Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Triukšmas veikia ne tik Kirtimų sodus, bet ir Naujininkus (dabar berašant girdžiu lėktuvą, nors čia gyvenu 15 metų ir niekaip nepriprantu), Rasas, Markučius, Antakalnį, o Saulėteky atrodo, kad lėktuvas universiteto miestely leidžias. Kas būtų, jei VNO dar gerokai išaugtų?
    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

    Comment


      Parašė lukass Rodyti pranešimą
      Triukšmas veikia ne tik Kirtimų sodus, bet ir Naujininkus (dabar berašant girdžiu lėktuvą, nors čia gyvenu 15 metų ir niekaip nepriprantu), Rasas, Markučius, Antakalnį, o Saulėteky atrodo, kad lėktuvas universiteto miestely leidžias. Kas būtų, jei VNO dar gerokai išaugtų?
      O keli šimtai mieste važinėjančių išpjautais katalizatoriais dyzelių triukšmo ir taršos nekelia? Savaitgaliais centre neįmanoma ramiai pasivaikščioti neprisiuosčius teršalų ir negavus triukšmo iš visokių marozų senų BMW ir tarškių motociklų. Liepkalnyje, kur virš galvos leidžiasi lėktuvai, toli gražu nesijaučia tokios smarvės ir triukšmo. Tai gal pirma į Žiežmarius iškeliam dyzelius, o ne lėktuvus.
      Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.18, 16:37.
      Flickr

      Comment


        Aš visom penkiom už automobilizacijos mažnimą, tačiau negi oro uostas mieste nedidina auto srautus mieste?

        Be to, į Žiežmarius galės išsikelti ponai, kurie negali be oro uosto gyvent
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          Labiau negu triukšmo bijočiau kvėpuoti pašvininto kuro degimo produktais nuo arti besileidžiančių lėktuvų
          Abejočiau, kad oro kokybė Rasose arba Salininkuose būtų prastesnė nei kokiam Senamiestyje arba šiaip prie judrių gatvių. Sausumos transporto taršą galima pajusti be jokių prietaisų tiesiog stovint prie gatvės arba sankryžos. Apskritai aviacijos išmetami teršalai pasauliniu mastu sudaro tik kelis procentus. Aišku, šalia oro uostų tarša didesnė (ne vien tik dėl lėktuvų). Man atrodo, kad Vilniaus autobusų stotis teršia daugiau nei oro uostas .

          Aš visom penkiom už automobilizacijos mažnimą, tačiau negi oro uostas mieste nedidina auto srautus mieste?
          O begalinis skaičius degalinių ir prekybos centrų, kurių didžioji dalis galėtų būti miesto krašte?
          Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.18, 16:43.

          Comment


            Parašė lukass Rodyti pranešimą
            Triukšmas veikia ne tik Kirtimų sodus, bet ir Naujininkus (dabar berašant girdžiu lėktuvą, nors čia gyvenu 15 metų ir niekaip nepriprantu), Rasas, Markučius, Antakalnį, o Saulėteky atrodo, kad lėktuvas universiteto miestely leidžias. Kas būtų, jei VNO dar gerokai išaugtų?
            Žiūrint kurioje vietoje. Esu 590 m nuo pakilimo tako - nieko nesigirdi, nors langai atidaryti

            Ir taip, praėjusią savaitę Ukmergės gatvėje vos neuždusau - neištvėriau autobusų stotelėje nuo nesustojamo mašinų srauto išmetimų. Ten gyventojų (praeivių) aplink 100 kartų daugiau ir arčiau negu oro uoste. Tai "pabėgau" iki Laisvės pr. kur dar kvėpuoti įmanoma.
            Paskutinis taisė Sula; 2019.06.18, 16:47.

            Comment


              Parašė lukass Rodyti pranešimą
              Aš visom penkiom už automobilizacijos mažnimą, tačiau negi oro uostas mieste nedidina auto srautus mieste?
              Važinėjimas iki oro uosto 5 km gerokai labiau mažina automobilizaciją nei važinėjimas iki jo 50 km.
              Flickr

              Comment


                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Žiūrint kurioje vietoje. Esu 590 m nuo pakilimo tako - nieko nesigirdi, nors langai atidaryti
                Aš - 2,13 km.
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Važinėjimas iki oro uosto 5 km gerokai labiau mažina automobilizaciją nei važinėjimas iki jo 50 km.
                  Vis tiek iki 2035, pagal tendencijas, neliks taršių auto, be to, vežtų modernus greitasis traukinys.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Parašė lukass Rodyti pranešimą

                    Vis tiek iki 2035, pagal tendencijas, neliks taršių auto, be to, vežtų modernus greitasis traukinys.
                    Kam bereikalingos investicijos, išlaidos ir kelionės? Čia tas pats, kas automobilį laikyti kur nors garaže Grigiškėse ir norint kur nors važiuoti, iki jo nusigavinėti VT. Kodėl Londone neuždaro oro uosto esančio visiškai mieste centre, o čia jau kliūna VNO, kuris yra miesto gale toli nuo gyvenamųjų rajonų.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Kam bereikalingos investicijos, išlaidos ir kelionės?
                      Nebūtų kelionių, nebūtų oro uostų, nebūtų problemų
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Žiūrint kurioje vietoje. Esu 590 m nuo pakilimo tako - nieko nesigirdi, nors langai atidaryti
                        Jei prie Heathrow nelabai ką girdėjai, tai Vilniuje tuo labiau negirdėsi . Kartais kylantys lėktuvai daro ratą virš miesto, tai girdisi visame centre. Bet tai toks įprastas miesto garsas, kad gal ne visi ir atkreipia dėmesį. Aišku, arčiau oro uosto jis didesnis, bet ten gyvenantys tiek pripratę, kad dažniausiai net negirdi. Tiksliau sakant, girdi, bet nekreipia dėmesio ir nepastebi. Jiems tai įprastas foninis garsas.
                        Paskutinis taisė senasnamas; 2019.06.18, 16:54.

                        Comment


                          Parašė lukass Rodyti pranešimą

                          Nebūtų kelionių, nebūtų oro uostų, nebūtų problemų
                          Tikrai taip, jei neiškels VNO 50 km. nuo miesto, problemų tikrai bus mažiau.
                          Flickr

                          Comment


                            Pietinei miesto daliai tikrai mažiau problemų būtų
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Parašė lukass Rodyti pranešimą
                              Pietinei miesto daliai tikrai mažiau problemų būtų
                              Ne tik pietinei, visam Vilniui patogiau iki oro važiuoti iki 10 km nei 50 km.
                              Flickr

                              Comment


                                Negi čia dauguma vilniečių kasdien skaido, kad reikia miesto centre oro uosto?

                                Ir ar agituojantys už esamo plėtrą, gyvena Kirtimuose ar Naujininkuose?
                                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                Comment


                                  Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                  Negi čia dauguma vilniečių kasdien skaido, kad reikia miesto centre oro uosto?

                                  Ir ar agituojantys už esamo plėtrą, gyvena Kirtimuose ar Naujininkuose?
                                  Miesto centre? Ką šiandien rūkei? Tu pirma bent pažiūrėk, kur tie lėktuvai leidžiasi ir kyla prieš nesąmones rašydamas, virš sapieginės miškų, markučių trobų ir salininkų sodų, maximum koks 1% gyventojų patenka į tą zoną, Žiežmariuse turbūt daugiau gyventojų gyvena. Kada Londonas iškels savo oro uostus, kur lėktuvai leidžiasi kas minutę virš milijonų galvų, tada mes galėsim kalbėti apie VNO iškėlimą toliau nuo sodų bendrijų.

                                  Paskutinis taisė Lettered; 2019.06.18, 17:10.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Ne daugumoje esmė, į London City irgi mažumai reikia, jis netgi dotuojamas.

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Ir ar agituojantys už esamo plėtrą, gyvena Kirtimuose ar Naujininkuose?
                                      Aš 40 metų gyvenu Naujininkuose ir esu už dabatinio VNO plėtrą. O kas dėl triukšmo - jo dabar tiesiog nėra (nors prieš 30 metų jo buvo namažai - technika šiais laikais visai kitokia).

                                      Comment


                                        Šiap Lietuvoj gan reaguojama į žmonių skundus, pvz geležinkeliuose. Aptverta RB1 palei namus, planai aptverti dabartinę trąsa Vilniuje ir Kaune su mizernu kiekiu traukinių, kai tuo tarpu vakaruose ištisi daugiabučių kvartalai 2m nuo bėgių, su non-stop lekiančiais traukiniais ir viskas tiem žmoniem OK.

                                        Comment


                                          Britvu skleidziamas triuksmas yra daug didesnis peilis nei tu lektuvu. Pats dirbu toj zonoj, niekada nebuvo jokio diskomforto.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X