
        Keleivių pervežimų rinka virpa – dar viena bendrovė atšaukė skrydžius https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...zius-11937108/
        Slovėnijos oro vežėja „Adria Airways“ pranešė laikinai sustabdžiusi skrydžius. Tokią žinią oro vežėja pranešė vėlų pirmadienio vakarą. Kol kas atšaukti visi „Adria Airways“ antradienio ir trečiadienio skrydžiai. Tačiau nežinia, ar nebus atšaukti ir skrydžiai kitomis dienomis, rašo ifn.news. Bendrovė tokius savo veiksmus aiškina finansų stygiumi.
        Nepasiteisino ir kalbos apie investicijas į „Adria Airways“ – Slovėnijos vyriausybė nepatenkino oro vežėjos prašymo suteikti 4 mln. eurų paskolą. „Adria Airways“ skraidina trumpais skrydžiais. 1961 m. įkurta bendrovė turi 558 darbuotojus. Per metus šios oro linijos perskraidina daugiau nei milijoną keleivių.
        p.s. Thomas Cook bankrotas manau lems ir avia kompanijų sukrėtimus
        Nepirk iš Decathlon, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, Volfas Eng, Procter & Gamble / Gillette
        Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
        [url]https://youtu.be/9u_6BFmkOuQ?t=3868[/url]

        Comment


          #5
          „Boeing 737 Next Generation“ – tai trečioji B737 karta, gaminama nuo 1996 metų. Kaip galite įsivaizduoti, tai yra beprotiškai populiarūs lėktuvai. Jei dažnai keliaujate, jums neabejotinai yra tekę sėdėti ir 737NG salone. Iš viso pagaminta daugiau nei septyni tūkstančiai šio tipo lėktuvų, o jų tarnavimo laiką tikriausiai pratęsė ir ketvirtosios 737 kartos, žinomos kaip 737 MAX, problemos. Tačiau dabar 737NG turi savų bėdų – sparnų konstrukcijoje pastebėti įtrūkimai.

          Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/pasaulis-kisene...1212208?copied

          Comment


            #6
            Panašu, jog pagaliau baigėsi Boeing ištikusi krizė po nesėkmių su B737 MAX.

            „737 MAX“ dar angaruose, bet „Boeing“ akcijos jau ant kilimo tako

            „Boeing“ akcijos pabrango beveik 5% lėktuvų gamintojai paskelbus žinią, kad pavyko išspręsti programinės įrangos problemas. „Boeing“ tikisi, kad JAV Federalinė aviacijos administracija (FAA) gruodžio mėnesį priims palankų sprendimą, kuris leis skrydžius šiais lėktuvais atnaujinti kitų metų sausį, skelbia „Reuters“.

            Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65LQeqD7K
            Flickr

            Comment


              #7
              Tai optimistinis scenarijus, kurio norėtų pati Boeing. Realiai tai tie terminai vis atidedami.

              Southwest pilots union says Boeing may be trying to hasten 737 MAX return

              https://www.reuters.com/article/us-b...-idUSKBN1XO0EM

              Comment


                #8
                Ilgą laiką padangių karaliumi buvusį „Boeing 737“ lainerį pagaliau nukarūnavo Europos gamintojo „Airbus“ keleivinis lėktuvas A320, skelbia britų laikraštis „The Telegraph“.

                Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82823053

                Comment


                  #9
                  Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
                  Ilgą laiką padangių karaliumi buvusį „Boeing 737“ lainerį pagaliau nukarūnavo Europos gamintojo „Airbus“ keleivinis lėktuvas A320, skelbia britų laikraštis „The Telegraph“.

                  Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=82823053
                  Kas yra natūralu ir teisinga, kai Boeing atsakas į A320neo buvo greitai ir pigiai sukurta MAX nesąmonė, kuriai dėl nesaugumo uždrausta skraidyti ir tą daryti bent Europoje tikriausiai dar leis negreit. Nebent JAV vėl geranoriškai leis, nes juk "reikia palaikyti mūsų aviacijos pramonę".
                  Post in English - fight censorship!

                  Comment


                    #10
                    Parašė index Rodyti pranešimą

                    Kas yra natūralu ir teisinga, kai Boeing atsakas į A320neo buvo greitai ir pigiai sukurta MAX nesąmonė, kuriai dėl nesaugumo uždrausta skraidyti ir tą daryti bent Europoje tikriausiai dar leis negreit. Nebent JAV vėl geranoriškai leis, nes juk "reikia palaikyti mūsų aviacijos pramonę".
                    A320neo irgi ant tos pačios senos bazės padarytas, o ne naujo dizaino lėktuvas, skirtumas tik tas, kad ir pirminis A320 turėjo aukštą važiuoklę, priešingai nei B737, kuris sukurtas dar porą dešimtmečių seniau, kai varikliai buvo ilgi ir labai siauri, todėl A320neo dėl aukštesnės važiuoklės neturėjo problemų prilipdyti modernius didelio diametro variklius.



                    Flickr

                    Comment


                      #11
                      A320 pirmas skrydis buvo 1987 metais
                      B737 pirmas skrydis buvo 1967... Va čia ir yra esminis skirtumas, nuo kurio kilo ir tai, kad B737 konstrukcijoje dar naudojami trosai ir yra mechaninė jungtis, o A320 jau buvo kurtas su joysticku bei kiti kūrėjų apribojimai siekiant išvengti resertifikavimo

                      Comment


                        #12
                        Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                        A320 pirmas skrydis buvo 1987 metais
                        B737 pirmas skrydis buvo 1967... Va čia ir yra esminis skirtumas, nuo kurio kilo ir tai, kad B737 konstrukcijoje dar naudojami trosai ir yra mechaninė jungtis, o A320 jau buvo kurtas su joysticku bei kiti kūrėjų apribojimai siekiant išvengti resertifikavimo
                        Gal Boeing reiktų tiesiog kurti naudo dizaino lėktuvą, o be bandyti kažką išspaudinėti iš 1967 modelio? Kainuotų brangiau, bet dabar problemos dėl max dizaino irgi kainuoja nemažai ir neaišku, kiek kainuos ateityje, net jei visos valstybės leis skraidyti, dalis keleivių vis tiek nenorės skraidyti, atitinkamai avialinijos mažins užsakymus ir daugiau užsakinės A320neo, plius kurdami naują lėktuvą turėtų konkurencinį pranašumą prieš A320neo kuris irgi ne visiškai šviežaus dizaino.
                        Flickr

                        Comment


                          #13
                          Gal Boeing reiktų tiesiog kurti naudo dizaino lėktuvą, o be bandyti kažką išspaudinėti iš 1967 modelio?
                          Būtent. Boeing daužo galva į sieną bandydama kuo greičiau sutvarkyti visus formalumus ir grąžinti tą lėktuvą į dangų, bet toks vaizdas, kad tik kasasi dar giliau į duobę. Gamyba apribota, bet tęsiasi, o gaminti į sandėlį yra didelė rizika. Atrodo, kad gaus leidimą ir viskas bus kaip seniau. Bet gali ir nebūti. Situaciją kažkiek gelbsti tai, kad rinkoje yra lėktuvų trūkumas ir bendrovės negali staigiai užsisakyti reikalingo skaičiaus lėktuvų iš Airbus. Bet jei bendrovės matys keleivių nepasitikėjimą MAXais, bet kokiu atveju iš lėto dreifuos Airbus link arba Boeing bus spaudžiama kurti visai naują modelį. Ir pradės tą daryti gerokai vėluodama.

                          Comment


                            #14
                            niekas nuo nulio kurti nenori, nes tai uztrunka iki 10 metu ir kainuoja baisiai. Paziurekite, kiek Boeing kankinosi su dreamlineriu jį paleidus, kaip dabar 777x veluoja, galiausiai kaip Airbus su A380 prasove - jei tik yra imanoma apseiti be kurimo, ta ir daro. Galiausiai, Boeing paskelbus apie visiskai naujo lektuvo kurima, Airbus tikrai atsakytu tuo paciu. O ir aviakompanijoms tai reikstu masini pilotu permokinima ir kitas prieziuros komplikacijas
                            Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalis

                            Comment


                              #15
                              Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalis
                              Kai pajunta baimę dėl saugumo, ima domėtis . Sunku pasakyti, kiek metų sėkmingo skraidymo (be rimtesnių incidentų) Boeing reikės, kad keleiviai išvis nekreiptų į dėmesio į lėktuvo modelį.

                              Many fliers say they will avoid Boeing’s 737 Max even if it’s cleared to fly

                              At least 20% of U.S. travelers say they will definitely avoid the plane in the first six months after flights resume, according to a study led by consultant Henry Harteveldt. More than 40% said they’d be willing to take pricier or less convenient flights to stay off the Max. A separate UBS Group AG survey found that 70% would hesitate today to book a flight on Boeing’s bestselling jet.
                              https://www.latimes.com/business/la-...604-story.html

                              Comment


                                #16
                                Parašė mskapss Rodyti pranešimą
                                niekas nuo nulio kurti nenori, nes tai uztrunka iki 10 metu ir kainuoja baisiai. Paziurekite, kiek Boeing kankinosi su dreamlineriu jį paleidus, kaip dabar 777x veluoja, galiausiai kaip Airbus su A380 prasove - jei tik yra imanoma apseiti be kurimo, ta ir daro. Galiausiai, Boeing paskelbus apie visiskai naujo lektuvo kurima, Airbus tikrai atsakytu tuo paciu. O ir aviakompanijoms tai reikstu masini pilotu permokinima ir kitas prieziuros komplikacijas
                                Be to, kiek zmoniu pries isesdami i lektuva pasidomi, kokio tipo lektuvu skris - tikrai labai maza dalis
                                Na, po to kai atsirado žinios apie MCAS aš pigų Norwegian bilietą išdrįsau nusipirkti tik kai pamačiau, kad skris senas geras 737-800 NextGen.
                                Post in English - fight censorship!

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė index Rodyti pranešimą

                                  Na, po to kai atsirado žinios apie MCAS aš pigų Norwegian bilietą išdrįsau nusipirkti tik kai pamačiau, kad skris senas geras 737-800 NextGen.
                                  Nežinau kaip konkrečiai Norwegian, bet teko nekart susidurti, kad perkant bilietą nurodomas lėktuvas būna ne toks su kuriuo tenka skristi. Konkrečiai, Lufthansa teko susidurti, kad rodoma A320neo, o atskrenda tiesiog A320 ir priešingai, yra buvę pakeista ir į A321. Taip pat su United, varijuoja tarp 737-800/900. Tik long haulai, kol kas 100 proc. atitikdavo kas nurodyta. Nors gal Norwegian kaip su mažesniu fleet, gali geriau susiplanuoti ir tikslesnę info pateikti.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė rmss Rodyti pranešimą

                                    Nežinau kaip konkrečiai Norwegian, bet teko nekart susidurti, kad perkant bilietą nurodomas lėktuvas būna ne toks su kuriuo tenka skristi. Konkrečiai, Lufthansa teko susidurti, kad rodoma A320neo, o atskrenda tiesiog A320 ir priešingai, yra buvę pakeista ir į A321. Taip pat su United, varijuoja tarp 737-800/900. Tik long haulai, kol kas 100 proc. atitikdavo kas nurodyta. Nors gal Norwegian kaip su mažesniu fleet, gali geriau susiplanuoti ir tikslesnę info pateikti.
                                    Žinau atvejį, kai ir Lufthansa buvo pakeitus B748 į A380, turbūt tas yra numatyta bilietų pirkimo taisyklėse, bet čia esmė ne techninis klausimas, o visuomenės nuomonė, jei žmonės nenorės skraidyti su max'ais, taip paprastai apgauti neišeis, netgi sukels dar didesnį atoveiksmį, čia panašiai kaip Trumpas siūlė net pavadinimą pakeisti, nes max'ai dabar visiems asocijuojasi su katastrofomis. Kinija ir ES JAV mėtantis sankcijomis irgi nebus linkusi nusileisti.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                      Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako. O ilgiem skrydziam scarbu terminalo instaliacijos, tad neturim tokiu skrydziu nes netinka infa, debiliskas dalykas laukti stebuklo kad paskui aceit prisitaikyti. Nesakau kad statom ir laukiam kol kazkas atskris, orlaiviu gamintojai irgi ne is fantazijos naujus modelius kuria, o tariasi su oro linijom ir iesko neuzpildytu ar netenkinamu nisu kad jas patenkinti ir uzsidirbti. Na o VNO niekuo netaps irgi jei bus tik naturalus pasyvus augimas.
                                      Taip, A321neo XLR galės tiesiogiai nuskristi iš Vilniaus į Kanadą/rytų JAV, nors labai tikėtina, kad pilnai pakrautam esamo tako ilgio neužtektų tą padaryti. Kaip bebūtų, ne čia problema, problema, kad tokiems skrydžiams tiesiog nėra paklausos ir naivu tikėtis jog tai artimiausiu metu pasikeis.

                                      Sunku rasti tikslią informaciją, bet panašu, kad yra vos dvi kryptis iš Vilniaus į Šiaurės Ameriką - Niujorkas ir Čikaga, kurios per dieną turi daugiau nei 60 keleivių keliaujančių tarp Vilniaus ir vieno iš dviejų minėtu amerikos miestų. Srautas į Bostoną, Torontą ar Montrealį yra dar gerokai mažesnis nei kad šie ir taip nedideli skaičiai į Niujorką ir Čikagą. Tai yra tiesiog nepakankamas skaičius net fantazijoms apie tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į JAV/Kanadą.

                                      Vienintėlis kažkiek realesnis variantas turėti tiesioginį skrydį jungianti Šiaurės Ameriką ir Baltijos šalis būtų, jei kuri nors iš JAV aviakompanijų kokių 10 metų bėgyje sudarytų sutarti su airBaltic ir to rezultate pradėdų skraidyti iš kokio Niujorko į Rygą, bet tiems kas negyvena netoli RIX nebūtų didelio skirtumo, daugeliui Lietuvoje tai vistiek būtų skrydis su vienu sustojimu, o variantų iš Vilniaus nusigauti į Niujorką/Čikagą su vienu sustojimu yra daugiau nei pakankamai jau dabar.

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

                                        Airbus a321 neo xlr gali is Vilniaus pasiekt visa Kanada, Bostona, didziaja dali Azijos (Kinija, Japonija, Indija...). Ne visa Europa gali pasiulyti tokiu long haul low expectations variantu. Problema kad long haul lektuvai uzsipyle kuro ilgam skrydziui yra sunkus, reikalauja ilgo tako.
                                        Čia gal koks A380 ar B747 gal ir reikalauja, bet mažesniems lėktuvams tako sočiai užtenka, pernai buvo vykdomi tiesioginiai skrydžiai su B767-300 į Madagaskarą (kuris yra toliau nei Niujorkas, Čikaga, Bankokas ar Pekinas), tai su kokiu A330neo ar A321XLR tuo labiau galima vykdyti long-haul skrydžius.

                                        Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                                        Sunku rasti tikslią informaciją, bet panašu, kad yra vos dvi kryptis iš Vilniaus į Šiaurės Ameriką - Niujorkas ir Čikaga, kurios per dieną turi daugiau nei 60 keleivių keliaujančių tarp Vilniaus ir vieno iš dviejų minėtu amerikos miestų. Srautas į Bostoną, Torontą ar Montrealį yra dar gerokai mažesnis nei kad šie ir taip nedideli skaičiai į Niujorką ir Čikagą. Tai yra tiesiog nepakankamas skaičius net fantazijoms apie tiesioginius skrydžius iš Vilniaus į JAV/Kanadą.
                                        Taip, pagrindinė problema ne tako ilgis, o paklausa.

                                        Kokios yra didžiausios rinkos iš Lietuvos, šiuo metu nepasiekiamos esamais siaurafiuzelažiais orlaiviais be sustojimų? Pagal prieš pusmetį Linkedin’e paskelbtus „Lietuvos oro uostų“ duomenis:
                                        Čikaga – 64 keleiviai per dieną;
                                        Niujorkas – 63 keleiviai per dieną;
                                        Dubajus – 35 keleiviai per dieną;
                                        Bangkokas – 32 keleiviai per dieną;
                                        Pekinas – 20 keleivių per dieną.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2020.02.04, 08:32.
                                        Flickr

                                        Comment

                                        Working...
                                        X