Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

GetJet Airlines

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Ne bėda, visą šią istoriją galima atsekti nuo FlyLAL charters laikų, kurie virto Small planet, tuomet konkuravo su Aurela, kurių dalis lėktuvų nukeliavo į Grand Cru Airlines, o po to ir į Getjet. Bankrutavus Small planet, Getjet perėmė kelis jų lėktuvus ir įšoko į jų batus, skaraido už Novaturą ir Tezturą.

    Bet dabar lietuviai yra nusipirkę,didžiausią Latvijos čarterinę įmonę - Smartlynx, tai blogiausiu atveju į Turkiją ir Egiptą nuveš. O Kidy Tour, Itaka ir TUI, naudojasi kitų šalių vežėjais.
    Aviate, navigate, communicate

    Comment


      #42
      Smartlynx ne estu?

      Comment


        #43
        Ši "nominacija" pagal redakcijos analitikų sukurtą modelį paskelbta praėjus 8 mėnesiams nuo karantino atrodo kaip nevykęs pokštas.

        Išrinktas transporto ir logistikos sektoriaus lyderis
        „Verslo žinios“ pagal redakcijos analitikų sukurtą reitingavimo modelį atrinko pačias stipriausias Lietuvos transporto ir logistikos sektoriaus įmones. Lydere tapo užsakomųjų skrydžių ir orlaivių nuomos bendrovė „GetJet Airlines“.
        Paradoksalu, kad įvertinus 2019 m. rodiklius stipriausia sektoriaus įmone tapusi „GetJet Airlines“ šiemet atsidūrė tarp labiausiai nukentėjusių nuo koronaviruso krizės.


        Arūnas Janeliūnas, „Verslo žinių“ Duomenų analizės skyriaus vadovas, atkreipia dėmesį, kad projekte „Lietuvos sektorių lyderiai“ įmonės vertinamos ne tik pagal pajamų ir pelno eilutes, ne mažiau svarbūs ir kiti rodikliai – pelningumas, mokamų atlyginimų dydis.(...)
        Pagal visus šiuos rodiklius transporto ir logistikos sektoriuje stipriausiai pasirodė „GetJet Airlines“, pernai padidinusi pajamas 2,3 karto iki beveik 115 mln. Eur. Beje, įvertinus 2018 m. rodiklius pernai „GetJet Airlines“ apskritai nepateko tarp reitinguotų bendrovių, tačiau įspūdingi 2019-ieji įmonei leido iškart šokti į sektoriaus lyderių sąrašo viršūnę.

        Tiesa, šiais metais bendrovei teko spręsti ne ką mažiau įspūdingas problemas. Pasaulinį aviacijos sektorių supurčiusi koronaviruso krizė privertė kurti išgyvenimo strategijas ir drastiškai mažinti darbuotojų skaičių.

        https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz6dVthcDwa

        Comment


          #44
          Parašė bato_usai Rodyti pranešimą
          The Mystery Of Fly Armenia’s ‘Missing’ Boeing 737 Now In Iran
          Bizarre: Fly Armenia 737 Diverts To Iran, Goes “Missing”
          • There’s a 737-300 that’s 23 years old, with the registration code EK-FAA
          Fly Armenia Airways only recently took delivery of this plane from GetJet, a questionable Lithuanian aircraft leasing company;
          https://www.planespotters.net/airfra...airways/rmq1k3
          Kažkas ko nepastebėjau straipsnio komentaruose

          Dear Ben,
          I would like to inform you that B737-300 MSN28873, previous registration LY-ELF, was leased from Ireland registered lessor under operating lease (dry lease agreement only) and aircraft was redelivered back to lessor more than a year ago. Dry lease agreement was terminated on 3rd of February 2020 and removed from GetJet Airlines AOC. Lease termination and all related documents were submitted to all authorities as per existing regulations.
          Neither GetJet Airlines nor any of its related companies never owned above mentioned aircraft or any of its engines and never entered into any sale or purchase agreement. Furthermore, it’s important to mention that GetJet Airlines never had any dealings with Fly Armenia or any other parties related to Fly Armenia.
          Please note, GetJet Airlines is not a leasing company. GetJet Airlines is an IOSA registered airline headquartered in Vilnius, Lithuania that offers ACMI and Charter services. We fly on behalf of well-known international airlines and major tour operators in Baltic states.
          Statements about GetJet Airlines posted by you are misleading and incorrect. Information you have provided in your article may have negative impact on the company’s reputation.
          I kindly ask you to correct the article and remove GetJet Airlines reference.

          Regards,
          Darius Viltrakis
          CEO GetJet Airlines

          Comment


            #45
            Na, kaip suprantu GetJet yra viena iš Žiemelio oro linijų feniksų. O jo versliukai yra nemažai susiję su postsovietinėmis rinkomis ir truputi "questionable", tai nebūtų nuostabų jei būtų į kokias įdomesnes istorijas įsivėlę.
            Post in English - fight censorship!

            Comment


              #46
              „GetJet“ pateikė priešieškinį „Novaturui“ dėl skrydžių sutarties

              Vienai didžiausių Lietuvos kelionių organizatorių „Novaturas“ bandant teisme išvengti netesybų mokėjimo ginče su Estijos užsakomųjų skrydžių bendrove „GetJet Airlines“, pastaroji pateikė priešieškinį.

              Šį antradienį „GetJet Airlines“ pateikė Vilniaus apygardos teismui priešieškinį dėl aplinkybių, susijusių su 2018 metais gruodžio 3 dienos užsakomųjų skrydžių sutarties vykdymu, per „Nasdaq“ Vilniaus biržą penktadienį pranešė „Novaturas“.
              Paskutinis taisė bato_usai; 2021.03.14, 02:58.

              Comment


                #47
                The reciprocal green lane/travel corridor arrangement (RGL/TCA) between Malaysia and Indonesia is expected to improve air traffic numbers between the two countries
                Meanwhile, cargo operations remain resilient with KLIA welcoming its latest cargo airline partner from Lithuania, Get Jet Airlines last week. The private charter airline has chosen KUL to be its main base for its Jakarta-Kuala Lumpur route and will look to connect to more destinations from South East Asia to Central Asia.

                Comment


                  #48
                  VZ.LT 2021.09.15
                  Kinijoje Lietuvos aviacijos bendrovės susiduria su netikėtais barjerais
                  Į Kiniją skraidžiusios lietuviškos aviacijos bendrovės „Getjet Airlines“ tolimiems nuotoliams pritaikytas bendrovės lėktuvas nebegauna leidimo skristi į šios šalies oro uostus. Jei kol kas oficialiai neįtvirtinti trikdžiai išliktų, aviacijos įmonės būtų priverstos ieškoti naujų sprendimų.

                  Darius Viltrakis, šiuo metu vienintelį Lietuvoje registruotą ir naudojamą plataus fiuzeliažo „Airbus A330-300“ turinčios „GetJet Airlines“ vadovas, sako stebintis Kinijos poziciją dėl Lietuvos santykių su Taivanu.
                  „Mes tai pajutome pirmi, nors jokių dokumentų ar įrodymų aš neturiu. Nes oficialaus draudimo nėra – mums leidžiama skristi, bet skrisdami turime prašyti leidimo į tam tikrą, konkretų oro uostą. Ir tada prasideda niuansai – prefektūros lygmenyje teikiamuose atsakymuose neminimi jokie politiniai motyvai, bet atsiranda įvairios kitos, labai paprastos priežastys: trūksta žmonių, nėra kažkokių dokumentų... Todėl aš neturiu jokio popieriaus ar įrodymų, kad yra kažkoks draudimas, – aiškina D. Viltrakis. – Bet faktas, kad po pareiškimų dėl Taivano atstovybės mūsų reikalai Kinijoje užstrigo. Tai atrodo kaip visiškas sutapimas. Bet dabar mes skrendame tik į Indiją ir Honkongą, kuriame yra atskira Civilinės aviacijos administracija ir galioja visiškai atskiros taisyklės nei visoje Kinijoje.“
                  „GetJet“ vadovas sako nenorintis spekuliuoti apie tokios situacijos sukeltus praradimus, bet pastebi, kad yra prarasta svarbiausia pasaulyje krovinių rinka. (...)

                  Jonas Rinkauskas, veiklą dviem siauro fiuzeliažo „Airbus A320“ vykdančios ir orlaivių parką plečiančios UAB „Heston Airlines“ vadovas, VŽ tvirtina, kad tokie trikdžiai galėtų būti nebent neoficiali Kinijos pozicija. (...) Bet jis pripažįsta, kad tokie trukdžiai gerokai pakoreguotų artimiausiu metu trijų plataus fiuzeliažo lėktuvų „Airbus A330-200“ laukiančios įmonės planus.
                  „Kaip tik dabar įvedame naujus lėktuvus, jie galėtų skraidyti galbūt lapkritį, todėl problemos Kinijoje mums būtų komplikacija, – sako J. Rinkauskas. – Dabar būtų sudėtinga įvertinti, kokia tai būtų rinkos dalis, bet ji turbūt būtų labai didelė. Mūsų pagrindinės planuojamos kryptys ir yra Kinija, taip pat Honkongas.“

                  www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz76WiovI5Q

                  Comment

                  Working...
                  X