Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet kokiem galam tie trapai taip apmokestinti? O čia juk reik dar ir autobusą su vairuotojų nuomotis ir perlaipint, vietoj to, kad tiesiai iš salės sulaipint.


    Ir dar iš kitos temos -
    nelabai graži man ta Flylalo spalva. Galėjo kažką lietuviškesnio. Kažkada labai seniai LAL lėktuvai buvo žali. O tokios spalvos nėra labai dažnos, tai labiau išsiskirtų.

    Comment


      Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
      Bet kokiem galam tie trapai taip apmokestinti? O čia juk reik dar ir autobusą su vairuotojų nuomotis ir perlaipint, vietoj to, kad tiesiai iš salės sulaipint.


      Ir dar iš kitos temos -
      nelabai graži man ta Flylalo spalva. Galėjo kažką lietuviškesnio. Kažkada labai seniai LAL lėktuvai buvo žali. O tokios spalvos nėra labai dažnos, tai labiau išsiskirtų.
      Tikrai. O ir FLY LAL pavadinimas man kažkaip verčiasi kaip ATSEGTAS KLYNAS

      Comment


        Kai parskrendi žiemą vienas iš kokio Helsinkio ar Stokholmo, tai tas šaltis autobuse ne toks jau ir baisus, bet kai su mažais vaikais iš Kanarų sausio ar vasario mėn., tai tas vežimas "įšalusiu" autobusu tiesiog pasityčiojimas iš žmonių ir keleivių negerbimas. Nežinau kas čia kaltas ar Novaturas ar Latcharter, bet už keliones mokant tūkstančiais Lt, tikrai galima būtų ir už keleivių išlaipinimą per rankoves sumokėt.

        Comment


          temoje dingo zinutes..

          Comment


            Parašė x21 Rodyti pranešimą
            temoje dingo zinutes..
            O dingo todėl, kad buvo diskutuojama apie Lietuvos oro bendroves, taigi pranešimai perkelti į atitinkamą temą.
            Mano galerija Flickr'yje

            Comment


              Parašė x21 Rodyti pranešimą
              Tikrai. Trapo lektuvo paruosimui niekas nekviecia, perbrangi prabanga. Jei taupomi pinigai atsisakant teletrapo paslaugu, tai ir nebus svaistomi be reikalo trapo iskvietimui... ir visam kitam aptarnavimui, kurio galima isvengti/apeiti...


              Nu cia is fantastikos srities...
              o tai pavyzdziui kaip pilotai iliptu be tu laiptu pristumiamu, jei vestu iki rankoves?, turbut supratote mane?

              Comment


                Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                Bet kokiem galam tie trapai taip apmokestinti? O čia juk reik dar ir autobusą su vairuotojų nuomotis ir perlaipint, vietoj to, kad tiesiai iš salės sulaipint...
                Daznai savaeigius trapus turi pacios aviakompanijos, autobusus keleiviu pervezimui nuo/i keleiviu terminalo i/is perona irgi. Cia ir taupomi pinigai, t.y. jie lieka kompanijos vidury. O teletrapai priklauso oro uostui ir uz ju panaudojima reikia moketi...
                Kol FLYLALo keleiviai neprades reikalauti komforto, taip ir bus...

                Comment


                  Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                  o tai pavyzdziui kaip pilotai iliptu be tu laiptu pristumiamu, jei vestu iki rankoves?, turbut supratote mane?
                  nepavyko suprasti...

                  Comment


                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                    Daznai savaeigius trapus turi pacios aviakompanijos, autobusus keleiviu pervezimui nuo/i keleiviu terminalo i/is perona irgi. Cia ir taupomi pinigai, t.y. jie lieka kompanijos vidury. O teletrapai priklauso oro uostui ir uz ju panaudojima reikia moketi...
                    Kol FLYLALo keleiviai neprades reikalauti komforto, taip ir bus...
                    Arba kol aviakompanija bei aerouosto tarnybos nepersisems modernaus verslo idejomis

                    Nuosavu autobusu ir trapu islaikymas apsimoka tik juos sugebant pilnai apkrauti. Kitaip labiau apsimoka outsourcinti kitai kompanijai, kuri aptarnaus ne tik tave, bet ir kitus tuo atpigindama paslaugos kaina.

                    Jei flylal'ui apsimoka marinuot savo trapus, autobusus etc, reiskia TVOU tarnybos is esmes nedirba. Nezinau, galbut kaltas pernelyg mazas keleiviu srautas.

                    Comment


                      Parašė a_p Rodyti pranešimą
                      Jei flylal'ui apsimoka marinuot savo trapus, autobusus etc, reiskia TVOU tarnybos is esmes nedirba...
                      FLYLALas planuoja statyti savo keleiviu terminala, tada TVOU nebegaus bapkiu ir uz keleiviu aptarnavima...

                      Comment


                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                        FLYLALas planuoja statyti savo keleiviu terminala, tada TVOU nebegaus bapkiu ir uz keleiviu aptarnavima...
                        Bet flyLAL tada mokes uz savo terminalo islaikyma.
                        Turint omeny dabartinio terminalo apkrovima arba flylal beprociai arba TVOU. Arba abu
                        Seip ar taip, geruoju tokie dalykai nesibaigia.

                        Comment


                          Parašė a_p Rodyti pranešimą
                          Bet flyLAL tada mokes uz savo terminalo islaikyma.
                          Turint omeny dabartinio terminalo apkrovima arba flylal beprociai arba TVOU. Arba abu
                          Seip ar taip, geruoju tokie dalykai nesibaigia.
                          Manau, kad jie gerai apskaičiavo šiuos dalykus, kitaip vargu, ar ryžtųsi. Nauda jiems tame, kad jie išvengs nemažai mokesčių, o mums nauda ta, kad atsiras tam tikra konkurencija.
                          Mano galerija Flickr'yje

                          Comment


                            Nera to blogo, kas neiseitu i gera. Netikiu, kad FLYLAL statytusi terminala vien tik si tusciu ambiciju.
                            Beja, prisiminiau viena straipsni, deja, negaliu pacituoti, nes nepamenu nei datos nei pacio saltinio, bet aviakompanija ketinka konkuruoti su aplinkiniu saliu orouostais, tokias kaip Kopenhaga, o ypac Ryga, kainomis del tolimuju skrydziu bei trainzitiniu keleiviu. Jie sake: "Dabar mes isskriadiname keleivius, o tada mes juos atiskraidintumem tolimiesiems arba jungiamiesiems skrydziam".
                            Svarbiausia tureti ambicijur bei strategija ir ju siekti.

                            Comment


                              prisimenu tokius ju planus, kaip pamenu tai norejo pastatyti terminala ir t.t. daryti bizni atskraidinat keleivius jungiamiesiams ir tolimiesiams.
                              p.s. kas zino gal ir nepastate privataus keleiviu terminalo jie per vno skraidins i amerika azija ir pan.

                              Comment


                                Parašė Mantas Rodyti pranešimą
                                Manau, kad jie gerai apskaičiavo šiuos dalykus, kitaip vargu, ar ryžtųsi. Nauda jiems tame, kad jie išvengs nemažai mokesčių, o mums nauda ta, kad atsiras tam tikra konkurencija.
                                Na, tikekimes. Nepamatuotus sprendimus kaip zinia apmoka klientai

                                Zodziu persasi isvada, kad TVOU vadyba yra visiskai niekam tikusi.

                                Comment


                                  Parašė a_p Rodyti pranešimą
                                  ..Zodziu persasi isvada, kad TVOU vadyba yra visiskai niekam tikusi.
                                  Del to Raynair ir naudoja Kauno oro uosta...

                                  Comment


                                    Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                    Del to Raynair ir naudoja Kauno oro uosta...
                                    Raynair neskrado i Vilniu tik todel kad Kaunas pasiule geresnias kainas bei tuo metu vilnius buvo ziauriai apkrautas. na tai tik mano nuomone.
                                    Paskutinis taisė Kazimieras; 2008.02.18, 17:31.

                                    Comment


                                      Parašė Kazimieras Rodyti pranešimą
                                      Raynair neskrado i Vilniu tik todel kad Kaunas pasiule geresnias kainas bei tuo metu vilnius buvo ziauriai apkrautas. na tai tik mano nuomone.
                                      As ir sakau kad Kaune pigiau... o del TVOU apkrovimo, tai jis dirba dar toli toli ne maksimaliu paiegumu..

                                      Comment


                                        Na, kad del apkrovimo tai nesutinku, nes berdos, kad iki prapletimo jis galejo aptaurnauti iki 1,5 mln. keleiviu, o tada srautas buvo kiek virs 1 mln. keliautoju.

                                        Comment


                                          Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                          As ir sakau kad Kaune pigiau... o del TVOU apkrovimo, tai jis dirba dar toli toli ne maksimaliu paiegumu..
                                          Na, ryanair seip ar taip yra pagarseje pigienu ieskotojai, todel TVOU jiem net ir prie geriausiu noru netures ka pasiulyti.

                                          Bet tai kad flyLAL ryztasi nuosavo terminalo statybai gali reiksti tik tiek, kad arba TVOU nemoka tvarkytis arba specialiai uzlauze nerealias kainas (kaip monopolistai).

                                          Comment

                                          Working...
                                          X