Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VNO] Tarptautinis Vilniaus oro uostas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Linas Rodyti pranešimą
    Taigi, jei aš uždirbu 500 (=5 tavo paminėti skrydžiai), tai ar aš turiu pabandyti ieškoti kažko naujo, ar tiesiog išėsti kolegą ir perimti jo įdirbį. Deja, bet dažnai viršų ima intrigos, galia ar įtaka. Kodėl mažesnis ir silpnesnis visada turi nukentėti?
    Tai sakai VNO rajanui turėjo pasakyti "ne"? Mes stovim tušti, nuostolingi, bet jūsų nepriimsim?

    Na gerai, tarkim vilnius imtų ieškot "ko nors naujo" ir atsivestų kokį easyjet'ą. O pastarasis imtų skraidyt panašiais maršrutais kaip ir rajanas ir pastarasis vistiek uždarytų savo skrydžius į kauną, nes abiejom avialinijom nepakanka srauto, o keleiviams atrodo kad dažniausiai labiau patinka skrist į Vilnių (kitaip rajanas nieko neperkėlinėtų). Taip būtų geriau?

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Aš atrodo aiškiai parašiau, kad viešbučių pasiūla yra per didelė.
      Tai ką darom? Išskaičiuojam pirmais-antrais, metam monetą ir uždarom arba lyginius arba nelyginius?

      Comment


        Parašė a_p Rodyti pranešimą
        Tai ką darom? Išskaičiuojam pirmais-antrais, metam monetą ir uždarom arba lyginius arba nelyginius?
        Aš gi rašiau, ką galima padaryti. Tik reikia valios. Jei Lietuva nori pritraukti turistų, tai turi daryti, o ne verkšlenti. Rinka nėra visagalė ir ji negali išspręsti visų problemų.

        Comment


          Parašė a_p Rodyti pranešimą
          Tai sakai VNO rajanui turėjo pasakyti "ne"? Mes stovim tušti, nuostolingi, bet jūsų nepriimsim?

          Na gerai, tarkim vilnius imtų ieškot "ko nors naujo" ir atsivestų kokį easyjet'ą. O pastarasis imtų skraidyt panašiais maršrutais kaip ir rajanas ir pastarasis vistiek uždarytų savo skrydžius į kauną, nes abiejom avialinijom nepakanka srauto, o keleiviams atrodo kad dažniausiai labiau patinka skrist į Vilnių (kitaip rajanas nieko neperkėlinėtų). Taip būtų geriau?
          Taip, tada būtų geriau, nes tai būtų paieška kažko naujo, ne grietinėlės nugraibymas iš kitų. Labai abejoju, kad Ryanair būtų uždaręs perkeltus maršrutus iš Kauno, nes jie tikrai yra pelningi. Čia kaip ir mikruškės stengiasi atidaryti savo maršrutus, dubliuojančius pelningiausius autobusų,nepaisant, kad autobusai jau padarė savo įdirbį per daugelį metų. Jei ateitų naujos kompanijos į Vilnių, tuomet būtų tikra konkurencija, o ne kažkas iškreipto.

          Comment


            Parašė Linas Rodyti pranešimą
            Labai abejoju, kad Ryanair būtų uždaręs perkeltus maršrutus iš Kauno, nes jie tikrai yra pelningi.
            udriaus lygio "faktas".

            Šiaip aš perfrazuočiau tavo pasakymą taip: Labai abejoju, kad Ryanair būtų uždaręs perkeltus maršrutus iš Kauno, JEI jie tikrai BŪTŲ pelningi.

            Tai ką tu vadini grietinėle yra maršrutai, kurie tikrai nešą pelną, t.y. tie kurie liko Kaune, o ne tie, kuriuos dėl siekio padidinti pelną, pradėti generuoti pelną ar tiesiog dėl nenoro prarasti rinkos dalies Wizz buvo perkelti į VNO.

            Comment


              Pasirodo , nesu toks kvailas - visos mano mintys išmąstytos teisingai, didžioji jų dalis pateikta:

              Lietuvos Oro Transporto Plėtros Studija
              Lietuvos Oro Transporto Programai Parengti
              2010 m. rugpjūtis

              http://www.transp.lt/files/uploads//...2010-08-23.pdf


              Gero skaitymo TROLIAI

              Comment


                Parašė pauliaK Rodyti pranešimą
                udriaus lygio "faktas".

                Šiaip aš perfrazuočiau tavo pasakymą taip: Labai abejoju, kad Ryanair būtų uždaręs perkeltus maršrutus iš Kauno, JEI jie tikrai BŪTŲ pelningi.

                Tai ką tu vadini grietinėle yra maršrutai, kurie tikrai nešą pelną, t.y. tie kurie liko Kaune, o ne tie, kuriuos dėl siekio padidinti pelną, pradėti generuoti pelną ar tiesiog dėl nenoro prarasti rinkos dalies Wizz buvo perkelti į VNO.
                Pelnas yra ne tik Lietuvos verslininkų masteliais matuojant, kai norima 100 proc. Gal iš Vilniaus jis kiek ir didesnis, tačiau esu tikras, kad kažkokių stebuklų būti negali. Šiaip jau patarčiau pasiskaityti udriaus pateiktą dokumentą, logišką ir aiškų, tarp kita ko parengtą dabartinės kadencijos Susisiekimo ministerijos užsakymą. Turėtų tapti daug kas aiškiau, kas ir ko nesilaikė.

                Comment


                  Parašė udrius Rodyti pranešimą
                  Pasirodo , nesu toks kvailas - visos mano mintys išmąstytos teisingai, didžioji jų dalis pateikta:

                  Lietuvos Oro Transporto Plėtros Studija
                  Lietuvos Oro Transporto Programai Parengti
                  2010 m. rugpjūtis

                  http://www.transp.lt/files/uploads//...2010-08-23.pdf


                  Gero skaitymo TROLIAI
                  tu manai skaitys didieji visažiniai 100 lapų? ateis, pasakys, kad nusišneki ir viskas

                  Comment


                    Dar vienas dokumentas:

                    LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

                    Į S A K Y M A S

                    DĖL LIETUVOS PASIEKIAMUMO ORO TRANSPORTU GERINIMO 2010–2012 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO

                    2010 m. birželio 23 d. Nr. 3-400

                    Vilnius

                    http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...query=&p_tr2=2

                    Labiausiai patinka tokia mintis

                    "Tačiau Kauno oro uostas ir jame veiklą vykdančios aviakompanijos negali tinkamai ir visiškai užtikrinti į Lietuvą atvykstančių bei iš Lietuvos išvykstančių asmenų poreikių dėl susisiekimo su kitomis Europos ir užsienio šalimis, nes viena iš prioritetinių Kauno oro uosto veiklos sričių yra iš Lietuvos emigravusių asmenų ir pigių skrydžių keleivių poreikių patenkinimas."

                    Super duper mintis, labai tinkanti Vilniaus Troliams. Tad kodėl taip džiaugiatės prisišaukę pigias avialinijas, aptarnaujančias emigrantines kryptis, nes anot dokumento

                    "pablogėjo Lietuvos pasiekiamumas per Lietuvoje didžiausią tarptautinį Vilniaus oro uostą, kuris laikomas pagrindiniu ir Lietuvą reprezentuojančiu oro uostu ."

                    Dar vienas įdomus skaičius:

                    "Užsienio svečių geografinis pasiskirstymas Lietuvoje akivaizdžiai rodo, kad pagrindinė užsienio turistų lankymosi vieta yra Vilniaus miestas (57,5% 2009 m. I pusmečio duomenimis)." - Na tikrai pagrindinė vieta Vilnius, jei kita pusė nusėda kitur? Vadinasi kita pusė turistų - Vilnius nėra pagrindinė kryptis. Ką ir norėjau pasakyti, sakydamas kad reikia piarinti ir LR reiognus.

                    Dėkui troliams už dėmesį - visos mano mintys buvo pasakytos teisingos, o "aviacijos specialistai" , moderatoriai ir visi pasidarė tokį FAIL, kad aš jų vietoje slėpčiausi po lapais. Geriau jau eikite trolinti į Delfi, gerai?

                    Iš tiesų toje studijoje išaiškėjo viena mintis - niekas, absoliučiai niekas, iš VNO "specialistų", nesitikėjo Kauno oro uosto šuolio. Būtų mano valia - aš ponui Šliūpui įteikčiau medalį.
                    Paskutinis taisė udrius; 2012.08.04, 18:51.

                    Comment


                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                      tu manai skaitys didieji visažiniai 100 lapų? ateis, pasakys, kad nusišneki ir viskas


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Dar vienas dokumentas:

                      LIETUVOS RESPUBLIKOS SUSISIEKIMO MINISTRO

                      Į S A K Y M A S

                      DĖL LIETUVOS PASIEKIAMUMO ORO TRANSPORTU GERINIMO 2010–2012 METŲ PROGRAMOS PATVIRTINIMO

                      2010 m. birželio 23 d. Nr. 3-400

                      Vilnius

                      http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...query=&p_tr2=2

                      Labiausiai patinka tokia mintis

                      "Tačiau Kauno oro uostas ir jame veiklą vykdančios aviakompanijos negali tinkamai ir visiškai užtikrinti į Lietuvą atvykstančių bei iš Lietuvos išvykstančių asmenų poreikių dėl susisiekimo su kitomis Europos ir užsienio šalimis, nes viena iš prioritetinių Kauno oro uosto veiklos sričių yra iš Lietuvos emigravusių asmenų ir pigių skrydžių keleivių poreikių patenkinimas."

                      Super duper mintis, labai tinkanti Vilniaus Troliams. Tad kodėl taip džiaugiatės prisišaukę pigias avialinijas, aptarnaujančias emigrantines kryptis, nes anot dokumento

                      "pablogėjo Lietuvos pasiekiamumas per Lietuvoje didžiausią tarptautinį Vilniaus oro uostą, kuris laikomas pagrindiniu ir Lietuvą reprezentuojančiu oro uostu ."

                      Dar vienas įdomus skaičius:

                      "Užsienio svečių geografinis pasiskirstymas Lietuvoje akivaizdžiai rodo, kad pagrindinė užsienio turistų lankymosi vieta yra Vilniaus miestas (57,5% 2009 m. I pusmečio duomenimis)." - N pagrindinė vieta Vilnius, jei kita pusė nusėda kitur? Vadinasi kita pusė turistų - Vilnius nėra pagrindinė kryptis. Ką ir norėjau pasakyti, sakydamas kad reikia piarinti ir LR reiognusa tikrai .

                      Dėkui troliams už dėmesį - visos mano mintys buvo pasakytos teisingos, o "aviacijos specialistai" , moderatoriai ir visi pasidarė tokį FAIL, kad aš jų vietoje slėpčiausi po lapais. Geriau jau eikite trolinti į Delfi, gerai?

                      Iš tiesų toje studijoje išaiškėjo viena mintis - niekas, absoliučiai niekas, iš VNO "specialistų", nesitikėjo Kauno oro uosto šuolio. Būtų mano valia - aš ponui Šliūpui įteikčiau medalį.
                      Troliui Udriu nedašunta, kad airiai priėmė komerciškai jiems patiems palankų sprendimą. Manai, kad jiems rūpi ką mano tūlas udrius Lietuvoje, garsiai forume įtikėjęs savo teisumu? Tai verslas, ir tiek. Verslas eina ten, kur yra perspektyvos ir palanki dirva.
                      o kad Vilnius pagrindinis traukos centras - faktas kaip blynas. Turi jam alternatyvų? Ką pasiūlysi prieš pradėdamas rėkti? M? Apsilankyti lietuviškuose miškuose? Bažnytkaimiuose? Tokia realybė. Jei airiai mato perpsektyvas būtent TVOU - jie čia ir eis. negaliu suprasti, kaip tokio paprasto dlayko nesupranti...
                      vadinamosios žemų kaštų bendrovės yra populairios ne tik LT, bet ir daug kur Europoje. Tad wizz atėjimas į TVOU yra ne iš oro ar iš baimės, kad Kaunas aplenks Vilnių (įvertinus faktą, kad nemaža dalis į Kauną atvykusių turistų traukdavo į Vilnių....likimo ironija?), tiesiog apskaičiuotas dalykas.

                      dėl kitų procentų - atkreipk dėmesį į metus ir prisimink kas tuo metu įvyko ir apskritai kokia situacija buvo. na, aišku, juk dlais vokiečių pensininkų vyko į Kuršių Neriją pailsėti.
                      Paskutinis taisė D.P; 2012.08.04, 19:25.

                      Comment


                        Ghmm.. Matosi ponas neskaito dokumentų... Prašome dar kartą atidžiai perskaityti ankščiau pateiktą strategiją.

                        Comment


                          Dar kartą prašau nustoti diskusiją VNO - KUN, klausimų nėra - VNO vadovai nesugeba dirbti. Dabar diskusija gali būti tik viena - kokį scenarijų renkamės vystymuisi,

                          Prašau dar kartą atidžiai perskaityti žemiau pateiktą dokumentą, ypač tai reikėtų padaryti Deep, AML, Petrozijui, PauliuiK, A-P. Visos mintys kurios išsakytos šiame forume yra pateiktos vienu ar kitu būdu šiame dokumente:

                          http://www.transp.lt/files/uploads//...2010-08-23.pdf

                          prašome skaityti nuo 40 puslapio ir iki galo.

                          Comment


                            Šiaip tai man patinka Kaunas, bet tas kauniečių nuolatinis nepilnavertiškumo jausmas užknisa. O dėl tų pigių avialinijų tai aiškus blynas, kad jie bando ir baltarusių keleivių pagriebt, pačiam teko skrist 3 kartus į Italiją (Milanas ir Roma) tai visur buvo po kokius 15-20 baltarusių. Tai kur pinigais kvepia, ten ir eina verslas, reikia pagaliau baigt su ta tarybine nomenklatūra, kad viskas daroma tik įsakymais ar kažkieno tai norais. Jeigu verslas mato kad jiems naudingiau skrist iš TVOU ir kad yra 10 mln. baltarusių rinka pasiekiama, tai jie bus arčiau sienos. Tuo geriausias pvz Vilniaus akropolis, ten savaitgaliais kaip kokiam Minske, tik rusų kalba. Aš nenustebsiu, jeigu koks autobusas Minskas-Vilnius važiuos iki oro uosto po pusės metų.

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Labiausiai patinka tokia mintis

                              "Tačiau Kauno oro uostas ir jame veiklą vykdančios aviakompanijos negali tinkamai ir visiškai užtikrinti į Lietuvą atvykstančių bei iš Lietuvos išvykstančių asmenų poreikių dėl susisiekimo su kitomis Europos ir užsienio šalimis, nes viena iš prioritetinių Kauno oro uosto veiklos sričių yra iš Lietuvos emigravusių asmenų ir pigių skrydžių keleivių poreikių patenkinimas."

                              Super duper mintis, labai tinkanti Vilniaus Troliams. Tad kodėl taip džiaugiatės prisišaukę pigias avialinijas, aptarnaujančias emigrantines kryptis, nes anot dokumento

                              "pablogėjo Lietuvos pasiekiamumas per Lietuvoje didžiausią tarptautinį Vilniaus oro uostą, kuris laikomas pagrindiniu ir Lietuvą reprezentuojančiu oro uostu ."
                              Pažiūrėk į dokumento datą ir tada susirask informaciją kada pigių skrydžių aviakompanijos pradėjo veiklą Vilniuje, bei kada FlyLAL sustabdė veiklą. Tada rodyk visiems koks 'protingas' ir įžvalgus esi.

                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Dar vienas įdomus skaičius:

                              "Užsienio svečių geografinis pasiskirstymas Lietuvoje akivaizdžiai rodo, kad pagrindinė užsienio turistų lankymosi vieta yra Vilniaus miestas (57,5% 2009 m. I pusmečio duomenimis)." - Na tikrai pagrindinė vieta Vilnius, jei kita pusė nusėda kitur? Vadinasi kita pusė turistų - Vilnius nėra pagrindinė kryptis. Ką ir norėjau pasakyti, sakydamas kad reikia piarinti ir LR reiognus.
                              Tikrai įdomūs skaičiai, beveik 6 iš 10 į Lietuvą atvykstančių turistų tikslas yra Vilnius - visiškai dominuojantis turistų traukos centras Lietuvoje. Turint galvoje, kad pajūris bus antroje vietoje, Kaunui matyt liktų koks 10% arba 1 iš 10. Grubiai, kokius 5 kartus mažiau traukiantis užsienio turistus, nei Vilnius. Vien tai manau yra gana svarus argumentas labiau į turizmą orientuotų reisų perkėlimui į Vilnių, kurie tikėtina stokojo pelningo srauto Kaune.

                              PR'inti kitus regionus be jokios abejonės reikia, kuo daugiau lankytinų objektų žinos prieš atvykdamas į šalį užsienio keliautojas, tuo labiau tikėtina, kad jis čia užsibus ilgiau ir paliks daugiau pinigų. Nauda visiems, tačiau nelabai suprantu ką tai turi bendro su Vilniaus oro uostu? Jis kažkokiu būdų neleidžia Kaunui ir jo regionui savęs reklamuoti, didinti savo žinomumą, tvarkytis, kad būtų patrauklesnis įdomesnis, žinomesnis?

                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Dėkui troliams už dėmesį - visos mano mintys buvo pasakytos teisingos, o "aviacijos specialistai" , moderatoriai ir visi pasidarė tokį FAIL, kad aš jų vietoje slėpčiausi po lapais. Geriau jau eikite trolinti į Delfi, gerai?
                              Linksmuolis

                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Iš tiesų toje studijoje išaiškėjo viena mintis - niekas, absoliučiai niekas, iš VNO "specialistų", nesitikėjo Kauno oro uosto šuolio. Būtų mano valia - aš ponui Šliūpui įteikčiau medalį.
                              Pasiieškok kada Ryanair paskelbė apie savo bazę Kaune, įskaitant planuojamų pervežti keleivių skaičių. Rengiant šią studija jau buvo žinoma, kad KUN bus Ryanair bazė ir kiek keleivių planuojama vežti.

                              Ponas Šliūpas padirbėjo puikiai ir jis tikrai yra šaunuolis. Kauno augimu asmeniškai aš labai džiaugiausi, sekiau kiekvieno mėnesio rezultatus ir nuoširdžiai džiaugiausi su kiekvienu geru rezultatu. Ir kažkaip nepamenu jokio liguisto pavydo ar panašių kliejonių, nei iš vilniečių pusės, nei šiaip bendrai paėmus Kauno uosto adresu, nors Vilniaus oro uostas tuo metu išgyveno tikrai ne pačius geriausius laikus.

                              Comment


                                Parašė udrius Rodyti pranešimą
                                Ghmm.. Matosi ponas neskaito dokumentų... Prašome dar kartą atidžiai perskaityti ankščiau pateiktą strategiją.
                                1. uždaviau klausimų (ir kažkodėl nenoriia į juos bandai atsakyti)
                                2. Iš įsakymo :

                                "5.4. Skrydžių skatinimo priemonės yra būtinos ir įgyvendintinos visų Lietuvos oro uostų atžvilgiu.Tačiau, atsižvelgiant į ribotus valstybės išteklius, atskirų oro uostų atžvilgiu turi būti nustatomos tam tikros prioritetinės kryptys ir parenkamos atitinkamai pritaikytos priemonės. Pagrindiniai oro uostai, per kuriuos užtikrinamas Lietuvos pasiekiamumas, yra Vilniaus oro uostas ir Kauno oro uostas. Vertinant Vilniaus, kaip Lietuvos sostinės bei pagrindinio verslo traukos centro, svarbą bei atsižvelgiant į teisės aktais nustatytą poreikį užtikrinti tiesioginius reguliariojo oro susisiekimo skrydžius iš Vilniaus oro uosto valstybei svarbiomis kryptimis, skrydžių geografijos plėtra, skrydžių skatinimo priemonių įgyvendinimas ir konkurencingų aviacinių paslaugų kainų užtikrinimas Vilniaus oro uoste laikomas prioritetiniu. Vėlesniame etape skrydžių skatinimo priemonės įgyvendintinos ir kituose Lietuvos oro uostuose. Taip pat turi būti įgyvendinamos ir kitos priemonės, skatinančios Lietuvos pasiekiamumą per Lietuvos oro uostus. "

                                Viskas logiška. Įdomu, ar GB politikai atiduoti prioritetą kitam oro uostui, ne Londono? M?
                                Tai logiškas sprendimas. Nerandu prie ko prikibti.
                                antra, ne Ministerija priėmė sprendima, o privati bendrovė.

                                p studijuoja projektuoja ateities scenarijų " kas būtų, jeigu būtų". Studija nubrėžė gaires, o tie, kas priemė galutinį sprendimą - uždeda taškus ant "i".


                                Man patiko šis Studijos fragmentas :

                                "Vis dėlto reikėtų atsižvelgti į tai, kad tolesnis Kauno oro uosto vystymas yra susijęs su tam tikromis rizikomis. Pagrindinė su Kauno oro uosto tolesne plėtra susijusi grėsmė yra stipri šio oro uosto priklausomybė nuo vieno vežėjo. Šiuo metu Ryanair pagal skrydžių skaičių užima apie 90 % Kauno oro uosto rinkos. Ryanair yra žinoma, kaip aviakompanija, greitai priimanti sprendimus uždaryti nepelningus reisus ar net visai uždaryti skrydžius iš oro uostų, jeigu skrydžiai
                                netenkina aviakompanijos lėktuvų užpildymo kriterijų, jeigu nepavyksta
                                išsiderėti gerų sąlygų iš oro uosto ar subsidijų iš regiono administracijos.
                                Galima būtų įvardinti šias grėsmes:
                                <...> "

                                Įdomu, ar KUN vadovai skaitė šią Studiją? Ir pamiršo, kad ryanair nėra itin stabili ))

                                o šiaip tamsta udriau, prieš diagnozuodamas kitiems bukumą, galėtum atsakyti į mano buką klausimą : ką siūlytum turistui vietoje Vilniaus? ir ar manai, kad tas pasiūlymas būtų sėkmingas? paprastas klausimėlis.
                                Paskutinis taisė D.P; 2012.08.04, 19:48.

                                Comment


                                  Parašė Vilnius Rodyti pranešimą
                                  Šiaip tai man patinka Kaunas, bet tas kauniečių nuolatinis nepilnavertiškumo jausmas užknisa. O dėl tų pigių avialinijų tai aiškus blynas, kad jie bando ir baltarusių keleivių pagriebt, pačiam teko skrist 3 kartus į Italiją (Milanas ir Roma) tai visur buvo po kokius 15-20 baltarusių. Tai kur pinigais kvepia, ten ir eina verslas, reikia pagaliau baigt su ta tarybine nomenklatūra, kad viskas daroma tik įsakymais ar kažkieno tai norais. Jeigu verslas mato kad jiems naudingiau skrist iš TVOU ir kad yra 10 mln. baltarusių rinka pasiekiama, tai jie bus arčiau sienos. Tuo geriausias pvz Vilniaus akropolis, ten savaitgaliais kaip kokiam Minske, tik rusų kalba. Aš nenustebsiu, jeigu koks autobusas Minskas-Vilnius važiuos iki oro uosto po pusės metų.
                                  Taigi mes "belorusyjos patvoryyyys"
                                  Tik kad juo "būti" (skaityt kabutėse) yra finansiškai labai gerai

                                  Comment


                                    http://verslas.delfi.lt/automoto/bal....d?id=59234961

                                    Baltarusiai apgulė „Ryanair“ bei „Wizzair“ lėktuvus


                                    Baltarusiai į Lietuvą traukia ne tik apsipirkti, pailsėti ar netgi čia įsigyti nekilnojamo turto. Vis dažniau kaimyninės šalies piliečių galima sutikti ir Vilniaus oro uoste ar pigių skrydžių lėktuvuose, kurie žada tūpti Ispanijos ar Italijos pakrantėse.

                                    DELFI skaitytojas Dainius teigė pastebėjęs, kad pigių oro skrydžių bendrovių lėktuvuose, pakylančiuose iš Vilniaus oro uosto, vis daugiau vietų užima Baltarusijos piliečiai.

                                    „Pamenu laikus, kai su „Ryanair“ galėdavau į Barseloną nuskristi už 90 litų, dabar tenka mokėti apie 300 litų už bilietą, ir tai tenka gerai paieškoti tokių kainų. Spėju, kad turistai iš Baltarusijos, kurie perka bilietus ir už kelis šimtus eurų, nulėmė pigių skrydžių bendrovių bilietų kainų augimą“, - svarstė pašnekovas.

                                    Dainius taip pat spėjo, kad aktyviai per Lietuvą iš Baltarusijos atostogauti keliaujantys žmonės privertė „Ryanair“ savo skrydžius kelti iš Kauno į Vilnių.

                                    Ką veikia į Lietuvą įvažiavę baltarusiai – nežinoma

                                    Nors lietuvis kelia versiją, jog kaimyninės šalies piliečiai vis aktyviau naudojasi Vilniaus oro uosto paslaugomis ir per Lietuvą bando pasiekti išsvajotus saulėtus kurortus pietų Europoje, DELFI kalbinti pašnekovai patvirtinti informacijos negalėjo. Nei Vilniaus oro uostas, nei Turizmo departamentas duomenų apie į šalį atvykstančius baltarusius ir jų galutinės kelionės tikslus duomenų nerenka.

                                    Duomenų apie iš Lietuvos skraidančius Baltarusių piliečius neturi ir pigių oro skrydžių bendrovės „Ryanair“ atstovai. „Savo informacijos tokiais aspektais neanalizuojame“, - atsakė įmonės komunikacijos vadovas Stephenas McNamaras.

                                    Į kelionių agentūras baltarusiai kreipiasi „Akropolyje“

                                    Kelionių agentūros „BPC Travel“ direktorius Gvidas Aukštuolis sakė, kad Baltarusijos piliečių antplūdžio nejaučia, tačiau kaimyninės šalies klientų pasitaiko.

                                    „Daugiausia klientų baltarusių kreipiasi į pardavimo vietą „Akropolyje“. Jie ten atvyksta apsipirkti, užeina pasiklausia kainas ir keliauja. Bet tas skaičius kol kas nėra labai didelis“, - teigė pašnekovas.

                                    Įmonės vadovas pastebėjo, kad baltarusiai dažniau renkasi pietų Europos kurortus nei lietuvių pamėgtą Turkiją ar Egiptą: „Jie keliauja į Italiją, Ispaniją ar Portugaliją. Į egzotiškesnes šalis jie neskraido“.

                                    Pasak G. Aukštuolio, vienintelis skirtumas tarp lietuvių poilsiautojų ir baltarusių – pastarieji nebando nusiderėti. „Jei jiems gerai pristatoma kelionė, parodomas paketas, aptarnavimas patinka, tai jie ir perka“, - pabrėžė kelionių agentūros direktorius.

                                    Baltarusiai mėgsta patogumą ir kokybę, kaina – ne tokia svarbi


                                    Kelionių agentūros „Top Travel“ vadovas Arūnas Navickas teigė, kad su Baltarusijos klientais tenka susidurti pakankamai dažnai. „Kadangi esame daugiau internetinė kelionių agentūra, tai mus lengviau pasiekti per atstumą. Tenka sulaukti skambučių bei užklausų visais klausimais: nuo atvykimo detalių iki vizų sutvarkymo“, - kalbėjo pašnekovas.

                                    A. Navicko nuomone, baltarusiai atostogas planuoti renkasi iš Lietuvos ne tik dėl didesnės pasiūlos ar kokybės, bet ir dėl jų tėvynės politinės-ekonominės padėties.

                                    „Žmonės iš dalies bijo rodyti savo pajamas. Jiems daug patogiau tuos pinigus nedeklaruojant išleisti Lietuvoje. Jie vežasi čia grynus pinigus ir dažniausiai atsiskaito grynais“, - teigė įmonės vadovas.

                                    Kelionių agentūros atstovas taip pat tikino, kad Baltarusijos piliečiai dažnai giria ir šios paslaugos kokybę: „Juos tenkina ir aptarnavimas, ir dėmesys, ir tai, kad kalbama rusų kalba“.

                                    Tačiau taip pat pašnekovas pastebi, kad kaimyninės šalies piliečiai linkę daugiau mokėti ir mažiau derėtis. „Baltarusiai vidutiniškai perka brangesnes keliones nei lietuviai, bent taip rodo mūsų patirtis. Ir nuolaidų jie ne taip dažnai prašo, ką daro kiekvienas lietuvis“, - teigė A. Navickas.

                                    Duomenys apie tai, ką Lietuvoje veikia baltarusiai, nerenkami

                                    Valstybinio turizmo departamento atstovai komentuoti, ar Baltarusiai dažnai pasirenka Lietuvą, kaip tranzitinę šalį savo vasaros kelionėms, negalėjo. Kokiu tikslu į Lietuvą atvyksta baltarusiai ir kur jie keliauja toliau, duomenų nėra.

                                    Kol kas turizmo departamentas turi tik šių metų pirmojo ketvirčio užsienio turistų skaičių duomenis. Per šių metų pirmus tris mėnesius Lietuvoje apsilankė 21,7 tūkst. turistų iš Baltarusijos. Praėjusiais metais per tą patį periodą – 22,5 tūkst. turistų. Vidutinė baltarusių viešnagės trukmė Lietuvoje 3,6 nakvynės. Praėjusiais metais pirmąjį ketvirtį – 3,4 nakvynės.

                                    Pagal atvykstamąjį turizmą į Lietuvą 2012 m. pirmąjį ketvirtį Baltarusijos rinka yra antroje vietoje (13 proc. turistų). Pirmauja – Rusija (26 proc. turistų).


                                    Comment


                                      Cituojamt

                                      Kieno mintis?

                                      II A Scenarijus – Ryanair didžiąją dalį skrydžių vykdo iš VNO

                                      Įgyvendinant šį scenarijų prognozuojama, kad bendras keleivių skaičius iš Lietuvos oro uostų sumažėtų apie 12 proc., o Kauno oro uostas prarastų apie 70 – 80 proc. keleivių. Ši prognozė remiasi tokiomis prielaidomis:
                                      • Šiaurės bei šiaurės - vakarų Lietuvos savivaldybių gyventojams Rygos oro uostas yra patogesnė alternatyva negu Vilniaus oro uostas (žr. Lentelė 5). Sumažėjus skrydžių skaičiui iš Kauno oro uosto, dauguma šių savivaldybių gyventojų rinktųsi Rygos oro uostą. Konservatyviais vertinimais Lietuvos oro uostų traukos zona sumažėtų 400.000 gyventojų. 2009 metais vidutiniškai vienam gyventojui teko 0.56 skrydžio, vadinasi Lietuvos oro uostai prarastų 280.000 keleivių, t.y. apie 12 proc. rinkos.

                                      mintis ne mano , bet buvo ji pasakyta.

                                      41 psl. - kaip ir sakiau - RYANAIR negeneruoja keleivių skaičiaus - realiai vyksta esamos rinkos tampymas VNO - KUN , išsakyta ne tik mano, bet ir kitų kolegų

                                      Nepagrįsta tikėtis, kad Vilniaus ir Kauno oro uostų koncentracija į žemų kaštų oro linijas stimuliuos bendrą Lietuvos skrydžių paklausą ir padidins keleivių skaičių. Vežėjo studija nors ir netiesiogiai, bet patvirtina šią nuostatą.

                                      42 psl. - 45. psl. labai svarbūs teiginiai - paslaugų brangimas tradicinėms avialinijoms, skrydžių su tradicinėmis avialinijomis mažėjimas - išsakyta ne tik mano bet ir kitų kolegų, daug citavimo, nekartosiu.

                                      45., 46 47 psl .

                                      Teigiant, kad oro uostai turėtų silpninti tarpusavio konkurenciją išdirbdami savo veiklos koncepcijas, identifikuodami save per tam tikrą specializaciją, norėtųsi akcentuoti, kad konkurencija tarp oro uostų
                                      suteikia daugiau akstinų efektyvinti ir tobulinti savo veiklą, orientuojantis į kliento poreikių tenkinimą. Vis tik įvertinant Lietuvos rinkos sąlygojamus apribojimus, yra svarbu neprarasti ir sisteminio bei bendravalstybinio požiūrio plėtojant oro uostus

                                      Konkrečias oro uostų vystymosi strategijas turėtų nustatyti ilgalaikiai plėtros planai (master plan, angl.), kurių neturi nei vienas Lietuvos oro uostas.

                                      Būtina strategija - išsakyta ne tik mano bet ir kelių kitų kolegų.

                                      52 psl.

                                      Vežėjo studijos ataskaitoje pabrėžiama, kad, kur programos veikla būtų susijusi su vyriausybės įnašais, yra būtina užtikrinti, kad parama būtų skirstoma siekiant minimizuoti poveikį jau egzistuojantiems maršrutams. Remiantis šia įžvalga galima pridurti, kad dėl dažnai oro uostuose pasitaikančių gana ženklių apimčių nuolaidų rinkliavoms, faktiškai gali atsitikti, kad rinkliavų suma gaunama iš naujos tiesioginės krypties bus mažesnė negu iš netiesioginio tranzitinių keleivių srauto ta pačia kryptimi. Todėl maršrutų plėtros skatinimas turėtų remtis išsamia analize, parodančia kaip naujo tiesioginio maršruto nauja kryptimi rėmimas įtakos istoriškai susiformavusį netiesioginį tranzitinių keleivių srautą ta pačia kryptimi.

                                      ne avialinija turi spręsti kur turi skristi, bet valstybė - vėl kelis kartus pakartota ne tik mano bet ir kolegų.

                                      Comment


                                        Parašė D.P Rodyti pranešimą
                                        http://verslas.delfi.lt/automoto/bal....d?id=59234961

                                        Baltarusiai apgulė „Ryanair“ bei „Wizzair“ lėktuvus
                                        Spėlionėmis paremti faktai , deja... Ryanair bilietas į Barseloną iš Vilniaus kainuoja tiek pat kiek ir iš Minsko

                                        Comment


                                          Į Lietuvą atvažiuoja ar juo labiau skrenda toliau gana pinigingi baltarusiai, o tokiems tikrai nėra didelio skirtumo pavažiuoti dar 100 km. O tai Lenkijos rytinės dalies, Kaliningrado srities keleiviai nereikalingi? Ir iš viso, griauti žmonėms gyvenimą dėl saujos kitos šalies keleivių visai nesąžininga. Nieks man neįrodys kitaip, kad visa ši afera (kalbant ne apie baltarusius, bet apie įvyksiantį faktą)yra Lietuvos biurokratų klasta, siekiant iškelti VNO, vystant centralizacines tendencijas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X